bbubbuka fórum hozzászólásai

bbubbuka Elküldve: 2012-03-03 16:09 BMW318i E46

BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak

bbubbuka Elküldve: 2012-03-03 14:26 Féktárcsa és fékbetét

Amíg vadi új a betét meg a tárcsa azóta pár km-ert mentem csak, de még nem érzem úgy hogy annyival jobban fogna mint a szétkopott elődjei.
Normális ez vagy már kezdettől fogva fognia kellene keményen?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-01 11:02 BMW318i E46

szeda írta:
bbubbuka írta:
bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Motornál 1db hidrotőke adta meg magát..Fuck..
Most már cserélni fogom mind a 8-at ha már szétlesz szedve..
Mielőtt kidőlnek egyesével..
Vagy nem minden esetbe kell cserélni az összeset?



Szerintem nem drága olyan 4000 körül van darabja.Lehet állítólag tisztítani is őket.Kérdés hogy a szerelő vállal-e ilyen pepecselést.16 darab nem kevés pénz a munkadíjhoz képest




Csak 8db-ot kell mert kipuff. oldalon előző tulaj kicserélte.
Meg kipufogó oldalon van még valami ezeknek a tetején ami csak gyári bmw alkatrészbe kapható és az is ki volt.. De fogalmam sincs mi ez, mert rohadtul nem értek hozzá.
Motor oldalon nem volt 1db se most szart be abból egy.
Munkadíjat nem nagyon kell fizetnem hál isten, de nem tudom mennyi ideje van a szerelőmnek ezzel pepecselni, majd holnap fékcserénél szétkapja a motort aztán megnézi,mi a helyzet..
Lehet érdemes lenne mind a 8-at aztán nincs vele gond..
Csak most már a 3hét alatt, 200k költöttem el az autóra és még mindig nem tökéletes

bbubbuka Elküldve: 2012-03-01 07:47 BMW318i E46

bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Motornál 1db hidrotőke adta meg magát..Fuck..
Most már cserélni fogom mind a 8-at ha már szétlesz szedve..
Mielőtt kidőlnek egyesével..
Vagy nem minden esetbe kell cserélni az összeset?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-29 22:54 BMW318i E46

rad2 írta:
bbubbuka írta: Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..



Ennyit bír a benzines béemvé Látod, a tied is átment dieselbe, ha egyszer sikerült elérni a 180-at

Hagyd így, tegyél bele gázolajat és élvezd a nyomatékot!


Nem érzem most valahogy ezt viccesnek, de lehet bennem van csak a hiba

bbubbuka Elküldve: 2012-02-29 22:42 BMW318i E46

Valaki HELP!

Nem akarom már csesztetni a szerelőm ilyenkor.
Ma mentem első nagyobb túrát a kocsimmal 200km oda-vissza.
Visszafele meglett hajtva azért 170-180. Huzamosabb ideig.
Megálltam ház előtt, motor kattogó hangot ad.. Mondom ez mi??
HA gázt adok gyorsabban kattog ha nem akkor alapjáraton is kattog..
Olyasmi mint egy dizel..

YouTube videó
Ehhez hasonló a hangja..
Valaki hozzáértő mondja meg, ez mi a franc lehet?
Remélem amilyen szerencsém van több 100e- tétel lesz..
Összes hidrotőke volt cserélve már azt tudom..

bbubbuka Elküldve: 2012-02-28 20:42 Az E46 Üzembentartási költsége.

Most lesz egy komplett fékcserém.
4db brembo tárcsa, 4db textar fékbetet, plusz fékolaj.
Anyag költség 75k-80k, ez jó ár amúgy?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-28 17:14 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Az összes fékem kuka, tárcsa, betét minden.
Elöl betétből még van de a tárcsa teljesen kuka.
Hátul meg már betét sincs..
Hétvégén lesz cserélve kompletten elvileg.
Remélem csak az okozza..

YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?


kuplung is lehet


Azóta érzem amióta szervizen volt az autó.
És ez mennyire nagy probléma?


hát ha a kuplung ég, akkor csúszik, nem feszül eléggé a lendkerékre.
nézd meg, hogy mész pl 50-el 5.-ben aztán lepadlózod. azt kell figyelni hogy a sebesség arányosan növekszik-e a fordulatszámmal. ha a fordulatszám relatíve gyorsabban emelkedik, akkor csúszik a kuplung.

szerk.: mondjuk ettől függetlenül, lehet a féked ragad. nem megy a betét kellően vissza, szorul a munkahenger a féknyeregben.



Köszi szépen kipróbáltam, rajzolni se lehetne jobban annyira egyenletesen növekszik a kettő. Szóval tuti nem csúszik.. Mondjuk hideg volt a motor, de gondolom ez nem számít?


akkor fel kell emelni az autót és átforgatni a kerekeket, hogy nem szorul-e valamelyik, és akkor a féket nézni. vagy ha szokott ferodol szag lenni, akkor ilyen megállás után megnézni a felni mennyire meleg, ha fog a fék, akkor felmelegszik, legalábbis elég forrónak kell lennie.
bár elvileg már nem gyártanak ferodolos dolgokat, bár ezt nem hiszem el nekik.


bbubbuka Elküldve: 2012-02-28 15:54 Hallott már valaki ilyen hibáról?

YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?


kuplung is lehet


Azóta érzem amióta szervizen volt az autó.
És ez mennyire nagy probléma?


hát ha a kuplung ég, akkor csúszik, nem feszül eléggé a lendkerékre.
nézd meg, hogy mész pl 50-el 5.-ben aztán lepadlózod. azt kell figyelni hogy a sebesség arányosan növekszik-e a fordulatszámmal. ha a fordulatszám relatíve gyorsabban emelkedik, akkor csúszik a kuplung.

szerk.: mondjuk ettől függetlenül, lehet a féked ragad. nem megy a betét kellően vissza, szorul a munkahenger a féknyeregben.



Köszi szépen kipróbáltam, rajzolni se lehetne jobban annyira egyenletesen növekszik a kettő. Szóval tuti nem csúszik.. Mondjuk hideg volt a motor, de gondolom ez nem számít?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-28 15:18 Hallott már valaki ilyen hibáról?

YELLOW írta:
bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?


kuplung is lehet


Azóta érzem amióta szervizen volt az autó.
És ez mennyire nagy probléma?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-28 15:08 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-26 17:38 lámpa

e46 coupéhoz 2003/7 hol tudnék bal hátsó led-es bontott lámpát keresni?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-23 13:08 Az E46 Üzembentartási költsége.

Szűrő cseréket hány km/ként kell elvégezni?
Buta kérdés csak kíváncsiságból kérdezem, ha nincs minden szűrő kicserélve akkor milyen bajokat okozhat az egy motornak?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-20 22:33 Az E46 Üzembentartási költsége.

Nem tudom pontosan mik lesznek cserélve. Mondtam a szerelőmnek, hogy mindent amit ilyenkor kell azt cseréljük. Lehet váltóolaj is bent van ebbbe az árba. Lehet kérne kellenem egy listát..? Igazából családtag, tehát 100% hogy nem lehúzásra megy ki a dolog.
Csak azért sokallom a 70k-t..

bbubbuka Elküldve: 2012-02-20 21:09 Az E46 Üzembentartási költsége.

Most lesz első szervizem.
Gyertyák,összes szűrő,olaj,ez 70k.
Ez árba mennyire sok? Vagy teljesen standard?