toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:58


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.


nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...


PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$ DDDDDDDDDDD

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:55


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.


nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:54


YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:53


toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:51


Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 18:58


[/quote]

A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet [/quote]

Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...

Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 17:03


SP_323i írta: ...Viszont ami nagyon nem tetszik az az, ami a hengerfej szívójárataiban látszódik. Kb 2-4 mm vastag olajsaras lerakódás....


Huh nem semmi t@kony gyűlt össze benne!
"Kedvet" kaptam, hogy én is belekukkantsak az enyémbe...



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 10:08


MattM325 írta:
SP_323i írta: Tegnap volt egy kis szerviz.
Termosztátok cseréje, turbó vákumcsövek cseréje, szívó cső + EGR tisztítás, kartergázszűrő csere.
A moci sokkal lelkesebben gyorsul, de a turbónyomás alatti erőtlenség maradt szóval azzal 1üt kell élni és visszaváltani visszaváltani ha kell a kraft.

Viszont ami nagyon nem tetszik az az, ami a hengerfej szívójárataiban látszódik. Kb 2-4 mm vastag olajsaras lerakódás. Ennek a megszüntetésével kapcsolatban van vkinek 5lete úgy, hogy az ember nem bontja meg a motort és nem mechanikusan tisztítja ki a járatokat?
Létezik olyan "csodaszer", amit az EGR-nél befújva leoldja ezeket a lerakódásokat a moci károsítása nélkül? Itt most nem tescos hideg zsíroldóra gondolok
Vagy marad a jó régi módszer HF le kipucol és ha már lent van minden fel is újít rajta.

Tegnapi képek:



Az nem hengerfej, hanem szelepfedél. Szedd le és pucold meg.


A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 10:05


SP_323i írta: Tegnap volt egy kis szerviz.
Termosztátok cseréje, turbó vákumcsövek cseréje, szívó cső + EGR tisztítás, kartergázszűrő csere.
A moci sokkal lelkesebben gyorsul, de a turbónyomás alatti erőtlenség maradt szóval azzal 1üt kell élni és visszaváltani visszaváltani ha kell a kraft.

Viszont ami nagyon nem tetszik az az, ami a hengerfej szívójárataiban látszódik. Kb 2-4 mm vastag olajsaras lerakódás. Ennek a megszüntetésével kapcsolatban van vkinek 5lete úgy, hogy az ember nem bontja meg a motort és nem mechanikusan tisztítja ki a járatokat?
Létezik olyan "csodaszer", amit az EGR-nél befújva leoldja ezeket a lerakódásokat a moci károsítása nélkül? Itt most nem tescos hideg zsíroldóra gondolok
Vagy marad a jó régi módszer HF le kipucol és ha már lent van minden fel is újít rajta.

Tegnapi képek:



Az nem hengerfej, hanem szelepfedél. Szedd le és pucold meg.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 09:10


Tegnap volt egy kis szerviz.
Termosztátok cseréje, turbó vákumcsövek cseréje, szívó cső + EGR tisztítás, kartergázszűrő csere.
A moci sokkal lelkesebben gyorsul, de a turbónyomás alatti erőtlenség maradt szóval azzal 1üt kell élni és visszaváltani visszaváltani ha kell a kraft.

Viszont ami nagyon nem tetszik az az, ami a hengerfej szívójárataiban látszódik. Kb 2-4 mm vastag olajsaras lerakódás. Ennek a megszüntetésével kapcsolatban van vkinek 5lete úgy, hogy az ember nem bontja meg a motort és nem mechanikusan tisztítja ki a járatokat?
Létezik olyan "csodaszer", amit az EGR-nél befújva leoldja ezeket a lerakódásokat a moci károsítása nélkül? Itt most nem tescos hideg zsíroldóra gondolok
Vagy marad a jó régi módszer HF le kipucol és ha már lent van minden fel is újít rajta.

Tegnapi képek:



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 11:12


Sky írta:
Tano írta:
Fort írta: "elektromos kiegészítő fűtés" Erről írnátok egy kicsit bővebben?Mikor működik,mit fűt és hogyan?


Ez lényegében egy elektromos vízmelegítő. Melegíti a hűtővizet hogy a motor elöbb bemelegedjen, illetve ha fűtésre van szükség. Külső hőmérséklet és vízhőfok függvényében kapcsol be illetve ki. Pl -5 foknál 86 fokos vízhőfokig működik, míg +10 foknál már csak 50 fokos vízhőmérsékletig. A motorvezérlő működteti négyszögjellel, és a megnövekedett elektromos igénybevétel miatt ilyenkor az alapjárati fordulatot megemeli 930-ra. Röviden ennyi.


Helló!
Ehhez a témához még annyit, hogy azt sem lehet tudni, hogy ez az elektromos kieg. fűtés egyáltalán működik-e, vagy néha igen, néha nem. Ha nem, azt nem jelzi a műszerfalon semmi. Lehet, hogy itt sok autóban nem működik, csak a gazdája nem tud róla. Télen, hidegindítás után kb 500 m megtétele után ha megállsz, felnyitod a motorháztetőt és a kezeddel megnézed a Tano által belinkelt hőcserélő külsejét, hogy mennyire meleg, vagy hideg, abból tudod megállapítani hogy jó, vagy nem. Természetesen egy diag. ellenőrzés is kimutatja (ez elegánsabb, de drágább).
Üdv:Sky


Nem csak ebből lehet megállapítani, hanem hogyha sűrven- 1-2 ms-re huzza csak fel a fordulatot akkor valószínűleg nem kóser, ezt még bmw320d4 kolega írta le viszább jóval keresőbe rálehet keresni!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 10:59


Tano írta:
Fort írta: "elektromos kiegészítő fűtés" Erről írnátok egy kicsit bővebben?Mikor működik,mit fűt és hogyan?


Ez lényegében egy elektromos vízmelegítő. Melegíti a hűtővizet hogy a motor elöbb bemelegedjen, illetve ha fűtésre van szükség. Külső hőmérséklet és vízhőfok függvényében kapcsol be illetve ki. Pl -5 foknál 86 fokos vízhőfokig működik, míg +10 foknál már csak 50 fokos vízhőmérsékletig. A motorvezérlő működteti négyszögjellel, és a megnövekedett elektromos igénybevétel miatt ilyenkor az alapjárati fordulatot megemeli 930-ra. Röviden ennyi.


Helló!
Ehhez a témához még annyit, hogy azt sem lehet tudni, hogy ez az elektromos kieg. fűtés egyáltalán működik-e, vagy néha igen, néha nem. Ha nem, azt nem jelzi a műszerfalon semmi. Lehet, hogy itt sok autóban nem működik, csak a gazdája nem tud róla. Télen, hidegindítás után kb 500 m megtétele után ha megállsz, felnyitod a motorháztetőt és a kezeddel megnézed a Tano által belinkelt hőcserélő külsejét, hogy mennyire meleg, vagy hideg, abból tudod megállapítani hogy jó, vagy nem. Természetesen egy diag. ellenőrzés is kimutatja (ez elegánsabb, de drágább).
Üdv:Sky

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 09:46


YELLOW írta:
dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.


Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 08:13


dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz dinitrous

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 07:16


Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?