
YELLOW Elküldve: 2012-11-09 11:27 Akkumulátor
medveborke írta: Sziasztok!
Rárakom gyújtásra és "kalapáló" hangot ad a gép, illetve villog a műszerfal, a kopogó hanggal szinkronban...jól gondolom, hogy lemerült az aksi? (egy ideje nem volt mozgatva a kocsi, remélem csak ennyi a baj...)
köszi
YELLOW Elküldve: 2012-11-09 11:27 Akkumulátor
zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 19:21 Segítsetek!
hil írta:Robinson írta: Sziasztok,
Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?
Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 17:01 alapjárat leesik, ingadozik
anubisz írta:
Ezt amúgy nem értem, mikor megmondta a BMW szervizbe a gyerek, hogy lambda nem szabályoz hidegen. Állítólag addig egy alap beállításba vezérli a befecskendezést az elektronika. Addig nem szabályoz bele, amíg nem melegszik x hőfokra a szonda. No meg a katalizátor. Pont ezért kérdeztem rá, nem e az okozta nekem a gondot, és azért mondta.
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 13:24 Gumi
zoley88 írta:YELLOW írta:
ez a jobbra húzás pont amiatt van, hogy az aszfaltot kifelé lejtik, hogy a víz lecsurogjon róla... igaz hazánkban nem nagyon jön össze...
csak ugye én is több off autót vezettem már a bömös előtt és egyszer sem tapasztaltam. (2féle corolla, opel, octavia...)
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 13:08 Gumi
zoley88 írta:gampetibor írta:BalaBMW írta:minimal írta:gampetibor írta: Sziasztok!
Ma este felrakták a téli gumiaimat. A nyári gumival erősen jobbra húzott az autó nagy sebességnél. Akartam is menni futóműállításra, de a téli gumival már nem húz jobbra egyáltalán. Ezek szerint a nyári gumi kopása okozta az elhúzást? Vagy a nyári alufelni esetleges deformitása? / téli 185 65 15 nyári 225 40 18 /
Én megnézetném a futóművet... a nyárit lehet már annyira megette a jobb futóműved vagy hasonlísd össze a jobb és bal oldali gumijaidat.
Nekem is volt hasonló jelenségem. 225-ös nyári és 205-ös téli gumi van az autón. Nekem mondjuk lett futóműállítás is csinálva a rugó csere miatt, de nem hiszem, hogy ez oldotta volna meg. Mikor előző szezonban cseréltem téliről nyárira akkor is feltűnt, hogy a nyári a pályán erősen jobbra húz. Minden gumim ugyanolyan kopott volt, szóval semmi jele nem volt futómű hibának. Szerintem egész egyszerűen a szélesebb gumi érzékeny az út dőlésére és a nyomvályúkra.
úgy látszik akkor ez ilyen el kell fogadni és kész...köszi az infót
ez akkor ilyen gyakori, mert nekem is ez van a nyárival! változó mértékben, de elég gyakran húz jobbra a kocsi és balra kell tartanom a kormányt, ami elég idegesítő. most úgyis lesz télire csere, majd megnézem. A nyomást előírta fújtam vissza elől hátul de maradt a gond...
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 07:10 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör
hil írta:Redna írta: Sziasztok!
Lenne pár apró kérdésem.
1. A sötétedős tükör ugye csak gyújtáson üzemel / működik?
2. Ha a főoldalon található cikk szerint kötöm be a sötétedős tükröt akkor ugye aszerint a belső világítás +12-jét kössem rá a tükör +12-jére. Abban a kábelben elvileg "állandó" +12v van gyújtástól függetlenül, tehát ha csak gyújtáson megy a sötétedős tükör gyárilag akkor ez nem tökéletes megoldás. Ha mégsem állandó 12v van benne hanem csak gyújtáson megy akkor ok, de gondolom akkor van benne ilyen és olyan 12v-os vezeték is hiszen "bármikor" megnyomom a gombot akkor világít.
Válaszokat előre is köszönöm! Bocsánat ha érthetetlenül írtam le, csak már kicsit fáradt vagyok.
Szia!
Annak úgy kell működni, hogy gyújtáson kap feszejt és a ráeső fénytől függően automatikusan sötétedik. Ha hátramenetet kapcsolsz, akkor a tolatólámpa jelétől ez a sötétedő funkció le van tiltva. Ez ebből a leírásból hiányzik, amit én és Más is szóvátett.
Személyes tapasztalat a bekötéssel.: nekem nincs ilyen tükröm, de szereltem be térkép olvasós belső világítást. Az én autómban (ismétlem: az én autómban) ott nem volt állandó +12V. A rajz és a méregetés során arra jöttem rá, hogy: a belső világítás valamelyik feszejt a GM-től kapja (már nem emlékszem, hogy a GND-t vagy a +12V-ot) azért, mert a világítás a bekapcsolás után kb 20 perc múlva kikapcsoljon. Ezt a GM működteti.Szerintem ahhoz, hogy az a tükör a gyáriak szerint tudjon működni, ahhoz be kell húzni még oda két vezetéket: egy valszeg gyújtás +12V-ot és a tolatólámpa kapcsolót.
Így már mindjárt nem 15 perc az ügylet. Remélem, segítettem.....
A külső sötétedős tükröket is a belső tükör működteti, onnan kell a villanyt elvezetni azokhoz.
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 06:59 Gumiabroncs
gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...
YELLOW Elküldve: 2012-11-08 06:54 Gumi
gampetibor írta: Sziasztok!
Ma este felrakták a téli gumiaimat. A nyári gumival erősen jobbra húzott az autó nagy sebességnél. Akartam is menni futóműállításra, de a téli gumival már nem húz jobbra egyáltalán. Ezek szerint a nyári gumi kopása okozta az elhúzást? Vagy a nyári alufelni esetleges deformitása? / téli 185 65 15 nyári 225 40 18 /
YELLOW Elküldve: 2012-11-07 12:57 Motorgenerál!
Lacza írta: Sziasztok,
nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot.Eddig látom
most a problémák halmazát.
A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?
Bármilyen infot szívesen látok!
köszi
Lacza
YELLOW Elküldve: 2012-11-07 12:51 Szervíz
norbeee írta:YELLOW írta:csatis1 írta:si3rrabravo írta:minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.
miez?
megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet
Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!
Inkább azt, hogy kész a leves és be kellene fejezni a bütykölést...
nem tudom mit pojénkodtok... ez egyértelműen friss meleg, édesz szavanyú cíkecíkok, illatos cíkehuszi, rizkörettel ELVITELRE...
Vigyázz: a kipufogódob meleg!
YELLOW Elküldve: 2012-11-07 06:39 Szervíz
csatis1 írta:si3rrabravo írta:minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.
miez?
megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet
Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!
Inkább azt, hogy kész a leves és be kellene fejezni a bütykölést...
YELLOW Elküldve: 2012-11-06 17:16 Társalgó
Nova4 írta: Sziasztok!
Mivel nemnagyon találtam ilyen "beköszönő" jellegű topic-ot, így ide írnék egy nagy HELÓ-t mindenkinek! Reményeim szerint (és ha Isten is úgy akarja) jövőhéten én is egy e46 Touring tulajdonos leszek végreMár csak egy kis okmányirodás papírmunka van hátra
Nova
YELLOW Elküldve: 2012-11-06 12:46 E46 manuális 6 fokozatú váltó - váltókar lötyögés
Coyote írta:YELLOW írta: csináltam egy videjót... vélemény a lötyögésről?
Szerintem se aggódj, az enyém is így lötyög, mondjuk utálom is érte. Plusz egy indok az automata váltó mellett.
Megnyugtató, hogy E90-ben sem jobb, még megnyugtatóbb, hogy ez precíz váltónak számít egy pl. Renault Mégane-hoz képest. Cégautóként kaptam egy Mégane-t, hogy menjek vele Zalaegerszegről Temesvárra és vissza - gyűlöltem. Mint amikor egy szappanos halat húzkodsz egy vödör takonyban.
Viszont kevésbé megnyugtató, hogy egy '96-os Mazda váltója 300.000 km után is JOBB mint a BMW-é. A Toyota váltóra sem panaszkodnék, bár az picit darabos. Számomra a váltó-isten a Mazda maradt, mert az új autóikban is csodálatos váltóérzet van. Minden kapcsolás egy élmény.
A BMW-nél a hideg váltás is problémás, legalábbis nekem minden reggel úgy kell befeszítenem 1-esbe, pedig az éjszakát is abban a fokozatban töltötte (de indításhoz kuplung+üres kombót használok)