Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-11-11 18:55 Hütövetillátor

Gebrosz írta: Sziasztok! Kérdezném hogy az normális hogy a hűt útán ami van műanyag lapátok amik mozognak az most nekem nem csukott állapotban van Hanem nyitott. És azt hogy tudom ellenőrizni hogy csuk e rendes vagy nyit......


zsalunak hívják. ha jól emlékszem az akkor zár le, amikor beindul a motor, ha leállítod, akkor kinyit. meg akkor nyit ki, amikor kell, vákuum vezérli.

YELLOW Elküldve: 2019-11-09 18:28 váltó

Krapulax6 írta:
Valtoztatok a leanyzo fekvesen:
Sebessegbol elofordul ,hogy kivenni is nehez.
Uresben hagyva es gurulva akar egy keresztezodeshez a sebesseghez megfelelo fokozatot tok
Konnyen beveszi.
Lehet kuplung munkahenger is azt mondtak.
Na ott kezdem...


erre megint csak azt tudom mondani, hogy azért tudod üresből betenni, mert mire beteszed addigra "magától szinkronba kerül".
mondjuk ha fokozatból is nem tudod kivenni éppen lehetne kuplung, de aki jól vált az kuplung nélkül is tud, tehát magának a kuplungnak nem nagyon lehetne köze hozzá.
de legyen igazad.

YELLOW Elküldve: 2019-11-09 16:09 váltó

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.



A persely mit a fogon van mitol nez ugy ki?

Ha mar alatta leszek cserelem az olajat.
Milyet es mennyit vegyek?
Torolni valamit kell utana?
Hibat fog bedobni?


Most jottem haza es duplan kell kuplungolnom,hogy sebesseget valtsak.
Leallitott motornal gond nelkul kapcsolhato barmelyik fokozatba...
Kuplung lesz?Vagy kinyomocsapagy?Kulonosebb hangot nem hallok a dizel miatt viszont enyhe femes erzesem van kinyomaskor.

Egy ideje csinata azt is,hogy indulaskor lassan felengedett kuplungnal rangatott.


az a persely eleve szét van vágva, gondolom csavarhúzóval behajtotta, hogy fogóval ki tudja húzni. ha jól emlékszem maga a rugó gyengül el, vagy törik el, ha minden igaz, attól kilökheti fokozatból és okozhat váltási nehézséget.
ha dupla kuplungra veszi a fokozatot én inkább szinkrongyűrőre gyanakodnék.
a kuplungot mint írtam meg tudod nézni hogy szétkapcsol-e vagy megcsúszik-e. én szerintem nem kuplung, de biztosra nem mondom.


Kuplungcsekkolast hogyan vegezzem?


tudod nézni csúszik-e. 50-nél 5. fokozatban nyomni kell egy majdnem padlót, aztán nézni a fordulatszámmérő nem szalad-e meg a sebességhez képest, azaz nem csúszik-e meg a kuplung. kb egyformán kell mozdulnia. ha 5dikben jó, akkor lehet nézni alacsonyabb fokozaton is.
a másik a fogáspont ellenőrzése. állsz, fokozatba rakod, majd gáz nélkül engeded fel óvatosan és nézed hol kezd el megindulni az autó. de engeded tovább, hol az a pont ahol teljesen összekapcsol. ezt a pontot visszafelé is tudod nézni. tartod pl fix gázon, majd a kuplungot folyamatosan,d e lassan kezded benyomni, hol lesz az a pont ahol a fordulatszám kezd nőni ugyanolyan gázállás mellett, tehát a hajtást kezdi leválasztani a motorról. magyarán a fogás pontokat kell meghatározni. a BMW-nél eleve magasan vannak ezek a fogáspontok.
de h a kuplung nem kapcsolna szét teljesen, azt még úgy tudod nézni, hogy ah full kinyomod a kuplungot és növeled a gázállást, akkor megindul-e az autó, ha nem, akkor szétkuplungol teljesen nem lehet oka a váltáshibának.


Lehet ,hogy hulyeseget irok de minden fokozatnak van szinkrongyuruje igaz?
Arra gondolok most ,hogy mindegyik gatya lenne?Mindegyik fokozatba ketszer akkora ero kell betenni.
Nem csak egyesbe.Egyenlore szerelo meg nem latta es nem is tudom ,hogy hova vigyem,na meg kozlekedni sem merek vele.


nincs mindegyik. a hátramenetnek nincs, és pl nálam az 1-esnek sincs, sőt bizonyos tempónál be sem tudom tenni-esben, csak kb álló helyben vagy olyan 10km/h alatt. pedig pont dízelnél kellene így, de azokat meg be lehet.
ha minden igaz 3 szinkronszerkezet van egy 5 sebességes váltóban.
ha duplakuplungra jó a váltás, akkor kb biztos ez a probléma. de lehet csak a gyűrű külső része van kopva.


Ertem.Erdemes szarozni ezzel,felujjittatni vagy nezzek bontott valtot?


én néztem kíváncsiságból, de nem hozott fel alkatrészt a juniksz pl. de egy másik autó esetén egy komplett egység vagy 54ezer ft volt. az 1-2 fokozat közti szinkronszerkezet. egy váltós tudna erről mit mondani jobban. a bontott meg ugye kitudja... lehet az is kuka... hiába mondják 150ezret futott, nincs rá garancia.

YELLOW Elküldve: 2019-11-09 15:56 Gumiabroncs

Gebrosz írta: Sziasztok! Most vettem észre hogy cserélte Téli gumira hogy a hátsó gumikból evett,
De ott is inkább a közepéből.
Azt nem tudom hogy azért mert nem megfelelő a nyomás hátul volt olyan hogy 2.3 volt vot hogy 25. 2.7 nem tudtam eldönteni meik a megfelelő a touringnak. Hozzá teszem nem valami márkás a gumi. De idén márciusban Kapta az ujjakkat és eléggé meg ette. Nem tudom hogy ez hátsó futómű gondom lett e vagy csak a gumi is alapból szar mert nem márkás. Mind a két fele közepén kopott jobban.
Amúgy meg kérdezném hogy mi a megfelelő gumi nyomás a touringon elől. Hátul amúgy a nyári gumim 225/45 17 91w ennek mi lehet amúgy a megfelelő nyo. Nyomás. Sőt inkább úgy kérdezném alapból mi a normál érték nagy nem hordok csomagot személy sem nagyon van hátul. A másik most tettem fel a télit elő 2.3 ra fújtam hátul 2.7 annak a mérete 205 55 16 Pirreli sottozero 210. Ennek mi lehet a megfelelő nyo. Nyomás. Továbbá várnám a javaslatot mi lehet a gond. 10000 km van a gumikaban. Szerintetek Futómű vagy csak gumi nyomás miatt lett ez + mert nem egy nagy márka. Köszönöm szépen.


futómű hiba nem csinál olyat, hogy a gumi a közepén kopik. ez egyértelmű túl magas nyomásra utal.
hogy mennyi kell bele? ha nincs meg a könyve, akkor a B oszlopon ott van rajta a bal első ajtónál, gumiméret szerint. az is, hogy megpakolva mennyi kell, és hány személlyel, stb. egyébként amit ír a táblázat marha sok szerintem.
nekem elől 225/45 R17 2,2-2,3 között szoktam, hátul 245/40 R17 2,35-2,45 között fújom. általában hidegen szoktam nézni 2 személyre, némi pakkal a hátul, igaz sedan. télen csak 195/65 R15 van fent körben, de hasonlóan fújom őket. pedig arra tán 1,9 előre, 2,1 hátulra, mintha ezt írná. de azt meg keveslem.
egyébként a korábbi nyári meg volt 11 évig, kb 45ezer km-t futott, de egyenletesen kopott. viszont amikor le volt véve a kerékkel együtt, akkor nekem is úgy tűnt, mintha a homorú lenne a felülete, tehát mintha a közepe jobban kopottabb lenne. lehet a V minta miatt, nem tudom, csak csalóka volt. mert lemérve semmi gond nem volt.
szerintem az adattáblán marha buta értékek vannak megadva. párom Stilo-jára is azt írja, hogy 215/45 R17-be kell 2,4 körbe. És az egy könnyű autó. ilyen nyomás csak szétveri a futóművet.

YELLOW Elküldve: 2019-11-09 09:31 váltó

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.



A persely mit a fogon van mitol nez ugy ki?

Ha mar alatta leszek cserelem az olajat.
Milyet es mennyit vegyek?
Torolni valamit kell utana?
Hibat fog bedobni?


Most jottem haza es duplan kell kuplungolnom,hogy sebesseget valtsak.
Leallitott motornal gond nelkul kapcsolhato barmelyik fokozatba...
Kuplung lesz?Vagy kinyomocsapagy?Kulonosebb hangot nem hallok a dizel miatt viszont enyhe femes erzesem van kinyomaskor.

Egy ideje csinata azt is,hogy indulaskor lassan felengedett kuplungnal rangatott.


az a persely eleve szét van vágva, gondolom csavarhúzóval behajtotta, hogy fogóval ki tudja húzni. ha jól emlékszem maga a rugó gyengül el, vagy törik el, ha minden igaz, attól kilökheti fokozatból és okozhat váltási nehézséget.
ha dupla kuplungra veszi a fokozatot én inkább szinkrongyűrőre gyanakodnék.
a kuplungot mint írtam meg tudod nézni hogy szétkapcsol-e vagy megcsúszik-e. én szerintem nem kuplung, de biztosra nem mondom.


Kuplungcsekkolast hogyan vegezzem?


tudod nézni csúszik-e. 50-nél 5. fokozatban nyomni kell egy majdnem padlót, aztán nézni a fordulatszámmérő nem szalad-e meg a sebességhez képest, azaz nem csúszik-e meg a kuplung. kb egyformán kell mozdulnia. ha 5dikben jó, akkor lehet nézni alacsonyabb fokozaton is.
a másik a fogáspont ellenőrzése. állsz, fokozatba rakod, majd gáz nélkül engeded fel óvatosan és nézed hol kezd el megindulni az autó. de engeded tovább, hol az a pont ahol teljesen összekapcsol. ezt a pontot visszafelé is tudod nézni. tartod pl fix gázon, majd a kuplungot folyamatosan,d e lassan kezded benyomni, hol lesz az a pont ahol a fordulatszám kezd nőni ugyanolyan gázállás mellett, tehát a hajtást kezdi leválasztani a motorról. magyarán a fogás pontokat kell meghatározni. a BMW-nél eleve magasan vannak ezek a fogáspontok.
de h a kuplung nem kapcsolna szét teljesen, azt még úgy tudod nézni, hogy ah full kinyomod a kuplungot és növeled a gázállást, akkor megindul-e az autó, ha nem, akkor szétkuplungol teljesen nem lehet oka a váltáshibának.


Lehet ,hogy hulyeseget irok de minden fokozatnak van szinkrongyuruje igaz?
Arra gondolok most ,hogy mindegyik gatya lenne?Mindegyik fokozatba ketszer akkora ero kell betenni.
Nem csak egyesbe.Egyenlore szerelo meg nem latta es nem is tudom ,hogy hova vigyem,na meg kozlekedni sem merek vele.


nincs mindegyik. a hátramenetnek nincs, és pl nálam az 1-esnek sincs, sőt bizonyos tempónál be sem tudom tenni-esben, csak kb álló helyben vagy olyan 10km/h alatt. pedig pont dízelnél kellene így, de azokat meg be lehet.
ha minden igaz 3 szinkronszerkezet van egy 5 sebességes váltóban.
ha duplakuplungra jó a váltás, akkor kb biztos ez a probléma. de lehet csak a gyűrű külső része van kopva.

YELLOW Elküldve: 2019-11-08 18:10 váltó

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.



A persely mit a fogon van mitol nez ugy ki?

Ha mar alatta leszek cserelem az olajat.
Milyet es mennyit vegyek?
Torolni valamit kell utana?
Hibat fog bedobni?


Most jottem haza es duplan kell kuplungolnom,hogy sebesseget valtsak.
Leallitott motornal gond nelkul kapcsolhato barmelyik fokozatba...
Kuplung lesz?Vagy kinyomocsapagy?Kulonosebb hangot nem hallok a dizel miatt viszont enyhe femes erzesem van kinyomaskor.

Egy ideje csinata azt is,hogy indulaskor lassan felengedett kuplungnal rangatott.


az a persely eleve szét van vágva, gondolom csavarhúzóval behajtotta, hogy fogóval ki tudja húzni. ha jól emlékszem maga a rugó gyengül el, vagy törik el, ha minden igaz, attól kilökheti fokozatból és okozhat váltási nehézséget.
ha dupla kuplungra veszi a fokozatot én inkább szinkrongyűrőre gyanakodnék.
a kuplungot mint írtam meg tudod nézni hogy szétkapcsol-e vagy megcsúszik-e. én szerintem nem kuplung, de biztosra nem mondom.


Kuplungcsekkolast hogyan vegezzem?


tudod nézni csúszik-e. 50-nél 5. fokozatban nyomni kell egy majdnem padlót, aztán nézni a fordulatszámmérő nem szalad-e meg a sebességhez képest, azaz nem csúszik-e meg a kuplung. kb egyformán kell mozdulnia. ha 5dikben jó, akkor lehet nézni alacsonyabb fokozaton is.
a másik a fogáspont ellenőrzése. állsz, fokozatba rakod, majd gáz nélkül engeded fel óvatosan és nézed hol kezd el megindulni az autó. de engeded tovább, hol az a pont ahol teljesen összekapcsol. ezt a pontot visszafelé is tudod nézni. tartod pl fix gázon, majd a kuplungot folyamatosan,d e lassan kezded benyomni, hol lesz az a pont ahol a fordulatszám kezd nőni ugyanolyan gázállás mellett, tehát a hajtást kezdi leválasztani a motorról. magyarán a fogás pontokat kell meghatározni. a BMW-nél eleve magasan vannak ezek a fogáspontok.
de h a kuplung nem kapcsolna szét teljesen, azt még úgy tudod nézni, hogy ah full kinyomod a kuplungot és növeled a gázállást, akkor megindul-e az autó, ha nem, akkor szétkuplungol teljesen nem lehet oka a váltáshibának.

YELLOW Elküldve: 2019-11-08 08:09 váltó

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.




A persely mit a fogon van mitol nez ugy ki?

Ha mar alatta leszek cserelem az olajat.
Milyet es mennyit vegyek?
Torolni valamit kell utana?
Hibat fog bedobni?


Most jottem haza es duplan kell kuplungolnom,hogy sebesseget valtsak.
Leallitott motornal gond nelkul kapcsolhato barmelyik fokozatba...
Kuplung lesz?Vagy kinyomocsapagy?Kulonosebb hangot nem hallok a dizel miatt viszont enyhe femes erzesem van kinyomaskor.

Egy ideje csinata azt is,hogy indulaskor lassan felengedett kuplungnal rangatott.


az a persely eleve szét van vágva, gondolom csavarhúzóval behajtotta, hogy fogóval ki tudja húzni. ha jól emlékszem maga a rugó gyengül el, vagy törik el, ha minden igaz, attól kilökheti fokozatból és okozhat váltási nehézséget.
ha dupla kuplungra veszi a fokozatot én inkább szinkrongyűrőre gyanakodnék.
a kuplungot mint írtam meg tudod nézni hogy szétkapcsol-e vagy megcsúszik-e. én szerintem nem kuplung, de biztosra nem mondom.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 22:44 váltó

Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 22:33 Csomagtérajtó nem nyílik

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nekem pont az ellenkezője bosszant hogy úgy kell csapni a csomagtérajtót hogy az utastér bele remeg.Mi a trükk?


én imádom a csomi ajtót az autómban. gyári gázrugók vannak bent, sőt sokat is nyitogatom azért. de ha kinyitom, akkor kb 5-10cm-re felnyitva is megtartja magát, hidegben is, aztán ha picit megpöttyintem is simán lezár.
neked vagy nem gyári a gázrugó, vagy inkább gázteleszkóp, azaz erősebb, vagy a zárrésznél nem jó az illesztés, esetleg van 2 gumibak az ajtó élénél, azok nagyin kiállnak, és kitartanak lezárásnál.

Nekem is jók a gázrugóim szintén 5-10 centire nyitva is megtartja magát maga a záródás nem megy könnyen, szó szerint oda kell lendíteni lefelé hogy csapódjon mint a disznó ól ajtaját Gumibakon gondolkodtam már de mintha próbáltam volna anno beljebb tekerni de semmi na még próbálkozni fogok


mondom a zár körül néz még meg, nem látszik-e valami kopásnyom, lehet a tetőn kell állítani, vagy a záron. esetleg a gumitömítés körben van kikeményedve.
én direkt menőzni szoktam az enyémmel. mutatom hol megtartja magát, aztán pöccintésre meg le is húzza magát és bezár.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 19:39 Csomagtérajtó nem nyílik

John írta: Sziasztok.Nekem pont az ellenkezője bosszant hogy úgy kell csapni a csomagtérajtót hogy az utastér bele remeg.Mi a trükk?


én imádom a csomi ajtót az autómban. gyári gázrugók vannak bent, sőt sokat is nyitogatom azért. de ha kinyitom, akkor kb 5-10cm-re felnyitva is megtartja magát, hidegben is, aztán ha picit megpöttyintem is simán lezár.
neked vagy nem gyári a gázrugó, vagy inkább gázteleszkóp, azaz erősebb, vagy a zárrésznél nem jó az illesztés, esetleg van 2 gumibak az ajtó élénél, azok nagyin kiállnak, és kitartanak lezárásnál.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 16:43 Mi lehet a baj?

ramon76 írta:
YELLOW írta:
ramon76 írta: Sziasztok! Tudna esetleg valaki segíteni,hogy mi lehet a baja a szervomnak,ezeket a hibákat írja ki:részegység :fékrendszer dinamikus stabilitásvezérlés hibakód:5E19 motorvezérlés interfész. szakadt.a másik hiba részegység kormányszerkezet leįrás:alváz-elektromos szervokormány EPS. Hibakód516 leírás:EPS ,jeldó:CAS,jel hiányzik,illetve hibás,szakadt.D507 hiba (ismeretlen) gondolom csak gyári hibaolvasó tudja kiolvasni ezt a hibát pontosan.


a kormányszög jeladó középállása mehetett el. újra kell kalibrálni (diagnosztikával). emiatt dobja a DTC-hez köthető hibákat.
jah bocsi, lehet valamelyik ABS szenzor rossz, vagy annak csatlakozása. gyári diag pontosan megmondja.


Köszi szépen!


esetleg amit magadnak megtudsz tenni, hogy a biztiket átnézed. nem tudom neked melyik tartozik ehhez, de több darab van, elég egy ami tönkrement és dobja az egész rendszert.
lámpával világítva is látható, vagy egy multiméterrel kisípoltatható melyik szakadt. az nem fog sípolni.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 14:59 Nem nyílik!

Gebrosz írta:
YELLOW írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.


És ezt hogyan tudnám orvosilni a leg könnyebben.

Esetleg eggy biztosíték táblázatot tudsz linkelni ami az én autómhoz való.
2003 320d 150 ló


ki kell cserélni a reléket, 2db-ot. de hozzáértő kell, akinek megfelelő eszköze és forrasztási tapasztalata van.
vagy egy bontott ugyanolyan modult venni. amit nehéz pont olyat találni, ráadásul, akkor újra kell egy csomó mindent programozni, beállítani stb. nem lesz olcsóbb. ha relét cserélsz, akkor csak annyi a teendő, semmi más. nem kell tanítgatni meg ilyenek. mondjuk éppen egy nyomkodós kulcstanítás nem árt, de nem feltétel úgy tudom.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 14:56 Centrálzár vezérlő, grundmodul

gairgus írta: Sziasztok,

A következő problémám jelentkezett pár napja, talán találkozott hasonlóval valaki:
Gyakorlatilag az autó magától bezár, van hogy nyitás után 1 másodpercen belül újra és újra, van hogy mikor már bent ülök, hirtelen kattan a zár. A kulcsra gyanakodtam, de a pótkulccsal ugyanígy jártam, így nem a kulcsban van valami kontakt probléma. Tudtok esetleg tanácsolni valamit?
Ha szerelő, hova érdemes fordulni Budapesten (gondolom villamossági probléma).

Köszi!


vagy zárlat van valahol a kábelezésben, ajtóátvezetőnél, vagy a relé rosszalkodik a GM modulban már.
a kulcs kizárása csak akkor reális, hogy amikor a pótkulcsot próbáltad, akkor jó messze volt a másik az autótól. ha a közelében van, akkor simán rázárhat, hiába a pótkulccsal nyitod.

YELLOW Elküldve: 2019-11-07 14:53 Mi lehet a baj?

ramon76 írta: Sziasztok! Tudna esetleg valaki segíteni,hogy mi lehet a baja a szervomnak,ezeket a hibákat írja ki:részegység :fékrendszer dinamikus stabilitásvezérlés hibakód:5E19 motorvezérlés interfész. szakadt.a másik hiba részegység kormányszerkezet leįrás:alváz-elektromos szervokormány EPS. Hibakód516 leírás:EPS ,jeladó:CAS,jel hiányzik,illetve hibás,szakadt.D507 hiba (ismeretlen) gondolom csak gyári hibaolvasó tudja kiolvasni ezt a hibát pontosan.


a kormányszög jeladó középállása mehetett el. újra kell kalibrálni (diagnosztikával). emiatt dobja a DTC-hez köthető hibákat.
jah bocsi, lehet valamelyik ABS szenzor rossz, vagy annak csatlakozása. gyári diag pontosan megmondja.

YELLOW Elküldve: 2019-11-06 20:16 Nem nyílik!

Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.