bbubbuka fórum hozzászólásai

bbubbuka Elküldve: 2012-04-06 19:42 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Tudna nekem valaki ötletet adni? Ma voltam bent tuning boltba megrendelni az angel eye-m és kérdezte a fickó mibe lesz mondtam az autóm adatait.. mondta, hogy az én éjváratu coupémba szinte lehetetlen szétszedni a lámpát.
nehezebb mint egy hasonlo évjáratu touring xeonosét pl..
pedig az enyém sima.. van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? tényleg ilyen mocskos???
nálam ugye már a picit elnyujtott első lámpák vannak és talán az indexxel is egybe van épitve...

bbubbuka Elküldve: 2012-04-02 19:07 BMW távvezérlõs gyújtáskulcs

hil írta:
bbubbuka írta:
Jaja rombusz, hát picit bedugtam meg ráindítottam. De utána se lett jó, vagy hosszabb távon kellene mennem vele?




Szia! Ugye Te sem gondoltad komolyan, hogy egy lemerült aksi egy pici ráindítás következtében feltöltődik??? Napokig kellhet használni


Köszi akkor próbálkozok vele

bbubbuka Elküldve: 2012-04-02 18:37 BMW távvezérlõs gyújtáskulcs


Jaja rombusz, hát picit bedugtam meg ráindítottam. De utána se lett jó, vagy hosszabb távon kellene mennem vele?



hil írta:
bbubbuka írta: 1db pótkulcsom van az autómhoz, de a távirányító része nem működik.
Gondolom lemerült a kulcs.. Ilyenkor mi a teendő?
Az a kulcs amit használok azzal nincs gond, de szeretném hogy a pótkulccsal is minden oké legyen..





Szia! Az évjáratból adódóan rombusz alakú kulcsod van és abban akkumulátor van. Szerencsés esetben csak használnod kell (betenni a gyújtás kapcsolóba) és akkor fel fog töltődni. Ha nem, akkor bizony szét kell operálni és cserélni az aksit.

Én így olvastam.....


bbubbuka Elküldve: 2012-04-02 18:08 BMW távvezérlõs gyújtáskulcs

1db pótkulcsom van az autómhoz, de a távirányító része nem működik.
Gondolom lemerült a kulcs.. Ilyenkor mi a teendő?
Az a kulcs amit használok azzal nincs gond, de szeretném hogy a pótkulccsal is minden oké legyen..



bbubbuka Elküldve: 2012-04-02 17:12 Segítsetek!

seta írta:
bbubbuka írta:
seta írta:
bbubbuka írta: Egy szerencsés barátom az anyós oldalon letörte az oldalsó,ülés előre döntő karomat.
Mi a francot lehet ezzel csinálni??
Próbáltam már pillanatragasztót, de természetesen úgy nem működik a funkciója.
Ma a melegbe meg még el is engedett, valaki tudja hogy lehet ezt cserélni??


szóval itt az 1-es alkatrész.

bal üléshez: 52108251625
jobb üléshez: 52108251626
realoem mindkettőre 42,07$-t mond.

ebay-eken és vaterán nem találtam, szal sztem rendelned kell másikat



Nem ez törött le, hanem az ülés oldalánál a tetejénél.
Egy ilyen kis kampós rész, amit ha felhúzok előre bukik az ülés.
És annál is a külső nem a belső törött le !
http://imganuncios.mitula.net/...261369.jpg
tetején !!
tudnál nekem erre is linkelni árat?


ja vágom. Bocsi elöbb félreértettem. Szóval itt az 5-s elem.

bal: 52107064869
jobb: 52107064870
mindkettőre 6,7$-t ír


Ja ez nem tétel, de ezt hogy lehet cserélni nehéz?
És itt Mo-n hol tudnám beszerezni?


bbubbuka Elküldve: 2012-04-02 17:03 Segítsetek!

seta írta:
bbubbuka írta: Egy szerencsés barátom az anyós oldalon letörte az oldalsó,ülés előre döntő karomat.
Mi a francot lehet ezzel csinálni??
Próbáltam már pillanatragasztót, de természetesen úgy nem működik a funkciója.
Ma a melegbe meg még el is engedett, valaki tudja hogy lehet ezt cserélni??


szóval itt az 1-es alkatrész.

bal üléshez: 52108251625
jobb üléshez: 52108251626
realoem mindkettőre 42,07$-t mond.

ebay-eken és vaterán nem találtam, szal sztem rendelned kell másikat



Nem ez törött le, hanem az ülés oldalánál a tetejénél.
Egy ilyen kis kampós rész, amit ha felhúzok előre bukik az ülés.
És annál is a külső nem a belső törött le !
http://imganuncios.mitula.net/...261369.jpg
tetején !!
tudnál nekem erre is linkelni árat?


Megtaláltam sztem :
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10
4-5 ami kell nekem..
tehát 5-5$ ?
Hol tudnék ilyet találni Mo-n? És hogy a francba kell ezt kicserélni?




bbubbuka Elküldve: 2012-04-02 16:24 Segítsetek!

Egy szerencsés barátom az anyós oldalon letörte az oldalsó,ülés előre döntő karomat.
Mi a francot lehet ezzel csinálni??
Próbáltam már pillanatragasztót, de természetesen úgy nem működik a funkciója.
Ma a melegbe meg még el is engedett, valaki tudja hogy lehet ezt cserélni??

bbubbuka Elküldve: 2012-03-21 22:40 Valaki segítsen

Megoldodótt.

bbubbuka Elküldve: 2012-03-18 20:35 Chip tuning

Egy jó barátomnak, Ausztriában Chipfactory-ban felhúzták az 530D-jét.
210-ről 250-260LE-ig. Pár hónapja történt, tegnapelőtt elkezdett neki elhagyni az ereje.
2-3ba még húz rendesen, de 4-ben csak 4ezer felett kezd el húzni.
Valaki ötlet? Lehet csak valami cső, vagy kuka lesz a turbó?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-14 19:10 Kasza mester 0670-5799225

2003/7 jobb oldali hátsó ledes lámpa kellene,tudnál nekem árat mondani ha van ?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-14 18:13 Valaki segítsen

Csak az alsó tömítés jött meg első körben és azt lett kicserélve kezdésnek.
A szelepfedeles csak ezen a héten v jövő héten kerül rá sor.
Természetesen szét volt szedve az egész motor a tőkék miatt.. 1 hétig állt az autóm emiatt, csak ma már nem tudtam nélkülözni sehogy.
Amúgy nem csöpög ennyire durván, hogy motor alatt olaj folyt vagy ilyesmi.



hancurozo írta:
bbubbuka írta:
hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Azt nem értem, hogy cserélt hidrotőkét a szelepfedél leszedése nélkül? Ha pedig levette (anélkül még nőgyógyász sem tudja cserélni) akkor miért nem cserélt tömítést? Soha nem rakunk vissza használt tömítést!
Ne figyeld a nívót, hanem cseréltesd ki a tömítést. Hidd el, nem kell utána agódni, hogy tönkre teszed-e a motort, nem kell félni, hogy meggyullad az olajgőz, és nem esik el miattad a motoros az elcsöpögött olajon.


bbubbuka Elküldve: 2012-03-13 22:42 Valaki segítsen

hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-13 22:23 Valaki segítsen

hil írta:
bbubbuka írta: Valaki otthon van olajszag témában?
1 hét után most hozták meg a kocsim, sokáig nem volt nagy az örömöm..
Több probléma is van, amit már inkább fel se merek tenni a rokon szerelőmnek
16 tőkéből 9 cserélve, szivó oldalon 1, kipuff. mind.
Motornál volt valami olajszivárgásom,mert ha meglett kergetve az autó mindig olajszag volt olyan amit még az utastérbe is érezni lehetett.
Szerelőm azt mondta, hogy ez valami alsó tömítés mert ráég a kipufogóra az olaj és azt érzem bent..Szelepfedélnél is szar a tömítés ott is szivárog ott még nem lett cserélve, de elvileg azt az utastérbe nem érezhetem !!
Na most ennek ellenére, hogy ki lett cserélve ez az alsó még mindig olajszag van.. :@@
Sőt ma miután megkergettem a lámpánál még olaj gőzt is lehetett látni
Most ez vagy még a régi olaj nem lett rendesen letakarítva vagy még mindig szar !!!
Ez mekkora probléma? Igazából engem nem zavar ez az egész, de ebből nem lehet semmi komoly baja?
Azt már meg se említem, hogy amíg szar volt 3db hidrotőke jobban ment az autó mint ahogy most húz.. Lehet csak beképzelem már, de szerintem lassabb lett..
1hónapja van meg az autó eddig 220-at költöttem rá, úgyhogy munkadíjat nem kell fizetnem.. De egyenlőre csak a bánat ért..
Pedig nagyon szeretem mert jó kis autó, de hihetetlen hogy folyamatosan költök rá és még mindig nem tökéletes.. Valaki valami ötlet ?


Szia!
Ne keseredj el! Ha a szelepfedél tömítés rossz, mert ezt írtad, akkor esélyes, hogy onnan csurog az olaj a kipufogóra és az bizony az utastérben is jól érezhető! Az olajteknőről ritkán jut fel oda. Tapasztalatból írom, mert nálam is ez volt. A rokoni, baráti szerelőkről sajna nincs jó véleményem, mégha ingyért dolgozik is, de nem is biztos, hogy ért hozzá, hiába a jó szándék. Ha elhibáz valamit (merthát emberek vagyunk) kellemetlen számonkérni rajta.






Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..





bbubbuka Elküldve: 2012-03-13 22:07 Valaki segítsen

Valaki otthon van olajszag témában?
1 hét után most hozták meg a kocsim, sokáig nem volt nagy az örömöm..
Több probléma is van, amit már inkább fel se merek tenni a rokon szerelőmnek
16 tőkéből 9 cserélve, szivó oldalon 1, kipuff. mind.
Motornál volt valami olajszivárgásom,mert ha meglett kergetve az autó mindig olajszag volt olyan amit még az utastérbe is érezni lehetett.
Szerelőm azt mondta, hogy ez valami alsó tömítés mert ráég a kipufogóra az olaj és azt érzem bent..Szelepfedélnél is szar a tömítés ott is szivárog ott még nem lett cserélve, de elvileg azt az utastérbe nem érezhetem !!
Na most ennek ellenére, hogy ki lett cserélve ez az alsó még mindig olajszag van.. :@@
Sőt ma miután megkergettem a lámpánál még olaj gőzt is lehetett látni
Most ez vagy még a régi olaj nem lett rendesen letakarítva vagy még mindig szar !!!
Ez mekkora probléma? Igazából engem nem zavar ez az egész, de ebből nem lehet semmi komoly baja?
Azt már meg se említem, hogy amíg szar volt 3db hidrotőke jobban ment az autó mint ahogy most húz.. Lehet csak beképzelem már, de szerintem lassabb lett..
1hónapja van meg az autó eddig 220-at költöttem rá, úgyhogy munkadíjat nem kell fizetnem.. De egyenlőre csak a bánat ért..
Pedig nagyon szeretem mert jó kis autó, de hihetetlen hogy folyamatosan költök rá és még mindig nem tökéletes.. Valaki valami ötlet ?

bbubbuka Elküldve: 2012-03-12 18:59 Autóvásárlás

Szabi46 írta:
Coyote írta:
Szabi46 írta: Nincs valakinek E46-os ha lehet akkor coupe 325-328as eladó vagy olyan hirdetése ami nem a hasznaltauto-n van fent?
Nézem már hónapok óta, de nem vagyok elragadtatva igazából. (manuális váltó, multikormány, ülésfűtés, combtámaszos ülés, tolatóradar, napfénytető meg ilyen apróságok kellenének, de nem találok ilyen autót. Egy M-packet lenne nekem a legjobb )


Ha a 328 megfelel, akkor a 330 is Vagy ezzel mi a baj?

A felni és a fabetét cserélhető


A felni és a fabetét akár maradhatna is de inkább csere Csak a váltó :S :@ Nekem nem kell automata


Ebbe ha 130e km van akkor én zárdába vonulok..