hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2015-01-24 21:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lela írta: Azt szeretném kérdezni hogy van arról egy lista hogy a GM-ben milyen comfort módokat lehet beállítani?

Szia!
Igen, van erről lista, de mivel mail címed ismeretlen, nem tudok segíteni.
hil

hil Elküldve: 2015-01-21 21:34 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

szosz07 írta:
hil írta:
szosz07 írta: hali. van egy 320D-m E46 tud valaki abban segiteni hogy milyen tuningot lehet "ráakasztani"? gondolok itt pl a nagyobb porlasztócsucsokra vagy turbóra. melyik bmw alkatrészét lehet belerakni ami passzol hozzá? esetleg tapasztalat mennyivel lett jobb a kocsi?


Szia!
Nagyobb motor esetleg??? (autócsere)
hil



semmi ilyesmi ezt is most vettem. gondolok olyanra h 330 nak a turboja vagy porlasztócsucsa jo e rá vagy hasonló





Szia!
Úgy gondoltam, hogy eleve nagyobb motorral bíró autót kellett volna venned talán. Az a legjobb tuning
hil

hil Elküldve: 2015-01-21 21:33 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:

ha ez az, amit linkeltél, akkor nem 85kW-os. és nem is 1.6-os. a motortér alapján M43-as motor, ami 1.9-es és 105 lovas.
ha meg az amit írsz, hogy 85kW és 1.6, akor N40-es motor, de akkor meg a motorkép nem az volt. érted? alvázszám utolsó 7 karakterét megadod, megmondodm konkrétan milyen motorral jött ki gyárilag.


Szia Y!
Valahol olvastam, hogy a ráncfelvarrás körül árultak FL karosszériában FL előtti motorral szerelt autókat a vevők nem kicsi felháborodására.

Az, hogy egy autó "hölgy tulajdonostól" az én szememben érték csökkentő tényező.....
már bocsánat,
hil

hil Elküldve: 2015-01-21 20:59 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

szosz07 írta: hali. van egy 320D-m E46 tud valaki abban segiteni hogy milyen tuningot lehet "ráakasztani"? gondolok itt pl a nagyobb porlasztócsucsokra vagy turbóra. melyik bmw alkatrészét lehet belerakni ami passzol hozzá? esetleg tapasztalat mennyivel lett jobb a kocsi?


Szia!
Nagyobb motor esetleg??? (autócsere)
hil

hil Elküldve: 2015-01-21 20:38 M3 vásárlás

mgerihun írta:

Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.


Szia!
Azért több rá a biztosítás (szerintem), mert mégiscsak egy kiemelt prémium márkáról van szó az Alfával szemben. Abban igazat adok Y-nak, hogy nem egészséges, ha "jobb" autód van mint a főnöködnek. Én is ebben a cipőben járok, a főnököm most vett egy kifutott Nissan X-trayt újonnan, de az enyém mégiscsak Bömös, még ha 15 éves is. Csípi is a szemét rendesen.
(bár mint ismert, a magyarságot az irigység tartja össze.....)
hil





hil Elküldve: 2015-01-21 19:37 M3 vásárlás

mgerihun írta:

A kocsikat amiket felsoroltam a 235I kivételével öregebbek vagy egy idősek vele. Még mindig E92-ről beszélek. M3-as-ból 2008-2009es a target kb 80 és 140ezer km között. Én csak arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy M3 ér-e annyival többet mint amennyibe kerül. Számosítva, kb azonos évjáratok.

335D 8-12.000 font
335I 7-10.000 font
Evo X 10-13.000 font
S5 10-14.000 font
M3 17-22.000 font

Tehát ér-e adott esetben az M3 5-6.000 fontal többet. Persze, az a legjobb, de jobb-e ennyivel a többinél. Külsőt mellőzük, M3 body kit 800 font, tehát az nem döntő.



Szia!
Továbbra is azt tartom: ne vegyél BMW-t csak ezért, az az "M" betű nem ér annyit, amennyivel többe kerül. Most jött le, hogy nem itthon használnád, Angliában nagyon mások az alkatrész és szerviz árak, mindenképpen sokkal többe lenne Neked, nagyon nem érné meg, mindened rámenne feleslegesen, bár nem tudom és nem is kérdezem, hogy mi rá a kereted.
hil

hil Elküldve: 2015-01-21 17:30 M3 vásárlás

mgerihun írta:

Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........

Szia!
Nem sértegettelek, megtiszteltelek (nagy betűvel megszólítva Téged), köszöntem is, tisztelettudó voltam, tanácsot adtam. M-es Bimmert akarsz, ami: olcsó, tehát nem drága, legyen jó állapotba, ne kelljen rá költeni, nagyon menjen, erős legyen: sajnos ez nem az e46 BMW. Mint ismert, ebből a típusból ez minimum 10 éves konstrukció, x Km-el a háta mögött és nem akarsz beégni az újabb autók előtt. Ezért írtam azt, hogy felejtsd el a Bömöst, mert csalódni fogsz, meg fogod utálni a márkát (tisztelettel), inkább céjaidra gondolkodj valami másban, mert ezekre azért kell költeni is.
Konkrétumot nagyon még visszaolvasva sem kérdeztél, vagy csak én nem vettem észre. Mire kell vigyázni egy min 10 éves autó megvásárlásakor? Ha elolvasod az autó vásárlás és a megvegyek ilyet topikot, akkor minden kérdésedre meg fogod kapni a választ, de ezeket a dolgokat Te is tudod. Mellesleg az alkatrész árak nem nagyobbak mint mondjuk egy Mondeo vagy népautó esetében.
hil

hil

hil Elküldve: 2015-01-21 17:15 Órabeállítás?

DonJoker írta:
lantika írta:
DonJoker írta: Sziasztok!
Fellelhető esetleg a neten egy leírás az óra javításról?
De engem már a szakszerű szétszedéstől érdekelne a dolog.
Sajnos én sem tudom beállítani az órát és nem a tekerő vége van eltörve.
Köszönöm!


A link neve

Köszönöm a linket!
Esetleg valami leírás az óra javításáról? Sajnos láttam képeket a neten, ahol le vannak törve a kis műanyag fülek.
Nem tudom nálam mi a helyzet, de a letört fülekkel mit lehet kezdeni házilag?
Köszönöm!

Szia!
Írtam privát üzenetet kérve a mail címedet, hogy képekkel segíteni tudjak, mert én már csináltam azt, amit Neked is kéne javítani. Még csak nem is válaszoltál, komolytalannak gondollak,
hil

hil Elküldve: 2015-01-21 17:10 M3 vásárlás

mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil

hil Elküldve: 2015-01-21 13:17 Futómû és hibái

Sziasztok!
A jelenséget megpróbálom részletesen leírni, hátha ezzel segítségére leszek másnak is, mert olvastam már ezen a fórumon is, hogy volt hasonló(azonos) jelenség, amivel nagyon nem tudtak mit kezdeni (sajna nem lesz rövid):
tehát a jelenség: 70-nél elkezdett rángatni jobbra balra a kormány. 80-nál félelmetes volt a jelenség, hozzá jött még némi kattogás is, mindez 90 után teljesen megszűnt. Ezt tapasztaltam pl az M7 Bp-i kivezetőjén, majd nagyon erősen Várpalota kivezetőn Veszprém felé (viszonylag új építésű út) és ami érdekes volt, hogy nem mindenhol. Először arra gondoltam, hogy valamelyik centrisúly leeset (volt már ilyen), de mind a helyén volt. Ezzel el is vetettem ezt a problémát, bár helyi gumishoz beálltam, megbeszélni azt, hogy az út ilyen rossz, vagy az autóval van valami. Nem centríroztattam semmit mert a nyáron levett 8 éves és 8 éve centrírozott kerék sem produkált ilyet, holott azon már igencsak rossz helyen voltak a súlyok (ezt megnéztük akkor) Hazamentem így, kerülve a kritikus sebesség tartományt, közben végig gondolkoztam, hogy mi lehet az ok. Otthon azt láttam, hogy a bal első felnin kicsit több a fékbetét por mint a másikon, és a tárcsa picit melegebb is. Autót megemelve azt éreztem, hogy a bal első kerék picit nehezebben forog. Szombaton leszedtem a féknyerget kitakarítottam, dugattyút megpucoltam, megjárattam, összeraktam és kétségek között reménykedtem. Hétfőn szinte ugyanazon az úton próbáltam, de teljesen elmúlt a jelenség, semmi rázkódás nem volt.
Tanulság, segítség lehet ez akár Másnak is, mert a problémát nem a centrirozatlanság okozta, hanem a kissé szoruló fék.
hil

hil Elküldve: 2015-01-12 19:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

szakimaci írta: Na....elég sok információval gazdagodtam, amiért köszönet mindenkinek.
A hozzászólásokból akkor jól vettem ki, hogy
- a 316i és 318i lehet, hogy eszi az olajat és ott van a valvetronic.
- a 320i-ben meg ott van a kettős tömegű lendkerék.
A kettős tömegű mennyire meghibásodó ebben a típusban, valamint az törvényszerű, hogy minden 316i és 318i eszi az olajat és rossz lesz a valvetronic, vagy egy ellenőrzött előéletű autó nem olyan nagy lutri?

Szia!
Úgy tudom, mindegyikben van kettős tömegű lendkerék, még az fl előtti 318i-ben is, csak az öngyújtósban szokott gond lenni vele.
hil

hil Elküldve: 2015-01-09 21:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.
És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.


Sziasztok!
Megpróbálom bezárni a piramist. Ma is érdeklődtem szervizben az N42/N46 motorok felől, most sem mondtak mást, mint amit korábban leírtam (sajnos, pedig szerettem volna jót hallani róluk)
A hibák közül kifelejtettem az olajfogyasztást+ olajfolyást. Tudom, a fórumon többeknek is van ilyen motorral szerelt autójuk, de nagyon hallgatnak sajnos. Még annyit, hogy az N42 volt először, ebből volt 1,6 (N42B18:105Le, N42b20:143Le aztán volt még 116Le). Az N42-őn javítottak valamit (talán láncátugrás ami lényeges, de nem teljes sikerrel és ebből lett az N46 sorozat az N42-vel azonos paraméterekkel. Az N40 motorról felesleges beszélni, mert az teljesen kerülendő állítólag csak a keleti piacra készült.
Mindezek hallomások alapján álltak össze, ha valamit rosszul írtam, akkor bízom benne, hogy javítanak!

Jókat mondtak az FL 320i motorról, mentesek a fenti allűröktől, de személy szerint nekem nem kell, nincs szükségem 170Le-re

hil



N42-ből nem volt 105 lovas. N42B18, N42B20 ---> N46B18, N46B20 116 LE és 143LE. az N46-on sincs sok változás egy biztos az már EU4-es motor.
olajfogyás? nekem ez ismeretlen. minap néztem egy N46B20-ról egy videót, angliai magyar csinálta asszem, angol szöveg, ott is írja az olajfogyasztást, igaz 280ezer km feletti futású autó, de nem drasztikus fogyasztást ír, sőt nem beszél meghibásodásról.
már írtam, nekem N42B18 van és 10-12ezer km alatt a nívón nézve kb 1-2mm a szintcsökkenés.
más helyen is látom, hogy nagyon szidják ezt a motort, az enyémen is 18ezernél volt a valvetronic-kal valami móka. hidegen, nagyon szépen jár a motor. melegen az alapjárat elég fura, de az új V10-eseknek is olyan volt a hangja. nagyon spórolósan tudok vele járni, de ha úgy van, bőven elég az ereje is. (hazudnék ha azt mondanám nem bírnék el nagyobb erőt, de megteszi ez is)
én továbbra is azt mondom, ha odafigyelnek az olajcserére, és megfelelő olajat használnak, akkor nem lesz baja. persze ezt így, aki most vesz meg egy 10-12 éves ilyen autót, aminek kitudja hány gazdája volt és milyen sorsa, az elég lutri. ez olyan, hogy dízelt is újonnan érdemes venni, úgy a legminimálisabb a rizikó.
persze youtube tele van sok videóval, de ez minden típusra igaz. és az egy dolog, hogy van videó jó pár, és jó pár esetről hallani, de mellette számtalan olyan van, aminek semmi baja. az lánszfeszítő patron is a nem megfelelő olajtól megy tönkre áll be. jó el is fáradhat, mint minden.
egyetértek az M43 jó motor, mint a cikkben is. minél kevésbbé bonyolult, annál jobb.
én egyet tudok, ha most kéne vennem E46-ot, én nem vennék. max, ha odakint találnék egy első tulajost. behozott autók nagy százalékban köpetek. itthon meg, nem figyelnek rá, főleg ha hülyegyerek tulaja van, aki csak tárgynak tekinti és nem foglalkozik vele, 5. gazdája 3 év alatt, meg hasonlók.
az N40 meg valóban, na azon ugrik a lánc rendesen, meg valahogy nem bírja a km-t. szerintem fele, harmad annyit megy el, mint egy N42/N46. nyilván kivétel van, mint mindenhol, mindenben.
lehet én is fogom még szidni ezt a motort, de eddig rendben van. tudom az én véleményem nem mérvadó, mert sokat nem megyek. de az autó sokszor megy, csak rövid távokat.
én amúgy a legtöbb hibás darabot az N46B20-ból láttam, persze ez sem mérvadó, csak saját tapasztalás.


Sziasztok!
Szándékosan nem zárom be a piramist, mert csak így van értelme. A 105Le ben igazad van, tévedtem. Én is szeretnék jót hallani a erről a motorról, mert még mindig nem tettem le róla.


Környezet védelmi besorolás: ez egy faszság szerintem. Ma voltam műszaki vizsgán, az autóm 240000Km-el a háta mögött vastagon teljesíti az EU4 besorolást, mégis kék címkét kaptam. Hány autót látni naponta zöld matricával (EU4) aztán mögötte nem látok a fekete füsttől. Akkor ez mi..... Van értelme?
hil







hil Elküldve: 2015-01-09 18:54 bmw diagnosztika

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy NcsExper-hez van e valami használati útmutató vagy valami?!
A rövidítésekre gondolok, hogy mi mit jelent?!
Köszi!

Szia!
Küldtem mailban.
hil

hil Elküldve: 2015-01-09 18:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Pocses írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.
És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.


Sziasztok!
Megpróbálom bezárni a piramist. Ma is érdeklődtem szervizben az N42/N46 motorok felől, most sem mondtak mást, mint amit korábban leírtam (sajnos, pedig szerettem volna jót hallani róluk)
A hibák közül kifelejtettem az olajfogyasztást+ olajfolyást. Tudom, a fórumon többeknek is van ilyen motorral szerelt autójuk, de nagyon hallgatnak sajnos. Még annyit, hogy az N42 volt először, ebből volt 1,6 (N42B18:105Le, N42b20:143Le aztán volt még 116Le). Az N42-őn javítottak valamit (talán láncátugrás ami lényeges, de nem teljes sikerrel és ebből lett az N46 sorozat az N42-vel azonos paraméterekkel. Az N40 motorról felesleges beszélni, mert az teljesen kerülendő állítólag csak a keleti piacra készült.
Mindezek hallomások alapján álltak össze, ha valamit rosszul írtam, akkor bízom benne, hogy javítanak!

Jókat mondtak az FL 320i motorról, mentesek a fenti allűröktől, de személy szerint nekem nem kell, nincs szükségem 170Le-re

hil





hil Elküldve: 2015-01-08 20:31 Megvegyem? Vegyek ilyet?

szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil