ervin35 Elküldve: 2013-04-01 19:17 Elsõ lámpák
hát ez az az érzésem az a 35ezres példány, amibe se nem szerelhetó magasságállító, se nincs is benne. ne csodálkozz.[/quote]
ervin35 Elküldve: 2013-04-01 19:17 Elsõ lámpák
ervin35 Elküldve: 2013-04-01 18:42 Elsõ lámpák
jons írta:ervin35 írta: Csaó. Csütörtökön beszereltük az új első fényszóróimat (h7 projektor + angle eyes).Probléma a következő,ha felkapcsolom a tompítottat elkezd párásodni a lámpa búra belső fele,ha lekapcsolom ,kb 1 óra és eltűnik a pára.
Lehetséges hogy nincs elég szellőzése a lámpának?
Mutasd mit vettél! Mármint a hátulját, ha van még beszerelés előttről kép.
ervin35 Elküldve: 2013-04-01 18:18 Elsõ lámpák
ervin35 Elküldve: 2013-03-16 18:29 Futómû és hibái
jlaci74 írta:m_attila írta:jlaci74 írta:m_attila írta:
Én úgy tudom, hogy ez a cserélhető gömbfej hozzávaló meyle lengőkarhoz való
Egyébként tudja valaki, hogy mennyibe kerül egy ilyen "meyle" cserélhető gömbfej?? és a ,a belső??
Tudja...
Külső 5800, belső 7500 / db , sporttársi áron .
és mennyiért teszik be?
Nem tudom, de egy megfelelően felszerelt/szerszámozott ( csáposemelő + prés ) műhelynek kb. egy órás mutatvány lehet egy oldal. Szorozva az óradíjjal ...
ervin35 Elküldve: 2013-03-10 20:54 Gumiabroncs
Coyote írta: Köszi - szóval túlságosan nem nyúlhatok mellé.
YELLOW: köszi az infókat. A Michelin nagyon tetszik, de ez a verzió sztem drágább is... a télim Michelin Alpin 4 és szenzációs, a nyári gumijaik is biztosan nagyon jók - viszont nekem egy NYÁRI szezon (április-október) 25.000 km, és akkor még aránylag keveset mentem.
Ez a nagy dilemmám is egyben, hogy legközelebb jó állapotú jól felszerelt autót vegyek mint most, vagy inkább kevesebb kilométerest, de fapadost... mert ugye 3 millióért VAGY-VAGY, nem IS-IS...
Leginkább várnom kéne amíg több pénzem lesz, mi?
Szegény E46-ban már 211ezernél járok, belehajtottam 60ezret másfél év alatt... de zokszó nélkül tűri.
ervin35 Elküldve: 2013-02-23 13:04 Üzemanyag fogyasztás
Tano írta:InsectKiller írta: Meddig nyomjátok még a piramist??
Úgy látszik amíg le nem omlik magától, vagy Robinson szétrobbantja
ervin35 Elküldve: 2013-02-23 10:06 Üzemanyag fogyasztás
ervin35 Elküldve: 2013-02-22 22:08 Üzemanyag fogyasztás
ervin35 Elküldve: 2013-02-22 20:50 Üzemanyag fogyasztás
ervin35 Elküldve: 2013-02-22 18:55 Üzemanyag fogyasztás
YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.
ervin35 Elküldve: 2013-02-21 13:50 manuális váltó
ervin35 írta:DEVERGO írta:ervin35 írta:laciiking320d írta:ervin35 írta:laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..
Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!
11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935
13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817
Váltó javítás
köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?
én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót
Most még hibátlan de csak idő kérdése és előjön ez a hiba mert ez a váltónak a típus hibája!
És ezek már a módosított alkatrészek hozzá!
23117525048 3db kicsi persely és a benne levő rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátrameneti rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely
én is küzdök néha a harmadikkal. Akkor ha jól értelmezem a leírást, elég az 5. rugójának a cseréje. A rugó stiftjének a cseréje is javasolt vagy az nem hibás alkatrész?
ervin35 Elküldve: 2013-02-20 19:19 manuális váltó
ervin35 írta:laciiking320d írta:ervin35 írta:laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..
Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!
11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935
13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817
Váltó javítás
köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?
én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót
ervin35 Elküldve: 2013-02-20 17:39 manuális váltó
laciiking320d írta:ervin35 írta:laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..
Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!
11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935
13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817
Váltó javítás
köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?
ervin35 Elküldve: 2013-02-20 15:56 manuális váltó
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..
ervin35 Elküldve: 2013-01-08 16:17 Elsõ lámpák
YELLOW írta:Tano írta:ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam
A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?
Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.
a xenon-os lámpák 125ezer felett kezdődnek. ez csak sima halogénhez való, sőt le is szokták írni, hogy utólagos xenonnal sem használható.
én lehet dectane lámpában is elgondolkoznék.