Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 21:31 Akkumulátor

jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
2 éve vettem új aksit, Exide prémiumot. (100Ah)
Néhány hete délután a garázsban matattam,bekapcsoltam a rádiót. Másnap reggel döbbentem tapasztaltam, hogy szól a rádió! Na, mondtam, ma nem érek be dolgozni, mert ezt nem bírhatta ki. Van benne külön erősítő mélyládával is! Beültem, pöccre indult a gép.


rajta maradt a gyújtás? mert ha nem akkor 15-20perc után minden lekapcsol a rádió is. elvileg nem mehetett. de azt is nézd meg, ha dolozni jársz, az neked legalább 35-40km (2x), és ugye ismerve a tempódat a generátor jól tud tölteni. ilyenkor nincs baj. de aki városozik, rövid táv, annak többet elszív indításnál az akksiból az önindító, mint mait visszatölt a generátor. igen célszerű töltőre tenni, annak gázosabb, akinek nincs garázs, mert az utcán ez... ahhoz ki kell szerelni, stb. macera. de egy nagyobb akksival több a gond, főleg egy "kis" autóban.


Nem kell, hogy gyújtáson legyen. Rádióálláson is addig szól amíg csak bírja, nem kapcsol le, és valszeg neki úgy volt.


rádióállás? az az 1-es állás, vagy hogy érted?


Igen, úgy. Akkor beszéljünk számokban. 0=amikor berakod a kulcsot, 1=rádiállás vagy ACC vagy ahogy gondolod, 2=gyújtás. Ja meg 3=amikor indítózol, de ugye az nem marad úgy.


jah igen ez igaz lehet. még nem próbáltam, de ha 0-ában van, avgy nincs benen a kulcs, akármit lövök fel, az kikapcsol 15 perc után. sőt a lámpákat úgy állítottam be, hogy kulcskivételre lekapcsol. mármint ha előtte menetközben be volt.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 21:21 Akkumulátor

jrtom írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
2 éve vettem új aksit, Exide prémiumot. (100Ah)
Néhány hete délután a garázsban matattam,bekapcsoltam a rádiót. Másnap reggel döbbentem tapasztaltam, hogy szól a rádió! Na, mondtam, ma nem érek be dolgozni, mert ezt nem bírhatta ki. Van benne külön erősítő mélyládával is! Beültem, pöccre indult a gép.


rajta maradt a gyújtás? mert ha nem akkor 15-20perc után minden lekapcsol a rádió is. elvileg nem mehetett. de azt is nézd meg, ha dolozni jársz, az neked legalább 35-40km (2x), és ugye ismerve a tempódat a generátor jól tud tölteni. ilyenkor nincs baj. de aki városozik, rövid táv, annak többet elszív indításnál az akksiból az önindító, mint mait visszatölt a generátor. igen célszerű töltőre tenni, annak gázosabb, akinek nincs garázs, mert az utcán ez... ahhoz ki kell szerelni, stb. macera. de egy nagyobb akksival több a gond, főleg egy "kis" autóban.


Nem kell, hogy gyújtáson legyen. Rádióálláson is addig szól amíg csak bírja, nem kapcsol le, és valszeg neki úgy volt.


rádióállás? az az 1-es állás, vagy hogy érted?

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 20:51 Társalgó

Szemy írta:
jokerface írta:
YELLOW írta:
jokerface írta: Skacok,a hütöfolyadékot mennyi idö után illik cserélni. A hálón 3-4 éves ciklust irogatnak.
Nem tudom,hogy az enyémben mikor lehetett cserélve. De nemrég lett mérve és -40C -ig mutatja a mérö a fagyállóságot. A színe is szép zöldeskék és nincs nyoma semmi szennyezödésnek.
És ki milyen folyadékot ajánl,használ?


szerintem inkább km függvénye, és főleg az ápoló anyagok "elfogyása" miatt. d eha jó a fagyállóság és tiszta is, akkor szvsz felesleges. nekem 40ezer km rémlik amúgy, vagy 4 év. de akikkel úgy szokok beszélgetni csak néznek hülyén. volt feletetsem 1-es stiftjükben sosme votl fékolaj cserélve pl. oszt semmi kínja nincs nah az már durva, oszt vagy 15 éves autó minimum.


Na igen,a benne lévö kémiai anyagok miatt kérdeztem. Mert az idövel tönkre megy benne. Majd tavasszal olaj cserekor akkor ezt is kicseréltetem.


A 40.000 km-es csereciklus nagyon rövid, az majdnem biztos nincs elöirva. Nalam az E46-nal 4 ev vagy 80.000 km (= nagy inspekcio) volt megadva. Az E90-es szerianal viszont nem ismerem pontosan a szervizelöirasokat, de gyanitom nem visszafele fejlödött a rendszer. Egyebkent a mostani automnal (ami sajnos nem BMW) 10 ev vagy 250.000 km csereciklus van elöirva a hütövizre.

Szemy


egyértelmű, én azon vagyok hogy a hűtővizet kb totál felesleges cserélni. ez az én véleményem. én azért sceréltem le, olyan 75ezer környékén, mert nem volt kedvem kiméretni, illetve nem voltam benne biztos vajon mi van benne. azt hozzá kell tennem a szerelő elrakta ami lejött az enyémből, hogy majd felhazsnálja én is 10 évre terveztem, nekem akkor meg lesz a 50-60ezer talán én a 40 ezret még valamikor itt olvastam. erre fel írrtam, hogy valaki fékolajat sem cserél oszt gondja nincs, majd egyszer berohad neki

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 20:40 Mi lehet a baj?_

BMW320DT írta: Szerintem üzemanyag rendben, az átfolyásmérő akár 20literig is kileng.


YELLOW írta:
BMW320DT írta: üdv.

E46 320d (150le)-ben cseréltettem ma motorolajat, olaj-gázolaj-levegő szűrőket...szépen hazajöttem, majd most indultam vele és atom gyenge az autó, mintha egy sima szívó dízel lenne. Reggel vissza viszem...mit kúrhatott el a szerelő, nem tett vissza esetleg valamit ahogy megbontotta?


valószínű a gázolajszűrő körül lesz gubanc én azt mondom... vagy összenyomódott valami cső a közelében.




őőőő az nem pont úgy működik... nem átfolyásmérő alapján mozdul a mutató.
(lécci az idézetek alá válaszolj már, ne felülre, mert össze fognak keveredni a kommentek. köszi!)

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 20:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.


szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....


Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.


nekem is fent van a gépen, de nem használtam még. nem tudom neked mennyi a gyári, talán régebbi zöldkártyán kéne megnézni ha megvan. nekem 700 a fordulat kb +/- 50 nem vándorol, de olykor lentebb van a mutató, anno mikor nézegettem 620 is rémlik. de szerintem a 750 körüli az jó. biztos adatot nem tok sajna. talán neten keresni kell egy picit.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 20:18 Mi lehet a baj?_

BMW320DT írta: üdv.

E46 320d (150le)-ben cseréltettem ma motorolajat, olaj-gázolaj-levegő szűrőket...szépen hazajöttem, majd most indultam vele és atom gyenge az autó, mintha egy sima szívó dízel lenne. Reggel vissza viszem...mit kúrhatott el a szerelő, nem tett vissza esetleg valamit ahogy megbontotta?


valószínű a gázolajszűrő körül lesz gubanc én azt mondom... vagy összenyomódott valami cső a közelében.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 19:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.


szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 18:36 Termosztát

Maistro írta: Értem köszönöm szépen a válaszod!
Egyébként a diag nem mutatja ki a hibáját?


anubisz írta: Még annyit, hogy nem vagyok dizeles, de aszem neked van az egr termosztét is, és itt azt mondják a kettőt egybe illik cserélni, mert lehet a másik a rossz.
Ha nem, majd kijavítanak.




én is nagyon szívesen. nem mutatja ki, mivel mechanikus alkatrész...

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 18:35 Üzemanyag fogyasztás

viktor78 írta: Sziasztok,kérdezném,hogy a légtömegmérő nem müködése hogyan befolyásolja a fogyasztást?


mivel ha lehúzod, akkor középértékkel megy. többet fogyaszt. másik eset nincs, mert akkor rángatna. szóval többletfogyasztás valószínű.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 18:33 Társalgó

Bero írta:
YELLOW írta:
jokerface írta: Skacok,a hütöfolyadékot mennyi idö után illik cserélni. A hálón 3-4 éves ciklust irogatnak.
Nem tudom,hogy az enyémben mikor lehetett cserélve. De nemrég lett mérve és -40C -ig mutatja a mérö a fagyállóságot. A színe is szép zöldeskék és nincs nyoma semmi szennyezödésnek.
És ki milyen folyadékot ajánl,használ?


szerintem inkább km függvénye, és főleg az ápoló anyagok "elfogyása" miatt. d eha jó a fagyállóság és tiszta is, akkor szvsz felesleges. nekem 40ezer km rémlik amúgy, vagy 4 év. de akikkel úgy szokok beszélgetni csak néznek hülyén. volt feletetsem 1-es stiftjükben sosme votl fékolaj cserélve pl. oszt semmi kínja nincs nah az már durva, oszt vagy 15 éves autó minimum.


E46-on hol van a hűtővíz leeresztő?


hát nekem 3 van, egy a blokkon a leömlőnél lent, azaz bal jobb oldalon. egy a hűtő alján és a kiegyenlítú alján, ezek kékszínűek, a blokkon fém. de azt nem tekertük ki, mert nem fértünk oda, ígyis lejött sok víz.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 17:33 Társalgó

jokerface írta: Skacok,a hütöfolyadékot mennyi idö után illik cserélni. A hálón 3-4 éves ciklust irogatnak.
Nem tudom,hogy az enyémben mikor lehetett cserélve. De nemrég lett mérve és -40C -ig mutatja a mérö a fagyállóságot. A színe is szép zöldeskék és nincs nyoma semmi szennyezödésnek.
És ki milyen folyadékot ajánl,használ?


szerintem inkább km függvénye, és főleg az ápoló anyagok "elfogyása" miatt. d eha jó a fagyállóság és tiszta is, akkor szvsz felesleges. nekem 40ezer km rémlik amúgy, vagy 4 év. de akikkel úgy szokok beszélgetni csak néznek hülyén. volt feletetsem 1-es stiftjükben sosme votl fékolaj cserélve pl. oszt semmi kínja nincs nah az már durva, oszt vagy 15 éves autó minimum.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 17:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 13:50 EWS+Kulcs...

aeroengine89 írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban hogy ha nem akarok 153 euroért kulcsot csináltatni a bmw-nél ha nem van egy olyan lehetőség hogy 150 euro-ért van 4db kulcs 2 távirányitós egy szerviz meg egy pici pöcs kulcs ews modulal plusz gyujtáskapcsoló meg első ajtó zár akkor azt programozás nélkül ki lehet cserélni a meglévőm helyére? vagy ez csak az ecu-val együtt működik? Vn a csávónak hozzá egy e46 coupe-nak az ecu-ja de nekem ugyebár nem jó a 320d-be szóval külön működik ez ha csak a zárakat meg az ews modult cserlem ki?
Hálás köszönet előre is!!!


Esetleg valaki?


szerintem egyszerűbb kulcsot csináltatni, mint az összes zárat kicserélni,meg kódolgatni... addig jó egy autó, amíg minnél kevesebb részét kell megbontani...

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 13:42 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
szotakdavid írta: Hali!

Este kimegyünk páran a városba kocsikázni jön valaki??


20:00 Aréna parkoló alsó emelet piros rész! Leszünk ott páran, aztán meg krujzolunk egyet a városban. Akinek van kedve csatlokozzon bátran!
Szép hétvégét mindenkinek!


a kijárathoz megrendeltem a KPM-eseket, rendőri kisérlettel

YELLOW Elküldve: 2013-10-05 13:21 Futómû és hibái

imre24 írta: Sziasztok!
Otthonról elindultam a munkahelyem felé tegnap előtt és az autóm amint be értem zuglóba, gáz adásnál elkezdett kopogni, zörögni, csattogni hátulról.
Elinduláskor tapasztaltam hogy kopog valami hátul, mikor gyorsítottam elhalkult.
Álló helyben nem tapasztalható az esemény és hanghatás, viszont induláskor, nagyobb gázadáskor, sebesség pakolásnál kattan egyet valami,majd elkezdi a csörgés-csattogást és kb 50km/h-val tudok vele közlekedni, mindegyik sebességnél tapasztalható ez az effektus.
Megkérdeztem 1-2 szerelőt és mondtak minden félét, az egyik szídta a másikat hogy hülyeséget mond Pl. : kardán, féltengely, kutyacsont, kerékcsapágy, váltó, felfüggesztés(komplett) de egyik szavukkal ütik a másikat látatlanban.
Így sajnálatos módon muszáj voltam vonattal haza jönni, mivel hétvégére nem vállaltak be melót.Komolyan zavaró a dolog mintha egy légkalapáccsal valaki kiszeretne jutni a csomagtartómból az utastérbe olyan hangképződmény tapasztalható !
Valaki tud mondani valamit esetleg segítséget szükségem van az autómra nagyon !
Bmw 318 e36


egy ismerős E36-jában is volt hasonló, bár neki olyan volt, hogy inkább rossz úton, mintha bent egy régi írógépen gépírna valaki. neki pl ki esett a fékpofa tartó rugós vas, vagy mi az vacak, amit kívülről látni a nyerken, igazából rögzítő. vagy a hátső egyik keresztlengpkaron, ami a gátló alsó szárába megy, azon van lemezborítás, az is tud mozogni. illetve neki is volt, hogy kiszakadt a futómátartó kengyel a kasztniból. igazából sok mindentől lehet, ezt így valóban nehéz megmondani, itt alá kell menni, és úgy megnézni átmozgatni. lehet a diffi, a kardán, a féltengely, bármi.