minimal fórum hozzászólásai
« előző123456789következő »

minimal Elküldve: 2012-11-02 17:04 Polír

jons írta:
minimal írta:
Most hogy nem esik az eső átmentem rajta géppel...


jól tetted. Szép lett. Milyen szereket használtál?
(örs vezér tér Ikea csak hogy arcot is társíts az íráshoz)


Szia! 3M-et... itt a kozmetikában azzal dolgoznak,ismerem kérésre rendelnek bármit.

minimal Elküldve: 2012-11-02 16:19 Polír



Most hogy nem esik az eső átmentem rajta géppel...

minimal Elküldve: 2012-11-01 15:33 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta:
pneurob írta:
tomizej írta:
YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?


BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30



egy 94-es autóba???

jó lesz oda az 5w-40 LL-98


Szerintem 36ba 10w-40 jobb lenne már.

minimal Elküldve: 2012-11-01 15:22 Segítsetek!

veszkoo85 írta:
vivaladiesel írta:
veszkoo85 írta: egy kis segítség kéne.
Szükségem lenne gumiszőnyegre.
tud valaki valami jó forrást???köszi


Én az Unixnál vettem 9000ft-ért. ( Petex gyártmány) Nagyon jó minőség + teljesen méretpontos!


köszi az infót


www.autoszonyeg.net/

minimal Elküldve: 2012-10-29 17:12 Autóvásárlás

Umberto írta: Sziasztok!
Én alapvetően nem szoktam hozzászólni a 'kilométertekergetős-nemtekergetős' történetekhez, de ez most előre is elnézést, de kijött belőlem...
Szóval, ugye van egy alapigazság, hogy kínálat csak akkor van, ha van kereslet is. És ha az egyszeri vásárló kevéskilométeres(órás) szekeret akar magának, akkor tuti hogy fog találni. na de kéremszépen mivan akkor, ha történetesen én egy nem tekertet szeretnék venni? Ha én elfogadom azt, hogy 2-3-4-5százezer van az autóban? Mert nekem mondjuk erre van igényem?
Ezzel csak az a baj, hogy úgy mint a 300ezeről 100-ra visszatekerteknél, meglátok egy hirdetést 380000 km-rel, akkor felmerül a gyanú, hogy nem-e 580000-ról tekerték vissza?
Ezen tények alapján megállapítható, hogy őszinteséget keresni, várni, nettó baromság és eljutunk oda (már megint), hogy állapotot veszünk, nem óraállást.

BarG forumtárs kérdezte, hogy ki gondolja úgy, hogy a saját autója is tekert? Hát én!

Igaz, nekem nem e46-om van, hanem 36, de mikor megvettem, tudtam hogy 178000 helyett 340000+ van benne, de ennek ellenére megvettem. Mégpedig azért, mert az állapota jó.És nem bántam meg a mai napig.


lehet még kifogni valósat. ami most nálam van azért is tartottam meg egyenlőre mert 10-12e km-ként márkaszervízbe volt hordva és az összes számla egy MAPPÁBA összevan gyüjtve még a gumi vásárlásról és a gumis számlája is hozzátűzve, akárhogy néztem-kérdeztem le tényleg anyi amenyi pedig nem az első e36ot és BMW-t látom és nem reklámból írom. 255000 a kilóméter 1.német tulajtól. Aki eddig hívott rá mindenki sokalja a kilómétert pedig üvöltöm a telefonba hogy ennek 10centi vastag mappája csak szervízszámla és minden ami az autóhoz tartozott a gumik, az ablaktörlőlapátok, központi zár javítás tényleg mindent tudni az autóról... Ő XY városban a kereskedőnél 150e km látott e36ot ami nagyon szép volt csak pici hibái vannak hát de nem enyi az ára ....anyi hogy a központi zárat megkell nézni mert nem csinál semmi meg az egyik ablak nem jön le csak félig meg a klímát tölteni (és nem lehet szar a hűtő? ááá nem mondta a kereskedő hogy nála fogyott ki tegnap...),kell meg lassan fékbetétet cserélni meg majd a gumik is dobosak lesznek(gondolom ezek is a kereskedőnél tegnap elkoptak)... ezek után még én is rábólintok hogy igazad van tényleg milyen jó vétel és milyen szart árulok hogy mindent kicseréltem rajta GYÁRIRA ami nem olyan volt ahogy azt a gyárba összerakták és neki csak bekéne üllni.

Viszont van azért normális picit is hozzáértő ember aki tisztában van a dolgokkal és nem a kilóméterállást nézni.



minimal Elküldve: 2012-10-18 18:22 BMW embléma

Van szelep sapkám is...

minimal Elküldve: 2012-10-18 18:08 BMW embléma

zoliika írta:
minimal írta:
e46f4n írta: Kavicsfelverődés miatt lepattogzott a motorháztetőn lévő embléma. Ahogy nézem ebayt és társait, vannak utángyártottak illetve gyári emblémák 2-3x-os áron!

Van-e valami lényegi különbség a kettő között? Mert végülis egy műanyag korongról van szó.
Nem passzol annyira a nem gyári? Vagy egyéb?


Én E36 hoz 2db(előre-hátra) 82mm-es emblémát legutobb (2012.09.27) 1843Ft-ért rendeltem, durván 2 hét alatt megjött. Másnak is szoktam intézni nem mondom hogy gyári mert nekem is a gyári 97es volt rajta még és csak az első volt kopott a gépi polír és a napsütés miatt, de jó pár évet kibír enyi pénzért. csinálok róla képet holnap és berakom ha érdekel.



Nekem is kellene venni,mert a napokban a fiam csavarhúzóval le akarta szedni,tetszett neki.......


Van hozzá de e46nál hátúl kisebb ha jól tudom?

minimal Elküldve: 2012-10-18 18:05 BMW embléma

e46f4n írta:
minimal írta: csinálok róla képet holnap és berakom ha érdekel.



Persze, jöhet!






minimal Elküldve: 2012-10-17 22:29 BMW embléma

e46f4n írta: Kavicsfelverődés miatt lepattogzott a motorháztetőn lévő embléma. Ahogy nézem ebayt és társait, vannak utángyártottak illetve gyári emblémák 2-3x-os áron!

Van-e valami lényegi különbség a kettő között? Mert végülis egy műanyag korongról van szó.
Nem passzol annyira a nem gyári? Vagy egyéb?


Én E36 hoz 2db(előre-hátra) 82mm-es emblémát legutobb (2012.09.27) 1843Ft-ért rendeltem, durván 2 hét alatt megjött. Másnak is szoktam intézni nem mondom hogy gyári mert nekem is a gyári 97es volt rajta még és csak az első volt kopott a gépi polír és a napsütés miatt, de jó pár évet kibír enyi pénzért. csinálok róla képet holnap és berakom ha érdekel.

minimal Elküldve: 2012-10-03 23:12 Valaki segítsen

DEU36 írta: Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.

hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.

Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?

azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.

1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.

köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.


mindenképpen cseréld ki őket... saját példa: a madaras bevásárlóközpont parkolójában gombát pucoltam(már nem tudtam mitcsinálni) mert félig hült le a kocsi és nem indult csak ha teljesen kihűl vagy ha üzem meleg(1-2nap alatt lett ez az állapot)... az elején még nem volt ilyen csak néha néha nem indult vagy megállt. Ez lesz belőle és a végén már nem fog indulni.(jeladó) A termosztátot pedig értelemszerűen ha nem akarsz trailerezni



minimal Elküldve: 2011-07-27 17:39 Hifi beszerelése e46-ba

Hello! hova kell a rádió tunert beszerelni e46 kombinál? köszönöm!
« előző123456789következő »