Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 21:25 klíma tisztítás

Robinson írta:
YELLOW írta: ilyet tutti nem írtam...


Igazad van, rosszul emlékeztem:

YELLOW írta:

ez az ózonos azt mondják minden szagot kivesz. apámnak azt mondta a klíma szervíz főnöke, hogy próbából két illatosítót hagyott bent, és kiszívta az illatát. ennek ellenére apám autója is ugynolyan szagú, és nekem is ugyanúgy megmaradt a szag.


akkor várjál, ez más, most azt hittem az én gépemről van szó. pont ezt írtam később, talán még ezen az oldalon, vagy egyel visszább, hogy az a kis szar, ami autóra való volt nem igazán érzem hatásonak, mert pl hatod annyit tud mint az enyém. szerintem a kommentet nem az illatosítóra írtam. a lényeg apám horgászos autója van, és tele van ugye mindenféle illatos, vagy épp szagos halcsalival, amik szépen bent is maradtak, azoknak a szaga bent maradt. nekem a csomitartóba tetetm majdnem mindnet, átment oda is az ózon, de ott a citromos illatosítóban maradt anyag. én mindnet kiszoktam rámolni, amikor magamnak csináéom, de másnak is elmondom, egy valaki direkt bent hagyta a wunderbaum-ot vaniliás, és odalett a szag... mondom én mondtam.

szóval én először csalódtam az ózonban, és új szaga nem is elsz, mint valaki írta anno Lepke autójánál, hogy új szaga lett. viszont a klíma is ha megy és nincs idő kiszárítani, sokkal kevésbbé van áporodott, dohos vagy miylen szaga...

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 21:14 Társalgó

Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.


Csippelve lett igen program lett átírva de egy teljesen korrekt srác csinálta mert miután láttuk hogy semmi változás visszarakta az eredeti programot nem kért érte pénzt mondta ha kiderítjük mi a baja utána nekifuthatunk még egyszer


értem. hát sok sikert, több és jobb ötletem nincs sajna.

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 21:02 Társalgó

Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 20:53 klíma tisztítás

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta: Mindig elmosolyodok, mikor ilyen van. Pl. mikor rákeresek gugliban, hogy valóban jó-e az ózonos klímatisztítás, és minket dob ki elsőnek


ugye, hogy ugye?


Ja,korábban írtad, hogy illatósítót bent hagytátok, és nem történt semmi.
Nekem is bent maradt az illatosító (ma csináltattam meg ezt az ózonos cuccot), és totál elment az illata. Pedig ez a konzervdoboz szerű zselés cucc.


ilyet tutti nem írtam... mert elmegy a szaga... viszont nemrég volt nálunk festés, és a toalettben nem tudom minek (nem a szarnak), de nagyon durva szaga van. beraktam a gépet, utána jó volt, amígugye az ózonos szagot érezni lehetett, de aztán most emgint érezni ezt a fura szagot. az a furcsa, hogy a második réteg után kezdtem el érezni, már azon agyaltam a festő belehugyozott a festékbe (paranoia). de első rétegnél nem volt ilyen szaga.... amúgy eddig minden szag megszűnt, ez nem. igaz csak kb 15 percre tettem be, egy elégnagy WC-s helységbe.

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 20:19 Társalgó

Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 19:47 Mi lehet a baj?

hil írta:
andree írta: Sziasztok!
Egy közeli ismerősömnek van egy E46 320i M42 blokkal ami ha jól tudom egy e90-es motor. Én nem nagyon tudok neki segíteni de a benzines fórumtársak hátha.
A hiba a következő: ha a kocsi sokat áll a napon, akkor menet közben egyszer csak leáll. 5 percet vár indít majd simán megy megint egy darabig aztán kezdi újra. Amikor reggel indul akkor mehet bármennyit, de ha délután amikor már fel van forrósodva akkor egy negyven km-es úton kb 10szer leáll. Vizet nem forralja, benya van benne.
Holnap teszik gépre, de addig hátha van valakinek valami ötlete.
Köszönöm a válaszokat.

Üdv!

Szia!
Ez szinte teljesen egyértelmű, hogy főtengely jeladó. Diaggal hiába nézitek, mert nem írja be hibának.

bye:hil



de az nem M42, hanem N42, vagy N46. amúgy sanszos...

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 19:44 M43TU motor

hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


N42-t és társait ne vegyél bele
sajna nem tudom elképzelni milyen csörrenésre gondolsz...

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 17:10 klíma tisztítás

Robinson írta: Mindig elmosolyodok, mikor ilyen van. Pl. mikor rákeresek gugliban, hogy valóban jó-e az ózonos klímatisztítás, és minket dob ki elsőnek


ugye, hogy ugye?

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 08:57 Motorolaj

jons írta:
YELLOW írta: [a szerelő elkezdi dízel olaj lett beleöntve, mert olyan fekete.

Milyen komoly, hozzáértő szerelő lehetett. Granulálok.


jajj ne is mond. elment mert egy közeli szaki utána érdeklődött és állítólag szoftverhiba, amit én az elejétől mondogattam. telefonon is mondta apám nekik. erre hibakódtörlés, átnézték az autót igaz csak 4ezer valamenniyt fizetett. pedig a hibatörlés már volt, az itteni szaki i azt modta betanult valami hülyeséget. érdekes 6 év alatt sosem tette?
opeléknál az egyik szerelő mondta szerinte a hátsó lambda lesz a szar, nem rég volt náluk több hasonló jelenség. na de a lambda minen tartományban szarnak kéne hogy legyen, ez meg csak adott fordulaton. na mindegy eddig jó míg hazajött.
mondjuk én kérdeztem fater mikor először előjött a hiba, hogy nem akadt-e fel valahol, hát nem volt valami meggyőző szóval tutti, lehet megütötte a lambdát, bár alulról átnézték...

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 08:31 III. KeletiBimmerTeam BMW Találkozó Levelek 2013.július 19 -21

kabec írta:
YELLOW írta:
kabec írta: A Leveleki találkozó lesz más helyszínen. Sajnos azt a kempinget kinőttük, illetve nem igazán voltak ott kulturált nyaralók, szálláslehetőségek, itt már jobbak a feltételek, a 4es főút felől érkezve nem lehet panasz az útra attól meg kb 5 km Dombrád...


az lehet csak az úgy nagyon nagy kerülő nekem, bár sárospatak felé is... arra tutti szar. a köztes kis utak meg kitudja... mégis csak szabolcs megye


Azért azt el kell mondjam szabolcsiként, hogy az országos átlaghoz képest egyáltalán nem rosszabbak az utak... persze mindenhol szar sajnos, de Budapesten, Hajdú megyében, Heves megyében pl szerintem sokkal rosszabbak, BAZ megyében ritkán járok arról nem tudok nyilatkozni A hosszabb út pedig gyakran olcsóbb és gyorsabb is lehet...



meggyőzhető vagyok, mert a levelekit nagyon akartam. még meglátom

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 08:30 Futómû és hibái

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:

Bocs hogy csak most válaszolok,még nincs benne de ki akarom cserélni az összeset ilyenre,és szerintem(biztos) hogy Lacitól fogom rendelni!
A leírtak alapján jó,nekem most elől febi van 2 éve cseréltem de már megint ki van mind a kettő sőt a kormánymű is kezd szarakodni!
Ez is szín függő szerintem(szinenként változik a keménység).
Ha 2 éve már lassan hogy nem volt rá panasz akkor szerintem egész jó cucc lehet!


én amit megyek vele, nekem akkor 10 évig kitart én is Lacival csináltatok, de minden úgy összejön, hogy húzódik, így lehet még műszaki után lesz csere, de legalább több napra megyünk nyíregyre, kis fürdő látogatás is lesz. (aki tud olcsó és jó szálláshelyetm, az írhat, pihenőkrtyás fizetéses a legjobb.)
ja igen a szín jelzi a keménységet.

szerk.: jah a Febire nekem berakás után azt mondták műszakin, hogy szar, pedig azóta már 2 műszaki is volt


Na az fasz végül is lehet valamit érezni a futóművön hogy nem fasza.
De kéne már egy futómű állítás is de csak ha a lengéscsillapítók és a szilentek rendben lesznek.
Mikor jöttök Nyír1 re?


nem tudom, de ha érdekel, akkor szólok majd. már ebben a hónapban el akartam menni, sőt májusban, de asszonynak vizsgák, fog problémák, most tesóm miatt megyek debrecenbe, utána pestre, aztán július elején műszaki. ja és közben ugye dolgozok, a műszakit is valahogy nem tom hogy oldom meg.

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 08:12 III. KeletiBimmerTeam BMW Találkozó Levelek 2013.július 19 -21

kabec írta: A Leveleki találkozó lesz más helyszínen. Sajnos azt a kempinget kinőttük, illetve nem igazán voltak ott kulturált nyaralók, szálláslehetőségek, itt már jobbak a feltételek, a 4es főút felől érkezve nem lehet panasz az útra attól meg kb 5 km Dombrád...


az lehet csak az úgy nagyon nagy kerülő nekem, bár sárospatak felé is... arra tutti szar. a köztes kis utak meg kitudja... mégis csak szabolcs megye

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 08:09 Futómû és hibái

valter320d írta:

Bocs hogy csak most válaszolok,még nincs benne de ki akarom cserélni az összeset ilyenre,és szerintem(biztos) hogy Lacitól fogom rendelni!
A leírtak alapján jó,nekem most elől febi van 2 éve cseréltem de már megint ki van mind a kettő sőt a kormánymű is kezd szarakodni!
Ez is szín függő szerintem(szinenként változik a keménység).
Ha 2 éve már lassan hogy nem volt rá panasz akkor szerintem egész jó cucc lehet!


én amit megyek vele, nekem akkor 10 évig kitart én is Lacival csináltatok, de minden úgy összejön, hogy húzódik, így lehet még műszaki után lesz csere, de legalább több napra megyünk nyíregyre, kis fürdő látogatás is lesz. (aki tud olcsó és jó szálláshelyetm, az írhat, pihenőkrtyás fizetéses a legjobb.)
ja igen a szín jelzi a keménységet.

szerk.: jah a Febire nekem berakás után azt mondták műszakin, hogy szar, pedig azóta már 2 műszaki is volt

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 08:02 Motorolaj

menalcas írta: Sziasztok!
94'-es M50B20-ba cserélnék olajat, 227K van benne, gondolom 10W-40 (javítsatok ki ha tévedek), milyen márkát érdemes mert hall mindent az ember és nem tud dönteni, olaj/levegő szűrőből meg tök mindegy mit rak be az ember gondolom ?
A válaszokat előre is köszönöm !


sajnos pont nem mindegy a szűrő, főleg olajszűrőnél... szerintem maradj Mahle, Knecht, Mann mellett, bármilyen szűrőről is legyen szó. ezekből talán a Knecht a lgolcsóbb, aminek a doboza is mahle-s csak narancs színben.
az olaj meg inkább fogyasztás függű, de ha a km valós, akkor pl télen lehet egy 5w is jó lenne. most nyáron elbírja a 10w-set de tényleg minőségi érdemes belőle, mert különben iszap lesz a motorban. én azt mondom Mobil1, Aral high tronic (haver iylet használ M50TUB20, tök jó), vagy Eneos, ami árban még mindig nagyon jó, mellé jó minőséggel.

off: fater tegnap volt hivatalos opel szervízbe, már írtam mi a kín, és a szerelő elkezdi dízel olaj lett beleöntve, mert olyan fekete. 1 éve van bent, meg vagy 5ezret ment. pedig az még a minőségi castrol professional longtec volt. nekem nem volt ilyen gondom a castrollal igez nekem a professional volt belőle.

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 07:39 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ateszka86 írta:
Tano írta:
ateszka86 írta: ....arra gondolok,h lehet a jeladó szarkszik. nem? az hol található a kocsiban?


A C oszlopon a kárpit alatt megalálod az egységet, az antenna pedig a hátsó szélvédőn az egyik szál.


a kárpitot nem szeretném lebontani...de sztetek ott a baj vagy ez a modul is haldoklik?


van hogy hátulról nem veszi a jelet nekem sem, előre megyek oszt jó ilyenkor mindig arra gondolok, hogy blokkolnak és lopják a jelet... fránya paranoia