Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 11:40 Műszerfal kijelzés

feco7939 írta: Tényleg a kormányzárral lehet valami gond neki, mint utólag kiderült, a hibajelzés akkor jelent meg neki először, amikor az elektromos kormányzár nyitásakor kis mértékben meglökte lábbal a kormányt beüléskor véletlen. Sérülhetett valami retesz?

bmw320d4 írta:
feco7939 írta:
bmw320d4 írta:
feco7939 írta: Sziasztok!
Havernak E90 318D-je van, a műszerfalon piros jelzést mutat a kormány szervó, egyszer volt műszerrel kitörölve és kb. 1 hónap múlva újra elő jött a hibajelzés. Az elektromos kormányzár kinyit és semmi hiba nem észlelhető. Mi lehet a hiba?
Köszi!


Az nem a szervó, hanem a kormányzár hibája. Majd eljön az idő, amikor nem fogja tudni beindítani a kocsit.

Megoldás a kormányoszlopcsere.

Ja, azért nem jött vissza 1 hónapig a hiba, mert csak akkor jelez ha megtelik a számláló (ha jól emlékszem 30 vagy 50 hiba kell hozzá)


Csak kormányoszlop cserével oldható meg a hiba????? Mi mehetett ott neki tönkre?



A kormányzár.




őőőőőőő... botsánat, csak egy javaslat, ami nem tudom jó ötlet-e, de eszembe jutott valami. az egyik, hogy nagyon sok elektromos kormányzárral gond van. haveréknak 2006-os passat (könny zacskó szemes lámpás ) kormányzár probléma volt, azt mondták cserélni kell olyan 300-400ezer Ft körül az egész hóbelebancot. akkot kutakodtam nekik, és volt egy cég pest környékén, ahol cirka 80-100ezer Ft volt egy IC csere, vagy újraprogramozás. ennyit kellett cserélni, vagy ott hagyni a régit. és megjavult azóta eltelt vagy 3 év és köszöni jól van. nem tudom, hány helyre ment, mindenhol cserélni akarták az egész szerkezetet. nem tudom BMW-nél hogy van, talán bmw320d4 leírja, ha olvassa, hogy megoldható-e itt is az mint a passat-nál. azért esetleg keress rá, hogy BMW E90 kormánzár hiba, hátha találni róla valami leírást, esetleg külföldi oldalon is.

YELLOW Elküldve: 2013-09-20 16:45 Autóvásárlás

asszem elég korrekt hirdetés, képek, videó
http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-7207374

YELLOW Elküldve: 2013-09-20 13:16 Társalgó

haka írta: Te Yellow, az aláírásodban te vagy csak, vagy csak találtad? Már meg akartam kérdezni, most eszembe jutott


hát nem tudom hawer, de valószínű rossz a szemed. a gif-en egy M3 coupe van, nekem meg a kiírás alapján sedan van, 4 hengeres csettegővel. de ezt elmondom neki, biztos jól fog esni, talán lehet kicsit M3-nak fogja érezni magát ettől

YELLOW Elküldve: 2013-09-20 13:14 Futómû és hibái

Pales320Ci írta: Sziasztok!
Ismét a segitségeteket szeretném kérni. E46 320Ci 2001-es kocsimban a jobb első keréknél valami iszonyatosan üt és koppan ha kátyúba hajtok, valamint ha hirtelen fékezek. Mi lehet a ludas? Esetleg valamelyik csukló? Nem szeretnék mindent cseréltetni ha elég csak egy alkatrészt is.
A válaszokat előre is nagyon köszönöm


ez tipikus lengőkar nagy szilent. ha már ilyen lehet ki van szakadva.
a kép bal oldalán:

YELLOW Elküldve: 2013-09-20 07:32 Féktárcsa és fékbetét

viktor írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
viktor írta: Sziasztok!

Vett már valaki a Schmiedmann-nál fékbetéteket?
Ki lehet a beszállitó?
Mi a tapasztalata a betétek minőségéről?

Köszi.


hát én erre anno nem kaptam választ. nincs írva gyártó, a képek sok esetben nem az adott alkatrészről készültek, tehát az alapján sem azonoisítható be a gyártó. számomra zsákbamacska az az egész. van aki esküszik rá. én tutti nem fogok onnan semmit venni. ez az oldal laikusoknak készült, akiknek elég annyi infó, hogy gyári alkatrész, gyári alkatrésszel megegyező minőség, stb, meg az ár.


Kicsit már paranoiás vagy. Én már vettem onnan hűtött, görgőket, sok egyéb dolgot, minden tökéletesen passzolt, és évek óta hibátlanul műkszik. Trafót is. Műanyag alkatrészeket, elemeket is. Természetesen fékpofába, tárcsáva nem vennék nevesincset. Amin az életem múlik, azon nem spórolok pár ezret. Pedig én használom a kocsit, nem a garázsba áll.


nekem nem ezzel van problémám, hiszek neked. de hagy ne ismételjem már magam. hiába kérdeztem rá levélben, nekem amik ott vannak nem mondanak semmit miylen márkájú az alkatrész. mondom max képből lehet következtetni, ha másik alkatrészes oldalall összehasonlítod, vagy rákeresel, de olykor a kép sem valós. az hogy gyári minőségű, azt veszem úgy BMW jeles valami valóban beszállítótótl, de a gyári alkatrész minőségével megegyező utángyártott megnevezések, így márka nélkül, akár valami olasz szar is lehetne.

Olasz szar. Esetleg a brembo-ra gondolsz?


általánosságban olasz alkatrészre, az iylen kisnevű dolgokra, amikről egy laikus nem hallottm, de olcsóságával hatalmába keríti, csak hát annyit is ér.
amúgy szerintem Brembo felejtős.
Ahogy írták ATE, Jurid, TRW (mondjuk nem ismerem személyesen)

YELLOW Elküldve: 2013-09-20 07:12 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
YELLOW írta:
viktor írta: Sziasztok!

Vett már valaki a Schmiedmann-nál fékbetéteket?
Ki lehet a beszállitó?
Mi a tapasztalata a betétek minőségéről?

Köszi.


hát én erre anno nem kaptam választ. nincs írva gyártó, a képek sok esetben nem az adott alkatrészről készültek, tehát az alapján sem azonoisítható be a gyártó. számomra zsákbamacska az az egész. van aki esküszik rá. én tutti nem fogok onnan semmit venni. ez az oldal laikusoknak készült, akiknek elég annyi infó, hogy gyári alkatrész, gyári alkatrésszel megegyező minőség, stb, meg az ár.


Kicsit már paranoiás vagy. Én már vettem onnan hűtött, görgőket, sok egyéb dolgot, minden tökéletesen passzolt, és évek óta hibátlanul műkszik. Trafót is. Műanyag alkatrészeket, elemeket is. Természetesen fékpofába, tárcsáva nem vennék nevesincset. Amin az életem múlik, azon nem spórolok pár ezret. Pedig én használom a kocsit, nem a garázsba áll.


nekem nem ezzel van problémám, hiszek neked. de hagy ne ismételjem már magam. hiába kérdeztem rá levélben, nekem amik ott vannak nem mondanak semmit miylen márkájú az alkatrész. mondom max képből lehet következtetni, ha másik alkatrészes oldalall összehasonlítod, vagy rákeresel, de olykor a kép sem valós. az hogy gyári minőségű, azt veszem úgy BMW jeles valami valóban beszállítótótl, de a gyári alkatrész minőségével megegyező utángyártott megnevezések, így márka nélkül, akár valami olasz szar is lehetne.

YELLOW Elküldve: 2013-09-20 07:08 Társalgó

Bulll85 írta: kulcsom nem nyitja az ajtót,most fordult elő másodjára ..meguntam :s szétszedtem,és nem sima elem van benne,hanem akkumulátoros és ragasztva is van,vagy forrasztva :S,,,,kicserélhetem e sima gomb elemre? nem tudom,itt milyen a gyári megoldás.......


ilyenkor célszerű megnézni, ha be van tanítva az autó, hogy zárásra, nyitásra hosszan nyomva mozgassa az ablakot, hogy mozgatja-e. ha igen, akkor az elemnek kutya baja. ha nem mozgatja, akkor elem. vagy épp nyításra, zárásra a belső világítás működik-e? ha igen akkor a jelet megkapja az autó. Először a sokszor emlegetett kulcstanítást próbálnám meg:

E46 kulcs betanítás: ha egy kulcsod vane setleg, akkor csak az első felét csinálod meg

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

mivel azt írod, hogy ritkán fordul elő, inkább azt mondanám a GM-ben a relé fog hamarosan megpusztulni. de mivel FL előtti modelled van, így maga a zárszerekezetre is nagy esély van, hogy hibás. FL-esekben relé, FL előttiekben inkább a zárszerkezet a ludas.

YELLOW Elküldve: 2013-09-19 16:56 Társalgó

haka írta: Ahoj,

Kérnék egy kis helpet.
A lenti képen látható a compact hátsó ülésem. Na már most van ott két műanyag pöcök, ami kb ott van, mióta megvettem. Szeretném visszarakni a helyükre őket
Gondolom hogy az egyik a kép szerinti jobb oldalon lévő középső utas öv aljáhot kell, a másik meg a csatjához.
A kép bal oldalán levő kis ülés bemélyedésről nem is beszélve

Szóval valaki küldhetne nekem képet, hogyan néz ez ki, ha össze van rakva, mert akárhogy pakolászom, nem lesz tökéletes sehogy sem.

Köszi



ez inkább oylan mint az ISOFIX rögzítő takaró műanyag.

YELLOW Elküldve: 2013-09-19 14:55 Motorolaj

YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta: motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis


Kollegám így járt Sokada Fabiával, - mint utólag kiderült - nem hologrammos olajot vett a szerelője a St@rtautótól(elmondása szerint) normál árban - semmi akció ... - 4500km-nél jelzett a kocsi, hogy igencsak fogytán az olaj ... (akkor nézte meg a kollegám a megmaradt olajos flakonon hogy mégis milyen).
Azóta nem vesz a szerelő olajat az említett autóalkatrészes cégnél, marad a B@rdinál.


én sem hologrammosat vettem, de nem is az olcsó castrolt. bár jóval olcsóbban mint máshol. nekem azzal nem volt gondom. mivel olyan már nincs, így nem igen veszek többet castrol-t. de nem is ez a márka a lényeg. én a listára kíváncsi lettem volna, miből találtak hamisat...


engem az a lista mindenképp érdekelne, nem tudom, hol lehetne neki hozzánézni. mondjuk eleve furcsa, hogy nem árulhatják el, pont a TC, aki mindent le szokott írni. inkább kicsit olyan Castrol és Motul reklám gyanús a dolog.

YELLOW Elküldve: 2013-09-19 12:34 Motorolaj

dbtibi írta:
YELLOW írta: motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis


Kollegám így járt Sokada Fabiával, - mint utólag kiderült - nem hologrammos olajot vett a szerelője a St@rtautótól(elmondása szerint) normál árban - semmi akció ... - 4500km-nél jelzett a kocsi, hogy igencsak fogytán az olaj ... (akkor nézte meg a kollegám a megmaradt olajos flakonon hogy mégis milyen).
Azóta nem vesz a szerelő olajat az említett autóalkatrészes cégnél, marad a B@rdinál.


én sem hologrammosat vettem, de nem is az olcsó castrolt. bár jóval olcsóbban mint máshol. nekem azzal nem volt gondom. mivel olyan már nincs, így nem igen veszek többet castrol-t. de nem is ez a márka a lényeg. én a listára kíváncsi lettem volna, miből találtak hamisat...

YELLOW Elküldve: 2013-09-19 12:29 Féktárcsa és fékbetét

viktor írta: Sziasztok!

Vett már valaki a Schmiedmann-nál fékbetéteket?
Ki lehet a beszállitó?
Mi a tapasztalata a betétek minőségéről?

Köszi.


hát én erre anno nem kaptam választ. nincs írva gyártó, a képek sok esetben nem az adott alkatrészről készültek, tehát az alapján sem azonoisítható be a gyártó. számomra zsákbamacska az az egész. van aki esküszik rá. én tutti nem fogok onnan semmit venni. ez az oldal laikusoknak készült, akiknek elég annyi infó, hogy gyári alkatrész, gyári alkatrésszel megegyező minőség, stb, meg az ár.

YELLOW Elküldve: 2013-09-19 11:52 Motorolaj

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 21:11 320d Motor

Holden írta: Sziasztok,

Haver E90-esébe eltömődött a részecskeszűrő (a diagnosztika is feltünteti), ami már az autó teljesítményén is érződik.
Milyen lehetőségek vannak a cserén kívül? Javítható ill. tisztítható? Azt milyen hatékonysággal?
Tudtok estleg utóbbira bevált helyet? Legjobb Veszprém és környéke lenne. Ára mennyi egy ilyen folyamatnak?
Új részecskeszűrő mennyibe kerül? Abból is van eredeti mellett bevált utángyártott?

Köszi


marha drága. általában egy kiherélés, és computer átírás pl egy off autónál, vagy 45ezer volt. akkoriban kérdeztem Mikit (bmw320d4), ő azt mondta nem vetetné ki, de hát ki teheti meg, hogy több száz ezret adjon ki egy új szűrőért.
némely cég válall tisztítást, kiégetik, de hát kitudja. amúgy tök felesleges cucc. aki sokat jér hosszú távon anank sokáig bírja, mert tud regenerálódni normálisan, de városi és rövidtávokon esélytelen kb, ahogy mondják.

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 15:48 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 15:06 Társalgó

haka írta:
ember84 írta:
haka írta:
Bulll85 írta: Tuningboxot próbálta valaki már?


Én pár napja kérdeztem rá, és nem ajánlották. Nekem azt mondták, hogy a jó chipesnél el lehet érni, hogy ne kopjanak jobban az alkatrészek, mint tunning nélkül.


Legjobb tuning a nagyobb cm3!A motoroptimalizálás ahogy hívják,az kamu,talán a gyárba a mérnökök barbárok lehettek,hogy nem optimális motorműkédésre terveztek.Füstölni fog,meg kinyírod.Ez az én véleményem,van akiknek más!


Nekem nincs konkrét tapasztalatom, és elég kevés az ismeretem a témában, de azért ha így lenne, ahogy mondod, akkor nem lenne egy tunning műhely sem
Annyira azért nem bonyolult dolgok ezek szerintem, ha tudod mi milyen összefüggésben van és mi mit okoz, akkor ki lehet számolni mindent (amit gondolom megtesz egy egyszerű program helyetted) és át lehet billenteni egy értéket 2-ről 3-ra okosan.

Gondolom épp ez a baj a boxokkal, hogy ott fixen be van írva a 3, de a te autódnak az értékei alapján csak 2,4 kellene. De lehet tévedek.

A nagyobb köbcenti azért nem jobb megoldás szerintem, mert elölről kell kezdened az autó rendberakását, felszerelését, stb. stb.


általában a legtöbb motorból simán kihozható maximum 45% többlet. azért van ennyire "visszabutítva", hogy kevesebb reklamáció legyen a hamar tönkrement motorból. túl vannak biztosítva a gépek. nem véletlen oylan jók azok a 1.9tdi vw konszern motorok, mert a biztonságos 130 lóról vissza lettek chippelve 105 lóra. kinyírhatatlan, ahhoz már nagyon vadnak kell lenni. az iylen egyenboxok, meg scipek arra valók, hogy a kedves hülye vásárló lelkét megnyugtassa. mivel ezt el is hiszik, ezért van "tunincég" annyi. a normális tuning cégek, lásd sok márkénak van sajátja 200ezer alatt nem nagyon veszel értékelhető upgrade-et. viszont azok legalább érnek valamit.