Thony írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta:
miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak
Azért ez nem ilyen egyszerű!
Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk
De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.
Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker
Üdv
Attila
"P" rendszám miért nem működik külföldön?
Szerintem a felelősség vállalás változása miatt a határon túl, legalábbis nekem így lenne egyértelmű!
Esetleg valaki nem tud valamit az ideiglenes rendszámról amit németben lehet 2 hétre megkapni? Akit beírnak csak az vezetheti, Magyarországon is él... mennyi idő van a honosításra ha lejárt?
Mert nem tudják mi az a mesekönyv amit kinyújtasz neki... nekem még nem volt vele problémám pedig rendszeres vendég vagyok, elmagyaráztam neki mi-micsoda rádiózott és vissza adta, de éjjel nem is állítottak még meg vele. Az olasz hazaküld a p-vel egyenlőre az osztrák meg a német még nem.
A sárga rendszámhoz(5napos) 2 féle biztosítás létezik, az egyik ami nem jó magyarországon a másik jó(értelem szerűen drágább ami jó nálunk), a piros szélű 30 napos elfogadják eu-ban.
Az 5 naposért kb.90 ójró, a 30 napos 200 ojró.
Ha tudsz nyelvet eltudod neki mondani és nem ráz le azzal hogy jó lesz és olyat kapsz amit nem fognak levenni és nem büntet meg a rendőr.
osztrák pálya matrica 10 napos 8 ojró és még tankolsz 1.59 ojró/liter a 95ös, a dizel most nem jut eszmbe hülyeséget nem akarok beszélni.
NKH-s műszaki egyedi forgalomba helyezéssel 40e, okmányiroda 21e ft, meg a regadó, és ahogy Attila írta hetekig is tarthat ha nincs kontakt, ha van páróra.