minimal fórum hozzászólásai

minimal Elküldve: 2015-07-01 23:33 Autóvásárlás

nickname írta:
minimal írta:
jamborj írta:
krissz írta:
jamborj írta: Szóval megérett bennem egy gondolat...
E46 vagy E60 a két jelölt, ha benzines, akkor Lpg-vel venném, vagy dízel...
A fenntartási, karbantartási, esetleg javítási költség függvényében ti melyik motort javasoljátok?? A fogyasztás nem szempont, mert a dízel és a gázos hasonlóan olcsó...
Max 2 milla van rá...


Ilyen árban csakis E46, E60-ok ilyen árban nagyon lelakottak vannak.. Mindenképp benzinest nézz, akár nagy köbcentivel(20, 25, 28, 30) ha gázozni akarsz.


Erről a motorról mi a vélemény?
http://suchen.mobile.de/auto-i...29983.html


Pedig reális áron van, és nincs a műszerfalán hibakód.



Attól a hiba tároló még tele lehet.


Igen azert irtam hogy a muszerfalon nincs. Jo jel hogy nincs legzsak,motortomb, meg mivel nem rakott felkialtojelet(es nem az ures tankot jelzi) nincs tele a dpf se meg. Ez is valami 5000ert

minimal Elküldve: 2015-07-01 18:02 Autóvásárlás

jamborj írta:
krissz írta:
jamborj írta: Szóval megérett bennem egy gondolat...
E46 vagy E60 a két jelölt, ha benzines, akkor Lpg-vel venném, vagy dízel...
A fenntartási, karbantartási, esetleg javítási költség függvényében ti melyik motort javasoljátok?? A fogyasztás nem szempont, mert a dízel és a gázos hasonlóan olcsó...
Max 2 milla van rá...


Ilyen árban csakis E46, E60-ok ilyen árban nagyon lelakottak vannak.. Mindenképp benzinest nézz, akár nagy köbcentivel(20, 25, 28, 30) ha gázozni akarsz.


Erről a motorról mi a vélemény?
http://suchen.mobile.de/auto-i...29983.html


Pedig reális áron van, és nincs a műszerfalán hibakód.

minimal Elküldve: 2015-05-18 20:49 Társalgó

lantika írta:
minimal írta:
Bitu79 írta:
David8985 írta: sziasztok
lenne egy fontos kérdésem
lehet nem ide tartozik de nézzétek el nekem mert még új tag vagyok és nem igazán vágom még a dolgokat itt.
kérdésem a következő:
pár hónapja vettem egy e90 320d-t. gyári i-drive rendszerrel van szerelve.
És mikor megvettem még nem tűnt fel csak utáni mikor haza hoztam hogy a navigációs lemez benne van a business navi fejegységben. csak a gond az hogy kivenni nem tudom mert kér egy 4 számjágyű kódot.
az előző tulaj sajnos nem tud erről semmit számomra teljesen érthetetlen módon.
ki mit tudna ajánlani????
help!!!!!!!!!!!!


Alap kódja az 4321 vagy 1234.Próbáld meg így.
Esetleg Vin kód utolsó 4 számjegye

Még amit találtam a neten:
Reseteld a beállításokat,vagy nyomd meg többször az eject gombot indításkor.
Ird meg megoldódott e a problémád.
Szia.





Vagy nyomd hosszan a radio be-ki kapcsolo gombjat az eject gombbal egyutt es tarsd addig amig visszanem jon az indito kep a kijelzon. Ilyenkor kiszokta adni ha nem akarja akkor nyomd meg az ejectet is kozbe



Reset: Hangerö gombot,es mind a 2 eject gombot egyszerre benyomni,es nyomva tartani.


igen ezt írtam én is.

minimal Elküldve: 2015-05-14 15:07 Társalgó

Bitu79 írta:
David8985 írta: sziasztok
lenne egy fontos kérdésem
lehet nem ide tartozik de nézzétek el nekem mert még új tag vagyok és nem igazán vágom még a dolgokat itt.
kérdésem a következő:
pár hónapja vettem egy e90 320d-t. gyári i-drive rendszerrel van szerelve.
És mikor megvettem még nem tűnt fel csak utáni mikor haza hoztam hogy a navigációs lemez benne van a business navi fejegységben. csak a gond az hogy kivenni nem tudom mert kér egy 4 számjágyű kódot.
az előző tulaj sajnos nem tud erről semmit számomra teljesen érthetetlen módon.
ki mit tudna ajánlani????
help!!!!!!!!!!!!


Alap kódja az 4321 vagy 1234.Próbáld meg így.
Esetleg Vin kód utolsó 4 számjegye

Még amit találtam a neten:
Reseteld a beállításokat,vagy nyomd meg többször az eject gombot indításkor.
Ird meg megoldódott e a problémád.
Szia.





Vagy nyomd hosszan a radio be-ki kapcsolo gombjat az eject gombbal egyutt es tarsd addig amig visszanem jon az indito kep a kijelzon. Ilyenkor kiszokta adni ha nem akarja akkor nyomd meg az ejectet is kozbe

minimal Elküldve: 2015-05-14 13:55 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Hozzáértők, jogban jártasok segítségét kérném.
Decemberben eladtam az autóm, eljött, beindítottuk,körbenézte, átadtam a szerviz számlákat is,előtte csináltattam diagot az autóról, azt is átadtam hibátlan állapotban volt az autó. Érdről Balatonra vitte, semmi panasz szerette. Ma 5 hónap után felhív, hogy a 6 hónap szavatossággal élve,beszélt ügyvédekkel, és vásároljam vissza az autót, vagy fizessem ki a szervizt, mert megrepedt a hengerfej, minden tiszta olaj és ez nálam volt még,nem nála keletkezett és a szerelő is ír erről egy pappírt, az olaj is ráégett, víz is elfolyt sokszor....ott hagyta az úton az autó, és egy szerelő se akar foglalkozni vele, mert reménytelen, de ennek ellenére meg azt mondta h a szerelő ír egy pappírt h nálam már henegfejes volt.... most állítólag áll az autó, nem hajlandó senki megcsinálni neki... sztárügyvédekkel is beszélt, h biztos nyerik a pert, vagy vásároljam vissza, vagy fizessem ki a szervizt, ami 300-400 ezer ft... fog küldeni egy hivatalos levelet,amiben felszólít erre.... Szerintetek? ja és állandóan hívogatott eddig is, hol az emelő, hol mit hogy, mit festene a motorháztetőre, éjjel is hívogatott,hol van a emelő,amit eleve megmutattam neki távozáskor és nem kell sok ész se h rájöjjön.
Lehet ebből valami? vagy esélye sincs?


a többiek által leírtakhoz nem tudok mit hozzá tenni.
ezért nem mindegy, hogy az ember kinek adja el. magán eladóként ezt is figyelni kell. mert vannak akik ebből élnek. most szerintem csak fenyeget, hogy hátha beijedsz. én ha egyszer eladom, akkor majd megmondom itt ez a fórum, nyugodtan olvasgasson róla, le van írva minden. volt itt valami srác pár hete, hogy ő is hasonlókkal akar élni, mert fél év! után kopottak a fékek, meg futómű hiba. majd szét nevettem magam. ha az ember nem viszi el állapot felmérésre előtte, ő maga olyan hülye, hogy nem látja, ha egy tárcsa kopott, akkor? kopóalkatrészre mióta érvényes bármi? és fél év alatt szét sztrítrejszingelhette magát az autóval is. persze én voltam a farok. hogy egyesek nem képesek gondolkozni. csak akkor kapálóznak, amikor természetes kopás miatt költeni kell az autóra. eszem megáll.
szerintem itt sem kéreztél olyan jellegű hibáról, ami hengerfejhibára utalhatna. szóval nem valószínű, hogy tudtál a hibáról és azért adtad el.
polgári pert indíthat, de neki kell szaladgálnia hozzád. szerintem esélye nincs. esetleg lehet kicsit utána nyomozni, és lehet kiderülne, hogy ebből él. mert ilyenek is vannak. nincs munkája, csak sok szabadideje, így mindenkit jelentget, aki rosszul néz a buszon rá és hasonlók. vagy egyéb bagatel ügyek, amikből 50-60ezrek bejönnek és meg is lehet nyerni. vagy sikerül a befélemlített embertől kicsalni. ez viszont bűncselekmény, aki rendszeresen ebből él.


Nem értem miért, kérsz tanácsot h vége az hogy nem érdekel.

A hengerfejesedés az egy elég vitatható probléma ezért is kérdeztem rá hogy az eladástól számított megtett út mennyi volt.

Nem biztos hogy ennyire félvállroll kezelném az ügyet, mert könnyen aknára szaladhatsz vele. " A magyar bíróságnál még valahogy eléggé megvan hogy aki először megy oda annak igaza lehet"


van ez a fél éves idő. és pont 5 hónap után jön elő? mármint akkor hozza fel? ez tudod milyen? mint néhány ember, aki a garancia lejárta előtt bedognak egy drótot a készülékbe és addig kotornak benne, míg valami el nem füstől. vagy épp legyen az olyan készülék, eszköz, nem mondok példát, aminél meg lehet oldani, hogy az egészet cserélni kelljen. ez nem beképzelgés. ez annak a másik példája, mint lakatosák megveszik a TV-t karácsonykor, majd 14 napon belül, mikor kifotózkodták vele magukat meg visszaviszik. és nem kell indokolni. szóval valamilyen szinten ki van cseszve sok kereskedéssel.
olvastam valami 2ezer km-t hogy anynit ment. biztos azért vett dízelt. tekergetni meg nem nagy dolog.
van benne valami amit mondasz, sajnos az ember nem lehet a mai világban elég körültekintő. én ha eladom és nem akarja elvinni állapotfelmérésre, akkor videóra fogom venni, amin nyilatkozik, hogy nem viszi el. lehet baromság, de engem utána ne zaklasson senki. én fogom tudni mit adok el, ő fogja tudni mit vesz.


Ha te jót adtál el nincs mitől félned. Küldje a papírt. Neki kell bizonyítania, hogy az autót hibásan vette és a hiba megvolt a vásárlásnál...

minimal Elküldve: 2015-05-13 14:05 Ápolás, tisztítás

elgeri írta:
b_imi írta:
Hektor írta:
b_imi írta:
Hektor írta:
b_imi írta:
Hektor írta:
Ez érdekes, mert az általam használt szilikonzsír, egyik jellemzője kifejezetten a gumiápolás.Senkinek nem mondtam, hogy fújkálja össze sprayvel.. és azt sem írtam hogy szilikonzsírral ápolja. Én azt írtam hogy én azzal ápolom és legföljebb majd rájövök.
Legföljebb becsaptak engem is :
http://www.kert-to.hu/componen...gory_id=33



A tapasztalatok alapján egy termék van, ami megbízhatóan végzi a dolgát: a BMW gumiápoló.

Lehet, a Te autódhoz máshol gyártották a kédergumikat


Igen, az enyémhez akkor valószínűleg máshol gyártották. Nekem nincs BMW gumiápolóm, szégyenlem is magam. Ha valaki esetleg az én általam végzett szilikonzsírozás miatt szintén arra adta volna a fejét kérem NE TEGYE ! Csak a BMW gumiápolót használjátok. Ez az egy termék van ami megbízható.


Egy kis iróniát érzek az írásodban.
Ha megkérdezhetem, mióta vagy E46 tulaj?


Ó nyugodtan megkérdezheted, 2 HÓNAPJA. De ezt el is olvashattad az előbb, de nyugodtan kérdezd csak. Viszont előtte is volt autóm, nem lóháton jártam. Persze ott más gumik vannak, nem BMW gumik. De mesélj csak még pl a BMW szivacs jótékony hatásáról, vagy az eredeti BMW szarvasbőr puhaságáról, melyet az eredeti BMW tápon nevelkedett BMW szarvasok bőréből nyernek... no jól van több energiám nekem erre most nincs

Ja és előtte Mercedesem volt, de ott nem az eredeti Mercedes gumiápolóval kentem a gumit


Akkor még kezdő vagy. Nem baj. Ja, hogy Mercid volt előtte... akkor más a helyzet.
Tudod minden autónak megvannak a sajátosságai, így a BMW-nek is. De nyugodtan kenegesd vele. Aztán ha majd elkezd idegesítően recsegni, akkor már naponta fogod kenni. Jó szórakozást!


Sziasztok

Én félúton elveszettem a fonalat, és csak most csatlakozok vissza

Rákerestem a BMW gumiápolókra, de elvesztem. Kismillió van: külső, belső, ajtó, szilikonitlanító...
Tapasztalatod alapján tudnál egy konkrét LINK-et küldeni, hogy melyiket javaslod ajtó (csomagtartó, motorháztető,...) keretek gumijaira?

Köszönöm!


A szilikon szaritja a gumit es vonza a port.
Ha javasolhatom akkor normalis autokozmetikai szereket hasznaljon mindenki persze dragabb mint a szilikon de tartosabb, nem szaritja a gumit, nem lesz foltos.
Tudom ajanlani a riwax multibriliance nevu szert, kulso-belsore jo, ha nem higitod akkor mindent takar nem lesz csikos meg foltos. A gumit befeketiti es tobb mosast bir. 5000ft/5liter. Mangos illatu az jobb mert belul is ad illatot. Muanyag es gumi apolo.



minimal Elküldve: 2015-04-14 22:07 Autóvásárlás

indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.

A németeknél ritka már a bűvészkedő... amiről te beszélsz az magyaroszág és ráadásul itt az emberek a saját nevük alatt tekerik az órát mert az sem érdekli őket.

Ha ennyire félsz hogy mit veszel mindenképpen alvázszám alapján kell utána nézned az autók után, és itt most lényegtelen hogy 10 éve árul valaki autót vagy fél éve ha rendeset árul és nem akar becsapni. Ne az érzéseid alapján vásárolj elsősorban.

minimal Elküldve: 2015-04-14 18:46 Autóvásárlás

indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.

minimal Elküldve: 2015-03-13 21:55 Autóvásárlás

hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



én nem látom.

minimal Elküldve: 2015-03-06 14:05 Társalgó

Beluga írta:
csbalu írta:
Beluga írta:
Rorybreaker írta:
Beluga írta: Segítsetek!

Szeretnék tippeket kérni, ha valaki tudja, hogy hogyan és ki tudná nekem ezt szépen megcsinálni??

előre is köszönöm!



1 kárpitos?


Természetesen egy JÓ kárpitosra gondoltam, aki képes egy ilyen hibát szépen megcsinálni a ti tapasztalataitok alapján.


Esetleg megnézni hogy lehet-e rendelni újban ezt a kis betétet?
Általában ilyenkor szokott jönni a meglepetés hogy lehet hogy ugyan annyi, vagy még olcsóbb mint a kókány megoldás. Aztán lehet hogy csak komplett ajtókárpitot lehet venni, de egy kis utánajárást megér. Ha van cikkszámod, megnézem az árát.
realoem.com



Már kérdeztem állítólag csak a bal oldalit lehet külön rendelni a jobbost nem, ez mondjuk fura, de elképzelhető.
Bár én sem látom ezt külön itt most hirtelen, de köszönöm
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50


Szerintem kerdezz ra a pepitanal.

minimal Elküldve: 2015-02-24 14:35 váltó

Tonimontana írta: Sziasztok lenne egy kérdésem az első BMW-m egy e46 316i 1.9-es automata talán egy kicsit későn vált fel 2500-3000 között sima automata nem triptronicos azt szeretném megtudni, hogy ez 4 vagy 5 sebességes? És hogy normális-e az hogy ilyen magas fordulaton vált de amúgy szépen vált es nem rángat vagy üt.


4seb, de úgy van áttételezve mint egy kézi 5ös.
Ha hajkurászod akkor normális hogy ott vált, ha csak óvatosan nyomod neki és lassan gyorsulsz vele akkor 1900-2200 körül szokott váltani.

minimal Elküldve: 2015-02-18 17:25 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

Medvedisznoman írta: Gratulálok hülyegyerek, jampi voltál!



Kinai felni

minimal Elküldve: 2015-02-16 10:08 Kuplung__

safetypeti32 írta: Sziasztok,

Két porblémám van a verdával. 2006-os e90 sedan, 320d, 163paci.
Az első, hogy amikor kicsit hozzáérek a kuplunghoz akkor elkezd zörögni a verda, de középnél meg teljes benyomásnál semmi. Az utánaolvasások alapján 99% hogy lendkerék, de pont ilyet még senki nem írt, kérlek erősítsetek meg benne.

A mási, hogy volt vevő a kocsira, és azt mondja gyenge a motor, vett egy 318d-t és szerinte az is jobban húz mint az enyém. Ez miből adódhat, hol kezdjem a kutakodást?

köszi előre is!


Ugyan ez volt most az egyik 525d-mnel. En komplett kettostomegut,kuplungot,kinyomocsapagyat csereltettem. De ha jo a kuplungod akkor azt neked nem kell.

minimal Elküldve: 2015-02-14 18:32 BMW318i E46

Ha a szerelőd ért hozzá és nem nyúltok bele egy szarba akkor nyugodtan megveheted. Volt nekem is N42, mai napig nem költött a motorjára az új tulaj(valós 178e km-rel adtam el) napi használatban van.

minimal Elküldve: 2015-02-14 14:47 BMW318i E46

Hektor írta: Kérdésem a következőből adódna:
Adott egy 2002-es E46 N42 motorkódu 318i touring. ( 143 Le) A motor szépen indul, szépen jár, azonban nem sokkal a beindítást követően, a blokk belső váltó felőli részéről, égett olajgőz jön föl. A motor bemelegedésével a tünet nem változik, alapjáraton szépen látszik a feljövő füst, mely égett olajszagú. Ezzel egyenes arányban az autó alatt a védőlemeznél is látszik olajcseppenés. Nos az olajfüst és szivárgás pontos oka még nincs felderítve, de amennyiben a vákuumpumpánál lévő gumi O gyűrűknél engedi az olajat ( mely megközelítőleg a kipufogó fölött van )cserélt-e, vagy cseréltetett-e már valaki ilyet ? Ilyen O gyűrűt egyébként konkrétan a pumpához lehet-e kapni, mert eddig nem találtam sehol.
Köszönöm a válaszokat.

http://www.bimmerforums.co.uk/...ir-t89903/


Altalaban a szelepfedeltomitesnel szokott szivarogni es folyik vegig es az szokott leegni.