lalada fórum hozzászólásai

lalada Elküldve: 2015-01-29 09:41 Segítség!!!

Sziasztok!
Egy ismerősömnek egy kis problémája van a valvetronic-cal, beteszem szó szerint.
Ha valaki tudna segíteni, kérem ne habozzon!

"E46 1.8 benzin valvetronic system . Külföldi oldalakon olvastam hogy az excentertengely szenzora két jelet küld a valvetronic vezérlőnek amiből a vezérlő tudja hogy milyen állásban van , a két jel között nem lehet eltérés , ha eltérés van akkor azt hibaként értelmezi és visszakapcsol pillangószelepes üzemmódra. A két jelet hiába nézem oszcilloszkópon nem lehet pontosan kinézni mi történik és változást se lehet érzékelni a képen ha elfordítom az excentertengelyt.
Valaki azt írta hogy a jelek digitális formában vannak ott, ha így van akkor hogy tudom vizsgálni? Van egyáltalán valamilyen vizsgálati mód vagy csak a hibakódra hagyatkozva veszünk egy szenzort 130 ezerért és lehet hogy nem is az a baja? Egyébként hibakód nincs ami a valvetronicra utalna. Amikor megérkezett az autó egyik hengerben volt kompresszió a másikban semmi. Önindítózás közben a valvetronic tekerészte az excentertengelyt ide-oda .Azt kérdezném van-e ilyen jellegű tapasztalat ? Esetleg valami információ."

lalada Elküldve: 2014-12-10 15:39 Autóvásárlás

[quote]

Idézet: Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is


A6 esetleg? 2.7 TDI CAN motor nagyon megbízható, alkatrészeket nem tudom..










lalada Elküldve: 2014-12-08 12:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sziasztok!
tudja esetleg vki hogy az INPA 5.0 progi fut-e Win7 alatt?
XP alatt jó csak W7 lenne kérdéses.
Köszi

lalada Elküldve: 2014-12-03 12:27 Társalgó



Idézet:
anno mikor Ladánk volt, sosem felejtem el, mindig hideg levegőt kellett fújatni az üvegre, hogy ne legyen párás, amjd meg fagytunk, mert a melegtől párásodott. a BMW-nél és az Opelnál simán nyomatjuk a meleg levegőt és elég, már legkisebb fordulaton is. BMW-nél ha nem emgy a venti, akkor párásodik ha már ketten ülünk benn.
állítólag van valami szűrő, ami ha rossz, akkor párásodik, de úgy rémlik az klímázásnál. ezt pontosan nem tudom.


nekünk pont fordítva 21013-as volt (1200s) és addig ki se láttunk amíg nem melegedett a víz. fújathattuk a hideget.. még a pára rá is fagyott egyből.
megoldás: lehúzott ablak.
E46/E91-ben de a mostani off kocsimban is általában rányomom a fűtést.
mert ha klímázok akkor kikapcsolás után újrapárásodik.
próbáltam a párásodásgátlókat is de mindegyik egy zsíros felületet hagy maga után, esőben szuper..

lalada Elküldve: 2014-09-09 17:50 Autóvásárlás

Idézet: Sziasztok! Segítsetek légyszíves, úgy érzem,hogy megérettem arra,hogy elmenjen az eszem és egy 2007-2008 körüli e92-st vásároljak. Szerintetek ennyiért ami körülbelül plusz/mínusz 4 millió forint milyen állapotút lehetne kapni? Mindenképpen benzineset választanék, sok városi használat miatt, kb. 15.000-20.000 km évente. Tudtok ellenvéleményt mondani ezzel kapcsolatban? Itthon vagy inkább külfödön?
És nézegettem itthon a felhozatalt, tud valaki erről valamit, már 1-2 hónapja fent van,

http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-8221962
van valami alternatíva nektek?


üdv.13.12.2007-i gyártás, Regensburg. nincs agyonextrázva, de szépnek tűnik.

lalada Elküldve: 2014-08-27 10:13 E90 vásárlás

Hede írta: Sziasztok!

E90 (ha össszejön LCI) vásárlás előtt állok, és érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van 320d 177, vagy 184 le-s motorral? Mire kell figyelni konkrétabban? Vezérműlánc szakadás mennyire jellemző? Én úgy hallottam, hogy ezek a hátul vezérelt motorok ha lehet, még könnyebben szaggatják a vezérműláncot. Benzines E90-ből ülök át, a típust ismerem, csak kicsit tartok a dízeltől. Esetleg 325d/330d vélemény/tapasztalat?


van egy saját fóruma,
ott több E90/91 tulaj van. Van egy cikk is neten ezekről a motorokról (http://www.lezo.hu/szerkezetta...MW-N47.pdf)

lalada Elküldve: 2014-08-22 11:52 E90 vásárlás

Idézet:
Változott a helyzet 2 ugyanolyan felszereltségű autó a célpont:
- egyik 195.000KM bézsbőr, francia-német szervizkönyvel angol navival
- másik 290.000KM nagyon-nagyon gondozva, részecskeszűrő kiiktatva, eddigi legjobb állapotú
A kevesebb km-es jobban vonz kicsit félek a 290ezer km elég sok.


A "sok km" ne tartson vissza viszont a részecskeszűrő kiszedése még okozhat gondokat. ("herélés"-nek hívják szakberkekben..)
Ha volt benne, eleve ahhoz lett minden hangolva szerintem. Meg lehet oldani, de ez nem az igazi megoldás.. Vagy olyat nézz, ha a DPF tisztogatás és drága csere zavar, amiben nincs. Pl. az enyémben nincs gyárilag, belga, holland autókban nem volt előírás.

lalada Elküldve: 2014-08-22 09:23 E90 vásárlás

Zolee01 írta:
lalada írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



2.650.000 körül tartják. Egyébként megkérdezhetem miért adod el?
Valamint milyen tapasztalataid vannak az autóval? Mennyivel jobb mint az e46?


egy 5-ösre pályázok (F10). szerintem az E91 jobb mint az E46, futóművileg, elektronikában, kényelemben főleg, meg hát kinézet eleve (de a külső szubjektív). persze a típushibákat ki kell küszöbölni itt is, nekem a 163 lovas van. (szívósor pillangók, termosztátok, turbó) bár én 10e-ként szervizeltem, előző tulaja is hasonlóan, szóval egész jó bőrben van. 260e km van benne de olyan mint az új belül, kívül meg majdhogynem karcmentes, csak a lámpák mutatják a múló éveket. a futómű sokkal stabilabb. meg új kettőstömegűvel az egész hajtómű olyan mint az álom.

lalada Elküldve: 2014-08-21 13:40 E90 vásárlás

Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..

lalada Elküldve: 2014-08-15 15:52 kettõstömegü lendkerék

rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


ha benyomod a kuplungot, félúton hallassz egy fura remegő hangot? (járó motornál)
ha igen, akkor már nem sokáig bírja. ha csak elinduláskor rángat piciket, meg leállításkor akkor még bír~ 10-20-30ezret. jótanács: kuplungot benyomva állítsd le a gépet, tovább bírja.
LuK Repset-et ajánlom.

lalada Elküldve: 2014-08-15 10:14 320d vásárlás

Whole01 írta: Hali!

Mi szóltok ehhez a géphez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-8169449

Kiskunfélegyházai kereskedő,sok Bmw van nála,de nekem ez tetszik,ilyet keresek!
Van vkinek véleménye az autóról ill. az eladóról?-gondolom páran vettetek már nála autót.
Lendkerék ha jó akkor frankó,remegésmentesen indul az autó továbbá mik a jelei ha oksi?
Turbó véleménykre is kiváncsi vagyok...ha fütyörészik attol még jó is lehet hosszu távon?

Előre is köszi aki megtisztel érdemleges válaszával!

Üdv.





ha már gyenge a kuplung+lendkerék kombó, akkor elég nehéz kuplungolni. mondjuk ez 5 km próba alatt nem derül ki, de ha egymás után 50-et kuplungolsz már érezni fogod
nekem most lett cserélve 6-os váltós E91en a szett és ég és föld a különbség.
a régi szettem 260ezret bírt (ha valós a futás) de szerelő szerint gyári volt benne,
és a végén már tényleg nehezen kupluingoltam. most meg 2 ujjal benyomom.. az 5-ös váltó városban nem jó, nekem volt pont ez az évjáratos E46 3 évig, echte ugyanez a motor 5-ös kézivel, de a városi szabályos tempóhoz a 4-es sok, a 3-as meg zúgatja, ámde nyomatékból lehet menni minden körülmény közt -cserében. országútra meg jó azért a 6-os, 5-össel többet eszik nyilván. ha teheted 6-os váltóst vegyél.
én anno cserélni akartam az 5-ös váltót, de annyi mindent kellett volna, hogy nem érte volna meg.

lalada Elküldve: 2014-08-13 10:00 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

sziasztok!
Azt tudja valaki hogy a Road MAP Europe Professional DVD2014-ben benne van már a CEE /hu részben az új M0-ás szakasz?
köszi!

lalada Elküldve: 2014-08-13 09:57 kettõstömegü lendkerék

Prof írta:
kisslacc írta:
lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...





E91 -nél a LUK is teljesen jó, gyári beszállitó



nekem is LuK Repset került bele és eddig nagyon jó lekopogom! Nagy kedvezményt adó, számlás embert tudok ha kell!
Az eredeti 258e km-t bírt.

lalada Elküldve: 2014-08-12 10:53 kettõstömegü lendkerék

ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.

lalada Elküldve: 2014-08-08 14:09 Autóvásárlás

duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


az autó származási papírjait mindenképp kérdd el, hogy megnézhesd. ott lehet vele mókolni rendesen. ár alatt van, osztom a véleményt.
ha jó állapotú kintről való, és regadózott, nem lehet nagyon 2,5-2,7 alatt megállítani szerintem, még ha nem is csúcsfelszerelt. vagy valamire nagyon alkudtak akik behozták.