YELLOW Elküldve: 2013-10-05 21:31 Akkumulátor
jrtom írta:YELLOW írta:jrtom írta:YELLOW írta:BarG írta:
2 éve vettem új aksit, Exide prémiumot. (100Ah)
Néhány hete délután a garázsban matattam,bekapcsoltam a rádiót. Másnap reggel döbbentem tapasztaltam, hogy szól a rádió! Na, mondtam, ma nem érek be dolgozni, mert ezt nem bírhatta ki. Van benne külön erősítő mélyládával is! Beültem, pöccre indult a gép.
rajta maradt a gyújtás? mert ha nem akkor 15-20perc után minden lekapcsol a rádió is. elvileg nem mehetett. de azt is nézd meg, ha dolozni jársz, az neked legalább 35-40km (2x), és ugye ismerve a tempódat a generátor jól tud tölteni. ilyenkor nincs baj. de aki városozik, rövid táv, annak többet elszív indításnál az akksiból az önindító, mint mait visszatölt a generátor. igen célszerű töltőre tenni, annak gázosabb, akinek nincs garázs, mert az utcán ez... ahhoz ki kell szerelni, stb. macera. de egy nagyobb akksival több a gond, főleg egy "kis" autóban.
Nem kell, hogy gyújtáson legyen. Rádióálláson is addig szól amíg csak bírja, nem kapcsol le, és valszeg neki úgy volt.
rádióállás? az az 1-es állás, vagy hogy érted?
Igen, úgy. Akkor beszéljünk számokban. 0=amikor berakod a kulcsot, 1=rádiállás vagy ACC vagy ahogy gondolod, 2=gyújtás. Ja meg 3=amikor indítózol, de ugye az nem marad úgy.
jah igen ez igaz lehet. még nem próbáltam, de ha 0-ában van, avgy nincs benen a kulcs, akármit lövök fel, az kikapcsol 15 perc után. sőt a lámpákat úgy állítottam be, hogy kulcskivételre lekapcsol. mármint ha előtte menetközben be volt.