viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2016-04-02 22:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kukoricatolvaj írta: Helo!

A következő kocsit néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ek-9933203

A kérdésem az, hogy kell-e félni az automata váltótól.

Köszi.


Harap!

Cseréltess benne szűrőt és olajat, csak a típustáblára írt méretű gumit rakjál rá.

viktor Elküldve: 2016-03-17 23:07 kettõstömegü lendkerék

viktor Elküldve: 2016-03-09 20:12 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kgy írta: Sziasztok!

Egy ilyen autónak mennyire reális az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-9831253

Nagyon megtetszett, persze nem minden a külső. 300 ezer futott km, és dízel. Nektek mi a véleményetek róla?


Csini.

viktor Elküldve: 2016-02-24 08:35 Mi lehet a baj?

David8985 írta: Sziasztok!
Már jó ideje fura nyikorgó hangot ad ki az utastérben a ventillátor ha alacsony vagy közepes fordulaton megy. Ma reggel már be sem kapcsol vagy is a kijelző mutatja h működik de maga a ventilátor nem pörög. Valószínű h a motorja beadta a kulcsot. A kérdésem az lenne h esetleg valaki cserélt e már vagy szedett e szét e90ben utastér ventilátort. A neten ahogy keresgélek elvileg az anyosüléssel szemben a kesztyűtartó alatt kell lenni. Valaki valami ötlet tipp tanács mindent örömmel meghallgatnék. Köszi szépen.


Szia!

Nekem is nyikorgott, alján leszedtem a potméter és az alsó csapágyperselybe fújtam wd40 et. onnan kézzel meg is tudod forgatni a ventilátort.
De szerintem a potméter adta meg magát azért nem megy. Kb. 40000 Ft a bmw nél. Nincs után gyártott.

viktor Elküldve: 2016-02-21 16:45 Mi lehet a baj?

xmann írta:
viktor írta:
xmann írta:
xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?


üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó


Amit még észrevettem hogy hidegen üresbe ha túráztatom pukkadozó hang jön a kipufogóból. ezt csak most vettem észre ma


kihagy az egyik henger. gyújtás diagram vagy minek hívják, megmutatja. Gépre vele.


viktor Elküldve: 2016-02-21 13:26 Mi lehet a baj?

xmann írta:
xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?


üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó

viktor Elküldve: 2016-02-19 23:22 Autóvásárlás

gabesz979 írta: Sziasztok! E91 325i megvásárlás előtt vagyok éppen. Segítségeteket kérném, mi a tapasztalat a típussal? Vannak-e típushibái, illetve olyan dolog, amire különös figyelmet kell fordítani az autó átnézésekor? Köszönöm.


Szia!

A típus jó. Típushibák minden autónál vannak. Általában az igénytelen és fillérbaszó emberek által levetett autókkal van baj.
Amire különös figyelmet kell fordítanod az az, hogy ne basszanak át.

viktor Elküldve: 2016-02-16 08:43 Mi lehet a baj?

gyalogerika írta: Üdv az Uraknak!!
Már egyszer nagyon segítettek!!
Szeretném tudni más típusú autóhoz is tudnak segíteni?


Mitsubushi L 200 féltengelyt cseréltek, de már előtte is a jobb oldalról súgó hang jön menet közben, olyan mintha a rádió súgna.A sárhányóról lekerült a fém lemez., lehet köze vagy más lehet? Ha nem jó helyen keresem a segítséget elnézést, de nincs más segítségem!



Féktárcsához vagy valami forgó dologhoz hátul hozzá ér a takarólemez. Az súrlódik. Vagy valami más ér hozzá máshoz.

viktor Elküldve: 2015-12-19 18:20 BMW navi

siluro írta:
Bitu79 írta:
siluro írta: Sziasztok!
2012-s 740-ben szeretném frissíteni a navit, nem feltétlenül márka szervizben.Ilyenkor tulajdonképpen csak a térképet kell frissíteni? Tudtok valakit Veszprém környékén?
Köszönöm.


Torrent oldalak ...
Onnan le lehet szedni sok-sok térképet ingyé.
Ilyen vasam lenne,akkor nem spórolnék ezen
De igazából lövésem sincs róla,mert nincs ilyen verdám.
Gondolom igo8 vagy primo alapú a gyári vavigáció.Ahhoz meg van térkép a torrent oldalakon.
Pl :kickass torrent és társai.


Köszönöm a választ,nem akartam spórolni csak gondoltam hátha van a közelemben olyan bmw szerelő aki le tudja kérni a gyári frissítést. Elég messze vannak tőlem a márkaszervizek meg egy egész napot kell ott eltöltenem állítólag. Na ez a sok.




Beléptető kód is kell hozzá

viktor Elküldve: 2015-10-18 09:56 Motor-váltó

hocila írta:
bmw320d4 írta:
hocila írta: Sziasztok!
A napokban vettem egy E61-es 523i-t. Szép, törésmentes, Németországból származó, követhető 200 ezer km-es múlttal rendelkező példány, de úgy tűnik nincs vele szerencsém.
A motorja (N52B25A) 350 km-enként kér egy liter olajat, a váltója (manuális 6-os) kidobálja az egyes úgy tízből egyszer. Amúgy a motor szépen jár, nem tűnik erőtlennek, normális a fogyasztása. Kompressziót mérettem, az nem nagyon van
A szerelő szerint nem érdemes belefogni a motorgenerálba, olcsóbb a motorcsere bontott motorra, amit vagy találok, vagy nem...
A pénzt rászánnám arra, hogy az autó kompromisszummentesen legyen rendbe rakva, de most úgy tűnik, hogy ez is kevés: mintha az emberek kerülnék az ilyen volumenű munkákat. Most név nélkül írom (de itt is méltatott) szerelő, akihez a másik BMW-met rendszeresen hordtam rutin szervizekre, nem tud (vagy nem hajlandó) időpontot adni, a bontós akinek állítólag van ilyen motorja nem válaszol alap kérdésekre (milyen évjáratból, milyen típusból származik a motor), szóval kicsit kilátástalannak látom a helyzetet. Mindez elkeserít, mivel anyagilag is nyakig benne vagyok ebben a projektben és amúgy valóban egy remek, jobb sorsra érdemes példányról van szó.
Kérem, ha valaki tanáccsal, ötlettel, kapcsolattal, vagy esetleg saját maga tudna segíteni, az legyen kedves írni, illetve felvenni velem a kapcsolatot. Nagyon köszönöm!
Hocila 06/70/kilenc47-hat734


Karternyomás lett mérve?



Nem kizárt, hogy a PCV szelep is csere érett, de hozzáértők szerint az önmagában nem indokolhat ekkora olajfogyasztást. Illetve a kompresszió hiánya önmagában gáz. Az egyes hengerben szárazon 3, olajjal 7, a kettesben 0/0, tovább nem is mértük. Csak azt nem értem, hogy ilyen adatok mellett hogyan lehet erős a motor, és hogyan járhat szépen ?!


Szia!
A kompresszió hiány akár lehet a rosszul záró szelepektől is. De ezt is csak bontással lehet megállapítani.

viktor Elküldve: 2015-10-03 20:24 Turbo

kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Lehet, hogy nem is a turbóval van gond. Esetleg a résolajcsövek eresztenek, akkor szokott vészüzemmódba kapcsolni egy idő után.

viktor Elküldve: 2015-08-11 18:06 Autómata váltó hibakód

nagyiii írta:
elgeri írta:
nagyiii írta:
viktor írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.



na ezért lenne jó, ha valaki kérdez valami hiba miatt, akkor részletesen leír mindent, és akkor sok felesleges kommentet elkerültünk volna.
így megint a kérdés, hogy a szűrűt cseréltek-e a váltóban. megfelelő mennyiségű és minőségű olaj került-e bele? nem kizárt, hogy tényleg a Wandler lesz a ludas, de jobb végig menni fokozatosan, ne verd magad felesleges költségbe. az a bibi egy váltó specialista sem garancia, nekik általában az a lényeg, minél drágább munkájuk legyen. tisztelet a kivételnek.


Igen,volt szürő csere is MANN szűrő,Liqui Moly olaj,kicsit kevesebb mint 5 liter jött le és annyi is ment vissza.



Hát, én nem mertem volna beleönteni a likvidmolyt.



Nem jó olaj L moly?


LM motorolajnak sokan ajánlják, nem lehet vacak.
De úgy tudom váltóba CSAKIS EREDETI BMW VÁLTÓOLAJAT szabad tenni, SEMMI MÁST. Komolyan
Tudom, sokkal drágább

Én is most vagyok egy manuál olaj csere előtt.
Én sehonnan máshonnan nem tudtam megnyugtatóan beszerezni, csak a márkakereskedésből. Ők is egy hónapot vacakoltak vele (méretbeli kiszerelés változás volt a piacon, talán most már gyorsabb lenne), közben én állandóan hívogattam őket. Ma szóltak végre, hogy mehetek érte.


De szerintem a hibához nincs köze az ólaknak,vagy mégis?


Zf váltóba, Zf olaj, zf képviseletnél lehet kapni 4500 körül van 1 liter. De a váltó típusa alapján, pontosan megmondják mi való bele és azt adják. Szűrőt is adnak, ha kell. Akár az olaj is lehet a baja, ha elég sokat mentél már vele.

viktor Elküldve: 2015-08-10 23:07 Autómata váltó hibakód

nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.



na ezért lenne jó, ha valaki kérdez valami hiba miatt, akkor részletesen leír mindent, és akkor sok felesleges kommentet elkerültünk volna.
így megint a kérdés, hogy a szűrűt cseréltek-e a váltóban. megfelelő mennyiségű és minőségű olaj került-e bele? nem kizárt, hogy tényleg a Wandler lesz a ludas, de jobb végig menni fokozatosan, ne verd magad felesleges költségbe. az a bibi egy váltó specialista sem garancia, nekik általában az a lényeg, minél drágább munkájuk legyen. tisztelet a kivételnek.


Igen,volt szürő csere is MANN szűrő,Liqui Moly olaj,kicsit kevesebb mint 5 liter jött le és annyi is ment vissza.



Hát, én nem mertem volna beleönteni a likvidmolyt.

viktor Elküldve: 2015-07-18 11:05 Autómata váltó hibakód

Rolly írta: Sziasztok!

Ma vette észre, hogy magasabb fordulaton történő elváltás előtt ilyen süvítő hang hallatszik, majd ez abbamarad az elváltás után. Minden magasabb fordulatszámon történő elváltáskor eljátssza ezt.

A váltónál nem észlelek rendellenességet, ugyanúgy teszi a dolgát mint eddig..., illetve egy olyan dolgot érzek, hogyha D-be vagy R-be teszem és nem engedem fel a féket akkor egy ilyen enyhe lórúgást érzek.

Valaki találkozott már ilyennel?


Olaj csere, volt már?

viktor Elküldve: 2015-06-16 10:14 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...