hil Elküldve: 2013-01-13 19:11 Autóvásárlás
nickname írta: Sziasztok
Meg tudná nekem valaki ennek az alvásszámnak a felszereltségét.
WBAAS71030CH19814
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi utolsó 7 karaktert kell beírni (az a VIN kód)
hil Elküldve: 2013-01-13 19:11 Autóvásárlás
nickname írta: Sziasztok
Meg tudná nekem valaki ennek az alvásszámnak a felszereltségét.
WBAAS71030CH19814
hil Elküldve: 2013-01-13 11:29 elektromos ablakemelõ_
ateszka86 írta: hello hello! Közhírré tétetik egy újabb problémacsak elől elektromos az ablakemelőm...és az a problem,hogy lemenni szépen lemegy ,fel kb 6-8 cm-t azt is vánszorogva, utanna csak ugy megy tovább,ha kézzel segítem... m lehet a baj és mivel orvosolható és bontóbol be lehet e szerezni és kb milyen áron mozognak? köszi szépen a segítséget
hil Elküldve: 2013-01-12 21:56 Üzemanyag fogyasztás
zoley88 írta:
elmúlt pár hónapba 2x is volt diagolva, elébb augusztusban, elég alaposan semmi komoly hibája nincs, csak a Termosztátra írt hibát, de működik (vmi rendellenesség). Későbbi "gyors"diagnál is kidobta.Sztm azt majd közeljövőbe csere pl Wahlerra mert az jóval kevesebbe kerül mint a gyári... ami kb 18k...
hil Elküldve: 2013-01-12 18:14 Üzemanyag fogyasztás
zoley88 írta:
9,3l szokott lenni így télen, télivel, spritmonitor alapján. előtte 9. Most sajnos 9l alá nem megy. (városi, nem nagy távok, 15-20 km) egy literrel többet eszik simán. Nyáron nyárival 8-8,5. Nem egy fogyasztásbajnok sajnos az M43TUB19.
hil Elküldve: 2013-01-04 20:14 Nem tudom mi a baja az autómnak
anubisz írta:Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.
Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok
A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).
Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.
Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/
hil Elküldve: 2013-01-03 21:42 Motorolaj
anubisz írta:
ez tényleg furcsa, mert ugye ha rosszul adod le a rendelést, miért nem cserélik vissza, ha 0-30 helyett ,5-40 kapsz. Persze, gondolják kicseréled másra, na de kérem, alkatrésszel is megteheted.
hil Elküldve: 2013-01-03 21:07 Motorolaj
YELLOW írta:hil írta: Sziasztok!
Olvastam korábban, hogy valaki ajánlotta a Mobil Super 3000 olajat. Ebből több féle is van: New Life, XI, XE, Syst S special, stb. Nem találom az írást, ezért kérdezem, hogy melyiket?? (Most olvasom, hogy az XI az BMW LL-98 minősítésű, a többi 04.)
én írtam, de egy másik oldalon az XE-t... bár lehet itt is
hil Elküldve: 2013-01-03 20:50 Motorolaj
hil Elküldve: 2012-12-31 13:51 Boldog Új Évet
hil Elküldve: 2012-12-24 22:53 Társalgó
Osz24 írta:
Remélem neked is ezt fogja majd valaki válszolni,ha te teszel fel valami kérdést........
hil Elküldve: 2012-12-24 19:44 Társalgó
bmw320d4 írta:lorand007 írta: Sziasztok,Egyik baratom vett egy 320d 2000 evjaratu autot, megtudnatok mondani, hogy ez a dolog itt a kepen mire szolgal?
http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg
Üzemanyaghűtő.
hil Elküldve: 2012-12-18 16:54 Mi lehet a baj?
funkilaci írta:
Várom az ötleteket...
hil Elküldve: 2012-12-14 22:22 sárga olaj lámpa
dankoj írta:
köszi kb: milyen árban mozog ez a szenzor meg tudod mondani?
hil Elküldve: 2012-12-14 22:12 Segítsetek!
zolikae36 írta: Sziasztok.
Szakmai segítségre van szükségem.
van egy 92-es e36- 318i-s Bmw-m
A gond a következö vele:Indul ahogyan kell viszont néhány perces járás után dadogni kezd.
Gáz adásra topan durrog egy kicsit majd szépen jár megint.
Menet közben is ezt csinálja föleg alacsony fordulatnál.
Szerelö szerint gyujtás.Neki estünk eloszto,rotor,trafo,gyertya csere.
Semmi változás.Szerintem légtömeg mérö.roba képen lkötötem és igy nem csinálja azokat a hibákat.
Szereztem egy másikat használtat tegyük hozzá.
Egy napig minden happy volt (kb 100 km) aztán kezdte elöröl.
Mi lehet a gond a légtömeg mérö rossz vagy keresek más hibát.
hil Elküldve: 2012-12-05 23:07 E46 futómű állítás
anubisz írta:zoley88 írta: közben utánajárogattam, 4 kerekes, komoly (lézeres, súlyozás, kutyafüle) beállítás kell, lehetőleg BMW hivatalos szervizben, mert máshol, máshogy nem csinálják meg rendesen. Bp-en hova érdemes vinnem, melyikbe?
Hát nekem BMW be csinálták, és 4 kerekes, nem pakoltak bele 200 kilót.
Másik!! most néztem a filmet NISSAN GTR 4 kerekes, 570 lóerő, 0-100 ra 2,8 Mp 100000 dolláros kocsi, még gyártás közben a fúlószalagon állítanak futóművet, ott mondta, ( és futóműalisát, a futómű helyére illesztés után. Gondolod utána ka kijön a gyárból, már csak 200 kg súllyal lehet beállítani? Vagy egy Bugattit 1,5 millió dolláros kocsit. Beviszel egy Porschét a szervizbe, és megpakolják 200 kilóval. Ez vicc.