Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-12-22 16:03 Mi lehet a baj?

Barnabas írta:
YELLOW írta:
Barnabas írta: Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?


hát ez a kipuf oldali vez.műtengely jeladó. lehet csak kontakt hiba. autósboltokban lehet rendelni.


De mechanikus hibát ír a diag.


jó. milyen diaggal lett kiolvasva? nem mindegyik fordítja be jól a hibakódot.
akkor meg maga a kipuf, oldali VANOS szelep rossz. ezt nem itt fogjuk megfejteni látatlanban. ha van szerelő, bízd rá.

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 21:46 Mi lehet a baj?

Barnabas írta: Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?


hát ez a kipuf oldali vez.műtengely jeladó. lehet csak kontakt hiba. autósboltokban lehet rendelni.

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 19:37 Mi lehet a baj?

ethancole írta:
YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?


nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.

Ha a szög szenzor nem a kormányoszlopon van akkor hol keressem? Mert a délelőttömet a műszerfal alatt töltöttem és a fékpedál tengelye fölött ahol lennie kellene ott nincsen.


jah, várj... most nézem 98-as 1.8-as, abban csak sima kipörgésgátló van, azokban nincs kormányszög jeladó.
amúgy a fékpedál forgáspontjának magasságában van kb. de az csak DSC-s autókhoz volt.
hát így akkor passzolom. fékfolyadék szint ok? más lett csinálva esetleg, aminek köze van a kerekekhez? még amire gondolnék, hogy onnan azért megy vezeték az ECU-ba, lehet ott valami kontakthibás az átvezető környékén.

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 16:43 Mi lehet a baj?

ethancole írta: Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?


nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 16:41 Inditozásra nem inditt a kocsi !

vdrokko99 írta:
YELLOW írta:
vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.



A test kábelt megnézem, ha hozzá tudok férni. De gondolom, ha indítózok, és multival a mérek feszt, akkor drasztikusan leesik. Az EWS-el legyen igazad (nyilván az van... ), hogy nincs baja, és csak önindító lesz, mert annak a javítása, vagy cseréje nem annyira komplikált. Ilyenkor nem tudom mit érdemes tenni, vegyek egy újat, vagy bontottat, esetleg újíttassam fel?
Köszönöm válaszod!


ezek csak tippek, látatlanban nehéz mást tenni.
önindító javítható... igazából mindegy melyik megoldást választod. a bontott is rizikós lehet. de mondom attól függ mi a baja, már ha annak van baja...

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 09:03 Inditozásra nem inditt a kocsi !

vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.

YELLOW Elküldve: 2019-12-19 10:17 N46 és N42 motorok

John írta: Bocsánat Yellow nem Trollkodom és nem rossz indulatból írom de ezt a videót ne hagyd szó nélkül mert az N42(b20a tudom a tiéd N42b18a de mégis!)a motort szapulja a szakértő 5:28-nál,valamit írj már rá nem hiszem hogy ennyire egy kalap alá kéne venniük ezeket a motorokat! https://www.youtube.com/watch?v=CVUgjmMv7JM


nem különösebben érdekel mit mond. láttam a videót, még frissen.
sajnos sokszor elindul valami, aztán mindenki azt hajtja. persze lehet baja minden motornak. nem akarom ismételni magam, időben kell olajat cserélni, ami nem 25ezer km, és minőségi olajakat, alkatrészeket kell használni.
az a baj, hogy sokan azt látják, ahogy a régi vasblokkos M50-eket rúgják, aztán azt hiszik, mint olyan és a kis motorokat rúgják. ez lesz az eredménye.

YELLOW Elküldve: 2019-12-18 07:12 Nem nyílik!

Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.


Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!


hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.


Huuu bakker ez most kínai volt!!
De ha el viszem elektronikashoz auto szerelőhöz az meg tudja csinálni?


hát én ezt nem tudom szerelője válogatja. de jellemző, hogy a legtöbb autószerelő nem kínlódik, meg kis munkákat vállalnak el. lehet egy TV szerelővel, kisgép szerelővel jobban jár az ember, vagy konkrét autóvillamosságis emberrel
nem látni honnan írsz, titokzatos vagy, így ajánlani is nehéz esetleg...

YELLOW Elküldve: 2019-12-17 22:27 Nem nyílik!

Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.


Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!


hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.

YELLOW Elküldve: 2019-12-17 22:12 Nem nyílik!

Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.

YELLOW Elküldve: 2019-12-15 15:59 320d Motor

kiskiru írta: Sziasztok
egy kis segítségre lenne szükségem.
320d e46 2001 136le- ről lenne szó menet közbe megállt többet nem indult.
Vásárhelyen kapott egy komplett adagoló felújítást, de azóta sem indul.
adagoló üzemanyagot kap rendesen vezérlés a helyén de nem nyomja át a porlasztót.
porlasztók kiszedve asztalon szépen nyitnak, de ha az adagolón van nem nyomja át, néha napján rendszertelenül véletlen porlaszt egyet, de ennyi, szerintetek merre induljak tovább már mindent megpróbáltam de nem jutok előrébb, delphi-vel hibakód nincs
Szentes környékén segítséget elfogadnék, pénz emberélet nem számít

Lehet hogy az ews szívatna?


nekem ugyanígy járt haverom. sokat rálocsolt, mert valahogy ahol szerelték fel az adagolót, elállították, aztán újra kellett elküldeni, de már nem is tudom hol tart az ügy. de aztán olyan volt, hogy a motorvezérlőt nem lehetett összetanítani az adagolóval, ezt írta. majd leégett az önindító...
mi is azt hittük EWS, de azt hiba tanítottuk újra.

YELLOW Elküldve: 2019-12-14 22:10 Fûtõventillátor

Danika1993 írta:
Sziasztok, nekem konkrétan elment a füttésem! csak a menetszél hozza be a meleget ha eleg meleg a motorom, különben semmi! (e46 320d Touring) nagyön megkösszönném ha valaki tudna választ addni!


nézd meg először a biztiket. most hirtelen nem tudom fejből melyik.... ha az rendben vanm akkor valószínű a süni lesz a rossz. a süni vezetékcsatlakozójánál lehet adni direkt 12V-ot a ventinek, ha úgy elindul, akkor biztos süni. láthatod lentebb hova kell adni a 12V-ot.

YELLOW Elküldve: 2019-12-14 15:05 Elsõ lengõkar hátsó szilent

berena írta: sziaszto en regen jartam itt szeretnek egy elerhetoseggel kapcsolatban segitseget kerni jlaci74 elerhetoseget szeretnem ha megadnatok szilentekkel kapcsolatban keresnem koszonom o cseszter neven ismer mar vettem tole parszor szilentet


akkor tudod mi az elérhetősége... de,ha rákeresel a jlaci74 névre a polgári nevét is megkapod, aztán eléred pár helyen...

YELLOW Elküldve: 2019-12-10 17:24 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)


az a baj, nem lehet ezzel mit csinálni. tudom felénk is van problémája ezzel sokaknak.
venni kell egy mobilgarázst, vagy tákolni egyet. mondjuk van egy kissé flúgos ürge, az egy régi E28-at évekig tárolt leponyvázva, de nagyon idétlenül nézett ki. többet ártott a fényezésnek, mintha le sem takarta volna. oda volt madzagozva, gumipókozva.

YELLOW Elküldve: 2019-12-10 16:32 Társalgó

John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.