« előző123456következő »

státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 12:49


Figyu Lacaca!

Menet közben, mikor pl mentél 90-et, csak leállt?

státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 12:45


Kösz Lacaca


Reggel mikor viszem a szakihoz, megmondom neki h nézze meg, hátha végre sikerül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 12:42


Nekem ugyanez volt és az üa. tartályba épített szivattyú volt a ludas! Nehéz volt rájönni .mert ha kivettük mûködött és a visszarakás után is még 1-2 hétig utána újra kezdte. Minden hidegindításnál "dorombolnia" kell ha nem hallod akkor biztos rossz.

státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 12:09


Az a baj h ez, nem állóhelyzetben, lassulásnál, hanem rendesen menet közben áll le, és utána be se akar indulni. Elõször kigyullad a töltés lámpa, jön a motordiag, aztán köv pill, már áll is a motor.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 11:16


Nekem is ki kellett cserélni a benzinpumpát, volt hogy alig akart elindulni. Utána a légtömegmérõ volt a kövekezõ mert ez is csinált olyat hogy mikor hosszabb táv után valahol meg kellett állni (keresztezõdés, lámpa), vagy ha levettem a gázról a lábam, simán leállt a motor.
A fõtengely jeladó ha szórakozik, akkor melegen is ingadozik az alapjárat és nem kicsit.


státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 09:51


Holnapra kiváncsi vagyok, mert eléggé aggaszt a szerelõk tanácstalansága, minden szerelõ mond vmit, h talán ez talán az, de nincs értelme kicserélni a fél autót, amíg konkrétan rá nem bök vki vmire.

A benzinpumpát kimegyek megnézem, mert Te Zolee legalább tapasztalatból mondod. Köszi.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 09:46


Valóban, elöször mi is a fõtengely jeladóra gyanakodtunk.


státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 09:40


Még holnap megy egy szerelõhöz, ha õ se jön rá hol a gond, akkor marad a márkaszerviz, bár azt azért kerülném a tarifáik miatt.
Felmerült egy újabb lehetõség, fõtengely jeladó. Én nem értek hozzá sajnos.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 09:36


Szewa!
Azért ilyen esetben tényleg nem árt már a szakszerviz! Szerintem.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 09:29


Sztem benzinpumpa lesz! Nálam is hasonló jelennség volt, de nem kínzott ennyi ideig, reggel kezdte, este már nem indult többet. A hibatárolóban semmi nem volt! Az AC motorelektronika adta meg magát.
Az AC a jobb hátsó ülés alatt van a tankba beépítve, hallgatózz vki pedig indítózzon, ha szép egyenletes 'morgást' hallasz, akkor mégsem AC, de ha szakaszos, kihagy akkor megvan a hiba! (mégjobb ha kiveszed a hátsó üléslapot, jobban hallod mit csinál az AC).
Én is kiváncsi leszek az eredményre!

státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 08:02


Ilyeneket írt ki a hibatárolója, h

Égéskimaradás 5 alkalommal
légtömegmérõ
folytószelep
gyújtótrafó

Meg mellette h járó motornál -44 fokos hûtõvíz, ilyen õrültségeket.

Erre azt tanácsolta a szervíz, h cseréljünk gyertyákat, meg üzemanyagszûrõt, aztán meglátjuk.
Csak én már a végére szeretnék járni ennek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 07:09


Adam83 írta: Sziasztok!

Van egy 2002-es 316i és az utóbbi idõben elég csúnya dolgokat kezdett el csinálni. Menet közben minden elõjel nélkül egyszer csak leáll a motor. Ezt többször eljátszotta az utóbbi idõben. Leáll a motor, utána 4-5-ször indítod és megy tovább aztán, egy-két hét semmi, utána, meg mindennap leáll. ezenkívül néha nehezen indul az autó.

Szerelõk eléggé tanácstalanok, nincs ötletük, motordiag után se.

Hallott vki, ilyen problémáról, mert elég kellemetlen és veszélyes is.

Köszi, elõre is.


Szia !

Az furcsa nekem, hogy a hiba kód tárolóban nincs semmi. Szerintem vidd el sûrgõssen egy komolyabb helyre mielõtt tényleg baj történik.
Nagyon érdekel, hogy mi a baja esetleg mire számíthatok majd én is.
Köszi.

státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 23:23


Sziasztok!

Van egy 2002-es 316i és az utóbbi idõben elég csúnya dolgokat kezdett el csinálni. Menet közben minden elõjel nélkül egyszer csak leáll a motor. Ezt többször eljátszotta az utóbbi idõben. Leáll a motor, utána 4-5-ször indítod és megy tovább aztán, egy-két hét semmi, utána, meg mindennap leáll. ezenkívül néha nehezen indul az autó.

Szerelõk eléggé tanácstalanok, nincs ötletük, motordiag után se.

Hallott vki, ilyen problémáról, mert elég kellemetlen és veszélyes is.

Köszi, elõre is.

« előző123456következő »