YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 22:34


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?



azt vágom, hogy külön van, de valamilyen kapcsolat van a zárbetét, meg a szerkezet között. ez nem tudom, most mechanikai vagy elektromos?
én sem tudom mi az az actuator, de 20ezernél volt cserélve a szervízmúlt szerint. neten keresve csak zárszerkezet képét dobta fel, amit Te is szétbombáztál.
egy biztos, hogy a zárbetét nehezen mozog (egyik pillanatról a másikra, 2 napi állás után) és most már nem nyitja úgy, mint ahogy korábban írtam, amikor is GM újraprogramozást ajánlottál. amint a bringám összerakom, szétbontom az ajtót.


Szia Yellow! Ma reggel megválaszoltam feltett kérdésedet, de nem láttam megjelenni az írásomat, és most látom, hogy a szerdai írásomat szerkesztettem át.Béna voltam. Olvasd el azt.


ok, megvan! lehetséges az, hogy ez a mechanikai kontakt bomoljon? gondolok itt arra, hogy a zárszerkezet lötyög, mondjuk a tartócsavar meglazult. már mindenképp szétszedem, mert utána kell járni a dolognak. de ilyet, hogy kb 10x használom a hengerzárat és bexarik...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 20:09


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?



azt vágom, hogy külön van, de valamilyen kapcsolat van a zárbetét, meg a szerkezet között. ez nem tudom, most mechanikai vagy elektromos?
én sem tudom mi az az actuator, de 20ezernél volt cserélve a szervízmúlt szerint. neten keresve csak zárszerkezet képét dobta fel, amit Te is szétbombáztál.
egy biztos, hogy a zárbetét nehezen mozog (egyik pillanatról a másikra, 2 napi állás után) és most már nem nyitja úgy, mint ahogy korábban írtam, amikor is GM újraprogramozást ajánlottál. amint a bringám összerakom, szétbontom az ajtót.


Szia Yellow! Ma reggel megválaszoltam feltett kérdésedet, de nem láttam megjelenni az írásomat, és most látom, hogy a szerdai írásomat szerkesztettem át.Béna voltam. Olvasd el azt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 19:34


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?



azt vágom, hogy külön van, de valamilyen kapcsolat van a zárbetét, meg a szerkezet között. ez nem tudom, most mechanikai vagy elektromos?
én sem tudom mi az az actuator, de 20ezernél volt cserélve a szervízmúlt szerint. neten keresve csak zárszerkezet képét dobta fel, amit Te is szétbombáztál.
egy biztos, hogy a zárbetét nehezen mozog (egyik pillanatról a másikra, 2 napi állás után) és most már nem nyitja úgy, mint ahogy korábban írtam, amikor is GM újraprogramozást ajánlottál. amint a bringám összerakom, szétbontom az ajtót.


Yellow,szerintem itt az ideje,hogy lecserél a vasat valami komolyabbra,pl:






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 11. szerda, 23:24


hil írta:
YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?



azt vágom, hogy külön van, de valamilyen kapcsolat van a zárbetét, meg a szerkezet között. ez nem tudom, most mechanikai vagy elektromos?
én sem tudom mi az az actuator, de 20ezernél volt cserélve a szervízmúlt szerint. neten keresve csak zárszerkezet képét dobta fel, amit Te is szétbombáztál.
egy biztos, hogy a zárbetét nehezen mozog (egyik pillanatról a másikra, 2 napi állás után) és most már nem nyitja úgy, mint ahogy korábban írtam, amikor is GM újraprogramozást ajánlottál. amint a bringám összerakom, szétbontom az ajtót.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. május 11. szerda, 21:07


YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?

A kettő között mechanikus kapcsolat van. A hengerzár végén van egy talán négyszögletes kiképzés és összerakáskor az megy bele a zár szerkezet fogadó részébe. Ezért van, ha kihúzzák a hengerzárat (feltöréskor), akkor már egyszerűen nyitható az autó. Ezt szokták ledugózni





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 12. csütörtök, 06:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 09. hétfő, 18:38


most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 20:41


YELLOW írta:

engem már az bosszant, hogy nem tudom, hogy kellene rendesen működnie. minden különös cselekvésbe be akarok magyarázni valamit, mert akár jó is lehetne
nem tudom maga a felprogramozás miből tart, hogy funkciókat kapcsolgatnak, vagy konkrétan felnyomnak egy adathalmazt... lehet Mikit meg kell majd keresnem, ha még szóba áll velem.
de eddig ez sem így működött, mintha mindent pont fordítva csinálna... hogy tud így meggajdulni a progija


Azt, hogy mitől tud megvadulni, nem tudom, de nekem is egyik napról a másikra alakult át coupéssá, aztán ilyen programozási lehetősége nem is lehetne. Én az NCsExpert-el csináltam. Nem adathalmazt kell feltölteni, hanem csak funkciókat ki/be kapcsolgatni. Mivel az Expert német nyelvű, nekem egy örökkévalóság volt kihámozni mi micsoda, de ebben többen, főleg Tano nagyon sokat segített.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 19:21


hil írta:
YELLOW írta:

újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?


Szia Yellow! Nem lehet, hogy csak egyszerűen újra kéne programozni a GM-et? Mert: olyan funkció van benne, hogy nyitáskor csak a vez. ajtót nyissa, a többit ne. Nálad pont az van, hogy csak azt nem nyitja. (mikor nekem megbolondult a GM, akkor az első ablakok úgy működtek, mint a coupéban: ha nyitottam az ajtót, akkor lehúzta az ablakot ujjnyira. Ilyen programozási lehetőség a sedannál nincs, mégis ezt tette) A GM újra tanításával, az volt két éve tavassszal, többé nem bolondult meg. A zár szerkezetben 3 Hall van: egyik, ami nálam bajt okozott az arra van, hogy érzékelje az ajtó nyitást (effektive a kinyitást), amire bekapcsol a belső világítás, már ha úgy van programozva a GM. Meg még sok mást is csinál. A másik 2 Hall pedig azon a kallantyún van, ami a kulcsos zárásnál játszik, az figyeli, hogy milyen helyzetben van a hengerzár vége és csukja/nyitja az ajtót, tovább fordítva lehúzza, feltolja az ablakokat. Már nagyon régen volt az én bajságom, nem emlékszem minden részletre, de akkor sokat gondolkoztam rajta, akkor még nagyon képben voltam.
Én elsőként a GM-et programoznám újra, mert ez a legkevésbé munka igényes.



engem már az bosszant, hogy nem tudom, hogy kellene rendesen működnie. minden különös cselekvésbe be akarok magyarázni valamit, mert akár jó is lehetne
nem tudom maga a felprogramozás miből tart, hogy funkciókat kapcsolgatnak, vagy konkrétan felnyomnak egy adathalmazt... lehet Mikit meg kell majd keresnem, ha még szóba áll velem.
de eddig ez sem így működött, mintha mindent pont fordítva csinálna... hogy tud így meggajdulni a progija

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 17:16


YELLOW írta:

újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?


Szia Yellow! Nem lehet, hogy csak egyszerűen újra kéne programozni a GM-et? Mert: olyan funkció van benne, hogy nyitáskor csak a vez. ajtót nyissa, a többit ne. Nálad pont az van, hogy csak azt nem nyitja. (mikor nekem megbolondult a GM, akkor az első ablakok úgy működtek, mint a coupéban: ha nyitottam az ajtót, akkor lehúzta az ablakot ujjnyira. Ilyen programozási lehetőség a sedannál nincs, mégis ezt tette) A GM újra tanításával, az volt két éve tavassszal, többé nem bolondult meg. A zár szerkezetben 3 Hall van: egyik, ami nálam bajt okozott az arra van, hogy érzékelje az ajtó nyitást (effektive a kinyitást), amire bekapcsol a belső világítás, már ha úgy van programozva a GM. Meg még sok mást is csinál. A másik 2 Hall pedig azon a kallantyún van, ami a kulcsos zárásnál játszik, az figyeli, hogy milyen helyzetben van a hengerzár vége és csukja/nyitja az ajtót, tovább fordítva lehúzza, feltolja az ablakokat. Már nagyon régen volt az én bajságom, nem emlékszem minden részletre, de akkor sokat gondolkoztam rajta, akkor még nagyon képben voltam.
Én elsőként a GM-et programoznám újra, mert ez a legkevésbé munka igényes.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 14:17


YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!


hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?


újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 08:58


YELLOW írta: álandóan ezen a tetves neten lógok



Te írtad... de ha nem válaszoltál volna, a kárpit már le is jött volna.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 08:51


ute107 írta:
YELLOW írta:
hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?


Yellow!

Szedd szét a vezető oldali ajtót...neked ott valami meg van szorulva a zárszerkezetben. Német és amerikai oldalakat olvasgatva, a GM akkor rossz, ha egyáltalán nem nyilik ki az autó, vagy csak a vezető oldali nyílik ki + a csomagtartó.

Mivel nálad a vezető oldali nem nyit...a többi meg igen, tuti, hogy az ajtódban van elsődlegesen a hiba. Igaz e mellett lehet hibás a GM-ed is. De előbbre jutsz ha szétkapod...



hát már mindenképp szét lesz szedve. mert ha manuélisan nyitom kulccsal, akkor meg sokszor csak a vezető oldali nyílik a többi nem
csak még két bringámat is helyre kéne pofozni, a kartergáz szűrőt kitakarítani, minden szűrőt cserélni. időm meg nincs mert álandóan ezen a tetves neten lógok

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 08:47


YELLOW írta:
hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?


Yellow!

Szedd szét a vezető oldali ajtót...neked ott valami meg van szorulva a zárszerkezetben. Német és amerikai oldalakat olvasgatva, a GM akkor rossz, ha egyáltalán nem nyilik ki az autó, vagy csak a vezető oldali nyílik ki + a csomagtartó.

Mivel nálad a vezető oldali nem nyit...a többi meg igen, tuti, hogy az ajtódban van elsődlegesen a hiba. Igaz e mellett lehet hibás a GM-ed is. De előbbre jutsz ha szétkapod...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 22:22


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!


hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 10:08


Sziasztok,

Bocsánat, hogy nem olvasok vissza segítsetek plz:
Touring hátsó ajtó nem nyílik 2 napja csak az üveg ablakot tudom kinyitni így elég nehéz pakolni Kb 1 hónapja volt az a történet, hogy pont az üvegablakot nem tudtam nyitni és kb 3-4 nap után meggyógyult magától

mit lehet itt megnézni illetve megmozgatni vagy felfeszíteni egy csavarhúzóval

Köszi előre is a hozzászólásokat

üdv:
BBali