Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-26 11:06 hangos a motor

ZoleeSRB írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Lenne egy érdeklődésem, ki mit gondolna erre a zaj forrásra a motorban indítás után! E 36-os 318i (benzines)a paripa.Indítás után olyan csörgés hangot ad, mintha dízel lenne. Ez nagyon gyorsan abba is marad, csak mégis zavar hogy mi lehet a baja. Hidrotőke nem lehet az nem múlna ilyen hamar el (mármint a csörgés). Ha pedig leállítás után nem sokkal indítok akkor nincs olyan csúnya hangja. Ezt csak akkor csinálja ha már kb egy fél óra telt el a leállítás után. Valami olajnyomásra gondolok hogy elengedné az egyik alkatrész és pl a lánc feszítője nem látja el a feladatát. De ez csak egy tip. Ki mit gondol erről? Ez a jelenség olyan három másodpercig tart. Utána szépen jár a motor.


Szerintem hidrotőke, mivel pár másodpercig még nem kap olajat csattog,amikor meg már megkapja elhallgat. Melegen meg még ott az olaj, nem folyt vissza azért nem csattog.


ja tutti az lesz. haver mindig úgy csinálta, hogy hidegen nem indított rá, csak indítózott, de mielőtt beindult volna, le is vetet a gyújtást. mondjuk neki pöccre sosem indult 2-3-at tekert a gép. ezt azért csinálta, hogy 2 ilyen indítózás alatt nyomott fel némi olajat és úgy nem volt hangja. persze ez nem jó, csak ő nem akart hidrotőkét cserélni.
próbaképpen, bár nem javaslom személy szerint, de van ilyen hidrotőke tisztítő cucc, kb mint a motormosó adalék, aztán olajcsere. talán segít, bár nem hiszem, hogy dzsuvás lenne, ha később elhallgat. az érdekesség, hogyamúgy iylen jelenséget túl híg és túl sűrű olaj is tud okozni.

YELLOW Elküldve: 2013-08-26 09:57 BMW kulcsok

nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.

YELLOW Elküldve: 2013-08-26 09:46 Belsõ

Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus

YELLOW Elküldve: 2013-08-26 09:44 BMW kulcsok

Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.

YELLOW Elküldve: 2013-08-26 09:05 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 22:14 Szívócsonk-pillangószelep

anubisz írta: Kevesebbet kel fingani,az is metánt juttat a környezetbe A világ legnagyobb metántermelői a szarvasmarhák. kimondhatatlan menyiségül millió tonna metánt finganak ki évente, múltkor volt a tv ben.



te is láttad? én is néztem, abab volt a nyálas zsiráf, meg a fülzsírszedés, stb

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 22:13 Egyenetlen alapjárat

kale írta:
maestro006 írta:
troooger írta:
kale írta: Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy néha, amikor üresbe teszek menet közben az alapjárat ingadozik kb. 700 és 1100 között, majd beáll kb. 800-ra. Indítás után nincs ilyen probléma, a fordulatszám állandó. Furcsa, hogy ez nem minden esetben jön elő, csak ha olyan kedve van..
Feltöltöttem egy videót. Ettől néha nagyobb mértékű az ingadozás..


YouTube videó

Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat? Előre is köszi!


Mostanában kezdte el? Megy a légkondi közben?


Nekem hasonló problémám volt 01 es e46 320i vel. Motorvezérlés jeladót kellett cserélnem és az megoldotta a problémát


Sajnos nem tudom, hogy mikor kezdte, mert még csak kb. 1hónapja van nálam a gépezet. Légkondi nélkül is csinálja, ezt már kipróbáltam..
Motorezérlés jeladó? Bocsi, de így nem tudom,hogy melyik jeladóra gondolsz . Ki tudnád fejteni kicsit bővebben? Köszi!!



szerintem vezérműtengely, vagy főtengely jeladóra

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 22:12 Lengéscsillapitó

igen a rugó tart. a hosszabb telószár akkor befolyásolna valamit, ha keményebb rugó lenne, és több spirálos, mert akkor ugye kinyomja a rugó amíg engedi a teló szára.

de ugye a rugók is úgy vannak kitalálva, hogy az autó súlya összenyomja, hogy a telónak legyen negatív útja is. ha megemeled az atót, akkor ami lóg kerék, meg futómű, akkor a telók tartják az egészet. tehát ha megemeled az autót és még tud eelkedni a aksztni, hogy a kerék a földön marad, akkor semmi köze a telócserének hozzá.

az m-tech teló is csak azért rövidebb a szára, mert ültetve van, és hogy a teló munkapontjai ugyanoda essenek. ezért nem célszerű a túlzott ültetés gyári gátlóval, mert a munkapont elmászik, a teló összenyomottabb lesz, jobban terhelés, nyomás alatt van, a hasznos tartománya is kevesebb lesz, szinte azonnal bekeményül, amitől pattogósabb lesz az egész. tehát nem feltétlen a kemény rugótól pattog valami.

esetedben olyat tudok elképzelni, hogy esetleg toronycapágyat is lettek cserélve, és ott rossz lett választva, esetleg került bele plussz alkatrész, ami kiemeli a kasztnit, iylen gyárilag is van.

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 22:01 Szívócsonk-pillangószelep

eLevente írta: Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!


hogyne menne át műszakin. off autó DPF nélkül is átment...
a legtöbb dolgot azért magyarázzák a környezetvédelemmel, hogy kényzerítsék az embert, mert mgis csak a mi környezetünk...

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 19:41 Tötés probléma

jano írta:
bmw320d4 írta:
jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?


Töltés van akku nem merül le de gázadásra a fényszóró fényereje változik és a töltés is ingadozik multiméterrel mérve 12-14v között.


ez nekem fesz szabályzó gyanús.

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 14:27 riasztó?

aeroengine89 írta: Sziasztok érdekelne hogy lehet hülye kérdés de honnan tudom hogy van e riasztom? azt olvastam itt a forumon hogy amelyik e46-os bmw-be van ablak fel illetve lehuzó modul amit ugye a kulcsal müködtetek bezárás után és kinyitás elött + villognak az indexek is kinyitáskor kettöt bezáráskor eggyet azokba az autokba van gyári risztó!!! Rugdostam ütögettem az autót de semmi. csináltam már olyat is hogy bezárás elött kinyitottam a motorháztetöt és bezártam az autót de arra sem reagál mondjuk a motortér érzékelöt sem találom sehol! ötlet?


a villogtatásnak semmi köze a riasztóhoz, az kapcsolható.
ha van a tetőkárpiton belül egy olyan 10centiszer 10-es rácsos dobozkaszerű, akkor van riasztó. ha nincs akkor nincs. cabrióban másképp van, de úgy látom neked nem az van

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 12:21 Féktárcsa és fékbetét

sevcsenko írta: Sziasztok,
Első féktárcsa valamint hozzá tartozó betét érdekelne, hogy milyen márkát ajánlotok?
(E90 320d 2009)
Szervízben a Jurid-ot emlegették?!
Előre is köszi!
Sev


hát E46-nál gyári beszállító volt a Jurid. szerintem nem rossz, de ne a szervízen keresztül rendeld meg, mert jóval drágább lesz. normál felhasználásra tökéletes, mind tárcsában, mind betétben. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 12:18 Klíma gondok

Dewd46 írta: Ez a morgás a motortérből jön, mert a fordulat növekedésével hangosodik. De nem értem, mivel cserélve lett a komplett kompresszor feszítőgörgővel együtt! Megőrjít komolyan! Alapjáraton hallani, 1100 körül teljesen elhagyja. Csak akkor hallom a morgást, ha a klíma be van kapcsolva. Nem értem.



nekem is ilyen, de nekem olyan 1300 körül kezd elhalkulni. az is lehet ez ilyen... más is írt már ilyenről, én is nemrég, pár hónapja. amíg, hűt, amíg túlzottan nem fogja vissza a motort szorulás miatt, vagy magas fordulaton nincs hangja, addig szerintem le kell szarni.
ha belegondolsz az otthoni hűtőgépek is mikor rákapcsol a hűtés, annak is nagy hangja van, majd elhalkul.

YELLOW Elküldve: 2013-08-25 10:43 Ékszíj tárcsa

sevcsenko írta: Sziasztok?
Hosszbordás szíj és hozzá tartozó feszítőgörgő csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlanátok? Gates? Ruville? SKF? INA?
Előre is kösti!
Sev


Gates-ekről elég sok rosszat hallok. ha feszítő/csapágy, akkor SKF, szíjban pedig a Contitech-et mondják. (ámbár off márkáknál nagyondícsérik a dyco összes termékét szíjakban)

YELLOW Elküldve: 2013-08-24 20:17 320d Motor

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali.

Ő az én bömbölőm. Kérdés hogy ez a mérő a valós fogyit mutatja?! padlózva felugrik 20literre ... aztán persze lejjebb megy jóval. Illetve az ASC gomb az mittakar?





a mérő ami mutatós, az pillanatnyi fogyi mérő, tájékoztató jelelgű, benyásnál elég pontos az is.
ASc a kipörgésgátló gombja, ha megnyomod kikapcsol.


Hát a képek jó kicsik lettek nem tudom miért

Akkor magyarul az is elég pontos pillanatnyi csak olyan furcsa hogy mutatós

ASC = kikapcsolom lehet a seggét csapatni Jól értelmezem?


jaja