ervin35 fórum hozzászólásai

ervin35 Elküldve: 2013-04-01 19:17 Elsõ lámpák

Nem jó az érzésed mert ez 83ezres példány volt, és magasság állítót motoros.A búra és a ház közti tömítés vastag és szerintem nincs sehol semmi rés,a fülek is jó szorosak.



hát ez az az érzésem az a 35ezres példány, amibe se nem szerelhetó magasságállító, se nincs is benne. ne csodálkozz.[/quote]

ervin35 Elküldve: 2013-04-01 18:42 Elsõ lámpák

jons írta:
ervin35 írta: Csaó. Csütörtökön beszereltük az új első fényszóróimat (h7 projektor + angle eyes).Probléma a következő,ha felkapcsolom a tompítottat elkezd párásodni a lámpa búra belső fele,ha lekapcsolom ,kb 1 óra és eltűnik a pára.
Lehetséges hogy nincs elég szellőzése a lámpának?


Mutasd mit vettél! Mármint a hátulját, ha van még beszerelés előttről kép.






ervin35 Elküldve: 2013-04-01 18:18 Elsõ lámpák

Csaó. Csütörtökön beszereltük az új első fényszóróimat (h7 projektor + angle eyes).Probléma a következő,ha felkapcsolom a tompítottat elkezd párásodni a lámpa búra belső fele,ha lekapcsolom ,kb 1 óra és eltűnik a pára.
Lehetséges hogy nincs elég szellőzése a lámpának?

ervin35 Elküldve: 2013-03-16 18:29 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
m_attila írta:
jlaci74 írta:
m_attila írta:

Én úgy tudom, hogy ez a cserélhető gömbfej hozzávaló meyle lengőkarhoz való

Egyébként tudja valaki, hogy mennyibe kerül egy ilyen "meyle" cserélhető gömbfej?? és a ,a belső??



Tudja...
Külső 5800, belső 7500 / db , sporttársi áron .





és mennyiért teszik be?


Nem tudom, de egy megfelelően felszerelt/szerszámozott ( csáposemelő + prés ) műhelynek kb. egy órás mutatvány lehet egy oldal. Szorozva az óradíjjal ...


Csaó. elvileg 4 év garit vállal a meyle,nálunk ez gondolom nem játszik a 4 év.
viszont egy meyle által kiadott pdf be ahol a hd cuccokról volt sz azt írták hogy a kis gömbfejre life time garancia van.
nekem is meyle van komplett, stab pálcával meg hátsó nagy szilent el együtt. kiv leszek menyit bír,eddig kb 28000km van bennük.

ervin35 Elküldve: 2013-03-10 20:54 Gumiabroncs

Coyote írta: Köszi - szóval túlságosan nem nyúlhatok mellé.

YELLOW: köszi az infókat. A Michelin nagyon tetszik, de ez a verzió sztem drágább is... a télim Michelin Alpin 4 és szenzációs, a nyári gumijaik is biztosan nagyon jók - viszont nekem egy NYÁRI szezon (április-október) 25.000 km, és akkor még aránylag keveset mentem.

Ez a nagy dilemmám is egyben, hogy legközelebb jó állapotú jól felszerelt autót vegyek mint most, vagy inkább kevesebb kilométerest, de fapadost... mert ugye 3 millióért VAGY-VAGY, nem IS-IS...
Leginkább várnom kéne amíg több pénzem lesz, mi?

Szegény E46-ban már 211ezernél járok, belehajtottam 60ezret másfél év alatt... de zokszó nélkül tűri.



ADAC 2013 TESZT 225/45/17

Conti: 34790ft/db
Goodyear: 30694ft/db
Hankook: 26390ft/db
Michelin: 36462ft/db
Semperit: 40795ft/db
Vredestein: 31990ft/db

Így gyorsba ezeket az árakat találtam.
Én mindenképp ezek közül választanék!

ervin35 Elküldve: 2013-02-23 13:04 Üzemanyag fogyasztás

Tano írta:
InsectKiller írta: Meddig nyomjátok még a piramist??


Úgy látszik amíg le nem omlik magától, vagy Robinson szétrobbantja


Csaó.Ahol engedte szerkesztetem, legközelebb majd figyelünk hogy ne legyen ekkora piramis)

ervin35 Elküldve: 2013-02-23 10:06 Üzemanyag fogyasztás



téli 6-6,5l városiban nem hiszek még úgy sem ha egyben van letekerve a 100km a városban!
Nekem a belső titkos menüben az átlag volt már 5,1-5,3 hosszú táv után, de én úgy szoktam hogy mikor indulok hosszabb útra megnézem hogy mennyi van a tankban pontosan,és az út végén is megnézem!Áprilisban a Veszprém-Baracska oda vissza távot kb 170 km mentem 8,3 l böl tetem meg.Kényelmesen 40-110 km közt volt a sebesség 3 személlyel. Veszprém Jászberényt most télen 20l böl megjártam durván 430km 3 személlyel meg végig ment a kályha,M7-en 130km volt a max sebesség odafelé, vissza egyedül jöttem meg nagy volt a köd az M7-nél és 90-100 közt jöttem csak.[/quote]

ezek elég jó értékek neked.nekem hogy kombi egy fél literrel többet lehet számolni és az lenne a jó nekem.most este kb 10km ert mentem a városba 10-11 l alá nem ment a digit jelzője.lehet h nem kellett volna a turbonál lévő katalizátort kiherélni
[/quote]

Ehhez a részéhez nem értek,de szerintem tankolj teli menj 100km és ut tankolj rá és akkor kiderül mennyi az annyi meg hogy nagyjából pontos-e a BC.

ervin35 Elküldve: 2013-02-22 22:08 Üzemanyag fogyasztás



Nekem gyári rendszer van alatta,annyi hogy a leghátsó dob le van véve és egy sport vég van fent így jobb morgósabb hangja van!Nekem is 9l körül mutat van hogy 9,6-9,8 mondjuk veszprém szar kicsi város sűrűn lámpákkal, meg dimbes dombos.Meg hát sokszor oda pörkölök neki 364 nm élvezem a nyomatékot)
Én lementem volna és a fejébe húztam volna a csomagját,ut meg kitapostam volna a belét![/quote]

ez van sajnos.tanultam belőle.
a fogyasztásra visszatérve-olvasgattam régebbi hozzászólásokat ide,ilyen 5L es fogyasztásokat írnak megy 6-6.5L városba.hát nem tudom h lehetséges.nekem hosszutávon pl pestre örültem ha 100-110 es temponál 6.9 re lement.

[/quote]

téli 6-6,5l városiban nem hiszek még úgy sem ha egyben van letekerve a 100km a városban!
Nekem a belső titkos menüben az átlag volt már 5,1-5,3 hosszú táv után, de én úgy szoktam hogy mikor indulok hosszabb útra megnézem hogy mennyi van a tankban pontosan,és az út végén is megnézem!Áprilisban a Veszprém-Baracska oda vissza távot kb 170 km mentem 8,3 l böl tetem meg.Kényelmesen 40-110 km közt volt a sebesség 3 személlyel. Veszprém Jászberényt most télen 20l böl megjártam durván 430km 3 személlyel meg végig ment a kályha,M7-en 130km volt a max sebesség odafelé, vissza egyedül jöttem meg nagy volt a köd az M7-nél és 90-100 közt jöttem csak.

ervin35 Elküldve: 2013-02-22 20:50 Üzemanyag fogyasztás


Szia.Köszönöm mindenkinek az infókat.
cak városba 8-9 közt mutat a fogyasztásjelzőm,hosszutávon/nekem a hosszutáv bnőmig 20km /ott 7-7.4 közt van.
Neked milyen rendszer van a kocsi alatt a turbotól?

Csomag ugy oldódott meg h irtam sms t h megyek a jardra,így egyből kaptam vissza sms t is meg egyből jött a csomag is másnap

De a csomagban jött 2 törött hátsó rugó,2 hátsó m-tech gátlo ami jó,egy jo első gátló-1 rossz,és 2 első rugó ami 1,5cm el rövidebb a gyárinál és zöld jelölése van.nem hinném h m-tech.na de mindegy.nem tudok már mit csinálni,ezt bebuktam.Most vmi ültetőrugót veszek ami biztosan jó lesz

[/quote]

Nekem gyári rendszer van alatta,annyi hogy a leghátsó dob le van véve és egy sport vég van fent így jobb morgósabb hangja van!Nekem is 9l körül mutat van hogy 9,6-9,8 mondjuk veszprém szar kicsi város sűrűn lámpákkal, meg dimbes dombos.Meg hát sokszor oda pörkölök neki 364 nm élvezem a nyomatékot)
Én lementem volna és a fejébe húztam volna a csomagját,ut meg kitapostam volna a belét!

ervin35 Elküldve: 2013-02-22 18:55 Üzemanyag fogyasztás

[quote="Milo"]
YELLOW írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm


persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.


DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi


melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.


akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is

a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?



hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.





ervin35 Elküldve: 2013-02-21 13:50 manuális váltó

[quote="tarkanyif"]
ervin35 írta:
DEVERGO írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?



én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót


Most még hibátlan de csak idő kérdése és előjön ez a hiba mert ez a váltónak a típus hibája!
És ezek már a módosított alkatrészek hozzá!

23117525048 3db kicsi persely és a benne levő rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátrameneti rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely

én is küzdök néha a harmadikkal. Akkor ha jól értelmezem a leírást, elég az 5. rugójának a cseréje. A rugó stiftjének a cseréje is javasolt vagy az nem hibás alkatrész?


Szerintem a perselyt is kell az deformálódik el és lényegében nagyban közre játszik ebben a dologban! Azt hogy elég e? csak az 5. sebesség cuccait cserélni nem tudom mert ahol írnak erről a neten,ott mindenhol ezeket cserélik kompletten!
Itt elég jól le van írva meg képekkel kommentálva a szerelés.

ervin35 Elküldve: 2013-02-20 19:19 manuális váltó

[quote="DEVERGO"]
ervin35 írta:
laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?



én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót


Most még hibátlan de csak idő kérdése és előjön ez a hiba mert ez a váltónak a típus hibája!
És ezek már a módosított alkatrészek hozzá!

23117525048 3db kicsi persely és a benne levő rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátrameneti rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely

ervin35 Elküldve: 2013-02-20 17:39 manuális váltó

laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?


Biztos hogy nem segít a váltó olaj csere! sajnos ott a perselyek meg a rugók vannak elfáradva! később még 1 tételt meg keresek.,kb 18e ft az alkatrész.

23117525048 3db kicsi persely és a benne lévö rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátramenetri rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely

ervin35 Elküldve: 2013-02-20 15:56 manuális váltó

laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás




ervin35 Elküldve: 2013-01-08 16:17 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
Tano írta:
ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?


Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.


a xenon-os lámpák 125ezer felett kezdődnek. ez csak sima halogénhez való, sőt le is szokták írni, hogy utólagos xenonnal sem használható.
én lehet dectane lámpában is elgondolkoznék.


H7 és projektoros.

Termék leírás.

Első Lámpa by Tuning Tec
BMW E46 CCFL Neon Angel Eyes
BMW E46
Típuskód: E46
Kivitel: SEDAN/TOURING
Évjárat: 1998.05 - 2001.08
Színe: Króm
Ebbe a fényszóróba beépített elektromos magasságállító motor van.
Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Megfelel a hatályos jogszabályoknak.
CCFL gyűrűk, extra erős HIDEG FEHÉR fénnyel világítanak (Hideg Katód Fénycső Technológia)
Az izzók típusa:
Tompított: H7 (tartalmazza)
Távolsági: H7 (tartalmazza)
Az ár 1 szettre értendő és 2db első fényszórót (jobb és 1 bal)
Cikkszáma: LPBM65
FIGYELEM!
Ez az első fényszóró nem passzol a gyárilag XENON-nal kiadott modellekbe (amennyiben létezik ebben a típusban)!