bbubbuka fórum hozzászólásai

bbubbuka Elküldve: 2012-03-12 17:55 Az E46 Üzembentartási költsége.

Egy vezérlő láncot mennyiért dobálnak?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-11 18:27 BMW a motorsportban

A galamb geci nagy volt
-Riporter: ajjaj az a madár nem a leg..
Puff, telibe
HAHA

bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 16:44 BMW318i E46

jrtom írta: Ha valóban annyi akkor kizárt, hogy a láncnak baja legyen. Lehet, hogy kicsit fájdalmasabb, de én inkább a gyári hidrókat raknám bele.


kipuff oldalra most ment a 8db gyári hidro,
motor oldalon meg egy volt ami szar volt amikor ki lettek szedve ott még az lett cserélve..
remélem egy ideig nem lesz vele gondom, mert kurva nagy munka volt szétszedni..
az a vicc, hogy elözö tulaj 15e km-je cserélte a kipuff oldalon az összes tőkét és abból ment szét most 3db.. ennyit ér az a szar rouville.
motor oldalon még gyáriak vannak.



bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 16:02 BMW318i E46

jrtom írta: Mennyi km van a kocsiban? Valamenyire lazának kell lennie, mivel van benne egy láncfeszítő ami ugyebár járó motornál rendes olajnyomáson feszít rá rendesen a láncra. A vezérlés beállításhoz van is egy célszerszám amit a feszítő helyére kell betekerni és megfeszíteni vele a láncot amíg belövöd a vezérlést.

bbubbuka írta: Aki már kapta szét a teljes vezérlést, nektek mennyire volt feszes a lánc?
Valahol azt olvastam, nem olyan nagy probléma ha nem olyan feszes a lánc, és nem is szokott ezek annyira full feszes lenni.
Ez hülyeség? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Amúgy egy normál kategóriás lánc, milyen áron fut?







Óra szerint 170e Remélhetőleg valóban is annyi..

bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 13:59 Elsõ lámpák

Fehér és xeon hatású tompított izzók milyenek vannak amik jók?
Meg lehet ugyanolyat kapni helyzetjelzőbe is?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 11:29 BMW318i E46

Aki már kapta szét a teljes vezérlést, nektek mennyire volt feszes a lánc?
Valahol azt olvastam, nem olyan nagy probléma ha nem olyan feszes a lánc, és nem is szokott ezek annyira full feszes lenni.
Ez hülyeség? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Amúgy egy normál kategóriás lánc, milyen áron fut?



bbubbuka Elküldve: 2012-03-07 08:05 BMW318i E46

Várom a véleményeteket a következővel kapcsolatban.
Az autómban, 15e. km-je volt cserélve kipufogó oldalon mind a 8db hidrotőke.
Rouville raktak bele unixból vette a srác.
Meglett hajtva a kocsi picit 170-180 20-30 percen keresztül ekkor ugye kidőlt 1db, tegnap lett szétszedve a motor és kiderült, hogy azok közül halt meg egy amik már cserélve voltak.. vicc.
Szerelőm mondta, hogy az a rouville(nem tudom,hogy helyesen írom a nevét de lényegtelen)nem a legjobb minőség ezekből és az osztrák bmw szalonból akar rendelni tőkét.
Most kipuff. oldalon lesz cserélve ismét mind a 8. motor oldalon pedig nem.
Még a lánc volt picit laza, ott pedig a feszítőjét még kicseréli.
Nincs valakinek tippje mi a franctól jöhet elő 15e. km után ismét hidrotőke amikor 100%, hogy cserélve volt?
Valaki azt mondta, lehet hogy valami olajdugó vagy ilyesmi lehet ott a fúvókáknál és érdemes lenne kimosni a motort ott?
Bármi ötletet szívesen meghallgatok

bbubbuka Elküldve: 2012-03-06 11:53 BMW318i E46

na megkérdeztem 0w-40 castrol edge lett belerakva?
véleményed erről?



YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?



mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű


Akkor ettől nem lehet semmi baja?
De nyár végén majd érdemesebb 5w-40et?


igazából a minősége számítana. Long Life-04-es kellene, azt meg a 10w-40 nem tudja. az a baj sajnos a castrolnak vanank trutyi olajai, pl 10w-40-ből is, pl magnatec, amik nem az igaziak. tudni kellene pontosan mi ment bele. én sosem bízom másra, hogy milyen olajat tegyen bele.
alapból 5w-40 a legsűrűbb olaj, ami önthető bele. ezekbe 0w-30, 0w-40, 5w-30, esetleg 5w-40 való bele.
valszeg nem lesz baja, de én átcserélném. nem akarlak +költségbe verni, a Te dolgod.


bbubbuka Elküldve: 2012-03-05 21:06 BMW318i E46

YELLOW írta:
bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?



mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű


Akkor ettől nem lehet semmi baja?
De nyár végén majd érdemesebb 5w-40et?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-05 20:55 BMW318i E46

Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?




BMW_0902 írta:
bbubbuka írta: Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?


Hol olvastad, hogy az nem jó bele?

Én sima CASTROL Edge 5W-30-at tettem bele. Volt BMW 5w-30-asom is, de maradtam a Castrolnál. Szerintem - és nekem is azt mondták, hogy - az a lényeg inkább, hogy 10.000 Km-ként cserélni kell az olajat + szűrőket. És ezt olyanok mondták, akik már vagy túllépték a 270.000, vagy 312.000, vagy a 402.000 km-t! (Diesel és Bengás vegyesen van köztük.)

Szóval, szerintem nem lesz bajod!


bbubbuka Elküldve: 2012-03-05 20:37 BMW318i E46

Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-04 20:35 Heeelp...!

bmw320d4 írta:
BMW_0902 írta: Fanatikus társaim!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy tapasztalataitok szerint a gyári E46 cd lejátszó milyen hangformátumokat "fogad" el?

Mindezt azért kérdem, mert nincs kedvem végigpróbálgatni, hogy kiírok egyet, és nem jött be, majd mindezt nocheinmal más formátummal.

Ha akadna valaki, aki írt már ki olyan CD-t, amit akadás nélkül megevett a lejátszó, akkor azt megosztaná velem, hogy melyik volt a "győztes" formátum, mert szerintem az mp3-at nem szereti a 2002-es CD-lejátszó...

Köszönettel előre is!



Már nem emlékszem rá, ezért én is kérdezem, hogy RW-t eszik a lejátszó? -ha igen, akkor azzal lehet próbálgatni a formátumokat.



Én is szoktam szoptam ezzel.
Sima cd-t "eszik" csak, én neroval kiválasztom az mp3-akat és audio lemezként írom ki. Ez tuti siker, nálam az RW-t azt nem ismerte fel. Szóval mindenképp, vennem kellett üreseket és azokra kiírni a kívánt slágereket


bbubbuka Elküldve: 2012-03-04 20:03 Féktárcsa és fékbetét

Értem köszi srácok.
Hát remélem valóban 170 van az autómban, nekem most kellett őket és garantáltan még gyáriak voltak hátul.
Majd azért lehet elnézek egy bmw szalonba megnézni computer-el, a km-ert..
Nem mintha mennék valamire ha kiderülne , hogy 250 van bent..

bbubbuka Elküldve: 2012-03-04 17:02 Féktárcsa és fékbetét

Gyári hátsó tárcsák hány e. km bírnak?
Mert nálam elvileg, 170e bírtak.. csak kíváncsi lennék, hogy van e olyan akinél mondjuk 250e, mert akkor még nem lehetek 100%-ig biztos abban , hogy ennyi is van valójában az autómba

bbubbuka Elküldve: 2012-03-03 20:27 BMW318i E46

BMW_0902 írta:
bbubbuka írta:
BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak



Huh!!!

Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...)

Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést!

(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)



Hát nézőpont kérdése, hogy én mennyire fogtam ki
A fékekről vételkor tudtam, hogy csere mind azt le is alkudtam.
Ami igazából meglepetés volt az az 1db gyujtótrafó meg most a hidrotőkék.
Tehát ez kb 50k-s tétel a 200-ból.. Sajnos a többit bármilyen használatautóra ráköltöttem volna.. Fékeket leszámítva persze.
2,5M volt maga csak az autó.
Remélem most már ha rendbe rakatom tip-top lesz