Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 15:20 Nem indul. please help me!

Bima írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...


Főleg ha már megszívta magát üzemanyaggal. Nem is értem, hogy jutott ez eszébe


Annak csak örülnék ha megszívná magát, mert akkor működne. Haverság megvan, 50% kedvezményt is adnak mellé.


az 50%-ot tedd idézőjelbe. de sneki sem szeretet szolgálat. kicseréled a fél autót, mire rájössz a hibára, ki az a hülye aki téves vásárlás esetén, már beszerelt alkatrészt visszavesz? max akkor ha garanciális problémák merülnek fel.

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 15:18 XENON utólag

haka írta:
kempelen írta:
haka írta: Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






Azért van ráírva, mert a belső izzó H7 a külső D2S, valamint a ház, tehát maga a fényszóró ház teljesen ugyanaz a xenon és a halogén esetén, így gondolom gyártás során költségcsökkentés céljából nem készítettek másik sablont.

Illetve magába a házba be tudod tenni a halogén izzót, de kell hozzá egy halogén foncsor is. Szóval foncsorral együtt bemegy a halogén izzó is a xenon helyére...


Köszi

Na most beszéltem pár szerevízzel, és senki sem ajánlja, hogy visszacsináljam halogénre
Felhívtam vagy 6-ot és kettő vállalja egyáltalán, hogy megcsinálná.. Amúgy nem is értem, mert a kettőből az egyik, gyári cuccokkal csinálja csak meg, de a többinél még ez az opció sem merült fel. Fura, na mindegy, még hívogatok párat


ezt nem értem. mivel neked alapból valószínú a kapcsolókból következve, halogénd volt, nem értem mi a probléma? veszel bontóban egy pár halogénes lámpateszted, oszt berakod, összedugod, csók a családnak.

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 14:04 Ékszíj tárcsa

tomy1228 írta:
YELLOW írta: én mostanában melóhelyen, elég sok a hülye autós (jó értelemben), sokat bezsélünk ezekről.
egy biztos Gates szíjat nem veszek soha, mindneki panaszkodik 20-30ezernél szakadnak, ékszíj, vezérmű is.
nagyon mondják a Dyco-t, abból van egy fehér teflonozott darab, ami állítólag übermetál, és jó áron van.
természetesen csere alkalmával én is a contitech-et fogom választani, csak gondoltam leírom miket hallok mostanság, talán ezzel is tudok segíteni, mit ne...


Minden hozzaszolas jól jön,azért kezdtem el feszegetni ezt a conti vs corteco mert most jó áron tudnák szerezni,de látom nem nagyon van tapasztalat mindeki a cortecot rakja be nyilván mert az a gyári,lehet én kipróbálom milyen a conti mert mindenki írja ha gumi akkor conti,márpedig ennek is egy nagy része gumi,corteco meg értem h gyári de mégis mibdenkinél megadja magát!


te hol láttad, hogy meadja magát a corteco?
az, hogy a gyári tönkre meg 100-200ezer alatt, az egy dolog, a többi lehet 10-20ezret fog elmenni.

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 13:25 Ékszíj tárcsa

én mostanában melóhelyen, elég sok a hülye autós (jó értelemben), sokat bezsélünk ezekről.
egy biztos Gates szíjat nem veszek soha, mindneki panaszkodik 20-30ezernél szakadnak, ékszíj, vezérmű is.
nagyon mondják a Dyco-t, abból van egy fehér teflonozott darab, ami állítólag übermetál, és jó áron van.
természetesen csere alkalmával én is a contitech-et fogom választani, csak gondoltam leírom miket hallok mostanság, talán ezzel is tudok segíteni, mit ne...

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 13:19 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

davech írta: Helló! Ledes Angel Eyes-re váltottam. CCFL angel a helyzetjelzőre volt kötve, a ledest másképp kell bekötni, nem lesz köze a helyzetjelzőhöz. Hogy tudom kikötni a helyzetjelzőt, hogy ne jelezzen vissza a műszerfalon? Egyszerűen kihúzom az izzót? kösz


hát a LED-es hez jár valami, valami előtét elelnállás? mert ha kiveszed az izzót éás úgy kötöd be, akkor tutti visszajelez ugyanis nem fogyaszt annyit, mint az izzó elvileg, bár bekötéstől függ. mondjuk gondolom meghajtüó áramköre sincs... próba cseresznye...

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 13:13 Nem indul. please help me!

Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 13:12 Szervószivattyú

notoriusbg írta: Sziasztok!


Hidegen és melegen is búgó hangot hallok, amint tekerni kezdem a kormányt, a búgó hang magassága változik - jól gondolom, hogy a szervópumpával van gond? Ha igen, a hang azt jelzi, hogy csereérett a darab vagy egy olajcsere vagy -utántöltés megoldhatja a problémát? Hol tudom az olajszintet ellenőrizni?

Köszi a segítséget!


előbb mindenképp olajszint, utántöltés sokszor segít, de akár cserélni sem ár...

fekete doboz, fekete csillagszerű tetővel, ilyesmi-e:


a csapkában van egy cső, azon két pont, ahol szükebb lesz a cső, na azok a szintjelzők, ugye afelső a max, az alsó a min szint.

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 13:09 Motorolaj

agabor90 írta: Sziasztok!

Milyen olajat ajánlanátok E46 318i-hez? (M43, 2000-es évj.)
Eddig Castrol Edge 5w-30-at használtam ami LL-04-es, de sokan azt mondják, hogy ezekhez a motorokhoz jobb ha LL-98, vagy 01 minősítésű az olaj, + inkább 5w-40.

Köszönöm a segítséget!


ezek közül bármelyik besorolás, viszkozitás jó, inkább a márkát válaszd meg alaposan.

YELLOW Elküldve: 2013-08-15 07:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv




nekem oylan kábelem volt, ami alapesetben fosvágenekhez és egyéb OBD-s autókhoz való. amik, asszem a 8-as lábon szedik a jelet a BMW-pedig a 7-esen. nos kép alapján nem látszik, hogy a kis nyáklap vezetékelve. talán a gyújtás, meg a battery-t nekem sme jelzi, bár nem is emlékszem, de megy rendesen.
én az INPA-t úgy indítanám, amikor rá van dugva, és gyújtás is van, aztán mehet a progi. NCS-nél lehet előbb a progit, némely modul olvasásához gyújtás sem kell, de valahova igen.

YELLOW Elküldve: 2013-08-14 17:24 Kardántengely és társai

AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.

YELLOW Elküldve: 2013-08-14 17:10 Kardántengely és társai

AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.

YELLOW Elküldve: 2013-08-14 15:34 Szelepszár szimering

Peti320i írta: Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.


a Te motorod meg amúgyis szereti az olajat enni...

YELLOW Elküldve: 2013-08-14 11:21 E36 318tds

fandor írta: Sziasztok, megtudná vki mondani, hogy e36 318 tds- nek mi az osztó köre?

Létezik, hogy eltér a többi e36- tól ?

köszi


tutti, hogy nem... 5x120 minden BMW, a régi E30-ak és régebbiek 4x100.

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 22:25 Ékszíj tárcsa

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
BarG írta:
ute107 írta:
Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával


Hallottam róla, Dávid mondta. Többször már nem kell cserélni!


Én tavaly tettem fel az erősített Corteco-t jlaci közreműködésével, akkor az most már örök, mint a nyomorúság? Gumis alkatrész sose lesz örök, embörök!


ha ékszíjtárcsa akkor Corteco..


és milyen szíj?


Contitech


ezeket felírom magamnak, mer mindig elfelejtem

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 22:24 Üzemanyag fogyasztás

PetrBMW írta: Nekem van egy BMW e46 320d touring 2003 automata váltós.
és hasonló gond van nekem fogyasztásal

Bc mutat 4,9 autopáján közbe igazi fogy. 6,8 l (130 és 140 km per óra seb.)
Autopáján még ez elfogadom de



hát igen én 1.8 benyással tudok ilyet 130-cal.