Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-09-30 13:09 légzsak_

VTibi15 írta: sziasztok!

Olyan problemam lenne, hogy tegnap kicsereltem az uleseket es azota bejelenzte az ovfeszitot hibanak illetve a legzsakot is. Akku saru levolt veve visszarakaskor jelentkezett a problema csereltem foglaltsagerzekelot is de ugyanugy fent all a hiba tippek?


hát foglaltság érzékelő dobozkát hiába cserélsz, ha az ülőlapban el van szakadva mondjuk a szál. meg lehet csak kontakt hiba van.

YELLOW Elküldve: 2018-09-30 13:03 Műszerfal kijelzés

Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket.

YELLOW Elküldve: 2018-09-29 11:28 BMW318i E46

Pocses írta:
Horser írta: Így 50 évesen végre megvettem 2. BMW-met. Sajnos nagyon belenyúltam, mert rögtön Valvetronik szelepvezérlés hibás lett. Addig, amíg a javításra összejön a cash, addig annyi kérdésem lenne, hogy ha lehúzom a vezérlés csatlakozót. lehet-e használni az autót?
Mivel a komplett motor csere olcsóbb a vezérlés cserénél, ezért most motorra várok.


Használhatod csak normál szelepvezérlésű lesz így. Győrben tudok ajánlani megbízható szerelőt, nem hinném, hogy a motorcsere a legjobb megoldás és a legolcsóbb, mert ugye az is "macskazsák" lehet. Ja igen volt ilyen probléma barátom nejének 120i autóján a vezérlőmotor újan 140 papír lett volna, de bontottan lett bele 30 papírért. Tökéletesen működik.


miért a bontott VT motor nem az? vagy bármi ami bontott?
Eleve nem tudod mi a baja. kopásból eredő a probléma, vagy valami más. szenzor, motor, vezérlő.
szerintem ha magát a VT egységet belül a motorban kell cserélni az bonyolultabb, költségesebb munkában, mint egy komplett motort cserélni. ráadásul ha szétugrik az egység, akkor lehet összelegózni.
sajnos ez a Valvetronic is úgy jó, mint a legtöbb dízel, hogy 0km-esen megveszed és használod amíg tudod, mert addig gondmentes és valóban jó szerkezet.

YELLOW Elküldve: 2018-09-25 20:15 alufelni

adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

BMW styling 46 alufelnit keresek 15 collos méretben. (5x120 ET42)
Garnitúrában és csak jó állapotban!

Köszönöm!


kéne mi?
én már 16-osban vennék, itt hirdeti is valaki. de akkor amikor akartam venni nem volt normális és jó árban. ezért vettem 20-asért egy 15-ös szettet. igazából megteszi, de nekem vicces a 245 nyári után a 195 téli


Kéne hát
Én is gondolkodtam a 16-osban de az M3 elvileg és ET47 nem tudom hogy jó-e a miénkre..?
Viszont nekem van még jó állapotú 15-ös téli szettem amit nem szeretnék lecserélni, ezért is keresek inkább 15-be. Persze ha lenne jó gumival együtt 16-os akkor elgondolkodnék rajta. Ha szerintetek jó még az ET47 is.
Nekem is fura lenne a 225/45 R18-as nyári után, de azért még is csak jobb lenne mint a lemez felni.


nem vészes a lemez sem. csak a 16 éves gumit már le kellett cserélni (utólag bánom, mert amilyen telek vannak....) aztán úgy voltam váltok alura, a 20-at meg nem sajnáltam érte. de egyre jobban azt érzem nekem nincs értelme a télinek. de már mind1. legutóbb is kb 1x esett nagyobb hó, akkor is csak csúszkálás miatt mentem ki, előtte akkora esett, hogy 3 hétig ki sem hoztam az autót, annyi hó volt az udvaron mégis megvoltam nélküle. a két tél alatt kb 2100 km-t futott azt is hóban max 20 km-t

YELLOW Elküldve: 2018-09-24 20:56 elektromos ablakemelõ_

danika79 írta: Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e36 coupe az elektromos ablak az egyik nap nem mentek le se ajtónyitásnál se kapcsolóval másnap magától jó lett de akkor meg a másik oldal nem reagált semmire hála égnek már ma egyik sem működik motor jó kapcsoló jó.Nem tudom mi lehet a baj az ajtónál is jók a kapcsolók.


biztosíték vagy a reléje lehet még gond.
szerk.: a relé a GM alias grundmodulban van avagy comfort modulban ahogy még szokták nevezni

YELLOW Elküldve: 2018-09-24 11:26 alufelni

adams22 írta: Sziasztok!

BMW styling 46 alufelnit keresek 15 collos méretben. (5x120 ET42)
Garnitúrában és csak jó állapotban!

Köszönöm!


kéne mi?
én már 16-osban vennék, itt hirdeti is valaki. de akkor amikor akartam venni nem volt normális és jó árban. ezért vettem 20-asért egy 15-ös szettet. igazából megteszi, de nekem vicces a 245 nyári után a 195 téli

YELLOW Elküldve: 2018-09-22 18:46 Alufelni méretek

Bopoo írta: Sziasztok! Engem az érdekelne hogy egy e46 320D Touringra felmegy szerintetek egy M220Styling R18 8J? És ha igen milyen gumi mérettel?



kezdjük ott, hogy replica felniről beszélünk. tehát jó lenen tudni az összes többi adatát, mondjuk ET szám.
ugyanis a gyári ilyen méretben van:
elől 8,5x19 ET29, hátul 9,5x19 ET23
szóval a 8J az nem gyári. így minden más adat sem valószínű, hogy egyezik. anélkül pedig nem lehet rámondani, hogy jó vagy sem.
csak tippelni tudom, hogy rámegy, és nagyon max 245 széles gumi, de 225 lenne ideális.

YELLOW Elküldve: 2018-09-19 09:14 Mi lehet a baj?

Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?

YELLOW Elküldve: 2018-09-19 07:02 Mi lehet a baj?

Hadox94 írta: Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?


gépre tettétek már?
lehet valami szenzor túl nagy nyomást mutat, és nem engedi indítani az autót. pl azt hiszi meg van az üzemanyag nyomás, ezért a pumpát nem indítja, közben meg nincs anyag.
de lehet valahol csak kontakt hiba van az üzemanyag ellátó rendszer elektromos részeinél. mindenképp valami nem univerzális, de komolyabb diag kellene a gépnek.

YELLOW Elküldve: 2018-09-14 10:10 Autóvásárlás

Bal1 írta:
YELLOW írta: https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.



Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


azért nem mérnek réteget, mert ilyen idős autónál már bármi lehet. ritka az, amin nincs sérülés. én 4,5 évesen vettem, mégis volt rajta és a bal oldala újra volt fújva. régi berögződés ez a fajta aggódás, sajnos már a legtöbbeket nem érdekli. óhatatlan előfordul... ha az aktuális állapot jó, akkor nincs gond. BST-ben nagyon korrektek. én ugyan még nem voltam náluk, de többeknek ajánlottam, és pozitív volt a visszajelzés. nem lehúzós, nem beszélik rá a kuncsaftot minden sz@rra.

YELLOW Elküldve: 2018-09-14 09:31 Autóvásárlás

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping


Üdv!
Köszi. A kopás természetes, valószínű a magyar tulaj rövidtávokon használhatta. Ez nem is probléma. Esetleg tudnál pár ötletet mondani h ilyen futásteljesítménynél milyen mechanikus berendezéseket ellenőrizzek le? Disa szelepre rákérdezek, mert tudom az gyenge pont.

Szerk: beszéltem a tulajjal. Haverjával hozták be az országba, mivel a szervizkönyv nem érdekelte (van ilyen?) nincs hozzá, nála nincsenek nagyon számlák (gondolom okosban szereltette az ismerőssel) 5 éve egy szerelőhöz hordja. Autóvásárláskor Amerikából rendelte hozzá a kompresszort, ami azóta is ül a polcon, mert elkezdett építkezni és nem akart 1 milliót rákölteni hogy bekerüljön a kocsiba. A kormány újra lett bőrözve, mert az építkezéskor meszes, cementes kézzel megfogdosta. Mozgó-forgó-kopó alkatrészek cserélve lettek rendszeresen (hordta a szerelőhöz, és ő mondta hogy ez és ez cserés..). kb.: 2 vagy 3 éve elkezdte csipegetni az olajat, ekkor le lett véve a hengerfej, szeleptányérok stb. felújítva, ekkor kapott új láncot is. Motul 10w60, előtte castrol olajat rakott bele. FB bmw csoportokba 5w30-at írnak.. most akkor mi való bele gyári ajánlás szerint? A radarblokkoló állítása szerint visszahozta már a pénzért (3. kocsija amibe tesz), mert a kis falvakban az 50-es táblánál hamar összejön a csekk. Van hozzá erősítő, mélyláda, de 2 éve már nincs az autóban. (2 gyereke van).
Az ország keleti csücskében van, Pestről 300 km...
Mondta, hogy nem akarja a szerelőt beajánlani, de felhívhatom megkérdezhetem mit cserélt az 5 év alatt, mert ő jobban tudja.
Lámpa állítólag a nap állása miatt ilyen, képről én még akkor is azt mondom, hogy megérdemel majd egy polírt.
A távolságtól függetlenül keresek egy hivatalosabb szervizt átvizsgálásra, esetleg Nyíregyháza körül ismertek valami megbízható helyet erre?

Köszönöm!


https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.

YELLOW Elküldve: 2018-09-14 07:43 Autóvásárlás

Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping

YELLOW Elküldve: 2018-09-13 22:23 Gyújtógyertya.

peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú

YELLOW Elküldve: 2018-09-13 16:56 Fékjavítás

markc7 írta: Sziasztok !
Kérdésem lenne. 2006-os 118i-m van, 2.0 benzines és N46B20B motorkódú. Kötelező szervizen voltam vele. A fékbetétek is cserélve lettek. A fékkopás visszajelző jelez és benne van a hibakód. Nem tudtuk törölni semelyik programmal. A program feltételezi hogy a fékkopás visszajelzőket is ki kell cserélni és utána törölhető lesz a kód. Az egyik kérdésem az lenne hogy biztos nem lehet e valahogy törölni a hibakódot ?
A másik pedig az, hogy ha nem lehet és ki kell cserélnem a fékkopás visszajelzőket akkor azok melyik oldalon vannak elöl és hátul ?
Előre is köszönöm !


általában bal elől és jobb hátul vannak a visszajelzők.
ha már bejelzett, akkor azt cserélni kell. a bejelzést úgy értem, hogy a fékbetét valóban elkopott. ugyanis a visszajelzőben megszakad egy szál, mert elkopik.
csere után lehet törölhető, de magától is kialszik pár indítás, vagy x km után, de lehet pár fékezés után. valamelyiket számolja a rendszer és az alapján.

YELLOW Elküldve: 2018-09-11 22:11 Mi lehet a baj?

negativ0001 írta: Sziasztok ! Kedesem az lenne, hogy az adott autonak (E46 316i 1.9L) kell idoszakonkent vezermulancot cserelni? Most 345.000km-ben van es inditaskor csorog/zorog a lanc, na meg amikor elerem az utazosebesseget es csak tartom, akkor is hallani.Pozitiv vagy negativ motorterhelesnel nem hallatszik,kiveve 5000 fordulat folott.
Talan a hidraulikus feszito romlott el? Ilyenkor mit kell cserelni?
Koszi.


igazából ezekben nem nagyon szokás cserélni.
javasolt egy feszítő csere. ha nem szűnik meg, akkor érdemes lecserélni. nem nagy összeg, ha nagyon mást nem kell cserélni. gondolok itt lánckerékre, megvezetőkre, de az úgyis bontás után látszik.
régebben azt mondták 400ezerig nem nagyon kell ezekhez hozzányúlni.