autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz PATR1K316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 20:53


Sziasztok!
A következõ probléma merült fel az autòmmal (316i compact E36).
A motor pár kilométer után fokozatosan vesztett az erejébõl, olyannyira, hogy 2-esben nem tudtam többel menni, mint 30, majd pár száz méter után megálltam és a motor is leállt. Többszöri indítás után sem indult be, de viszont mire sikerült hazatolni, kb. 15 perc múlva beindult.
Az autó egyébként külföldrõl behozott és sokáig állt, ez volt velem az elsõ útja.
Ha valaki tudna ezzel kapcsolatban valami jó tanácsot\tapasztalatot mondani megköszönném!
Mert keveset alszom mostanában emiatt

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 18:50


EG2510 írta:
EG2510 írta: Sziasztok!

Egy ideje nekem is ezt a jelenséget produkálja a Bömbim, igaz 318i e46 automata.
Üzemi hőfokon, menet közben kigyullad a töltés lámpa, ilyenkor egy pillanatra ránt, vagy néha teljesen leáll a motor. Ez a jelenség hol több naponta, hol naponta többször is előfordul. Nagyon változó.
Ha teljesen leáll, utána elsőre indul, nem kell nyektetni.
Az alapjáratom egyenletlen és durva volt, de megtisztítottam a légszűrőben lévő szenzort és azóta gyönyörű.
Több szerelőnél voltam már, kiolvasták a komputert és többségük a főtengely érzékelő szenzor cseréjét ajánlotta. SZAKSZERVÍZBEN kicseréltettem egy vagyonért és továbbra is ugyanolyan rossz az autó.(az első 1200 km-nél úgy tűnt, hogy jó...de újra elkezdett leállni)A komputer újra ugyanazt a hibát jelzi, pedig új gyári szenzor lett bele rakva.

Van valami tippetek, merre keresgéljek tovább????



Bocsánat, pontosítanék, nem a főtengely érzékelő lett cserélve, hanem a V.T.(EXENTERWELLEN sensor) !!!!


és az hogy sikerült, mivel csak ezekbe van E90 től E93 ig
http://bmwfans.info/parts/catalog/11377524879/
http://www.autoteile-shopping2...19565001Z/

a V.T jeladót így írja: Pulse generator, camshaft

így nehéz előre jutni,ha azt se tudjuk mit cseréltek, össze vissza mindent.

Megtaláltam, van neked valami olyasmi.
http://de.bmwfans.info/parts/c...ric_shaft/

6 hengeresbe nincs ilyen. de van 2 V:T jeladód, érdemes lenne ellenőrizni őket, vagy a F:T jeladót, valahol ott lesz a hiba, valameik jeladó.

Még valami. Utána olvastam külföldi fórumin, ha szivárog az olajad a tengely végén, az tönkreteszi azt a szenzort amit cseréltél, a tengely végén van . Olaj szivárgás szokott a gond lenni. Lehet azért volt jó 1200kmig, utána megint tönkre ment.

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2013. február 27. szerda, 19:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz EG2510

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 18:37


EG2510 írta: Sziasztok!

Egy ideje nekem is ezt a jelenséget produkálja a Bömbim, igaz 318i e46 automata.
Üzemi hőfokon, menet közben kigyullad a töltés lámpa, ilyenkor egy pillanatra ránt, vagy néha teljesen leáll a motor. Ez a jelenség hol több naponta, hol naponta többször is előfordul. Nagyon változó.
Ha teljesen leáll, utána elsőre indul, nem kell nyektetni.
Az alapjáratom egyenletlen és durva volt, de megtisztítottam a légszűrőben lévő szenzort és azóta gyönyörű.
Több szerelőnél voltam már, kiolvasták a komputert és többségük a főtengely érzékelő szenzor cseréjét ajánlotta. SZAKSZERVÍZBEN kicseréltettem egy vagyonért és továbbra is ugyanolyan rossz az autó.(az első 1200 km-nél úgy tűnt, hogy jó...de újra elkezdett leállni)A komputer újra ugyanazt a hibát jelzi, pedig új gyári szenzor lett bele rakva.

Van valami tippetek, merre keresgéljek tovább????




Bocsánat, pontosítanék, nem a főtengely érzékelő lett cserélve, hanem a V.T.(EXENTERWELLEN sensor) !!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz EG2510

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 10:56


Sziasztok!

Egy ideje nekem is ezt a jelenséget produkálja a Bömbim, igaz 318i e46 automata.
Üzemi hőfokon, menet közben kigyullad a töltés lámpa, ilyenkor egy pillanatra ránt, vagy néha teljesen leáll a motor. Ez a jelenség hol több naponta, hol naponta többször is előfordul. Nagyon változó.
Ha teljesen leáll, utána elsőre indul, nem kell nyektetni.
Az alapjáratom egyenletlen és durva volt, de megtisztítottam a légszűrőben lévő szenzort és azóta gyönyörű.
Több szerelőnél voltam már, kiolvasták a komputert és többségük a főtengely érzékelő szenzor cseréjét ajánlotta. SZAKSZERVÍZBEN kicseréltettem egy vagyonért és továbbra is ugyanolyan rossz az autó.(az első 1200 km-nél úgy tűnt, hogy jó...de újra elkezdett leállni)A komputer újra ugyanazt a hibát jelzi, pedig új gyári szenzor lett bele rakva.

Van valami tippetek, merre keresgéljek tovább????





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 26. kedd, 12:27

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 22:25


Sziasztok! Ma kicserélték a főtengely jeladót, elautókáztam 120 km-t és semmi baja

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. november 19. hétfő, 19:14


LAnti írta: Sziasztok. Üzemanyag 3/4-ig volt amikor jelentkezett a probléma, most 1/4-en van és ugyan úgy csinálja. Kopp üres volt majdnem amikor megvettem, én tankoltam tele.

Coyote: Az enyém nem 316, hanem 320, de ide illett a legjobban.

A helyzet az, hogy beszéltem ma pár autószerelő ismerősömmel, illetve egy olyan emberrel aki sokat mahinált ilyen és más típusú Bömbiket. Mindegyikük azt mondta, hogy főtengely jeladó.

Elvittem délután szervizbe hibakód olvasásra, melynek eredménye: "Főtengely holtponti jeladó" Nos, 15 e a csere. Annyiért, ha ez a gond nem vinném vissza. Szerintetek meg fog javulni?

Ragaszkodom ehhez az autóhoz, ugyanis ezen kívül teljesen rendbe van, 1-2 kisebb elhasználódásból adódó hibát nem nézve.


Ha ennyire ragaszkodsz hozzá, akkor gyorsan csináltasd meg. 15pénz talán nem olyan sok. Ha mégsem javulna meg, akkor a javítási számlával együtt vidd vissza.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 19. hétfő, 19:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. november 19. hétfő, 19:00


Sziasztok. Üzemanyag 3/4-ig volt amikor jelentkezett a probléma, most 1/4-en van és ugyan úgy csinálja. Kopp üres volt majdnem amikor megvettem, én tankoltam tele.

Coyote: Az enyém nem 316, hanem 320, de ide illett a legjobban.

A helyzet az, hogy beszéltem ma pár autószerelő ismerősömmel, illetve egy olyan emberrel aki sokat mahinált ilyen és más típusú Bömbiket. Mindegyikük azt mondta, hogy főtengely jeladó.

Elvittem délután szervizbe hibakód olvasásra, melynek eredménye: "Főtengely holtponti jeladó" Nos, 15 e a csere. Annyiért, ha ez a gond nem vinném vissza. Szerintetek meg fog javulni?

Ragaszkodom ehhez az autóhoz, ugyanis ezen kívül teljesen rendbe van, 1-2 kisebb elhasználódásból adódó hibát nem nézve.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 19. hétfő, 11:29


YELLOW írta:
LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\


válaszoltam a privátodra. de volt már téma ez más típusnál is.


csak beszúrom már privát üzimet...

sajnos nem tudom így hirtelen, de emlékszem, hogy a fórumon már beszéltünk ilyen hibajelenségről. a rántás amiatt van, mert újra indul a motor.
én mindenképp visszavinném, és csináltassa meg az előző tulaj, aztán ha jó, akkor maradhat a gép, ha más baja nincs. mivel rögtön kiderült, ez 1000%, hogy elhallgatott hiba.

amit talán érdemes lenne megfigyelni. mennyi üzemanyag van a tankban? ha kevés, akkor lehet a AC pumpa avyg a szűrő. pl valami nagy dzsuva a szűrő előtt és egy idő után nem megy át anyag. esetleg főtengely jeladó. vagy motorelektronika. mindenképp diag kell neki, ne a saját költségeden csináltasd meg. ha az eladó nem vállalja, akkor adja vissza a pénzt, vagy feljelented.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 19. hétfő, 11:02


ha ez annyira gyakori, hogy külön topikot érdemel, akkor 316i-t nem nagyon ajánlok senkinek

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 19. hétfő, 09:01


jons írta:
LAnti írta:
Persze, hogy nem most kezdte csinálni, de ha valami "filléres" gond, akkor nem vinném vissza!


Vidd csak vissza, pénz vissza és vegyél egy legalább a kezdetekben hibamentes kocsit szerintem.


Egyetértek. Vissza kell vinni az autót. (3 napon belül)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2012. november 19. hétfő, 06:44


LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\


válaszoltam a privátodra. de volt már téma ez más típusnál is.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 21:12


LAnti írta:
Persze, hogy nem most kezdte csinálni, de ha valami "filléres" gond, akkor nem vinném vissza!


Vidd csak vissza, pénz vissza és vegyél egy legalább a kezdetekben hibamentes kocsit szerintem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 20:34


jrtom írta: Szerintem vidd vissza a kocsit, mert ezt nem most kezdte csinálni.
Elhallgatták előled a hibáját!

LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\




Persze, hogy nem most kezdte csinálni, de ha valami "filléres" gond, akkor nem vinném vissza!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 19:57


Szerintem vidd vissza a kocsit, mert ezt nem most kezdte csinálni.
Elhallgatták előled a hibáját!

LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 19:31


Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\