minimal fórum hozzászólásai

minimal Elküldve: 2013-12-03 15:48 Termosztát

compact írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Az EGR termosztátnak, ugye hideg motornál nem engedhet át, csak melegnél?

Illetve a nagy termosztát nyitási hőmérséklete csúszhat lejjebb?

Nem akar bemelegedni az autóm rendesen, és nem tudom melyik termosztát lehet a rossz!

Előre is köszönöm!


Mindkettő rossz lehet, de a fő ludas a bemelegedés problémával a nagy termosztát!


kezd el melegíteni és fogd meg közben az alsó vizcsővet, mielött még függőlegesen állna a mutató.
Ha a hideg és a normál között langyos akkor nyitva van folyton a nagy termoszod azért hűl. Az is elég ha azt cseréled, de ha nem jelent problémát mindkettő akkor egyszerre.

minimal Elküldve: 2013-11-27 11:17 Teligumiszett

YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.

minimal Elküldve: 2013-10-20 16:03 Ápolás, tisztítás

Egy nagyon karcos,fakó,és érdes felületű 46os készült ma el...
belefényképeztem a napba is hogy látszodjon hogy a karcokat teljesen leszedtem róla.

minimal Elküldve: 2013-10-11 08:11 Ápolás, tisztítás

viktor írta:
Robin68 írta:
jons írta:
feco7939 írta:
Az Autoglym sem egy olcsó kategória ahogy én nézem. A 3M-ben csak abból a megfontolásból gondolkoztam mert a mostani munkahelyemnek valami partnercége és lehet hozzá tudnék jutni nagyker áron.
Igazából a következőkre van szükségem:
Elfogadható minőségű sampon kézi szivacsos mosásra.
Polírpaszta, évente egyszer átpasztázásra, amit kézi erővel is meg lehet csinálni szépen, mivel gépem nincs.
Tartós wax évente kétszer átwaxolásra.
Műanyag és gumiápoló a belső térre ami nem zsíroz, nem ragad mint a hagyományos szilikon.
Ja, és ha majd már nagyon matt lesz a lámpabúra, akkor ahhoz a megfelelő eszközök a felpolírozására.


Ha nagykeráron hozzá tudsz jutni a 3M-hez akkor nincs miről beszélni. Válaszd azt.

Azt nem mondtam egy szóval se, hogy az autoglym olcsó. Én csak arra céloztam, hogy kevésbé igényel profi szerszámokat, mint a 3M. A kézi polírozás, mint fogalom, vagy amit az emberek gondolnak róla, eleve hibás feltevés. Kézzel nem tudsz annyit koptatni a lakkon, hogy a karcokat el tudd távolítani, illetve helyesebben tudsz, csak 2 napodba és rengeteg energiába kerül én meg megcsinálom nevetve 4-6 óra alatt. A lámpabúrára is jó a kocsin alkalmazott 3 lépcsős polírozás, csak még csiszolgatni is kell előtte ezzel-azzal.
A többi amit írtál mind van az autoglymnek meg más cégeknek is. Próbálkozni kell, hátha találsz olcsóbbat ami ugyanolyan jó.


Nézd meg estleg a MAXOLEN termékeket még, árban mi a külömbség. A régi cégemhez anno a 3M mellett ezekkel is dolgoztunk. De ha 3M-et tudsz szerezni nagyker áron akkor ne habozz......



Szia!
Esetleg még van a Rivax, én azzal dolgozom.
Kézzel nem tudsz normálisan polírozni. Csak összerondítod a fényezést foltos és karcos lesz. Normális polírozáshoz gép kell. Ha nem akarsz rá sokat költeni, akkor az obi-ban lehet kapni tízen pár ezer forint ér einhel polírozógépet, nyomaték szabályzós ( nem esik le a fordulata)
Kézzel max a kilincsek alatt vagy a lökhárító zugaiban érdemes csiszatolni.



Riwaxból PX100-as polírszert próbáld ki meg hozzá 1-2 korongot. Azzal "kezdőként" nem tudod összebarmolni a lakkot, de látványos lesz a javulás. Ezt csak géppel tudod eldolgozni, kézzel ne kezdj bele mert sosem végzel...

minimal Elküldve: 2013-08-16 16:56 Akkumulátor

dbtibi írta:
jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


szia, nekem amikor a kipuffot cserélték és hegesztették fenn a kocsin, nem kötötték le, nem tapasztaltam azóta semmi hibát. Remélem segít az infó.


Bármilyen hegesztés van akkumulátor őr-t ha tesz rá akkor biztos nem lesz semmi, és így az akksit sem kell levenni... nálunk az összes kipufogós használja, nem tétel.

minimal Elküldve: 2013-05-12 15:07 Balesetek BMW-vel...

Robinson írta:
nickname írta: A link neve

Az összes ilyen uszító, nyomorult újságírót agyon kellene verni. "persze azt is aki az autót vezette"

"Nyíradony irányából Hajdúsámson irányába tartó BMW vezetője ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti bal oldali sávba, ahol összeütközött a vele szembe haladó személyautóval." A vétlen autó márkáját már meg sem említik."


Ez mindig így van. Ha megnézed, bármilyen balesetről van szó, ha az okozó nem BMW-s, akkor simán csak autó... Bár ugyanez van az audi-val is ám.


elég gyenge a kép de én egy e34-et és egy e46ot látok.

minimal Elküldve: 2013-04-22 09:41 Mi lehet a baj?

troooger írta: sziasztok,
Gondoltam a nagy melegben kicsit bekapcsolom a klímát, erre kicsit furi nyöszörgő hangot adott, és nem olyan hideg levegőt fújt mint szokott. Van valakinek ötlete mi lehet a baj?


Vidd el egy klimáshoz, szerintem csak tölteni kell.

minimal Elküldve: 2013-04-19 10:01 Társalgó

Nirocska írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni menet közben nyitott ablaknál nem füst de valami égéstermék féle szag áramlik be az utas fülkébe.Valami valahol vissza csapódik.Elég fura torok kaparó ez a szag.Előre is köszi a segítségeteket.
Nirocska


Szagolj be az első kerekeidhez miután mentél vele és érzed a szagát, szerintem valamelyik fékmunkahengered nem húz vissza eléggé, én is jártam már így.



minimal Elküldve: 2013-04-17 22:44 Autóvásárlás

Balu088 írta: Sziasztok!
Múltkor már kérdezősködtem nálatok az E46 tipussal kapcsolatban , nagyjából eldőlt hogy talán benzines lesz mégis a nekem ideális jelőlt.
Találtam 2 autót is , egy bezinest és egy dízelt. Még nem hívtam fel az eladót , bár nekem nagyon , gyanúsan olcsónak tűnnek valamiért... a km is meglehetősen kevés.....
automatáért nem rajongok de az ára miatt és ez életkor miatt nagyon csábító , de amiket olvastam fórumon az elműlt honapokban félek hogy pár szár ezret kéne még költenem rájuk
http://www.expressz.hu/bmw-320i-320i-45157704/
http://www.expressz.hu/bmw-320...-45363199/
Segítségeteket előre is köszönöm


800e-ért nem fogsz 2003-mas E46-ot venni vagy nem értem: 800e a keret vagy a 2003-mas E46?

minimal Elküldve: 2013-02-12 14:12 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta: Szia !

Nekem is csinálta párszor fölég ha emelkedőn vagy lejtőn állsz meg akkor csinálj.
Meg kell tankolni rendesen mert ha kevés a benzin benne akkor nem tudja a üzemanyagot át emelni az egyik tankból a másikba.
amit csináltam hogy megjavuljon : 1., Tankolóm rendesen !
2., Holtpont jeladó vagy más néven (vezérműtengely.jeladó).
3., Üzemanyag szűrő csere.
Ezek szerintem megoldják a problémát.
Még érdemes a akkumulátor sarujának a feszességét ellenőrizni.

ha valahol le robbansz úgy , hogy pl: lejtőn vagy emelkedőn nem indul be a kocsid vontatni kell addig amíg nem lesz egyenes az út és vontatás közbe indítózni , be fog indulni nekem is így volt.



Hiba kódot kell olvasni, de valószínűleg a vez.tengely jeladó a hibás. Automatát nem lehet vontatva inditani.

minimal Elküldve: 2013-01-01 22:26 Autóvásárlás

Helioport írta: Nem hiszem el, hogy ezt a gépet még nem vitték el! Kb 1,5 hónapja láttam, akkor hozták be pont, és imádtam! Megnéztem, elhoznám... De nem fér bele a büdzsébe. Nincs szétcseszve, amit a bmw-szem észrevesz. Nem kozmetikás, egyben vagyon.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...90-6471230



Ez most jött a kozmetikából.

minimal Elküldve: 2012-12-27 16:00 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:

én ezt nem is használom, inkább beraktam egy kamerát hátra a lökösbe, persze az újabb BMW radarja már sokkal profibb, szebb, vizuálisabb.


hova raktad azt a kamerát? hogy van megoldva? milyen kamera? stb... érdekelne a kivitelezés. mostanában kamerákat nézegetek igaz USB megoldás dolgok, e ha carPC-ben gondolkozom, akkor kivitelezhető azzal is.


Nekem ilyen van benne.
DRILL-170 - BEFÚRHATÓ
mini vízálló 170 fokos nagylátószögű egészen kis méretű tolatókamera
Eladási ára: 19800 Ft.
Megrendelés Telefonon06-1)291-2609 vagy Webáruházunkban: www.12volt.hu

Beszerelve: 32900 Ft. Beszerelése megvárható, kb 2 óra
Beszerelésre időpont egyeztetés: (06-1)291-2609 vagy 06-209-357-228

(Beszerelt ár itt monitor vagy kijelző nélkül értendő! Tartalmazza a kamera árát, a felszerelését az autó hátuljára, a vezetékek behúzását előre a műszerfalhoz a hozzá kötendő kijelzőig, monitorig vagy TV-ig) Ha nem elég a kamerához adott általában 5m hosszú RCA video jel kábel, akkor annak a toldó kábelnek az ára külön 900 - 1500 Ft szükséges hossztól függően!

[Nagyobb képek róla] 1 ÉV GARANCIÁVAL!

170 fokos NAGYLÁTÓSZÖGŰ kamera, szuper éles kép!
MÉRETEI: 29x16 mm
0.1 lux érzékenységű
Vízszintesen 170 fok, függőlegesen 50 fok a látószöge
SZÍNES CMD (C-MOS DIGITAL) TECHNOLÓGIA
TÁVOLSÁG RASZTER BEOSZTÁS (a mögöttes tárgy távolsága méterben)
KÉPNORMA: NTSC 420 TV Lines 656X492 Pixel
Üzemeltethető hőmérséklet: -20° + 50°
5 méter RCA kábel
VÍZÁLLÓ
Éjjellátó: C-MOS digital technológia
Távolság rastrer beosztás
Víz és ütésálló fém tokozás
Fényérzékenység: Minimális, 0,1Lux (a tolató lámpa fénye elég)

http://www.autoriasztok.hu/tol...latokamera

átfúrtam a fekete díszlécnél középen a lököst. Nem is látszik, épp hogy kidudorodik.
Én JVC fejegységre dugtam rá,kis monitoros, R-be teszem azonnal képre vált.
Jobban szeretem, ha látom, az a biztos. Olcsó szarokat nem érdemes venni, mert esetleg beázik. Egy olcsóval már megjártam. Ennek biztos ami biztos beragasztottam epoxival a végét ahol bemegy a zsinór.Mivel ha te szereled be nincs garancia. Már vagy 3 éve semmi gond vele.


hát nem tudom ez milyen lehet, de ennyiért bőven jó ha nem működik akkor is
kamera+kijelző


Ez olyan képet fog adni mint a legelső kamerás mobilok még nappal sem fogsz látni vele

minimal Elküldve: 2012-12-24 10:43 Boldog Karácsonyt

Boldog karácsonyt mindenkinek!
És amíg még lehet kilincsel előre!

minimal Elküldve: 2012-12-17 12:33 Hûtõvíz és vízpumpa

YELLOW írta:
csanyimiklos írta:
YELLOW írta:
csanyimiklos írta: sziasztok,ma bejelzett nekem a motorhütésszint lezés alacsony,megnéztem,tényéeg nem volt benne viz,oks elmentem vette, bele hamar fagyálot ,beletöltöttems elinditottam,fütést felkapcsoltam had járjon,s néztem hogy hol csepereg a viz.......alánéztem és burkolat alatt már jöttek is kis cseppek,,,,,,mentem vele pár métert, s felnyitottam motorháztetöt és mikor megláttam elájultam,külsö szijakon állt a viz vagy nem tudom mi mert elég fura volt a szine,,,,de nem tudom honnan jön a viz,csak azt hogy valami gond van,.de nem látok alá,remélem nem a vizpumpánál folyik,,,,,,,a morot meg nem szeretném megsütni,,,,,,segitség kellene mi a baj?


nézd emg az összes hűtéscsövet, csatlakozést a hűtőnél. ha nincs lecsúszás, repedés, akkor kezdhetsz aggódni. mármint onnan úgyis csak szervíz tud segíteni.


ja ha belelátnék ,hiszen minden burkolva van s eldugva,,, azt hiszed nem azt nézem már egész nap?,BELEörülök.....ja holnap viszem szerelöhöz,,,


jóvana én csak segíteni akartam, le ne harapd már a fejem hát azt a sok szar burkolatot le lehet szedni, nem nagy ördöngősség.




minimal Elküldve: 2012-12-12 22:31 Autóvásárlás

Thony írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Azért ez nem ilyen egyszerű!


Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk


De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.





Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker

Üdv

Attila



"P" rendszám miért nem működik külföldön?



Szerintem a felelősség vállalás változása miatt a határon túl, legalábbis nekem így lenne egyértelmű!


Esetleg valaki nem tud valamit az ideiglenes rendszámról amit németben lehet 2 hétre megkapni? Akit beírnak csak az vezetheti, Magyarországon is él... mennyi idő van a honosításra ha lejárt?


Mert nem tudják mi az a mesekönyv amit kinyújtasz neki... nekem még nem volt vele problémám pedig rendszeres vendég vagyok, elmagyaráztam neki mi-micsoda rádiózott és vissza adta, de éjjel nem is állítottak még meg vele. Az olasz hazaküld a p-vel egyenlőre az osztrák meg a német még nem.

A sárga rendszámhoz(5napos) 2 féle biztosítás létezik, az egyik ami nem jó magyarországon a másik jó(értelem szerűen drágább ami jó nálunk), a piros szélű 30 napos elfogadják eu-ban.

Az 5 naposért kb.90 ójró, a 30 napos 200 ojró.
Ha tudsz nyelvet eltudod neki mondani és nem ráz le azzal hogy jó lesz és olyat kapsz amit nem fognak levenni és nem büntet meg a rendőr.

osztrák pálya matrica 10 napos 8 ojró és még tankolsz 1.59 ojró/liter a 95ös, a dizel most nem jut eszmbe hülyeséget nem akarok beszélni.

NKH-s műszaki egyedi forgalomba helyezéssel 40e, okmányiroda 21e ft, meg a regadó, és ahogy Attila írta hetekig is tarthat ha nincs kontakt, ha van páróra.