jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-07-25 21:52 Futómû és hibái

Hátsóhídnak hívják, és a hídtokszilentek mennek szét, de marha ritkán főleg E46-nál.

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem




jrtom Elküldve: 2012-07-24 19:39 Autóvásárlás

A legtöbb azért gyullad ki mert beletúrkáltak az elektromos rendszerébe. Értem ez alatt az utólagos elektronikai bizbaszok szakszerűtlen beszerelése. Hihetetlen gány munkákat lehet látni. Én nem általánosítanák egyes típusokra így. Kigyulladnak más márkájú autók is.

YELLOW írta:
lestat83 írta: Szisztok.
Hamarosan meglesz az elso Bmw-m.
Nem az elso autom,, de az elso igazi autom.
Abban viszont segitseget szeretnek kerni, hogy szerintetek mennyire kockazatos, szabad e vagy inkabb ne vegyek egy hasznalt 2004-2005 os Bmw 118D vagy 120 D-t,,mindenki azt mondja nekem hogy tobb eves dieselt nem szabad venni, amiket nezek( Anglia, Wales) azokban kozel 150-180000 km van ...atszamitva merfoldrol.Kb 1.400.000. bol meglenne,.
Mennyire surun vannak a dieselekkel motorikus gondok? ,,a turbo milyen hosszan birja,, vagy ilyen mennyisegnel mar varhato a turbocsere?Gondolom a itt is a diesel miatt joval nagyobb az alkatresz es a szerelesi koltseg is.?Igaz vagy nem?

S mit szoltok a 116i, vagy 120i (2004-2005)-hez. Ezekben jobban meglehet bizni, a turbo hianya miatt? S mennyit fogyaszt a 2 -es benzin motor?(120i)..
Ngyon sokat, vagy meg megall 10 alatt?
Akinek csak van tapasztalata, vagy gondolata tanacsa azt szivesen veszem , olvasom , halgatom..
Otthon akarom majd forgalomba iratni, bar ez meg nem 100,, attol fugg mennyire jon ki az insurance itt ra,,meg otthon a regado,, teljesitmeny ado..Meglatom.
Elore is koszonom a segitseget.(j a,,,megvalami,, hatsokeres teli tapasztalatok? Valoban necces,, vagy csak eltulozzak.?


én több 118d, 120d-ről tudok, ami kigyulladt, az egyik munkatársamé volt.


jrtom Elküldve: 2012-07-24 19:23 Valaki segítsen

Hardy-tárcsát néztétek már??? Az szokott szétmenni.

ute107 írta: Ha kuplungoláskor/váltásnál hátul koppanik valami és egyre erőteljesebben így az elmúlt 1 év elteltével, melyik szilentet kellene cserélnem?!

A kardán, a hozzá tartozó alkatrészek, és a féltengelyek is jók. Úgy tudom valamelyik diffi szilent szokott meggyengülni.
Valaki már járt így és mit cserélt?

Diffi


jrtom Elküldve: 2012-07-23 20:57 Ápolás, tisztítás

Majd ír meg milyen lett. Mondjuk az enyém bőrös szóval azzal egyszerűbb dolgom volt, a Antracit tetőkárpit még szóbajöhet.

zoliika írta:
jrtom írta: Azt egyszer csináltam és semmi baja nem lett viszont tiszta az igen.

zoliika írta:
jrtom írta: Én kiszoktam kölcsönözni a Kärchertől egy profi gépet (3000ft 4 órára) és ahoz adnak gyári kärcher kárpittisztító kapszulákat amit bele kell dobni a 40 fokos vízbe és feloldódik. Teljesen színtelen, szagtalan és habmentes lesz a lötyi. Marha jól kiszed minden foltot és koszt és a végén szószerint sár van a koszos víz alján, pedig egyáltalán nem nézet ki koszosnak az ülés. Próbáltam még régebben a vanisht is de az sehol sincs a Kärcherhez képest. Csak ajánlani tudom!!!


Ez idáig a legszimpatikusabb megoldás!Mond,a tetőkárpitot is ugyanúgy ezzel a kapszulás tisztítószerrel csinálod?




Dobtam egy köszit van is K.méten akitől bérelhetnék ilyen masinát


jrtom Elküldve: 2012-07-23 20:43 Ápolás, tisztítás

Azt egyszer csináltam és semmi baja nem lett viszont tiszta az igen.

zoliika írta:
jrtom írta: Én kiszoktam kölcsönözni a Kärchertől egy profi gépet (3000ft 4 órára) és ahoz adnak gyári kärcher kárpittisztító kapszulákat amit bele kell dobni a 40 fokos vízbe és feloldódik. Teljesen színtelen, szagtalan és habmentes lesz a lötyi. Marha jól kiszed minden foltot és koszt és a végén szószerint sár van a koszos víz alján, pedig egyáltalán nem nézet ki koszosnak az ülés. Próbáltam még régebben a vanisht is de az sehol sincs a Kärcherhez képest. Csak ajánlani tudom!!!


Ez idáig a legszimpatikusabb megoldás!Mond,a tetőkárpitot is ugyanúgy ezzel a kapszulás tisztítószerrel csinálod?


jrtom Elküldve: 2012-07-23 20:26 Társalgó

Mi a helyzet a vízszinttel?

InsectKiller írta:
jrtom írta: Én meg akkor is a Shellnél fogok tankolni!


Én meg leadom a kocsimat a MÉH-be, annyira mély nyomot hagyott bennem a film.


jrtom Elküldve: 2012-07-23 20:22 Társalgó

Én meg akkor is a Shellnél fogok tankolni!

jrtom Elküldve: 2012-07-23 20:14 Ápolás, tisztítás

Én kiszoktam kölcsönözni a Kärchertől egy profi gépet (3000ft 4 órára) és ahoz adnak gyári kärcher kárpittisztító kapszulákat amit bele kell dobni a 40 fokos vízbe és feloldódik. Teljesen színtelen, szagtalan és habmentes lesz a lötyi. Marha jól kiszed minden foltot és koszt és a végén szószerint sár van a koszos víz alján, pedig egyáltalán nem nézet ki koszosnak az ülés. Próbáltam még régebben a vanisht is de az sehol sincs a Kärcherhez képest. Csak ajánlani tudom!!!

jrtom Elküldve: 2012-07-22 20:14 Kopog az eleje!!

A következő a lengéscsillapító lett volna amit mondani akartam.

jrtom Elküldve: 2012-07-22 14:42 Kopog az eleje!!

Stab.rúd szilentek??

laci320d írta: Sziasztok!

Olyan gondom támadt a futóművel,hogy kanyarodásnál valami kopog a jobb elejében egyenletlen úton de legfőképp ha balra kanyarodok.

A lengőkarok újak,szilenttel együtt.Kutyacsont 1 éves nem lóg kormányösszekötő nem lóg.

Amit tudni kell állitható futómű van a kocsi alatt.

Valaki tud segíteni?

Köszi üdv


jrtom Elküldve: 2012-07-19 07:01 Mi lehet a baj?_

Azok a Végfokok benne vannak a motorvezérlőben, én meg annak hívom meg sokan mások is

YELLOW írta:
bbubbuka írta: próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.




így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.


jrtom Elküldve: 2012-07-18 20:40 Fékolaj

Én egy kicsit módosítanák a technikán, de végülis hasonló csak gyorsabb mint az elöttem szólóé.
Annyi, hogy a tartályból kilehet szedni a kis szűrőt és akkor tök jól kilehet szívni a régi folyadékot aztán utánna felönteni az újjal. Így legalább nem keveredik össze a régivel. A másik meg, hogy amikor nyitva van a légtelenítőcsavar akkor pumpálhatod lassan folyamatosan nem kell mindig elzárni mindaddig amíg a a tiszta folyadék jön. Utánna jöhet a felpumpál bent tart és megnyit módszer kb 3x.

kisg325 írta: Sziasztok!

Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...

Üdv.


jrtom Elküldve: 2012-07-18 20:12 Mi lehet a baj?_

Szerintem is sanszos a DME(motorvezérlő) hibája. Ha mondjuk az egyik végfok szarakodik benne akkor semmit nem ér a progizás. Viszont tudják javítani, nem muszály venni újjat 300 ezerért.

bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


jrtom Elküldve: 2012-07-18 19:58 Motorolaj

Lehet, hogy E60, de nem Diesel hanem benzines. Amúgy meg tényleg elég szarul néz ki.
Ha normális olaj van benne akkor se néz így ki 30 ezer után.

vivaladiesel írta:

30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')


jrtom Elküldve: 2012-07-17 19:49 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

gázolaj+Castrol TDA, szerintem ez a jó párosítás

norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?