minimal fórum hozzászólásai

minimal Elküldve: 2014-05-15 18:12 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
minimal írta:
tomy1228 írta:
minimal írta:
Totyasrac írta:
dfle írta: Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2003-2005 közötti, 318-as benzines 143le-s e46-ot. Erről a típusról tud-e valaki esetleg valamilyen információt?
Gondolkodok automatában,mit lehet tudni ebben az időben kiadott automata váltókról?
A harmadik kérdésem pedig az lenne, hogy igaz az az információ, hogy ha pl. Németországból behozok egy autót és azon van még műszaki, akkor nem kell a KPM-nél levizsgáztatni?


Én pont ilyet vettem
Sajnos de, le kell vizsgáztatni (állítólag el lehet fogadtatni a TÜV-vizsgát de nem lesz olcsóbb, csak macerásabb).
Az automatája GM 5 fokozatú, elektromosan vezérelt hidrodinamikus váltó. Voltam olajat cseréltetni, a váltósom (aki automata váltókból él) szerint tévhit, hogy ezek hamar tönkremennének, meglehetősen sokáig bírják.

Kicsit többet fogyaszt mint kézivel (városon kívül overdrive miatt elenyésző, városban meg a kényelem ára - nekem megéri), a teljes felújítás ára 320e Ft (ennyit mondott a váltósom), amitől 0km-es lesz ismét. Egy kéziváltósnál a kuplungcsere (olykor kell), egy váltószinkron-csere stb. sem 20e Ft, szóval lényegesen nem drágább fenntartani szerintem.
Annyi, hogy 60e km-enként érdemes olajat cseréltetni benne (~30e Ft szűrőstől-munkadíjastól).

Az E46B20A-ról (mert ugye arról beszélünk) sokan mondják, hogy a vezérműlánc átugorhat, sok ilyen mégsem történik... A trafókra háklis, ha a gyári olasz (Bremi) van benne, azt érdemes kidobni és venni 4db Bosch-t (nekem 12e Ft-ért hozták darabját), rendes olaj kell bele (5W-30), és ennyi.
A többi ugyanaz, mint a többi E46-nál, pl. lengőkarok pár évente (nem olcsó).


A TÜV vizsgát elfogadják és nem macerásabb.
Két verzió létezik: 1. beírják a tüv érvényességét a magyar műszaki adatlapra ennek honosítás a neve KPM-en 8.000 Ft csak megrángatják + lámpák. 2. kérsz honosítás+műszaki vizsgát 25.000 Ft ezzel pedig beszámítják a tüv vizsgát de kap friss műszaki vizsgát, itt rendes műszakiztatás történik. Ha nincs kinti műszakija akkor egyedi forgalomba helyezés 40.000Ft-ért.

Csupán azért írtam le mielött ez a hír elkezd terjengeni a neten és az emberek között hogy a tüv-ös autót macerásabb vizsgáztatni...
remélem nem gondoltad komolyan hogy egy magyar KPM vizsga komolyabb mint egy TÜV?


Ezt jó tudni,én eddig mindig egyedi forgalomba helyezéssel csináltam és fizettem a 40 ropit pedig volt TÜV vizsgája.Egy kérdésem azért lenne az 1. variációhoz ha ezt csinálod akkor is kapsz műszaki illetve környezetvédelmi adatlapot mert ugye ezek kellenek h befizesd a regadót meg hogy rendszámot kapj?


Igen kapsz, csak a műszaki adatlap alján a tüv érvényessége lesz beírva, ez akkor jó ha van rajta azért 1-1,5 év kinti vizsga. Itt meg a honosítás+műszakin is megkapod ugyan azokat a papírokat csak az egyedinél még ezeken kívül is adnak egy egyedi forgalomba helyezési papírt amit nem szoktak sem a regadónál elkérni sem az okmányirodánál.


Megint tanultam vmi!Thanks.Ezt azért nem nagyon reklámozzák bár én csak két kocsit hoztam be magunknak de egyszer nem kérdezték hogy van e rajta műszaki mert hogy ekkor csak xxx-be kerülne,mindig az egyedi forgalomba helyezéssel csinálták automatikusan.


Nem szokták, szerintem úgy gondolják, hogy mindenki tisztában van a lehetőségekkel, úgy hogy ha te jelzed nekik, hogy mit szeretnél akkor úgy veszik fel, ha meg nem akkor mehet egyedire.

minimal Elküldve: 2014-05-15 17:50 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
minimal írta:
Totyasrac írta:
dfle írta: Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2003-2005 közötti, 318-as benzines 143le-s e46-ot. Erről a típusról tud-e valaki esetleg valamilyen információt?
Gondolkodok automatában,mit lehet tudni ebben az időben kiadott automata váltókról?
A harmadik kérdésem pedig az lenne, hogy igaz az az információ, hogy ha pl. Németországból behozok egy autót és azon van még műszaki, akkor nem kell a KPM-nél levizsgáztatni?


Én pont ilyet vettem
Sajnos de, le kell vizsgáztatni (állítólag el lehet fogadtatni a TÜV-vizsgát de nem lesz olcsóbb, csak macerásabb).
Az automatája GM 5 fokozatú, elektromosan vezérelt hidrodinamikus váltó. Voltam olajat cseréltetni, a váltósom (aki automata váltókból él) szerint tévhit, hogy ezek hamar tönkremennének, meglehetősen sokáig bírják.

Kicsit többet fogyaszt mint kézivel (városon kívül overdrive miatt elenyésző, városban meg a kényelem ára - nekem megéri), a teljes felújítás ára 320e Ft (ennyit mondott a váltósom), amitől 0km-es lesz ismét. Egy kéziváltósnál a kuplungcsere (olykor kell), egy váltószinkron-csere stb. sem 20e Ft, szóval lényegesen nem drágább fenntartani szerintem.
Annyi, hogy 60e km-enként érdemes olajat cseréltetni benne (~30e Ft szűrőstől-munkadíjastól).

Az E46B20A-ról (mert ugye arról beszélünk) sokan mondják, hogy a vezérműlánc átugorhat, sok ilyen mégsem történik... A trafókra háklis, ha a gyári olasz (Bremi) van benne, azt érdemes kidobni és venni 4db Bosch-t (nekem 12e Ft-ért hozták darabját), rendes olaj kell bele (5W-30), és ennyi.
A többi ugyanaz, mint a többi E46-nál, pl. lengőkarok pár évente (nem olcsó).


A TÜV vizsgát elfogadják és nem macerásabb.
Két verzió létezik: 1. beírják a tüv érvényességét a magyar műszaki adatlapra ennek honosítás a neve KPM-en 8.000 Ft csak megrángatják + lámpák. 2. kérsz honosítás+műszaki vizsgát 25.000 Ft ezzel pedig beszámítják a tüv vizsgát de kap friss műszaki vizsgát, itt rendes műszakiztatás történik. Ha nincs kinti műszakija akkor egyedi forgalomba helyezés 40.000Ft-ért.

Csupán azért írtam le mielött ez a hír elkezd terjengeni a neten és az emberek között hogy a tüv-ös autót macerásabb vizsgáztatni...
remélem nem gondoltad komolyan hogy egy magyar KPM vizsga komolyabb mint egy TÜV?


Ezt jó tudni,én eddig mindig egyedi forgalomba helyezéssel csináltam és fizettem a 40 ropit pedig volt TÜV vizsgája.Egy kérdésem azért lenne az 1. variációhoz ha ezt csinálod akkor is kapsz műszaki illetve környezetvédelmi adatlapot mert ugye ezek kellenek h befizesd a regadót meg hogy rendszámot kapj?


Igen kapsz, csak a műszaki adatlap alján a tüv érvényessége lesz beírva, ez akkor jó ha van rajta azért 1-1,5 év kinti vizsga. Itt meg a honosítás+műszakin is megkapod ugyan azokat a papírokat csak az egyedinél még ezeken kívül is adnak egy egyedi forgalomba helyezési papírt amit nem szoktak sem a regadónál elkérni sem az okmányirodánál.

minimal Elküldve: 2014-05-15 17:28 Autóvásárlás

Totyasrac írta:
dfle írta: Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2003-2005 közötti, 318-as benzines 143le-s e46-ot. Erről a típusról tud-e valaki esetleg valamilyen információt?
Gondolkodok automatában,mit lehet tudni ebben az időben kiadott automata váltókról?
A harmadik kérdésem pedig az lenne, hogy igaz az az információ, hogy ha pl. Németországból behozok egy autót és azon van még műszaki, akkor nem kell a KPM-nél levizsgáztatni?


Én pont ilyet vettem
Sajnos de, le kell vizsgáztatni (állítólag el lehet fogadtatni a TÜV-vizsgát de nem lesz olcsóbb, csak macerásabb).
Az automatája GM 5 fokozatú, elektromosan vezérelt hidrodinamikus váltó. Voltam olajat cseréltetni, a váltósom (aki automata váltókból él) szerint tévhit, hogy ezek hamar tönkremennének, meglehetősen sokáig bírják.

Kicsit többet fogyaszt mint kézivel (városon kívül overdrive miatt elenyésző, városban meg a kényelem ára - nekem megéri), a teljes felújítás ára 320e Ft (ennyit mondott a váltósom), amitől 0km-es lesz ismét. Egy kéziváltósnál a kuplungcsere (olykor kell), egy váltószinkron-csere stb. sem 20e Ft, szóval lényegesen nem drágább fenntartani szerintem.
Annyi, hogy 60e km-enként érdemes olajat cseréltetni benne (~30e Ft szűrőstől-munkadíjastól).

Az E46B20A-ról (mert ugye arról beszélünk) sokan mondják, hogy a vezérműlánc átugorhat, sok ilyen mégsem történik... A trafókra háklis, ha a gyári olasz (Bremi) van benne, azt érdemes kidobni és venni 4db Bosch-t (nekem 12e Ft-ért hozták darabját), rendes olaj kell bele (5W-30), és ennyi.
A többi ugyanaz, mint a többi E46-nál, pl. lengőkarok pár évente (nem olcsó).


A TÜV vizsgát elfogadják és nem macerásabb.
Két verzió létezik: 1. beírják a tüv érvényességét a magyar műszaki adatlapra ennek honosítás a neve KPM-en 8.000 Ft csak megrángatják + lámpák. 2. kérsz honosítás+műszaki vizsgát 25.000 Ft ezzel pedig beszámítják a tüv vizsgát de kap friss műszaki vizsgát, itt rendes műszakiztatás történik. Ha nincs kinti műszakija akkor egyedi forgalomba helyezés 40.000Ft-ért.

Csupán azért írtam le mielött ez a hír elkezd terjengeni a neten és az emberek között hogy a tüv-ös autót macerásabb vizsgáztatni...
remélem nem gondoltad komolyan hogy egy magyar KPM vizsga komolyabb mint egy TÜV?

minimal Elküldve: 2014-05-04 23:27 Autóvásárlás

MattM325 írta:
minimal írta:
Coyote írta: Ehhez mit szóltok? 318i, lehet, hogy dízel után utálnám (nyomaték sehol)... mégis milyen fogyasztással merjek kalkulálni, ha a 320D E46 nálam 6.2-t eszik? 8? Vagy több?


8-9 körül városban számolhatsz vele, azon kívűl, hogy fehér ami éppen divatos nincs benne semmi. Én nem vennék fapados BMW-t...

Céges autó színű



végülis az..."üzletasszony tulajdonostól"

minimal Elküldve: 2014-05-04 14:08 Autóvásárlás

Coyote írta: Ehhez mit szóltok? 318i, lehet, hogy dízel után utálnám (nyomaték sehol)... mégis milyen fogyasztással merjek kalkulálni, ha a 320D E46 nálam 6.2-t eszik? 8? Vagy több?


8-9 körül városban számolhatsz vele, azon kívűl, hogy fehér ami éppen divatos nincs benne semmi. Én nem vennék fapados BMW-t...

minimal Elküldve: 2014-04-14 16:41 Autóvásárlás

SirToma írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Sziasztok.

Ami nekem furi, hogy nagyon kiült mindkét oldal.
Az enyém 270 felé közelít, de az anyós ülés 1 karcoláson kívül hibátlan.
A vezető ülésnél is csak a külső fele van egy picit kiülve.
Miért kell egy frissen behozott autónál kiemelni, hogy első tulajos???
Amúgy, 2002-töl nem 6os váltóval jött mind???
Enyém 2001.10 havi, 5gangos, úgy tudtam, 2002-töl már 6os volt mind, rosszul tudtam?
Kormány mióta nálam van, nekem is kifényesedett egy részen, tenyérrel tekerem néha, mégse mentem vele 300000 km-t.
A váltószoknya az már más, azt azért nehéz lelakni normális körülmények között.


Toma




Ha valaki gyűrűben vezet pikpak legyalulja a bőrkormányt.
A sportülést is kilehet nyirni a sok ki-be szállástól...ezek a gazdin múlnak.
Ha neked szimpatikus az autó nézd meg, próbáld ki, kérd el az alvázszámot informáld le, esetleg vigyél magaddal egy szerelőt és nézesd meg vele is.

minimal Elküldve: 2014-03-01 07:54 BMW C1 - robogó :)

csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.


minimal Elküldve: 2014-02-23 23:26 Autóvásárlás

YELLOW írta:
minimal írta:
79eszoli írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
79eszoli írta: Sziasztok!
A hétvégén készülök Budapestre utazni megnézni néhány autót,természetesen vásárlás céljából.Szóval a kérésem az lenne,hogy mondjátok el a véleményeteket a belinkelt gépekről!
Valamint mit javasoltok,mit nézzek meg jobban egy ilyen típusnál?
Ja,és ha valaki tudna adni valami támpontot bontott karosszériaelemek árával-esetleg cégnévvel- kapcsolatban,azt megköszönném!!Ugyanis az egyik célpont bal hátsó sárvédőjén van egy horpadás.
Előre is köszönöm!
Üdv
1.http://www.hasznaltauto.hu/aut...as-7603014

2.http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7629118

3.http://www.hasznaltauto.hu/aut...im-7617824
4.http://www.hasznaltauto.hu/aut...36-7607988


nekem az első a legszimpatikusabb. már magyar legalább, nem kell kínlódni vele, sőt nem néz ki rosszul. másodikban csak az ülés jönne be, de a hátsók elég érdekesek, mint amiben disznót szállítottak. képek alapján, meg összevetve én az elsőre szavaznék.


Nem magyar, németből hozza a srác őket, egész elfogadható állapotúak de vannak azért hibák


Szevasz!
Te ismered is ezt a srácot,akinél a behozott gépek vannak?Milyen ember,tipikus átverős kocsikupec?Mire figyeljek a kocsiknál?


Az elsőre írtam én is(cserebogár plusz),ketten vannak azt hiszem, akivel én találkoztam ő normális volt, ha felhívod telefonon elmondja minden gondját az autónak ha van, főleg BMW-ket hoznak, nem hiszem, hogy átvernek, kipróbálhatod az autókat elviheted bevizsgálni. alkudni nem sokat lehet vagy nem is lehet


szerintem meg hazabeszélsz. az egyik autót (már nincs fent a hahun), mintha pont te hirdetted volna itt is, na meg már több autót is, korábbról van is beszélgetésünk. nem lehet, hogy te vagy az a normális, és persze mindent elmondasz az autóról, persze nyílván alkudni nem lehet nálad. szóval nyugodtan beszélhettél volna E/1-ben.


Azt hittem normális lettél.
Egyik haverom akart 36ost venni és elmentem vele, nekem normálisnak tünt, röviden ennyi a sztori, tudom nálad ez nem ilyen egyszerű mert összeesküvés elmélet nélkül és magyarázkodás nélkül nem tudsz elfogadni semmit, úgy hogy íme a magyarázat amit vagy elfogadsz vagy nem Semmi közöm a hirdetett autókhoz, sőt még a hírdetőhöz sem, 1x láttam-beszéltem vele, tehát két külön személy vagyunk nem osztódtam/klonoztam magam, külömböző a külsőnk-belsőnk-nevünk-lakcímünk-stb. Aki nem hiszi járjon utána...


minimal Elküldve: 2014-02-23 14:17 Autóvásárlás

79eszoli írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
79eszoli írta: Sziasztok!
A hétvégén készülök Budapestre utazni megnézni néhány autót,természetesen vásárlás céljából.Szóval a kérésem az lenne,hogy mondjátok el a véleményeteket a belinkelt gépekről!
Valamint mit javasoltok,mit nézzek meg jobban egy ilyen típusnál?
Ja,és ha valaki tudna adni valami támpontot bontott karosszériaelemek árával-esetleg cégnévvel- kapcsolatban,azt megköszönném!!Ugyanis az egyik célpont bal hátsó sárvédőjén van egy horpadás.
Előre is köszönöm!
Üdv
1.http://www.hasznaltauto.hu/aut...as-7603014

2.http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7629118

3.http://www.hasznaltauto.hu/aut...im-7617824
4.http://www.hasznaltauto.hu/aut...36-7607988


nekem az első a legszimpatikusabb. már magyar legalább, nem kell kínlódni vele, sőt nem néz ki rosszul. másodikban csak az ülés jönne be, de a hátsók elég érdekesek, mint amiben disznót szállítottak. képek alapján, meg összevetve én az elsőre szavaznék.


Nem magyar, németből hozza a srác őket, egész elfogadható állapotúak de vannak azért hibák


Szevasz!
Te ismered is ezt a srácot,akinél a behozott gépek vannak?Milyen ember,tipikus átverős kocsikupec?Mire figyeljek a kocsiknál?


Az elsőre írtam én is(cserebogár plusz),ketten vannak azt hiszem, akivel én találkoztam ő normális volt, ha felhívod telefonon elmondja minden gondját az autónak ha van, főleg BMW-ket hoznak, nem hiszem, hogy átvernek, kipróbálhatod az autókat elviheted bevizsgálni. alkudni nem sokat lehet vagy nem is lehet

minimal Elküldve: 2014-02-12 13:44 Autóvásárlás

YELLOW írta:
79eszoli írta: Sziasztok!
A hétvégén készülök Budapestre utazni megnézni néhány autót,természetesen vásárlás céljából.Szóval a kérésem az lenne,hogy mondjátok el a véleményeteket a belinkelt gépekről!
Valamint mit javasoltok,mit nézzek meg jobban egy ilyen típusnál?
Ja,és ha valaki tudna adni valami támpontot bontott karosszériaelemek árával-esetleg cégnévvel- kapcsolatban,azt megköszönném!!Ugyanis az egyik célpont bal hátsó sárvédőjén van egy horpadás.
Előre is köszönöm!
Üdv
1.http://www.hasznaltauto.hu/aut...as-7603014

2.http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7629118

3.http://www.hasznaltauto.hu/aut...im-7617824
4.http://www.hasznaltauto.hu/aut...36-7607988


nekem az első a legszimpatikusabb. már magyar legalább, nem kell kínlódni vele, sőt nem néz ki rosszul. másodikban csak az ülés jönne be, de a hátsók elég érdekesek, mint amiben disznót szállítottak. képek alapján, meg összevetve én az elsőre szavaznék.


Nem magyar, németből hozza a srác őket, egész elfogadható állapotúak de vannak azért hibák

minimal Elküldve: 2014-02-05 18:11 Szívócsonk-pillangószelep

huner írta:

Sziasztok

Olvasgattam a lepkeszelepről és, hogy milyen cirkuszt tud csinálni és egy kicsit meg is ijedtem ezrét gyorsan szét is szedtem... volt mit látni... tele volt korommal (legalább is én így azonosítottam ) és egy szem pillangószelep sem.. de még az emlegetett gyönge tengelyek helye sem.. No mindegy, ha már le van véve kitakarítom -gondoltam és ezzel el is voltam jó pár órát.. de végül sikerült!
A kérdés viszont marad: hogy nem találtam még csak nyomát sem a szelepeknek? Gond-e ha nincs ledugózva? Van egy (a mellékelt képen látszik) membrános alkatrész amire egy pici cső csatlakozik. Mi az és mi a funkciója? Belenyúlva nem mozdult semmi, be lenne állva vagy a torkában nincs is mozgó elem?
A másik kérdés: mióta kitakarítottam az eddig szépen fütyülő turbóhangomat alapjáraton felváltotta valami huhogás.... a fordulat nem változik csak a turbóhang hol magasabb hol alacsonyabb hangon fütyül.. Valakinek van ötlete a kérdéseimre?

Előre is kösz!

Attila



ha nem automatád(e39) van akkor ne csodálkozz hogy nincs benne.


minimal Elküldve: 2014-02-04 12:39 Autóvásárlás

Pitykoo írta:
Totyasrac írta:
Pitykoo írta:

Köszi! Hát igen ettől félek én is, hogy ott minden szép és jó, aztán hazahozom és apránként kiderül, hogy egy pénztemetőt vettem..
Magánszemélynél meg most nincs olyan ami igazán tetszene..
Inkább akkor várok még egy kicsit, hátha....


Nos, azért azt érdemes tudni, hogy a magánemberek sem semmik - letagadják a hibákat, nem akarják elfogadni az értékvesztést (mittomén 4M-ért újonnan vett autót 2x alaposan megtörnek, majd sérmentesként akarják 6 évesen fél ár felett adni, és még rengeteg ilyennel találkoztam.
Az én lelkiismeretem tiszta, soha semmilyen hibát vagy sérülést nem titkoltam el, volt aki 7 évvel később (amikor ő adta el a tőlem vett kocsit) hívott hogy most adja el és semmi különösebb baj nem volt vele azóta sem...

És van egy (egyetlen egy) nepper ismerősöm, akiben teljesen megbízom; hozzá visszajárnak a vevők. Ő nem egy autón akar sokat kaszálni, hanem inkább pörgeti a dolgokat. Sajnos ami E46 volt neki, az kéziváltós dízel volt, az is elment 3 nap alatt (általában az alsó egy harmadba lövi be az árat a fenti okok miatt).


Hát igen, sose lehet tudni mit vesz az ember! Sajna a legutóbbi kocsivásárlásomkor is így volt, hogy minden jó aztán 1 év múlva elkezdtem rá költeni és már a vételár többszörösénél járok, nem szívesen futnék bele megint egy ilyenbe....
Van egy ismerősöm aki németből hoz be kocsikat és ő átvizsgáltatja őket, cseréli amit kell és úgy adja el garanciával...
Benne reménykedem még hátha talál egy nekem valót...
Látom sok hirdetésen is hogy sok kilométer szinte semmi extra és mégis magas az ára és az évjárat se olyan nagyon jó....
Hogy azok miben reménykednek?! ...
Minden esetre nem egyszerű vásárolni...


Nekem úgy tűnik, hogy használtautót akarsz venni, de úgy gondolkodsz mintha újat vennél. Olyan használtautót nem fogsz venni amire nem kell költeni, ha pedig ilyenre vársz sosem veszel autót. Sokan nem akarják ezt elfogadni. Ha veszel egy új autót akkor nem kell félned,majd gariba kicserélik, de vásárláskor ott hagyod az árát és már ahogy kifordulsz a szalonból 10% értékvesztés. Vigyél magaddal megbízható szerelőt vagy elviszed bevizsgálásra, és tisztába leszel az állapottal és a várható kiadásokról, a fődarabok ha szervizelték és te is szervizeled nem megy tönkre, de nem várhatja el senki hogy nem kell majd rákölteni egy tömités garit, vagy pár szilentet, vagy féktárcsát, ezek kopó alkatrészek cserélni kell(szokták).

minimal Elküldve: 2014-01-27 15:05 Autóvásárlás

hancurozo írta:
YELLOW írta: na ki veszi észre a bibit?
"németben a legolcsóbb bal kormányos e46 m3"

http://www.hasznaltauto.hu/aut...r_-7479089


Már bal kormányos. (nem értem, hogy a könyöklőt miért nem cserélték ki, de az ülések is árulkodóak)
De van rajta hiba rendesen. Elejétől a végéig. (egy kiba...tt lököst nem tudtak rendesen felrakni)



Mert így az utas is élvezi az M3-mat, ő felel a kézifékezésért...

minimal Elküldve: 2014-01-27 14:55 Autóvásárlás

Umberto írta: Csak egy vélemény:
Itt vannak ezek a friss rendszámos autók, frissiben behozva külföldről. Nem tudom ez mennyire általános, de rengeteg olyat látni, hogy valaki a biznisz miatt hoz be egy fos, vagy törött autót külföldről (ott nincs értéke) itthon gányul kijavít(gat)ják, majd eladják jó pénzért. Ha meg mégse ez van, akkor meg felvetődik a kérdés, ha friss rendszám és magának hozta be, akkor mi a fenének adja el szinte egyből? Hm? Csak nem azért mert szar az egész? Szóval,
vagy nagyon jó emberismerőnek kell lenni
vagy friss rendszámost olyantól venni, akit ismersz régebbről,
esetleg behozatni valaki által és akkor természetes hogy új a rendszám.


Szerintem egy gányul javított autót nem lehet eladni jópénzért, ahhoz kell egy vevő is aki jó pénzt ad érte és nem veszi észre a gányolást, a másik fele, hogy akkora kinálat van, hogy inkább törötten adják el vagy elbontják. Régen is hoztak be kintről autót csak nem cikkeztek róla mindenhéten és nem foglalkozott ezzel senki ennyire. Úgy is elmész megnézni az autót amit megakarsz venni esetleg átvizsgáltatod, szerintem ez alapján hogy új rendszámos hülyeség kizárni bármilyen autót is vagy te rendszám alapján vásárolsz?

minimal Elküldve: 2014-01-13 22:11 Mi lehet a baj?

frizo írta: Nálam nagy esőzéskor szokott előfordúlni, hogy egyszerűen totál bepárásodik az autó.
lehet túl nagy a páratartalom a kocsiban...:


tapogasd ki a szönyegeket miután nagy eső volt és párásodsz, lehet hogy elvan dugulva valamelyik csatornád és beázik nagy esőben.