Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-31 13:42 angel eye

ateszka86 írta:
jencispy írta:
m_attila írta:
jencispy írta: Az e90 e91 LCI -ben a "nappali világítás"
megfelel a nappali mnetfény Daytime Running Lights (DRL) szabályozásnak?
Nappal használhatom ezt?
Csak mert elég halványan világít.



meg


Köszi


engem a rendőr őre megállított, h nem szabályos csak az angelt használni


de a tiédben utólagos... neked a DRL max, az ha beállítják a refidet x%-os fényerőre és gyújtásra kapcsoljon is fel. minden más utólagos.

YELLOW Elküldve: 2013-10-31 13:40 kettõstömegü lendkerék

haka írta:
zuziq írta: Sziasztok!

E46 330Ci..

Az autó remeg nagyon enyhén és teljesen random, leállításkor enyhe zörej érkezik a motor felől, ha kinyomott kuplunggal állítom le akkor ez elmarad. Egy pár órányi olvasás után azt sikerült levonnom hogy ez lendkerék lesz.

Egy pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban..

Helyes e a megállapításom??
Mennyire sürgős ennek a cseréje és milyen egyéb kárt tud okozni?
Mennyi idő alatt megy egy ilyen lendkerék tönkre?

...Ezt azért lenne jó tudnom mert Németországban élek itt vettem a kocsit és az itteni törvény szerint a kereskedőtől vásárolt autó esetében az első félévben neki kell bizonyítani azt hogy a hiba a vásárlás után jött elő (ami nagyon nehéz) a második félévben pedig nekem kell bizonyítani hogy a megvétel előtt már létezett a hiba. A kocsit 2 hónapja vettem. Ha a lendkerék állapota 3-4 hónapon belül határozottan romlik akkor valószínűleg ennek a javítását rá tudnám terhelni a komára.

Netántán van valaki aki itt él és jártas ilyen ügyben?!?

A válszokat előre is köszönöm!
Üdv Zsolt


(1-200 ezres tétel ha jól sejtem egy ilyen csere itthon, pereskedni nem érdemes miatta. Mondjuk kint gondolom nem ennyi az ára )


jó, hogy ilyen könnyen fogod fel, nem tudom hasonló esetben... bár örülök neki, ha csak ilyen egyszerű lenne neked akkor is. azért ezek elég durván alku alap dolgok, és ha elhallgatta, akkor átverésről van szó, senki sem autószerelő. tény, hogy egy per több is lehet, de ha a kereskedő hibázott, márpedig ezt sokan sejtik kint is, hogy megy az átverés, ő fizeti azt a költséget is. ha valaki határozottan lép fel, akkor inkább benyeli a költséget és fizeti a javítást.

YELLOW Elküldve: 2013-10-30 19:18 Remeg az autó

szilasz1975 írta:
YELLOW írta:
szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.


109e km van benne, a rángatás hátulról jön a hajtás felől


végig kell nézni sajna azt a részt. diffi tartó szilentek, hardy tárcsa (bár annak nem szabadna ennyi km alatt), illetve a kardán részeit. látatlanban senki nem tud konkrétat mondani rá.

YELLOW Elküldve: 2013-10-30 19:07 Remeg az autó

szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 19:31 Kormánytípusok

Bero írta: Köszönöm! Akkor tehát haver nyugodtan megveheti/berakhatja a kocsijába! Köszi!


nem a Te kérdésedre jött válasz, csak úgy szólok... szerintem a légzsák átvezető miatt nem jó E46-é E36-ra. tengelyre talán felrakható.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 15:43 Fogyasztásmérõ hiba?

davech írta: Nemrégiben lett BC gombom. Azt írja az okos hogy 5,2 liter/100km, ami elég nagy butaság találom. Mert én olyan 7-7,5 körülit számolgattam. Mennyire pontos a BC által kíírt mérés? Van köze a valósághoz?


a dízelekre jellemzően lefelé csal mert jól hatnak a számok a tulajokra

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 15:09 Chip tuning

zoliika írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Lenne egy olyan kérdésem a chip tuningal kapcsolatban, hogy most akkor ártalmas a motornak vagy sem?
Mert hallottam hogy ez a tuning optimalizálja a motor működését, és így nem árt neki.
De hallottam olyant is hogy a motor be van állítva egy gyári értékre, és ez ugyebár rátesz, így károsítja a motort..
Meg ugye hogy akkor kevesebbet fogyaszt??
Most akkor mi az igazság?


mint mindig. akinek van, az dícsérni fogja. akinek nincs, annak vagy azért mert rájött, vagy eleve okos.
egy motorban, mindig van 25-50%-nyi plussz, amit ki lehet belőle hozni pluszban, ami nem károsít. a gyárban nem véletlen hangolják így az autókat, hisz nem akarják, hogy 70-100ezer alatt cserélni kelljen egy csomó dolgot. az értelmes chip, vagy box, nevezzük bárminek, az nem 100ezres kategóra alatta, csak humbuk az egész, és legtöbbször adott autóra írják, nem univerzális programmal dolgoznak. még a jó progival is, sokkal hamarabb kell cserélni dolgokat, nem azért mert szar az autó, vagy a progi, csak nem arra van tervezve. egy normális motortuning 500ezer -1milla ahol dugókat, karokat, lendkerék könnyítés, nagyobb turbo, erősített ez meg az, sorolhatnám van benne. azok simán bírják jóval tovább a 100%-is teljesítmény növelést is normál hazsnálatban. ha versenyezni akarsz, akkor ott is hamarabb tönkre mennek.
nincs olyan hogy optimalizálás, plussz erő kevesebb fogyasztás. hülyeség, aki elhiszi ezeket az egyen szövegeket, az meg is érdemli. minden teljesítmény többlet nagyobb foygasztást jelent, nagyobb igénybevételt. ha normál tempóban mész, akkor meg nincs értelme, mert akkor te tudod, meg kiírhatod fórumok adatlapjára, hogy így ennyi, úgy annyi, de kihazsnálni nem fogod. ahhoz, hogy néha könnyebb legyen az előzés, meg tök felesleges, max kivársz. én személy szerint feleslegesnek tartom, annak ellenére, hogy régen szerelmese voltam ennek, de túl sokat olvastam, beszélgettem.
itt pl kiemelnék egy konkrét típust, off autó 1.9 PDTDI motor, amiket egyéb dolgok miatt a biztonságos 130 lóról 105-re folytottak vissza, ami autókat később úgy árultak itthon, hogy a kereskedés autómatice a vásárló igénye esetén visszacsináltál 130 lóra, persze a forgalmi maradt 105-ről. így aki 105-ből csinál, 130-at, az totál jó, mert az az eredeti, tulajdonképpen csak a 130-as progiját kell feltölteni, semmi más. nem véletlen amik maradtak 105 lóban mocik, elnyűhetetlenek, mert még a biztonságos szintről is gyengébbre lettek csippelve.
akinek kevés az erő az vegyen nagyobb motorost. tudom ha van egy jó autód, akkor egy kétes eredetűre nehéz becserélni, így egyszerűbb lenne a chip, csak hosszútávon lehet nem jobb. aki meg veri magát, hogy neki ennyi meg annyi ideje van chip, és 50ezer volt, és semmi baja nincs, az meg magának sem képes beismerni, hogy 50ezret fizetett a semmiért, és csak beképzeli a lóerőket. részemről ennyi.


Érdekesen állsz ehhez a motor tuning témához. A Vőmmel kellene elbeszélgetned, mint láttam fent vagy Te is a Carstylingon:

http://www.carstyling.hu/car_s...amp;type=3

Ültem pár épített autójába, amikor kész a blokkal és kap még egy "chip" tuningot ráadásként, nagyon is érezhető és padon is mérhető.


Soha nem volt chip-es autóm eddig,de........Történt januárban,hogy feleségemnek vettem egy 1,9 tdi 4×4 golf-ot az Ifához tudtam volna hasonlítani a menetteljesítményét lomha szar volt és 7,5 lityi volt gázolajból a fogyija.Van 1 VW "homokos" ismerősöm 30 e huf-ért valami "csipsz tuning " félét ajánlott.Belementem 3 óra alatt kész volt.A különbség az beszarás 6 max.6,5 liter/100km a gyorsulása az meg alázó az Én 20d-m melett!!10 e km van azóta benne semmi baja,de ha lesz leszarom ,mert a bontóból 50 e huf kapok bele másik motortEzzel csak akartam mondani van és létezik olyan "csipsz" ami tényleg csökkenti a fogyit és növeli a teljesítményt.A bajorba viszont nem fogok tenni,fogyasztás nagyon jó,teljesítmény is megfelel.


na valószínű ez az a blokk ami 105LE-re lett visszabutítva, amit fentebb írtam

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 14:41 Segítsetek!

szider írta:
YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -


Kösszi


jah most látom generátor helyett önindító akart lenni

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 14:40 Chip tuning

Pocses írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Lenne egy olyan kérdésem a chip tuningal kapcsolatban, hogy most akkor ártalmas a motornak vagy sem?
Mert hallottam hogy ez a tuning optimalizálja a motor működését, és így nem árt neki.
De hallottam olyant is hogy a motor be van állítva egy gyári értékre, és ez ugyebár rátesz, így károsítja a motort..
Meg ugye hogy akkor kevesebbet fogyaszt??
Most akkor mi az igazság?


mint mindig. akinek van, az dícsérni fogja. akinek nincs, annak vagy azért mert rájött, vagy eleve okos.
egy motorban, mindig van 25-50%-nyi plussz, amit ki lehet belőle hozni pluszban, ami nem károsít. a gyárban nem véletlen hangolják így az autókat, hisz nem akarják, hogy 70-100ezer alatt cserélni kelljen egy csomó dolgot. az értelmes chip, vagy box, nevezzük bárminek, az nem 100ezres kategóra alatta, csak humbuk az egész, és legtöbbször adott autóra írják, nem univerzális programmal dolgoznak. még a jó progival is, sokkal hamarabb kell cserélni dolgokat, nem azért mert szar az autó, vagy a progi, csak nem arra van tervezve. egy normális motortuning 500ezer -1milla ahol dugókat, karokat, lendkerék könnyítés, nagyobb turbo, erősített ez meg az, sorolhatnám van benne. azok simán bírják jóval tovább a 100%-is teljesítmény növelést is normál hazsnálatban. ha versenyezni akarsz, akkor ott is hamarabb tönkre mennek.
nincs olyan hogy optimalizálás, plussz erő kevesebb fogyasztás. hülyeség, aki elhiszi ezeket az egyen szövegeket, az meg is érdemli. minden teljesítmény többlet nagyobb foygasztást jelent, nagyobb igénybevételt. ha normál tempóban mész, akkor meg nincs értelme, mert akkor te tudod, meg kiírhatod fórumok adatlapjára, hogy így ennyi, úgy annyi, de kihazsnálni nem fogod. ahhoz, hogy néha könnyebb legyen az előzés, meg tök felesleges, max kivársz. én személy szerint feleslegesnek tartom, annak ellenére, hogy régen szerelmese voltam ennek, de túl sokat olvastam, beszélgettem.
itt pl kiemelnék egy konkrét típust, off autó 1.9 PDTDI motor, amiket egyéb dolgok miatt a biztonságos 130 lóról 105-re folytottak vissza, ami autókat később úgy árultak itthon, hogy a kereskedés autómatice a vásárló igénye esetén visszacsináltál 130 lóra, persze a forgalmi maradt 105-ről. így aki 105-ből csinál, 130-at, az totál jó, mert az az eredeti, tulajdonképpen csak a 130-as progiját kell feltölteni, semmi más. nem véletlen amik maradtak 105 lóban mocik, elnyűhetetlenek, mert még a biztonságos szintről is gyengébbre lettek csippelve.
akinek kevés az erő az vegyen nagyobb motorost. tudom ha van egy jó autód, akkor egy kétes eredetűre nehéz becserélni, így egyszerűbb lenne a chip, csak hosszútávon lehet nem jobb. aki meg veri magát, hogy neki ennyi meg annyi ideje van chip, és 50ezer volt, és semmi baja nincs, az meg magának sem képes beismerni, hogy 50ezret fizetett a semmiért, és csak beképzeli a lóerőket. részemről ennyi.


Érdekesen állsz ehhez a motor tuning témához. A Vőmmel kellene elbeszélgetned, mint láttam fent vagy Te is a Carstylingon:

http://www.carstyling.hu/car_s...amp;type=3

Ültem pár épített autójába, amikor kész a blokkal és kap még egy "chip" tuningot ráadásként, nagyon is érezhető és padon is mérhető.


igen amit Te írsz az oké: "amikor kész a blokkal és kap még egy "chip" tuningot". tehát a blokk szét lett kapva, amit kellett az ki lett cserélve erősebbre, könnyebbre. ez más tészta pont ezt írom. de aki egy mezei blokkra, ami full gyári, rátesz egy 50ezres csipet, az csak fejben elhiszi, hogy erősebb. a drágább csippel, ami valóban jó, azzal meg a gyári alkatrészek nem fogják addig bírni. eleve egy értelmes turbónyomás emeléshez, kell nagyobb intercooler, erősebb hajtókarok, dugók, na meg jobb esetben egy nagyobb turbó. arra célzok a gagygi hirdetések, cégek, ugyanazt az egyen szöveget hazsnálják. nagyobb teljesítmányt és kevesebb fogyasztást igérnek. ez kamu. lehet olyan progit felrakni amivel kevesebbet fogyazst, de akkor nem megy. na de nem akarom újra leírni amit az előbb...

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 11:36 Chip tuning

Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Lenne egy olyan kérdésem a chip tuningal kapcsolatban, hogy most akkor ártalmas a motornak vagy sem?
Mert hallottam hogy ez a tuning optimalizálja a motor működését, és így nem árt neki.
De hallottam olyant is hogy a motor be van állítva egy gyári értékre, és ez ugyebár rátesz, így károsítja a motort..
Meg ugye hogy akkor kevesebbet fogyaszt??
Most akkor mi az igazság?


mint mindig. akinek van, az dícsérni fogja. akinek nincs, annak vagy azért mert rájött, vagy eleve okos.
egy motorban, mindig van 25-50%-nyi plussz, amit ki lehet belőle hozni pluszban, ami nem károsít. a gyárban nem véletlen hangolják így az autókat, hisz nem akarják, hogy 70-100ezer alatt cserélni kelljen egy csomó dolgot. az értelmes chip, vagy box, nevezzük bárminek, az nem 100ezres kategóra alatta, csak humbuk az egész, és legtöbbször adott autóra írják, nem univerzális programmal dolgoznak. még a jó progival is, sokkal hamarabb kell cserélni dolgokat, nem azért mert szar az autó, vagy a progi, csak nem arra van tervezve. egy normális motortuning 500ezer -1milla ahol dugókat, karokat, lendkerék könnyítés, nagyobb turbo, erősített ez meg az, sorolhatnám van benne. azok simán bírják jóval tovább a 100%-is teljesítmény növelést is normál hazsnálatban. ha versenyezni akarsz, akkor ott is hamarabb tönkre mennek.
nincs olyan hogy optimalizálás, plussz erő kevesebb fogyasztás. hülyeség, aki elhiszi ezeket az egyen szövegeket, az meg is érdemli. minden teljesítmény többlet nagyobb foygasztást jelent, nagyobb igénybevételt. ha normál tempóban mész, akkor meg nincs értelme, mert akkor te tudod, meg kiírhatod fórumok adatlapjára, hogy így ennyi, úgy annyi, de kihazsnálni nem fogod. ahhoz, hogy néha könnyebb legyen az előzés, meg tök felesleges, max kivársz. én személy szerint feleslegesnek tartom, annak ellenére, hogy régen szerelmese voltam ennek, de túl sokat olvastam, beszélgettem.
itt pl kiemelnék egy konkrét típust, off autó 1.9 PDTDI motor, amiket egyéb dolgok miatt a biztonságos 130 lóról 105-re folytottak vissza, ami autókat később úgy árultak itthon, hogy a kereskedés autómatice a vásárló igénye esetén visszacsináltál 130 lóra, persze a forgalmi maradt 105-ről. így aki 105-ből csinál, 130-at, az totál jó, mert az az eredeti, tulajdonképpen csak a 130-as progiját kell feltölteni, semmi más. nem véletlen amik maradtak 105 lóban mocik, elnyűhetetlenek, mert még a biztonságos szintről is gyengébbre lettek csippelve.
akinek kevés az erő az vegyen nagyobb motorost. tudom ha van egy jó autód, akkor egy kétes eredetűre nehéz becserélni, így egyszerűbb lenne a chip, csak hosszútávon lehet nem jobb. aki meg veri magát, hogy neki ennyi meg annyi ideje van chip, és 50ezer volt, és semmi baja nincs, az meg magának sem képes beismerni, hogy 50ezret fizetett a semmiért, és csak beképzeli a lóerőket. részemről ennyi.


Hát köszi a választ, kb nekem is ez a véleményem erről a dologról, csak kíváncsi voltam mások véleményére...


fúúú most nézem mennyire össze-vissza írok. na erre oda kell figyelnem, így olvasva én sem értem mit is akartam írni sorry, de talán érthető nagyjából.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 11:34 Hibakód

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


ez nem állandó hiba. azt mondom töröld a hibatárolót, mennyél vele és nézd meg visszaírja-e. elvileg a hiba nincs jelen azt írja, meg néha fordul elő. ami kitudja mikor volt. szóval törlés, egy hétig használd, és nézd meg ezt írja-e vissza.


Többször is kitöröltem,mindig visszajön,ahogy felmelegszik az autó mindig mint egy rossz szívódízel 50-60 km/h max.


aha így más. vízhőfokod jó? nem lehet, hogy a bejövő értéket a hőgombától rosszul dolgozza fel az ECU, és ezért rosszul állítja be a keveréket....
na mindegy többet nem írok, mert nem találkoztam még ezzel a hibával, nem veszem el mástól a lehetőséget, esetleg bmw320d4-nek írj privit, vagy lehet válaszol itt is.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 11:22 Hibakód

zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


ez nem állandó hiba. azt mondom töröld a hibatárolót, mennyél vele és nézd meg visszaírja-e. elvileg a hiba nincs jelen azt írja, meg néha fordul elő. ami kitudja mikor volt. szóval törlés, egy hétig használd, és nézd meg ezt írja-e vissza.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 11:20 Chip tuning

Sparta írta: Lenne egy olyan kérdésem a chip tuningal kapcsolatban, hogy most akkor ártalmas a motornak vagy sem?
Mert hallottam hogy ez a tuning optimalizálja a motor működését, és így nem árt neki.
De hallottam olyant is hogy a motor be van állítva egy gyári értékre, és ez ugyebár rátesz, így károsítja a motort..
Meg ugye hogy akkor kevesebbet fogyaszt??
Most akkor mi az igazság?


mint mindig. akinek van, az dícsérni fogja. akinek nincs, annak vagy azért mert rájött, vagy eleve okos.
egy motorban, mindig van 25-50%-nyi plussz, amit ki lehet belőle hozni pluszban, ami nem károsít. a gyárban nem véletlen hangolják így az autókat, hisz nem akarják, hogy 70-100ezer alatt cserélni kelljen egy csomó dolgot. az értelmes chip, vagy box, nevezzük bárminek, az nem 100ezres kategóra alatta, csak humbuk az egész, és legtöbbször adott autóra írják, nem univerzális programmal dolgoznak. még a jó progival is, sokkal hamarabb kell cserélni dolgokat, nem azért mert szar az autó, vagy a progi, csak nem arra van tervezve. egy normális motortuning 500ezer -1milla ahol dugókat, karokat, lendkerék könnyítés, nagyobb turbo, erősített ez meg az, sorolhatnám van benne. azok simán bírják jóval tovább a 100%-is teljesítmény növelést is normál hazsnálatban. ha versenyezni akarsz, akkor ott is hamarabb tönkre mennek.
nincs olyan hogy optimalizálás, plussz erő kevesebb fogyasztás. hülyeség, aki elhiszi ezeket az egyen szövegeket, az meg is érdemli. minden teljesítmény többlet nagyobb foygasztást jelent, nagyobb igénybevételt. ha normál tempóban mész, akkor meg nincs értelme, mert akkor te tudod, meg kiírhatod fórumok adatlapjára, hogy így ennyi, úgy annyi, de kihazsnálni nem fogod. ahhoz, hogy néha könnyebb legyen az előzés, meg tök felesleges, max kivársz. én személy szerint feleslegesnek tartom, annak ellenére, hogy régen szerelmese voltam ennek, de túl sokat olvastam, beszélgettem.
itt pl kiemelnék egy konkrét típust, off autó 1.9 PDTDI motor, amiket egyéb dolgok miatt a biztonságos 130 lóról 105-re folytottak vissza, ami autókat később úgy árultak itthon, hogy a kereskedés autómatice a vásárló igénye esetén visszacsináltál 130 lóra, persze a forgalmi maradt 105-ről. így aki 105-ből csinál, 130-at, az totál jó, mert az az eredeti, tulajdonképpen csak a 130-as progiját kell feltölteni, semmi más. nem véletlen amik maradtak 105 lóban mocik, elnyűhetetlenek, mert még a biztonságos szintről is gyengébbre lettek csippelve.
akinek kevés az erő az vegyen nagyobb motorost. tudom ha van egy jó autód, akkor egy kétes eredetűre nehéz becserélni, így egyszerűbb lenne a chip, csak hosszútávon lehet nem jobb. aki meg veri magát, hogy neki ennyi meg annyi ideje van chip, és 50ezer volt, és semmi baja nincs, az meg magának sem képes beismerni, hogy 50ezret fizetett a semmiért, és csak beképzeli a lóerőket. részemről ennyi.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 07:55 kézifék állítás

Pocses írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
zoliika írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




Ez igen


De,hülye vagyok akkor Én tavaly ezek szerint 2 garnitúrát cseréltem!Holnap ki is veszem az egyik oldalról


Tényleg hülyeséget írtam!

Nem tudom miből gondoltam, hogy csak egy oldalt van pofa, most írhatnám, hogy kíváncsi voltam figyeltek-e, de tényleg komolyan gondoltam!
Na mindegy legközelebb igyekszem nem hülyeséget írni!
Yellow-nak próbáltam választ adni, hogy miért nem olyan erős ezeken a kézifék, de akkor passz!


nekem műszakin mondtak, hogy a BMW-k ilyenek szoktak lenni, aztán itt is sokszor olvasom. logikusan gondolva, elképzelném, hogy ez jó így, menet közben minek fogjon, mikor rögzítés a szerepe, azaz álló autót kell. melyik BMW-s fordul kézivel?
pl a 7-es elektromos fékes bömcinél, menet közben nem is működik, pedig az elv azonos csak egy kis motor mozgatja a bovdent. műszakin azt nem tom, hogy mérik, de ha az ABS jeladótól jel megy, hogy forog, az nem működik. vagy motorleállítással lehet megy.
vannak olyan autók, most nem is tupm melyik, talán lexus aminél hátul egy oldalon 2 féknyereg van, az egyik az üzemi féké a másik a rögzítöjé. ugyanazon a tárcsén fognak. audi a8-ban a kézi ugynaaz, mint az üzemi, csak, ott egy elektromos egység közvetlen a pofánál dolgozik és nyomja oda a betéteket.
valaki mégis volt már, hogy írta, hogy totál beállította a féket, vagyis fogott menet közben normálisan...


Én menet közben nem próbáltam és nem is fogom, de álló helyzetben fog mint a satu. Írtad Te is Yellow, hogy gyengén fog a kéziféked, nekem nagyon jól fog.


menet közben fog gyengén. álló helyzetben megül a segge és nem indul el... ezt írtam. csak visszább.

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 07:48 kézifék állítás

MattM325 írta:
zoliika írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




Ez igen


De,hülye vagyok akkor Én tavaly ezek szerint 2 garnitúrát cseréltem!Holnap ki is veszem az egyik oldalról


Tényleg hülyeséget írtam!

Nem tudom miből gondoltam, hogy csak egy oldalt van pofa, most írhatnám, hogy kíváncsi voltam figyeltek-e, de tényleg komolyan gondoltam!
Na mindegy legközelebb igyekszem nem hülyeséget írni!
Yellow-nak próbáltam választ adni, hogy miért nem olyan erős ezeken a kézifék, de akkor passz!


nekem műszakin mondtak, hogy a BMW-k ilyenek szoktak lenni, aztán itt is sokszor olvasom. logikusan gondolva, elképzelném, hogy ez jó így, menet közben minek fogjon, mikor rögzítés a szerepe, azaz álló autót kell. melyik BMW-s fordul kézivel?
pl a 7-es elektromos fékes bömcinél, menet közben nem is működik, pedig az elv azonos csak egy kis motor mozgatja a bovdent. műszakin azt nem tom, hogy mérik, de ha az ABS jeladótól jel megy, hogy forog, az nem működik. vagy motorleállítással lehet megy.
vannak olyan autók, most nem is tupm melyik, talán lexus aminél hátul egy oldalon 2 féknyereg van, az egyik az üzemi féké a másik a rögzítöjé. ugyanazon a tárcsén fognak. audi a8-ban a kézi ugynaaz, mint az üzemi, csak, ott egy elektromos egység közvetlen a pofánál dolgozik és nyomja oda a betéteket.
valaki mégis volt már, hogy írta, hogy totál beállította a féket, vagyis fogott menet közben normálisan...