viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2013-12-10 17:22 Kipufogo füst!

hancurozo írta:
viktor írta:
Puli írta:
viktor írta:
Tano írta:
Puli írta: Átolvasgattam,bár látom vannak még néhányan rajtam kívül is, akik nem vágják, hogy ez pontosan hogyan is működik. Igyekeztem kihámozni belőle az infót:
Szóval ez az EGR hűtő: az 1-es tétel
EGR hűtő

Itt mehet el a hűtővizem? és ettől lehet néha több a füst?!


Igen, az 1-es az.
Igen mehet itt is el hűtővíz, amitől más lesz a kipuffgáz színe.


Ez egy hőcserélő, aminek a belsejében hossz irányú csövecskék (lyukak) vannak, amiken a visszavezetett kipufogógáz áramlik. A csövecskék körül pedig kering a hűtővíz.
Keletkezik benn egy repedés és ott szivárog be a hűtővíz. Amit az után beszív a motor az égéstérbe. Ezért látszik a fehéres gőz (kipufogó) a kocsi mögött. Ami alap esetben is van (minimális), de csak addig, amíg a kipufogó rendszer fel nem melegszik és el nem párolog belőle a kicsapódott kondenzvíz.
Az a buli az egészben, ha ledugózod az egérszelepet,(mint ahogy sok okos javasolja csere helyett, vagy teljesítmény növekedés remélve) akkor nem látod a figyelmeztető gőzfelhőt és csak akkor veszed észre, hogy rossz a hőcserélő amikor már hengerfejes lett az autó.
Nekem már ment tönkre, kb 2km alatt elitta a vizet és hengerfejes lett az autó.
2000-es 20d volt az is.



Nekem kb. 2 hónapja volt hengerfejes! Elöregedett a tömítésem és átfolyt a vizem...
DE kb azóta fogy a vizem... már egy csövet cseréltünk,de még mindig és nagyon úgy tűnik,hogy mivel sehol nem látunk folyást így az EGR-nél van valami! Szét kellene szedni! Egyik nap sort is kerítünk rá! De őszintén legszívesebben én is ledugóznám!


Azt hiszem félre értesz valamit. Ez kipufogó gáz hűtő, azért hogy a visszavezetett gáz ne legyen forró, nem tudod kiiktatni. Ha ledugózód az egr szelepet attól még az egr hűtő folyni fog csak nem az égéstérbe kerül a víz. Tehát ezt mindenképpen ki kel cserélni, ha dugózol, ha nem. Az egr szelepet meg le lehet venni és ki lehet takarítani, kb olyan bonyolult mint az alapjárati motor takarítása. De ez mindenkinek a saját gondja, hogy hogyan buherálja meg az autóját. Egyébként, ha leveszitek azt a hűtőt, akkor nyomáspróbával meg lehet nézni, hogy ereszt e. És ha már a kezedben van látni fogod, tele van fekete beleégett korommal. Lehet, hogy már alig megy keresztül rajta a gáz. Így pedig az egr szelep sem működik, mert nincs mit áteresszen.



Teljesen igazad van. De nem csak az EGR szelepedet kell takarítani, hanem a szívócsonkot és a hengerfej szívóoldalát is. A hengerfejben a szelepszárakat, szívócsatornát nem olyan egyszerű kitakarítani. (főleg úgy, hogy nem veszed le a hengerfejet)


Elképzelhető, hogy ott is lenne mit takarítani. Bár amikor ebből az okból kifolyólag hengerfejes lett a 20d-m, akkor a hengerfej és a többi hozzá tartozó alkatrész egyáltalán nem volt tele dzsungával. Pedig 200 ezer felett volt a km. Lehet, hogy a befolyt hűtővíz lemosta

viktor Elküldve: 2013-12-10 15:10 Kipufogo füst!

Puli írta:
viktor írta:
Tano írta:
Puli írta: Átolvasgattam,bár látom vannak még néhányan rajtam kívül is, akik nem vágják, hogy ez pontosan hogyan is működik. Igyekeztem kihámozni belőle az infót:
Szóval ez az EGR hűtő: az 1-es tétel
EGR hűtő

Itt mehet el a hűtővizem? és ettől lehet néha több a füst?!


Igen, az 1-es az.
Igen mehet itt is el hűtővíz, amitől más lesz a kipuffgáz színe.


Ez egy hőcserélő, aminek a belsejében hossz irányú csövecskék (lyukak) vannak, amiken a visszavezetett kipufogógáz áramlik. A csövecskék körül pedig kering a hűtővíz.
Keletkezik benn egy repedés és ott szivárog be a hűtővíz. Amit az után beszív a motor az égéstérbe. Ezért látszik a fehéres gőz (kipufogó) a kocsi mögött. Ami alap esetben is van (minimális), de csak addig, amíg a kipufogó rendszer fel nem melegszik és el nem párolog belőle a kicsapódott kondenzvíz.
Az a buli az egészben, ha ledugózod az egérszelepet,(mint ahogy sok okos javasolja csere helyett, vagy teljesítmény növekedés remélve) akkor nem látod a figyelmeztető gőzfelhőt és csak akkor veszed észre, hogy rossz a hőcserélő amikor már hengerfejes lett az autó.
Nekem már ment tönkre, kb 2km alatt elitta a vizet és hengerfejes lett az autó.
2000-es 20d volt az is.



Nekem kb. 2 hónapja volt hengerfejes! Elöregedett a tömítésem és átfolyt a vizem...
DE kb azóta fogy a vizem... már egy csövet cseréltünk,de még mindig és nagyon úgy tűnik,hogy mivel sehol nem látunk folyást így az EGR-nél van valami! Szét kellene szedni! Egyik nap sort is kerítünk rá! De őszintén legszívesebben én is ledugóznám!


Azt hiszem félre értesz valamit. Ez kipufogó gáz hűtő a hűtő rendszer részét képezi. Azért hogy a visszavezetett gáz ne legyen forró, nem tudod kiiktatni (át kell alakítani hozzá a hűtőrendszert). Ha ledugózód az egr szelepet, attól még az egr hűtő folyni fog, csak nem az égéstérbe kerül a víz, hanem a másik irányba fog elfolyni. Tehát ezt mindenképpen ki kel cserélni, ha dugózol, ha nem. Az egr szelepet meg le lehet venni és ki lehet takarítani, kb olyan bonyolult mint az alapjárati motor takarítása. De ez mindenkinek a saját gondja, hogy hogyan buherálja meg az autóját. Egyébként, ha leveszitek azt a hűtőt, akkor nyomáspróbával meg lehet nézni, hogy ereszt e. És ha már a kezedben van látni fogod, tele van fekete beleégett korommal. Lehet, hogy már alig megy keresztül rajta a gáz. Így pedig az egr szelep sem működik, mert nincs mit áteresszen.



viktor Elküldve: 2013-12-06 09:45 Mi lehet a baj?

haka írta:
SP_323i írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Hali!

Biztos, hogy nem ejti el a CR a nyomást? Lehet a nyomásszabályzó szaraxik, de akár még vmelyik porlasztócsúcs is elengedheti. Nekem hasonló jelenséget okozott egy ilyen hiba. A végén már be se indult reggel. Addig meg szép lassan egyre nehezebben pöccent be reggel. Napközben semmi jele nem volt. Szépen indult minden esetben ...
Az aksicsere volt nálam is az első, mert persze, hogy a hideg beálltával kezdődik az ilyen nyavalyáskodás.


Hát lehet. Kicsit mintha a pumpa erőlködne, amíg nem indul, de ezt nem biztos, hogy jól meg tudom ítélni. Hibának bent volt elég sok CR nyomás hiba.
A CR hibára a Ricsi azt mondja nagy valószínűséggel vezérlő vagy pumpa. Csak miért oldódik meg a bikától?
Mert hogy attól nem kéne neki. És ha vezérlő vagy pumpa, akkor miért csak reggel jön elő..
A gyertyákra nem ír hibát, ráadásul kettő új benne, nyáron raktuk bele, mert akkor írta a hibát rájuk.

Akkor passz. Kezd az olcsóbb és egyszerűbb végével a dolgot. Szerezz bele kölcsön egy új, vagy tuti jó aksit.

viktor Elküldve: 2013-12-06 08:47 Mi lehet a baj?

haka írta:
viktor írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Szerintem izzítógyertya



Azt mondják, azt kiírná a diag, és nem ír rá hibát.
Azt átlökné a bika?

Amúgy egy 1.4-es benzinessel bikázom, nem egy atomerőművel.
Amit még észrevettem, hogy tegnap este meg ma, mintha már 2-vel többet tekerne az önindító a szokásosnál, amikor már indítja.

Üzemanyagszűrőre is gondolok. Bár azon se segít a bika
Meg most reggel az jutott eszembe, hogy lehet-e rossz az önindító, ha normális ebességgel pörög


Hasonló eset volt már velem is, egy régebbi autómmal. Azt is tekerte rendesen az önindító, de nem indult. Az aksi csere segített. Ha egykét gyertya rossz akkor azt még a rábikázás vagy egy jó aksi elindítja. Csak kicsit tovább tekeri.
Próbálj meg indítózás nélkül többször ráizzítani. Talán az is segít


viktor Elküldve: 2013-12-06 07:43 Mi lehet a baj?

haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Szerintem izzítógyertya

viktor Elküldve: 2013-12-05 15:27 Kipufogo füst!

Tano írta:
Puli írta: Átolvasgattam,bár látom vannak még néhányan rajtam kívül is, akik nem vágják, hogy ez pontosan hogyan is működik. Igyekeztem kihámozni belőle az infót:
Szóval ez az EGR hűtő: az 1-es tétel
EGR hűtő

Itt mehet el a hűtővizem? és ettől lehet néha több a füst?!


Igen, az 1-es az.
Igen mehet itt is el hűtővíz, amitől más lesz a kipuffgáz színe.


Ez egy hőcserélő, aminek a belsejében hossz irányú csövecskék (lyukak) vannak, amiken a visszavezetett kipufogógáz áramlik. A csövecskék körül pedig kering a hűtővíz.
Keletkezik benn egy repedés és ott szivárog be a hűtővíz. Amit az után beszív a motor az égéstérbe. Ezért látszik a fehéres gőz (kipufogó) a kocsi mögött. Ami alap esetben is van (minimális), de csak addig, amíg a kipufogó rendszer fel nem melegszik és el nem párolog belőle a kicsapódott kondenzvíz.
Az a buli az egészben, ha ledugózod az egérszelepet,(mint ahogy sok okos javasolja csere helyett, vagy teljesítmény növekedés remélve) akkor nem látod a figyelmeztető gőzfelhőt és csak akkor veszed észre, hogy rossz a hőcserélő amikor már hengerfejes lett az autó.
Nekem már ment tönkre, kb 2km alatt elitta a vizet és hengerfejes lett az autó.
2000-es 20d volt az is.

viktor Elküldve: 2013-12-05 08:59 Kipufogo füst!

Puli írta:
Tano írta:
Puli írta: Mitől függ az ,hogy mennyire dől a füst a kocsiból? Igazából, semmi probléma nincs vele, de néha nekem annyira soknak tűnik! Lámpánál állok és dől belőle a füst, ilyen szürkés színű, nincs erősebb szaga mint eddig! (Hűtőfolyadék fogyáshoz van köze vajon?)


Hideg időben jobban látszik a füst, ez megtéveszthet.
Hűtőfolyadék fogyáshoz is LEHET köze, ha pl. az EGR hűtőn kersztül bejut a víz a rendszerbe. Másik topikban pont ezt tárgyaltuk.


Keresgéltem, de nem találtam ilyen beszélgetést!
Tudnál segíteni!? Vagy csak linkeld be lécci,hogy a RealOEM-be hol találom ezt az alkatrészt!
Átnéztünk mindent, és találunk semmilyen csöpögést,folyást! Mégis töltögetem a h.folyadékot.
(Pár hónappal ezelőtt hengerfej tömítést cseréltünk és azt hittem,hogy nincs rendesen le légtelenítve a rendszer és azért kell mindig után töltenem,de ezt már sok találom...)


Szia!
http://bmwfans.info/parts-cata...n_cooling/

Az 1. számú alkatrész az, ha jól megnézed a motort elölről, akkor kikukucskál a burkolatok között. Rögtön a hűtő mögött. Fém henger.

viktor Elküldve: 2013-12-03 14:16 Segítsetek!

Rambo írta: Sziasztok!!Nagy segítségre volna szükségem.Van egy 318 d e 46 Bmw-m.Motorvezérlő hibát mond a szerelő fel lett újítva az adagoló elektromos része,a porlasztó cserélve,állítólag a vezérlő tette tönkre.Légyszives segítsetek jó-e a 320d motorvezérlő vagy sem esetleg tudtok ilyenbe valót vezérlőt illetve miért mehetett tönkre van-e egyéb oka??Köszönöm a mielőbbi válaszotokat!!Üsv János


Szia!
Annak idején amikor tönkre ment a 20d-m adagolója (elektromos része) azt mondták hogy azt nem lehet külön felújítani, csak ha a mechanikus része megy tönkre. Azt lehet kisebb vagyonért kétes eredménnyel. Egyébként kuka az egész.
Szerintem itt is ez lehet a gond.
De lehet, hogy azóta megtudják csinálni. Hiszen rohan a világ, táltosok mindig születnek.
Ismerős dolgozik a bosch gyárban, ott kérdezett rá erre a hibára, valami mérnöknél.
Az mondta azt, hogy a villanyos részét nem lehet megjavítani, sem pedig egy másikéval összepárosítani. De mint mondtam, mindig jön valami új táltos, aki talál rá módot, hogy amit nem lehet azt lehessen.

Szerintem továbbra is az adagoló a ludas. Azt is nézesd meg valami hozzáértővel, mielőtt tovább költekezel.

viktor Elküldve: 2013-11-26 15:28 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Ennek a belsejét nézzétek meg!Akkor szétmállót belűekben hány km van?
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Sose mondanák meg,hogy 526 ezer van benne. Ezt is behozza majd valami nepper aztán kidobja inkább a vezetett szervizkönyvét, beállítja órát 200ra és eladja búsás haszonnal valami madárnak..


azért elég érdekes a belső összeállítás, ha valaki így választotta, azzal nem élnék egy fedél alatt. lehet az ülések ajtókárpit szövetrésze már cserélt. ha gyárilag ilyne, akkor elképzelhető, de ezzel inkább csak autópályáztak 90%-ban, méghozzá jó hosszas utakon.


Ez így gyári.
Nekem az e46 turing-ban ugyan ilyen kárpit volt. Kellemes barátságos volt a belsőtér. Igaz sötétkék volt az autó. Sokaknak tetszett, hogy nem olyan mintegy odú. Vagy fantáziátlan mint egy fekete autó, fekete belsővel, esetleg szürke autó, szürke belsővel.

viktor Elküldve: 2013-11-20 18:34 Magyar nyelvû leírás?

laczkogeri írta:
Sziasztok! nem találtam meg a megfelelő Topic-t neki, szeretném megkérdezni az iDrive magyarorsítása mennyibe kerül? és hol tudják megcsinálni? (és nem csak ilyen selejt fordítás,hanem profi és teljesértékű és az egészet cakumpuder lemagyarosítják)?

Szia!
Az i drive magyarosítása az egész autó magyarosítását jelenti. Tehát az autó szoftverét "felül írják" egy olyannal ami tud magyarul is. Ezáltal az összes hibakód bejegyzés, meg még tudomisén mik törlődnek.
Viszont az autóval magyarul tudsz "kommunikálni". Én megcsináltattam, ha lehet még valamivel fokozni az bmw kényelmét, akkor ez az. Egyébként a gps is csak akkor lesz magyar, ha az autó is tud magyarul. Addig ne is telepíts gps szoftvert, mert az is letörlődik.
Már nem emlékszem pontosan, de olyan 30-35 ezerért csinálták csak a magyarítást. Még kb ennyi a gps térkép telepítés.

viktor Elküldve: 2013-11-17 10:53 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
viktor írta:
Tanácsot kért. Nem azt, hogy valaki a neten keresztül ingyen megcsinálja Neki.
Akkor helyesbítek: Ha nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni , esetleg nem is akarsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál.
De a megjegyzés nem neked szólt. Vagy te vagy a Szotakdavid?



Kedves Viktor!

adtam Neki tanácsot:Ne tervezzen nagy karácsonyt!!

pár napja vette és máris railnyomás problémával és töltőnyomás szabályzóval küzd??!!!



Szia, Dávid!

Valóban adtál neki "tanácsot".
Menyivel egyszerűbb lett volna rögtön azt írni, hogy railnyomás és töltőnyomás szabályzóval van baj. Ami drága mulatság.
Ha már így árnyékra vetődött, legalább mi ne szívjuk a vérét.
Gondolom ennek a fórumnak az is célja, hogy segítsük egy mást. Persze az ésszerűség határain belül.

Üdv: Viktor.

viktor Elküldve: 2013-11-16 21:54 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
viktor írta:
anubisz írta:
viktor írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.




Azért nehogy tarkón lődd magad, egy kis poén miatt.Látszik új vagy. Ha így folytatod hamar infarktusod lesz. Ez egy fórum, nem márkaszerviz,20 millás diagnosztikai géppel.
Gondoljátok már, hogy 20 oldalas diag adatot bemásoltok, majd ingyen valaki megcsinálja a kocsit, a neten keresztül?


Tanácsot kért. Nem azt, hogy valaki a neten keresztül ingyen megcsinálja Neki.
Akkor helyesbítek: Ha nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni , esetleg nem is akarsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál.
De a megjegyzés nem neked szólt. Vagy te vagy a Szotakdavid?



Én ezt megértem, de gondold el, valaki lediagolja a kocsit, és nem tudja értelmezni mik a hibák? Akkor minek piszkál bele ,miért nem bízza hozzáértőre, itt kezdődik a baj, nem ott, hogy a neten rákérdezek, hogy cseréljek ki valamit.
Utána meg sírnak, hogy mindenki mást mondott, és ki cserélte a fél kocsit, mert mindenki másnak látta a hibát. Most vett kocsit, az első, hogy normális műhelybe rendbe hozatom, nem a neten keresek infót, aztán vagy bejön, vagy nem. Én így látom.


Ebben teljesen igazad van. Ezt kellett volna rögtön írni neki, nem beszólni. Pláne, hogy az első IGAZI AUTÓ-jával bajlódik. Legalább azt érezze, hogy segítőkész rendes emberekkel tud kommunikálni itt a fórumon.

viktor Elküldve: 2013-11-16 21:24 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
viktor írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.




Azért nehogy tarkón lődd magad, egy kis poén miatt.Látszik új vagy. Ha így folytatod hamar infarktusod lesz. Ez egy fórum, nem márkaszerviz,20 millás diagnosztikai géppel.
Gondoljátok már, hogy 20 oldalas diag adatot bemásoltok, majd ingyen valaki megcsinálja a kocsit, a neten keresztül?


Tanácsot kért. Nem azt, hogy valaki a neten keresztül ingyen megcsinálja Neki.
Akkor helyesbítek: Ha nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni , esetleg nem is akarsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál.
De a megjegyzés nem neked szólt. Vagy te vagy a Szotakdavid?

viktor Elküldve: 2013-11-16 20:44 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.


viktor Elküldve: 2013-11-13 22:54 Mi lehet a baj?

laczkogeri írta:
viktor írta:
laczkogeri írta: Ma voltam gumisnál,és felrakattam a téli gumikat a felnimre,mentem vele pár KM-ert ,és felvillant egy piros felkiáltójel, hogy kerék defekt (Tyre puncture),80-nál többel ne menjek.Természetesen nem kaptam defektet,a kocsi vezetésében semmilyen változás nem tapasztalható (nem rángat,nem kopog,stb). Mi ilyenkor a teendő?


Szia!
Be kell állítani (kalibrálni) az i drive menüben, minden kerékcsere és gumipumpálás után.



Tudnál segíteni,hogyan is kell ezt megcsinálni,mert én meg az angol nem vagyunk jóban,mert németes vagyok.


Az a helyzet, nem biztos, hogy ugyanaz az i drive a két autóban. Meg ráadásul az enyém magyarítva lett. viszont a beállítások menürészben tudsz nyelvet váltani. szerintem németet biztos találsz benne.