hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 20:53


anubisz írta:
naarjan írta:

Megvan a hiba! A két jeladó azonos a típusnál. A szerelő a jó vezérműtengely jeladót cserélte egy új jóra a főtengelyé helyett.



Igen, bizony, hát ezt nem tudhattam, nálam különböző még az alakja is. Nálad bizony egyforma.
http://bmwfans.info/parts-cata..._on_parts/

Sziasztok!
Nem okoskodni akarok, de nem lehet, hogy 2 veztengely jeladó van benne? Mert a belinkelt képen a hengerfejben van mindkettő és vezérműtengely jeladó néven ( camshaft, a főtengely jeladó pedig:crankshaft). Nem értek hozzá, csak szemet szúrt, ezért írtam.
hil

a főtengely jeladó: 13627548994 és az bizony a motorblokk alján a kuplung háznál van. Azt gondolom, valamit félre értettél.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 11. hétfő, 21:27

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 19:52


naarjan írta:
naarjan írta:
anubisz írta:
naarjan írta:
Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.


CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike



Megvan a hiba! A két jeladó azonos a típusnál. A szerelő a jó vezérműtengely jeladót cserélte egy új jóra a főtengelyé helyett.



Igen, bizony, hát ezt nem tudhattam, nálam különböző még az alakja is. Nálad bizony egyforma.
http://bmwfans.info/parts-cata..._on_parts/

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 10:43


naarjan írta:
anubisz írta:
naarjan írta:
Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.


CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike



Megvan a hiba! A két jeladó azonos a típusnál. A szerelő a jó vezérműtengely jeladót cserélte egy új jóra a főtengelyé helyett.



naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 14:41


anubisz írta:
naarjan írta:
Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.


CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 14:09


naarjan írta:
Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2013. november 08. péntek, 11:25


Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Milan11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 21:00


anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 06:31


anubisz írta:
YouTube videó

amúgy lehet én tudom rosszul, de ha nem írná be hibának a vez. teng. jeladó, honnan tudnák melyiket kell cserélni?
Ha ilyen gondom volt azonnal tudták melyik oldali a szar.
Salyát tapasztalat. Vez. teng.jeladó hibával mindig csak menet közben állt meg a kocsi, jellemzően, elinduláskor, mondjuk egy piros lámpa zöldre váltásakor. Újra indítva azonnal indult mindig.
Ha várni kell vele, csak egy idő után indul el az főteng.jeladó,hiba, már a videó szerint. ( jellemzően, persze vannak szélsőséges kivételek, talán ha már annyira szar hogy semmi jelet nem vesz. )
Említi, hogy miként lehet a hibát kiszűrni, a videó. Ford.szám mérőt kel figyelni vagy mit, aszem. Gondolom ez minden típusra érvényes.


Szia!
Kösz a kiigazítást, lehet, hogy kevertem a két jeladót.
hil



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:29



YouTube videó

amúgy lehet én tudom rosszul, de ha nem írná be hibának a vez. teng. jeladó, honnan tudnák melyiket kell cserélni?
Ha ilyen gondom volt azonnal tudták melyik oldali a szar.
Salyát tapasztalat. Vez. teng.jeladó hibával mindig csak menet közben állt meg a kocsi, jellemzően, elinduláskor, mondjuk egy piros lámpa zöldre váltásakor. Újra indítva azonnal indult mindig.
Ha várni kell vele, csak egy idő után indul el az főteng.jeladó,hiba, már a videó szerint. ( jellemzően, persze vannak szélsőséges kivételek, talán ha már annyira szar hogy semmi jelet nem vesz. )
Említi, hogy miként lehet a hibát kiszűrni, a videó. Ford.szám mérőt kel figyelni vagy mit, aszem. Gondolom ez minden típusra érvényes.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:36

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:09


Milan11 írta:
szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?




Szia!
A leírtak alapján vezérműtengely jeladó hiba tipikus esete, de egy diag nem ártana, bár ez ritkán írja be magát hibának, lehet, hogy nem lesz semmi!
hil



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 20:36


Milan11 írta:
szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?



szerintem Hantos Ricsihez vidd. szervízértékelésnél és az ott lévő kommentekben van cím, telefonszám. szerintem magadnak azért ne kezdj bele, mert sok összefüggést is látni kell, ahhoz meg tapasztalat kell. illetve ha magad akarod, akkor olvass bele az OBD-II topic-ba, ott mindent megtalálsz kb. de lehet elmegy a kedved tőle

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Milan11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 20:31


szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 19:14


Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Milan11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 15:46


Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 12:09


PATR1K316i írta: Sziasztok!
A következõ probléma merült fel az autòmmal (316i compact E36).
A motor pár kilométer után fokozatosan vesztett az erejébõl, olyannyira, hogy 2-esben nem tudtam többel menni, mint 30, majd pár száz méter után megálltam és a motor is leállt. Többszöri indítás után sem indult be, de viszont mire sikerült hazatolni, kb. 15 perc múlva beindult.
Az autó egyébként külföldrõl behozott és sokáig állt, ez volt velem az elsõ útja.
Ha valaki tudna ezzel kapcsolatban valami jó tanácsot\tapasztalatot mondani megköszönném!
Mert keveset alszom mostanában emiatt


Esetleg benzinszűrő el lehet dugulva, főleg ha sokat állt, kitudja milyen lötty volt benne...