jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2013-01-12 19:26 320d Motor

Milo írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
Alesi írta:
Milo írta:

simán. ha az a gond, mert méregdrága. Még akkor is megéri, ha csak egy évet bír.

így van.de gondolom h ez a gond,jelenség is ezt mutatja meg a diagnosztika is ezt írta ki rossznak.


Nem azert, hogy megcafoljalak, mert lehet tenyleg ez nalad a gond, de ezt a kiegeszito futest nekem is hibara dobta a diagnosztika, es nekem nem melegszik lassabban az autom mint kene, vagy legalabbis nem latvanyosan.





De ha kicserélnéd Te is akkor lehet méggyorsabban melegedne.


Ez kemény visszavágó volt


és hidegindításkor pl reggel ha kicsit járatod mennyire megy fel a fogyasztásod?és ha már meleg akkor mennyit eszik??


Nekem most, hogy ilyen hideg van kb 5 km alatt ér középre a mutató és szerintem szar a elektromos kiegészítő melegítő. Hibának még nem írja, de az alapjárat ingadozik amíg nem melegszik fel a víz. Ez azért van állítólag mert nagy áramot vesz fel az a szarság és a generátor ráncigálja a motort.

jrtom Elküldve: 2013-01-12 18:59 320d Motor

Alesi írta:
Milo írta:

simán. ha az a gond, mert méregdrága. Még akkor is megéri, ha csak egy évet bír.

így van.de gondolom h ez a gond,jelenség is ezt mutatja meg a diagnosztika is ezt írta ki rossznak.


Nem azert, hogy megcafoljalak, mert lehet tenyleg ez nalad a gond, de ezt a kiegeszito futest nekem is hibara dobta a diagnosztika, es nekem nem melegszik lassabban az autom mint kene, vagy legalabbis nem latvanyosan.





De ha kicserélnéd Te is akkor lehet méggyorsabban melegedne.

jrtom Elküldve: 2013-01-12 13:08 E60 Kulcs probléma

anubisz írta:
jrtom írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?


már linkeltem én is neki lehetőségképpen az antenna erősítő gondot, külföldi oldalakon rendszeres téma.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/


Majd egyszer lefényképezek egy csomagtér kábelköteget, elég szarúl szokott kinézni.
Egyébként egy prémium márkánál igazán kitalálhatnának valamit, hogy egy 3-4 éves autónál ne törjenek így el a vezetékek.

jrtom Elküldve: 2013-01-12 09:53 E60 Kulcs probléma

cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?

jrtom Elküldve: 2013-01-09 21:20 Társalgó

valter320d írta:
jrtom írta:
valter320d írta: Tessen sor 6 320 cdi:

http://www.google.hu/imgres?hl...0,s:0,i:87

bocs


Nemtudtam, de ez egy csöppet se hasonlít a bmw motorjára.


Nem de biztos hogy ha kap egy BMW mocit a Merci biztos végez átalakításokat ott figyel a kaarterg szűrő
Légszűrőház is jó oldalon figyel Na de ez egy Merci motor ugyebár!


Hát az se nagyon hasonlít, helyileg is elölrébb van, tök más a szívócsonkkivezetése a nagynyomásúpumpa is elöl van, kizárt, hogy köze lenne hozzá

jrtom Elküldve: 2013-01-09 21:14 Társalgó

valter320d írta: Tessen sor 6 320 cdi:

http://www.google.hu/imgres?hl...0,s:0,i:87

bocs


Nemtudtam, de ez egy csöppet se hasonlít a bmw motorjára.

jrtom Elküldve: 2013-01-09 21:12 Társalgó

YELLOW írta:
jrtom írta: Merciben volt sorhatos diesel? Azok tudtommal V6-osak.
Amúgy ez hülyeség szerintem


én passzolom, ezért kérdezem.


Én se ismerem a merciket, de tudtommal az elmúlt 10-15 évben tutkó , hogy V6 volt náluk.
A BMW meg most a toyotának ad diesel motorokat, de azt nem tudom, hogy milyen teljesítménnyel.

jrtom Elküldve: 2013-01-09 21:04 Társalgó

Merciben volt sorhatos diesel? Azok tudtommal V6-osak.
Amúgy ez hülyeség szerintem

jrtom Elküldve: 2013-01-06 22:31 730d

87atis írta:
jrtom írta: Miért nem veszel akkor benzinest?


Mármint 7-esben vagy más benzinest?



Csak 7-esben gondolkodsz? Miért nem veszel egy E46-ot?

jrtom Elküldve: 2013-01-06 22:12 730d

Miért nem veszel akkor benzinest?

jrtom Elküldve: 2013-01-06 21:48 730d

87atis írta:
jrtom írta:

87atis írta: Sziasztok!
Nem egészen ide tartozik,de szeretnék segítséget kérni tőletek.
Egy E38-as 725 TDS BMW-t szeretnék venni.Tudnátok róla írni valamit?
Mire figyeljek oda vásárláskor,milyen hibák szoktak előfordulni,milyen fogyasztása van?
Válaszotokat előre is köszönöm!Ja,igen és csak manuális váltósat veszek mindenképp.
Szép napot mindenkinek!Attila


Szia!

Ha teheted akkor még gyüjtsél egy kis pénzt és vegyél inkább 30d-t, mert a Tds motorok nem éppen a legjobbak, de Te tudod.


Akkor úgy látom nem lesz 7-esem.Köszönöm a válaszodat!


Egyébként meg E38-ból kifogni olyat ami jó szerintem reménytelen. Főleg dieselben, mert tuti, hogy mindengyikben 3-4 vagy 500 ezer km van vagy még több.

jrtom Elküldve: 2013-01-06 15:54 730d



87atis írta: Sziasztok!
Nem egészen ide tartozik,de szeretnék segítséget kérni tőletek.
Egy E38-as 725 TDS BMW-t szeretnék venni.Tudnátok róla írni valamit?
Mire figyeljek oda vásárláskor,milyen hibák szoktak előfordulni,milyen fogyasztása van?
Válaszotokat előre is köszönöm!Ja,igen és csak manuális váltósat veszek mindenképp.
Szép napot mindenkinek!Attila


Szia!

Ha teheted akkor még gyüjtsél egy kis pénzt és vegyél inkább 30d-t, mert a Tds motorok nem éppen a legjobbak, de Te tudod.

jrtom Elküldve: 2013-01-03 21:43 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

Én már találkoztam több E36-al aminek a szintjeladó vezetéke leszakadt a tankon belül, lehet nálad is ez van.

Nemethgabor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szűkségem! Van egy E36 316-os BMW-m. Bevásárlás előtt negyed tankal állítottam le. Induláskor üresnek jelezte a tankot.... Egyből egy benzinkútra mentem tankolni, de ezután is üresnek jelezte a tankot (Tele van). Gyújtáskor a mutató alaphelyzetbe áll, de üresnek jelez utána is. Ezért azt gondolom, hogy a mutató jó. Holnap megpróbálom kibontani a tank szintjelzőjét és ellenállást mérni rajta, de nem tudom mi lehet a jó érték. Ha valaki tudna tippet adni, vagy tudna egy jó értéket mondani, azt megköszönném!
Üdv.:
Gábor


jrtom Elküldve: 2013-01-01 20:31 Féktárcsa és fékbetét

Ha jó mindegyik kopjelző akkor rakd rá a gyújtást és várj kb 20 másodpercet és kell aludni. Ha elindítod akkor nem fog elaludni, csak is gyújtáson.

Hondras írta: Sziasztok!

Hátsó fékbetét és kopásjelző csere után sem alszik ki a visszajelző lámpa, hogyan kell törölnöm?

Köszönöm.


jrtom Elküldve: 2012-12-29 23:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Volt már légtömegmérő cserélve a tiedben?