Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-05-21 17:40 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2018-05-15 07:59 Autóvásárlás

mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia, SMG-ről én lebeszélnélek, mert szerintem csúnyán zsebbe nyúlós lehet, ha elromlik - bár saját tapasztalatom nincs -, akkor már inkább kézi váltós. Nekem sima automata van, számomra élvezhető, ugyanakkor nem vagyok keresztben közlekedős típus. Kézzel váltogatva teljesen jó. Nálam az automata mellett szólna, hogy valószínűleg megkíméltebb autó, persze ha gond van a váltóval magával, az drága lehet. Összkereket megint kilőném, csomó alkatrésze más...
A motornál nekem (M54B30) lambdaszonda volt eddig, trafókat szokták még mondani, meg az olajfogyasztást (jobb esetben szelepszárszimmeringek cseréje megoldja), nálam egy keveset futott bontott motor van benne - az eredetit hagyjuk -, ez max 1 decit kér 10e km-en (olajat ilyen periódusban érdemes cserélni), kb 150e km-es futásteljesítménnyel. Én egy lehetőleg keveset használt, 3. autónak tartott 30i felé terelnélek - fogyasztásban nem több annyival (Budapesten tötymörögve 13-14 liter, autópályán fix 150-nél 10,5 liter), de jól megy. A rozsda persze motortól függetlenül para, nálam többek között a hátsó lökös alatt a hátfal indult meg elég csúnyán. Alaposan át kell nézni.
Remélem, tudtam segíteni!


az SMG még mindig jobb választás (szerintem), mint az automata. jó az automata, ha valóban odafigyeltek rá és rendszeresen meg volt az olajcsere. de ha már sokat emnt, ott költségesebb a javítás.
az SMG pedig valójában egy manuális váltó, persze ott a kettőstömegű+kuplung, de annyi, hogy egy szerkezet kapcsolgat. tehát a váltókarok és a váltó között nincs mechanikus kapcsolat. szerintem egyszerűbb.
a manuális a biztos én azt mondom.


Nagyon köszönöm a válaszokat, és a véleményeket!

Automatám volt dieselbe, bejött meg tetszik is de a váltó javítása költsége kicsit feszélyez, függően hogy előtte miként bántak vele.
A mostaniba is 8e kilométerenként cserélem az olajat szűrővel gyertyával.
Keresztbe nem közlekedek gumit füstölni dettó nem szeretnék, hanem egy dinamikus autót.
A mostanival nincs gondom városba 9L télen 10-11L, bár széles papucsa van.
ebből kifolyólag ha még klímát is nyomok azt pl gyorsításnál megérzi az autó és én is mert kicsit lomha

Jelenleg ami így most tetszik az 3db autó:

A link neve

A link neve


https://www.hasznaltauto.hu/sz...l-12898383

Vélemények?

( igazából én a szememnek fülemnek az eddig tapasztalatoknak hiszek illetve amit olvasok tőled, függetlenűl hogy mi van kiírva a hirdetésbe )


mik ezek a szedett-vetett járgányok?
első kettőnek lógnak a lökösei, másodiknak még a csomiajtója lámpákkal együtt is FL előtti. de a belső lámpák FL előttiek az biztos.
nekem talán a 3. a legszimpatikusabb, az első sem lehet rossz, ennyi idő alatt éppen lóghat a lökös. legalább az összes kulcs meg van hozzá.


Értelek es koszonom a valaszt!
Mind kettő automata mire figyeljek oda azon kivul hogy valt minden fokozatot?
A valtonszoftveret kell e idokozonkent frissiteni?


ha frissítés nincs is a váltóra egy idő után, de újra lehet rá tölteni a szoftvert, néha nem árt.
van valami olyasmi, hogy ha D-be vagy R-be teszed a váltót, akkor ne érezd, hogy bólint a kaszni. ne mozduljon meg. hiába a féken állsz érezni, hogy meg akarna indulni. úgy tudom ez gond. váltás sima legyen.
én úgy tudom főleg 30d, 30i automatái szeretnek rángatni főleg olyan 2-3-4 fokozatok között.
ha nem ismert kézből veszed, vagy a tulajon nem látszik a fanatizmus, akkor erősen javasolt egy váltó olaj+szűrő csere is. sőt egy szoftver frissítés is jó lehet.
nekem automatával pont az a bajom mint dízellel is. jónak tartom, ha az ember 0 km-esen tud beleülni. akkor sokáig jó lehet.
hirtelen ennyit tudok hozzá tenni, de fórumon sokan írtak már automata váltókról, talán egy olyan topic-ban érdemes szétnézni, olvasgatni, automata váltó olajcserés, vagy ilyesmiben.

YELLOW Elküldve: 2018-05-14 19:27 Autóvásárlás

mrdani írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia, SMG-ről én lebeszélnélek, mert szerintem csúnyán zsebbe nyúlós lehet, ha elromlik - bár saját tapasztalatom nincs -, akkor már inkább kézi váltós. Nekem sima automata van, számomra élvezhető, ugyanakkor nem vagyok keresztben közlekedős típus. Kézzel váltogatva teljesen jó. Nálam az automata mellett szólna, hogy valószínűleg megkíméltebb autó, persze ha gond van a váltóval magával, az drága lehet. Összkereket megint kilőném, csomó alkatrésze más...
A motornál nekem (M54B30) lambdaszonda volt eddig, trafókat szokták még mondani, meg az olajfogyasztást (jobb esetben szelepszárszimmeringek cseréje megoldja), nálam egy keveset futott bontott motor van benne - az eredetit hagyjuk -, ez max 1 decit kér 10e km-en (olajat ilyen periódusban érdemes cserélni), kb 150e km-es futásteljesítménnyel. Én egy lehetőleg keveset használt, 3. autónak tartott 30i felé terelnélek - fogyasztásban nem több annyival (Budapesten tötymörögve 13-14 liter, autópályán fix 150-nél 10,5 liter), de jól megy. A rozsda persze motortól függetlenül para, nálam többek között a hátsó lökös alatt a hátfal indult meg elég csúnyán. Alaposan át kell nézni.
Remélem, tudtam segíteni!


az SMG még mindig jobb választás (szerintem), mint az automata. jó az automata, ha valóban odafigyeltek rá és rendszeresen meg volt az olajcsere. de ha már sokat emnt, ott költségesebb a javítás.
az SMG pedig valójában egy manuális váltó, persze ott a kettőstömegű+kuplung, de annyi, hogy egy szerkezet kapcsolgat. tehát a váltókarok és a váltó között nincs mechanikus kapcsolat. szerintem egyszerűbb.
a manuális a biztos én azt mondom.


Nagyon köszönöm a válaszokat, és a véleményeket!

Automatám volt dieselbe, bejött meg tetszik is de a váltó javítása költsége kicsit feszélyez, függően hogy előtte miként bántak vele.
A mostaniba is 8e kilométerenként cserélem az olajat szűrővel gyertyával.
Keresztbe nem közlekedek gumit füstölni dettó nem szeretnék, hanem egy dinamikus autót.
A mostanival nincs gondom városba 9L télen 10-11L, bár széles papucsa van.
ebből kifolyólag ha még klímát is nyomok azt pl gyorsításnál megérzi az autó és én is mert kicsit lomha

Jelenleg ami így most tetszik az 3db autó:

A link neve

A link neve


https://www.hasznaltauto.hu/sz...l-12898383

Vélemények?

( igazából én a szememnek fülemnek az eddig tapasztalatoknak hiszek illetve amit olvasok tőled, függetlenűl hogy mi van kiírva a hirdetésbe )


mik ezek a szedett-vetett járgányok?
első kettőnek lógnak a lökösei, másodiknak még a csomiajtója lámpákkal együtt is FL előtti. de a belső lámpák FL előttiek az biztos.
nekem talán a 3. a legszimpatikusabb, az első sem lehet rossz, ennyi idő alatt éppen lóghat a lökös. legalább az összes kulcs meg van hozzá.

YELLOW Elküldve: 2018-05-14 15:17 Autóvásárlás

notoriusbg írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia, SMG-ről én lebeszélnélek, mert szerintem csúnyán zsebbe nyúlós lehet, ha elromlik - bár saját tapasztalatom nincs -, akkor már inkább kézi váltós. Nekem sima automata van, számomra élvezhető, ugyanakkor nem vagyok keresztben közlekedős típus. Kézzel váltogatva teljesen jó. Nálam az automata mellett szólna, hogy valószínűleg megkíméltebb autó, persze ha gond van a váltóval magával, az drága lehet. Összkereket megint kilőném, csomó alkatrésze más...
A motornál nekem (M54B30) lambdaszonda volt eddig, trafókat szokták még mondani, meg az olajfogyasztást (jobb esetben szelepszárszimmeringek cseréje megoldja), nálam egy keveset futott bontott motor van benne - az eredetit hagyjuk -, ez max 1 decit kér 10e km-en (olajat ilyen periódusban érdemes cserélni), kb 150e km-es futásteljesítménnyel. Én egy lehetőleg keveset használt, 3. autónak tartott 30i felé terelnélek - fogyasztásban nem több annyival (Budapesten tötymörögve 13-14 liter, autópályán fix 150-nél 10,5 liter), de jól megy. A rozsda persze motortól függetlenül para, nálam többek között a hátsó lökös alatt a hátfal indult meg elég csúnyán. Alaposan át kell nézni.
Remélem, tudtam segíteni!


az SMG még mindig jobb választás (szerintem), mint az automata. jó az automata, ha valóban odafigyeltek rá és rendszeresen meg volt az olajcsere. de ha már sokat emnt, ott költségesebb a javítás.
az SMG pedig valójában egy manuális váltó, persze ott a kettőstömegű+kuplung, de annyi, hogy egy szerkezet kapcsolgat. tehát a váltókarok és a váltó között nincs mechanikus kapcsolat. szerintem egyszerűbb.
a manuális a biztos én azt mondom.

YELLOW Elküldve: 2018-05-14 12:55 Mi lehet a baj?

PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!

YELLOW Elküldve: 2018-05-13 13:39 Légtömegmérõ

painkillerz írta: Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?


ilyenkor vészüzemben van az autó, azért fogyaszt sokat.
szomorú, hogy itt járunk, hogy így eladnak mások egy autót.

YELLOW Elküldve: 2018-05-13 08:12 Féktárcsa és fékbetét

pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy kézifék betéteket és az összes rugót ki kell cseréjem . Mert a régi szétesett benne . De észrevettem ,hogy amire rá kell szerelni a betéteket , az a kör fekete porvédő lemez a tárcsa mögött van , az szét van rohadva, ezt a lemezt is ki kell cserélnem mind a két oldalon . Az lenne a kérdésem , hogy ezt porvédő lemez úgy lehet levenni ,hogy az agyat is ki kell venni, attól félek hogy a csapágy is tönkre megy, vagy nem mehet tönkre????????????? Válaszokat előre is köszi.


sajnos ahhoz le kell venni az agyat. de akkor már cserélni kell a csapágyat, mert idő kérdése és tönkre megy az is. legalábbis szétszerelésnél tönkre fog az biztos, tehát csapágy legyen bekészítve. ráadásul szívás lesz a levétel.

YELLOW Elküldve: 2018-05-12 18:20 Mi lehet a baj?

Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.

YELLOW Elküldve: 2018-05-11 20:01 Autóvásárlás

mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem 25i, 30i. NO összkerék. sima manuális váltó. az SMG majdnem ugyanaz, de be szokott kullantani a váltó kapcsolószerkezete. ha FL előttiben is gondolkozol, akkor 28i is lehet, vagy 23i-ből nem túl nagy dolog 25i-t csinálni, de legalább kevesebb adót fizetsz utána
mire figyelj? rozsda. emelési pontok, sárvédők. hátsó futómű felfüggesztés. illetve azért ezeknek már lehettek olyan tulajai, aki sztrítréjszing hülyegyerkek.

YELLOW Elküldve: 2018-05-10 13:37 320d Motor

elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.

YELLOW Elküldve: 2018-05-09 17:03 radio probléma

Gabesz1 írta: Először is köszönöm a választ segítséget.
Nos nem volt utólagos hang rendszer a kocsiban minden gyári! De be ázásnak sincs jele nyoma....
Ha pihen a kocsi pár percet majd gyújtásra teszem akkor valamikor szól az összes majd szép lassan el halkul és csak bal oldalt hátul a csomagtartóban szól.
Viszont most azt vettem észre hogy újabban azt csinálja ha halkra van állítva szól elöl felőlem halkan de ha felhangosítom picit szol majd pár másodperc múlva csak hátul ismét.
Nem tudom nagy lehet-e a gond vagy valóban ic szarakodik vagy a komplett rádió modult kell cseréljem amit a csomiban találtam meg pótkerék fölött kicsit előrébb.Bár igaz ott van több valami is fehér doboz bmw felirattal kicsi fekete doboz meg még valami más is de az jobb oldalán van. Nem tudom azoknak mi a funkciójuk mihez tartoznak.


a fehér a PDC doboza lesz, a másika HK hangrendszeré. elvileg rá is van írva.

YELLOW Elküldve: 2018-05-08 10:51 Motor hibajel(sarga)

peti9577 írta: Szia a végén meg lett a baj! A leömlő után nem az alvázszám szerinti rendszer van alatta így a gép a gyári be programozott rendszert keresi amit ugye nem talál! Ezért villágit a motor lámpa! tudna nekem valaki segiteni hogy hol tudnák szerezni alá egy gyári rendszert vagy valaki valami megoldást tud?


akkor azt jelenti, hogy a felső két szonda nincs benne a rendszerbe?

YELLOW Elküldve: 2018-05-06 15:45 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


hihetetlen. de tipikusan látszik, hogy már alig vannak folyamatosan feljáró tagok. vagy újak, vagy olyanok, akik félévente, vagy probléma esetén megjelennek. különben nem lenne még mindig ennyi rossz képfeltöltés.
hiába hozom fel folyamatosan a témát. senki nem olvas vissza.
nem gond. nyavalygások törölve lesznek.
de még annyira sincs gógyi, hogy legalább törölje a képet, ami rosszul lett feltöltve. hagyjuk ott a szemetet.

YELLOW Elküldve: 2018-05-05 22:33 Klíma

Adriano98 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc?


Próbáltam már belső keringetéssel is, de úgy sem akart pár perc után. Amúgy mennyi idő után érdemes megnézetni a gázt benne? 17 év után gondolom már időszerű lenne


hát sokak 3 évente ellenőriztetik. nálam 11 évig biztos nem volt, de még most is baxott hideg.
ha kint áll a tűző napon és full át van forrósodva az autó, azért idő kell neki mire áthűl a rendszer. illetve próbáld ki AUTO módban és anélkül. mert AUTO-ban lehet nem engedi hirtelen hűtést, vagy pont akkor engedi? hmm... még erre tudok gondolni, hogy esetleg szándékosan nem engedi fullba rá, ha forró a kabin.

YELLOW Elküldve: 2018-05-05 22:06 Klíma

Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.