Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-03-07 16:06 Akkumulátor

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.


Nem tudom hol laksz, de én csak személyesen vennék és olyan helyen, ami csak akksival foglalkozik. Kis vagy nagyker. A legtöbb kis autósboltban is régóta ott állhatnak, meg jellemzően a gagyi akksik vannak náluk, jó drágán.
Abban biztos lehetsz, hogy a legtöbb nem fogja nézegetni mikori az akksi. max rávágja, hogy friss, aztán kapsz, amit kapsz. Illetve én nem szeretném, hogy bármelyik futárcég vagy posta akksit szállítson nekem. Amilyen a csomagkezelés.


10 ezer fős kisváros Békés megyében. Közben feltöltöttük az aksit.... vízzel is mert mind a 6 cella kilátszott (ennyit a gondozásmentes aksikról) Elvittem beméretni a műszer szerint 486A-t tud a 700A helyett....a terhelő villánál meg épp eléri a zöld sáv szélét amiben benne kellene lennie ....elvileg ez az aksi hamarosan kuka, bár lehet hogy még valameddig működni fog .....betettem a kocsiba....pöccre beindult. De hamarosan újat kap. Már csak az a kérdés, hogy Exide (ami minimum 6,5 évet kibírt) vagy a Monbat Prémium (amit nagyon ajánl a helyi autósboltos)
Aksi kisker nagyker nincs, a helyi autósboltos elég nagy Monbat forgalmazó mert a múlt hónapban csak ebből a típusból 1 milla feletti összegben adott el (úgyhogy nagyon friss aksik vannak nála) ....meg ilyen kis városban "mindenki mindenkit ismer". Ha az Exide mellett döntök akkor nyilván nem futárral kérem az átvételt, hanem Pesti ismerős személyesen veszi át, hogy megtudja nézni rajta a gyártási időt.
Úgyhogy az Exide és Monbat márkáról várok pro és kontra véleményeket, hogy kinek melyik márka hogy vált be, vagy hogy nem.


Ha már kilátszottak a cellák, az már régen rossz. A gondozás mentes sem gondozás mentes. Az is párolog, azért van rajta szellőző csatorna. Ha sokat áll fagyban, és forró naptűzésben, az rátesz neki. Érdemes hőtükör szivacsból borítást fabrikálni. ha garázsos akkor nem kell.
Még egy nyarat lehet kibír, ha nem indítasz 10km alatt 4x, akkor nem lesz gond még a nyáron. de ez kb 50%-osnak mondható.
Olvass vissza nem ismétlem magam. Röviden MonBat-ról van jó véleményem. 6 évet bírt úgy, hogy már csak a végén töltögettem, amúgy meg rövideket-et ment sok indítással. Ahhoz mérten a 6 év full jó. A gyári is 7 évet bírt. Másnak 10-12-t elmegy a gyári, de ahhoz hosszútáv kell. Úgy a MonBat is elmenne többet. Most is az van már 4 éve. Mondjuk ezt okos töltővel néha töltögetem. Attól függ mennyi rövidet megyek és milyen sokat indítok. Korábban kék Premium volt, most Zöld van. Faternak meg ezüst volt, de az is bírta, de az nem tudom mennyire volt minőségi hiába elvileg ugyanaz. Mintha olvastam volna, hogy az tán nem is MonBat volt. Kocsi azzal lett eladva. vagy 3 évet ment, szintén rövid távokat. Szóval én is pártolom. Ráadásul olcsóbb, mint a nagy márkák, és szerintem nem rossz. Sőt...
De ha a keresőbe beírod az oldalon, hogy MonBat és a hozzászólásokra keresel rá, akkor kidobja, amiket korábban írtam.


Köszi! Tudom, hogy ez az aksi kuka, csak addig kell kibírja míg megszületik a döntés, hogy milyen legyen az utódja. Végigolvastam az egész topicot és olvastam, hogy dícsérted a Monbat aksit, csak azért merült fel ez a tipus, no meg azért mert a helyi autósboltos annyira ajánlotta és, hogy olyan sokat ad el belőle .....amúgy egy hete még simán beadta volna nekem bárki, hogy a Monbat egy hegycsúcs és nem aksi ....számomra annyira ismeretlen volt
A 80Ah 700A értékektől nem nagyon akarok eltérni...eddig is tökéletes volt ez az autónak, főleg, hogy fűtött garázsban áll és télen szinte nincs is használva ....tavasztól őszig is 10 ezer alatt van a futásteljesítménye, 6,5 év alatt ment 48 ezret, előtte meg az első tulajánál az osztrák papánál 11 év alatt 42 ezret.
Ha találok biztos forrást elfogadható áron akkor még mindig az Exide fele hajlik a mérce, főleg, hogy a 2020-as autó akkumulátor tesztben az első 5-ben 2 Exide is van ....meg 2 Varta ....elsőnek meg a Bannert hozza.
https://test-vergleiche.com/hu...tor-teszt/


Én a teszteket kihagyom. kb semmire nem való amit linkeltél. Abból nagyon nem derül ki semmi. Továbbá elég szegényes a lista. Vajon miért nincs benne több márka? Ez pont olyan, mint a szándékos gumiabroncs lehúzás. Egyszerűen csak a nagy márkák lehetnek elől. Nem fedi a valóságot. Hát vegyél amilyet akarsz. Én maradok a MonBat-nál. Engem is meglepett tartóssága, bár sejtettem. A katonai felhasználása sem véletlen.
Ilyen futásra nem nagyon kell dízel.

YELLOW Elküldve: 2020-03-06 22:29 Akkumulátor

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.


Nem tudom hol laksz, de én csak személyesen vennék és olyan helyen, ami csak akksival foglalkozik. Kis vagy nagyker. A legtöbb kis autósboltban is régóta ott állhatnak, meg jellemzően a gagyi akksik vannak náluk, jó drágán.
Abban biztos lehetsz, hogy a legtöbb nem fogja nézegetni mikori az akksi. max rávágja, hogy friss, aztán kapsz, amit kapsz. Illetve én nem szeretném, hogy bármelyik futárcég vagy posta akksit szállítson nekem. Amilyen a csomagkezelés.


10 ezer fős kisváros Békés megyében. Közben feltöltöttük az aksit.... vízzel is mert mind a 6 cella kilátszott (ennyit a gondozásmentes aksikról) Elvittem beméretni a műszer szerint 486A-t tud a 700A helyett....a terhelő villánál meg épp eléri a zöld sáv szélét amiben benne kellene lennie ....elvileg ez az aksi hamarosan kuka, bár lehet hogy még valameddig működni fog .....betettem a kocsiba....pöccre beindult. De hamarosan újat kap. Már csak az a kérdés, hogy Exide (ami minimum 6,5 évet kibírt) vagy a Monbat Prémium (amit nagyon ajánl a helyi autósboltos)
Aksi kisker nagyker nincs, a helyi autósboltos elég nagy Monbat forgalmazó mert a múlt hónapban csak ebből a típusból 1 milla feletti összegben adott el (úgyhogy nagyon friss aksik vannak nála) ....meg ilyen kis városban "mindenki mindenkit ismer". Ha az Exide mellett döntök akkor nyilván nem futárral kérem az átvételt, hanem Pesti ismerős személyesen veszi át, hogy megtudja nézni rajta a gyártási időt.
Úgyhogy az Exide és Monbat márkáról várok pro és kontra véleményeket, hogy kinek melyik márka hogy vált be, vagy hogy nem.


Ha már kilátszottak a cellák, az már régen rossz. A gondozás mentes sem gondozás mentes. Az is párolog, azért van rajta szellőző csatorna. Ha sokat áll fagyban, és forró naptűzésben, az rátesz neki. Érdemes hőtükör szivacsból borítást fabrikálni. ha garázsos akkor nem kell.
Még egy nyarat lehet kibír, ha nem indítasz 10km alatt 4x, akkor nem lesz gond még a nyáron. de ez kb 50%-osnak mondható.
Olvass vissza nem ismétlem magam. Röviden MonBat-ról van jó véleményem. 6 évet bírt úgy, hogy már csak a végén töltögettem, amúgy meg rövideket-et ment sok indítással. Ahhoz mérten a 6 év full jó. A gyári is 7 évet bírt. Másnak 10-12-t elmegy a gyári, de ahhoz hosszútáv kell. Úgy a MonBat is elmenne többet. Most is az van már 4 éve. Mondjuk ezt okos töltővel néha töltögetem. Attól függ mennyi rövidet megyek és milyen sokat indítok. Korábban kék Premium volt, most Zöld van. Faternak meg ezüst volt, de az is bírta, de az nem tudom mennyire volt minőségi hiába elvileg ugyanaz. Mintha olvastam volna, hogy az tán nem is MonBat volt. Kocsi azzal lett eladva. vagy 3 évet ment, szintén rövid távokat. Szóval én is pártolom. Ráadásul olcsóbb, mint a nagy márkák, és szerintem nem rossz. Sőt...
De ha a keresőbe beírod az oldalon, hogy MonBat és a hozzászólásokra keresel rá, akkor kidobja, amiket korábban írtam.

YELLOW Elküldve: 2020-03-04 16:57 Akkumulátor

feco7939 írta: Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.


Nem tudom hol laksz, de én csak személyesen vennék és olyan helyen, ami csak akksival foglalkozik. Kis vagy nagyker. A legtöbb kis autósboltban is régóta ott állhatnak, meg jellemzően a gagyi akksik vannak náluk, jó drágán.
Abban biztos lehetsz, hogy a legtöbb nem fogja nézegetni mikori az akksi. max rávágja, hogy friss, aztán kapsz, amit kapsz. Illetve én nem szeretném, hogy bármelyik futárcég vagy posta akksit szállítson nekem. Amilyen a csomagkezelés.

YELLOW Elküldve: 2020-03-03 21:49 Nagyobb sebességnél rezonálás

panelsniper írta: Sziasztok,
olyan problémám lenne, hogy nagyobb sebességnél eléggé erősen üt a hátsó futómű.
Frissen cseréltem a tárcsákat, betétet illetve a kerekek is ki lettek egyensúlyozva.
Viszont ez a rezonálás/ütés csak 100 km/h környékén jön elő, alatta nem.
Már kétszer szétszedtem hátul, de sajnos nem javul a helyzet.
Van esetleg ötletetek, mit kellene még csekkolnom?
Kellett volna állítani a kéziféken?
Köszi


A kézit mindig állítani kell. Eleve úgy célszerű leszedni is a régi tárcsát, hogy manuálisa összeállítod a pofákat. Aztán utána vissza kell rá állítani.
Számos dolog miatt üthet. gumi probléma, felni probléma, amik csak nagy tempónál jönnek ki, féltengely probléma, kardán probléma, esetleg valamelyik szilent.
Ha fék lenne azt alatta is éreznéd.
A másik, hogy a felni nem rávaló, esetleg nagyobb a közepe és nem fekszik fel a tehermentesítő gyűrűre, pl E39-re való felni... attól is üthet. nem jön ki alacsonyabb tempónál, vagyis attól függ mennyire van elmozdulva a gyűrűhöz képest.

YELLOW Elküldve: 2020-03-03 19:56 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 22:39 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam.

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 21:34 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 19:32 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 17:50 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziaztok!

Ma jelentkezett egy probléma a kocsimnál, N42B18 típusú a motor.
Elindulás után pár percel motorhiba lámpa villog, üresben alapjáraton a motor rángatja a karosszériát, nem egyenletes a hangja mint kellene, hanem inkább ilyen szaggatott (ahhoz hasonló mint amikor le akar fulladni), magasabb fordulaton is szaggat. Talán kihagy egy henger? Én először erre tippeltem. Csak kicsit érezni gyengébbnek a kocsit.
Itt egy hangfelvétel, kicsit torz, de a szaggatás hallatszik: https://drive.google.com/open?...CSXjEIA-yx

Valaki esetleg tapasztalt már ilyen problémát?


Gyújtótrafó hiba.
Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve, akkor 4db gyertya (NGK) és 4db trafó (pl. Beru) lesz. Célszerű így cserélni. Így jó darabig nem lesz gond ezzel a résszel.
Valószínű a kipufogó is marha büdös és füstöl. Azért villog a check engine, mert próbálja indítani a hengert, de ugye nincs szikra nincs robbanás.


Amióta nálam van a kocsi (3 év/50 000km) nem volt cserélve. Köszi, csere lesz belőle.
Kipufogós dolgot nem tapasztaltam bár nem is figyeltem, meg alig mentem így vele.


Ha akarsz bizonyosodni róla, akkor leszeded a motorról a burkoaltot, amin a BMW felirat van, de nem jön le, csak ha leveszed a pollenszűrő tartó házat egészben.
Aztán járó motornál, sorban elkezded lehúzni a trafókat de egyesével. lehúzod az elsőt, majd fülelsz, majd visszadugod és mész a következőre. Amelyik lehúzásnál nem lesz rosszabb, hanem ugyanolyan rossz marad, annál a hengernél van gyújtás probléma. Ezzel megnézhető, hogy biztos szikra baja van.
De ahogy írtam én javaslom a teljes cserét. mert sorra fog tönkre menni. ha meg 50ezret elment a gyertya minimum, nem árt azt sem cserélni.
Nekem annak idején fél halott volt az egyik trafóm. majd új gyertya után 120km múlva meg halt a trafó. Ha még a gyári van benne, akkor tutti kinyírná az új gyertya. Szóval tök mindegy konkrétan a trafó vagy a gyertya rossz, érdemes cserélni. ha jó helyen vásárolsz 35-40ezerből meg van minden.

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 17:12 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta: Sziaztok!

Ma jelentkezett egy probléma a kocsimnál, N42B18 típusú a motor.
Elindulás után pár percel motorhiba lámpa villog, üresben alapjáraton a motor rángatja a karosszériát, nem egyenletes a hangja mint kellene, hanem inkább ilyen szaggatott (ahhoz hasonló mint amikor le akar fulladni), magasabb fordulaton is szaggat. Talán kihagy egy henger? Én először erre tippeltem. Csak kicsit érezni gyengébbnek a kocsit.
Itt egy hangfelvétel, kicsit torz, de a szaggatás hallatszik: https://drive.google.com/open?...CSXjEIA-yx

Valaki esetleg tapasztalt már ilyen problémát?


Gyújtótrafó hiba.
Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve, akkor 4db gyertya (NGK) és 4db trafó (pl. Beru) lesz. Célszerű így cserélni. Így jó darabig nem lesz gond ezzel a résszel.
Valószínű a kipufogó is marha büdös és füstöl. Azért villog a check engine, mert próbálja indítani a hengert, de ugye nincs szikra nincs robbanás.

YELLOW Elküldve: 2020-02-23 16:37 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


a cabrio-ba tutti sántít a km. a legjobb és gyáribb az első E39 a V8-as, ráadásul manuálisban. a második csak ki van glancolva, igaz FL-es, de szerintem azzal vannak bajok. ráadásul az a 2.2-es nem a legjobb. kérdés milyen állapotban van. nem nagy baja szokott lenni, de foglalkozós.
az FL előtti bónusz 2.5 jó választás motorilag.
a tiédre miért akarsz fényezésre költeni? ha olyan mint volt nem kell arra semmit költeni. én 1 milláért nem vesztegetném el. én is szeretnék erősebb autót, de elpocsékolni nem fogom. nem mindig a vágyakra kell hallgatni. de ezt te tudod. csak mert erősebb autóra vágysz... ne pazarold el. mondtam legalább valamelyik műsorba beküldted volna, aztán eladni. ha valóban olyan és nincs takargatni való a jobb első ajtón kívül, akkor nagy reklámot csinálna eladás előtt neki egy felmérés. legyen az MűhelyPRN, vagy Értékbecslő. ha az enyém lenne olyan mint a tiéd, annyira gyári, már biztos jelentkeztem volna.

YELLOW Elküldve: 2020-02-21 17:35 Futómû és hibái

pot írta: Én a nagy szilenteket ugy szoktam megnézni, hogy első kerék, ráteszem a kerék anya kulcsot a kocsi hátulja felé kezdem huzni és ha nagyon kileng akkor nagyszilent probléma.Valaki irjamá meg ,hogy milyen márkájú g szűrőt vegyek a kocsiba. Köszi


nevesebb márkát vegyél. Mahle, Knecht, Mann
de arról megint nem írsz voltál-e futóműállításon. mert fura, hogy ki lettek cserélve elmondásod szerint sok minden és az óta van. nem jó a beállítás. sőt ahogy most írsz a szilent ellenőrzésről gyanítom magadnak cserélted. gyanítom mindent megemelve húztál meg. kár, hogy nekünk kell találgatni mi volt. ha jó a feltételezés, menj el futóműveshez.

YELLOW Elküldve: 2020-02-21 13:03 Automata váltó letilt (hiba kijelzés)

szisz89 írta: Sziasztok!
Az lenne a probléma hogy a fokozatkiválaszto kart nem tudom N ből se D be se R Fokozatba betenni , fokozatkiválaszto karnál van egy kis (mágneskapcsolo) amiből felmegy egy kis pöcök ha gyujtást adok rá es az nem akar vissza lemenni. Úgy tudom csak fokozatba tenni ha egy csavarhuzoval benyulok és lenyomom azt a pöcköt , féklámpa kapcsolót már cseréltem es nem oldotta meg a problémát, esetleg valakinek valami ötlet vagy járt már így!?


hibakódot kellene olvasni. valószínű írná, milyen jel nem érkezik vissza. de olyan olvasó kell, ami spec BMW és a váltóba is bele tud olvasni.

YELLOW Elküldve: 2020-02-21 08:33 Futómû és hibái

pot írta: Szerintem a lengőkar hátsó szilentek jók mert nem olyan rég cseréltem a futómű, és a gumik is jók , a lengés csillapitókra gondolok , de nem adnak hangot és nem is folynak .nem tudom mi lehet. lehet hogy nem ide tartozik de gázolajszűrő topikot nem találok azt akarom még kicserélni de annyi fajta van, nem tudom milyet érdemes belerakni . Válaszokat előre is köszi.


semmit nem jelent. milyen szilent került bele? elmondom, én 2007-ben műszaki előtt cseréltem nagy szilenteket, mert a jobbos ki volt szakadva. Febi Bilstein ment bele. kb 500km-t mentem vele a műszakiig. és ott azt mondta a csóka, hogy lóg a szilent. teszem hozzá, hogy km-t nem olyan sokat, évi 5ezerkm-t megyek általában, de több műszakin sem látták próblémának. sőt ott sem, mert 2 év múlva ugyanoda mentem. na de miért lényeges ez? Mert még 2007-ben vettem ATE PowerDisc tárcsákat. majd pár év múlva elkezdett rázni. ugye volt egy híre, hogy el tud vetemedni a tárcsa. én sosem fékeztem el, szóval paráztam. de inkább finomabb fékezésnél volt jellemző. persze autót megemelve semmi nem ért bele a tárcsába. majd megelégelve, a nagy szilenteket poliuretánra cseréltettem. teszem hozzá alig bírták levenni a Febit, nem úgy tűnt, mint ami rossz. na de a poliuretán szilent után megszűnt a rázás. tehát volt valami köze hozzá ezek szerint. még, jó, hogy nem féket kezdtem el cserélgetni. azóta is minden ok.
a másik dolog, azt írod, vagyis gondolom azt akarod írni, hogy volt első futómű felújítás. gondolom sok dolog cserélve és bontva lett. voltál futómű állításon? gyanítom, hogy nem. na ez a baj. mert kerékösszetartás problémának tűnik. ha a lengéscsillapító rossz, az marha egyszerű, elmész és beméreted padon. nem is kell itt kérdezni. sőt totál egyértelmű, mi látatlanba nem tudjuk ezt megmondani. de a pad nem hazudik. elméletileg. gyakorlatilag sok mindent láttam már. de beállított guminyomással kell mérni. ha rossz a lengéscsillapító akkor autót tornyoknál megnyomva hintázik fel le, nem érezni nem csillapít, csak a rugó rugóztatja.

YELLOW Elküldve: 2020-02-20 20:08 Mi lehet a baj?

Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?


valami márkásabbat, ne a legolcsóbbat. nincs konkrét tippem. de előtte egy autóvillamosságis méregethetne is, nehogy feleslegesen cserélj. mert lehet csak vezeték probléma van.


Kicseréltem jó mutatja a hőmérségletet de sajnos nem oldotta meg a problémát mindig 39 liter ír


nullázd le. vagy próbáltad és újra 39-et mutat?