ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 04. hétfő, 19:15


Tisztelt Uraim.... Segítsetek...

Nem nyílik z ajtóm...szokás szerint, ezt már megszoktam.
Elértem addig, hogy vettem egy használt modult, melynek szintén nem jók a reléi. Na már most, ha azt megcsináltatom és kicserélem a másik helyett, fel kell programozni az autót?!


Illetve ha igen, akkor hol, ki és mennyiért csinálja.

Előre is köszönöm...


Üdv.

UTE107...

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 10:23


Ha nincs riasztód és bezárod a kulcsot az autóba, jól jöhet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. március 15. kedd, 15:41


aphaedra írta:
YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


jaj köszi!!!


sikerült megoldani a problémát?

aphaedra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aphaedra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2011. március 12. szombat, 15:49


YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


jaj köszi!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. március 12. szombat, 15:48


aphaedra tessék!

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 12. szombat, 15:49

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 20:49


Attila

Keress meg orvosoljuk a GM problémádat.

Sorba állnak a felújított Ground Modulok





hil írta:
YELLOW írta:
blasekati írta: Sziasztok!
Egy kis segitségre lenne szügségem: Az ajtónyitáskor nem akar engedelmeskedni, se kivülröl ,se utastérből. A zárással nincs gond azt mindig megteszi. Érintkezési hiba van vagy vmi relé csinálja?


Előre is köszi


elvileg a GM egyik reléje, ami visszább már kitárgyalásra került. én az én részemről mechanikai szorulásra gyanakszok, korábban leírt dolgok miatt, csak még szétszedésig nem jutottam.



Ez nem lett kitárgyalva, és ebben az esetben valszeg nem a GM egységben, hanem a zárszerkezetben van a bajság. Az általam leírt módszerrel összerakhatóan szedhető szét. A szerkezet meglehetősen bonyi és átláthatatlan, erre készülj fel!





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 20:40


YELLOW írta:
blasekati írta: Sziasztok!
Egy kis segitségre lenne szügségem: Az ajtónyitáskor nem akar engedelmeskedni, se kivülröl ,se utastérből. A zárással nincs gond azt mindig megteszi. Érintkezési hiba van vagy vmi relé csinálja?


Előre is köszi


elvileg a GM egyik reléje, ami visszább már kitárgyalásra került. én az én részemről mechanikai szorulásra gyanakszok, korábban leírt dolgok miatt, csak még szétszedésig nem jutottam.



Ez nem lett kitárgyalva, és ebben az esetben valszeg nem a GM egységben, hanem a zárszerkezetben van a bajság. Az általam leírt módszerrel összerakhatóan szedhető szét. A szerkezet meglehetősen bonyi és átláthatatlan, erre készülj fel!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 18:31


blasekati írta: Sziasztok!
Egy kis segitségre lenne szügségem: Az ajtónyitáskor nem akar engedelmeskedni, se kivülröl ,se utastérből. A zárással nincs gond azt mindig megteszi. Érintkezési hiba van vagy vmi relé csinálja?


Előre is köszi


elvileg a GM egyik reléje, ami visszább már kitárgyalásra került. én az én részemről mechanikai szorulásra gyanakszok, korábban leírt dolgok miatt, csak még szétszedésig nem jutottam.



blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 18:01


Sziasztok!
Egy kis segitségre lenne szügségem: Az ajtónyitáskor nem akar engedelmeskedni, se kivülröl ,se utastérből. A zárással nincs gond azt mindig megteszi. Érintkezési hiba van vagy vmi relé csinálja?


Előre is köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2010. augusztus 30. hétfő, 14:44


seta írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van h a jobb oldali ajtóm nem nyílik ha a kulcs távirányítójával nyitom az autót, illetve bent az ajtó záró/nyitó gombbal sem nyílik. Bezárni be tudom kulcs távirányítóval és ajtónyitó/záró gombbal is. Ezenkívül amikor nyitnám, akkor hallom h kattan a zárszerkezetnél valami, de mégsem nyílik ki. viszont zárni mindenhogyan zár. Már így vettem az autót, szóval nemtudom h ez direkt van így v vmi elromlott. Mindenesetre most kivettem a grund modult. De ha egy kicsit megrázom a nyák-ot, valami zörög a reléknél. Ez normális h a relé zörög? Tudom hogy működik a relé, de alapból nem kellene zörögnie hiába rázom. Olyan mintha az egyik relében a mozgó lemezke levált volna és az zörögne. A problémához hozzá tartozik h a jobb oldalon az ablakemelő sem működik jól. Felhúzni csak úgy tudom ha folyamatosan felfelé húzom a gombot. Hiába húzom 2 kattanásig az ablakemelő gombot, nem húzza fel magától az ablakot, csak amíg húzva tartom. A bal oldal viszont rendesen működik.
Előre is köszönöm a válaszokat


ha a relében zörög valami az nem baj, hisz az érintkező lábaknak könnyen kell mozogniuk. a hibád érdekes én először nem a GM-re gyanakodnék, hanem az ajtóátvezetésen, ahol a kábelek átmennek. mivel fura, hogy csak azon az ajtón nem működik a nyitás plussz az ablakmozgatás sem olyan. tehát jobb ajtónál csatlakozó szét+kontakt spray és össze.
ezenkívül egy ajtótanítást is érdemes lenne ezután megcsinálni+ablaktanítást... zártanítás korábban le van írva, az ablakot meg 1-es állásban a gyújtás, és mind két oldalon nyomvatartva a gombot mindkét végpontot érinteni kell, azaz közben ne állj meg, ne engedd fel a gombot (ablak le/fel minden ablaknál) ugyanis lehet az az oldali nem lett betanítva és csinálhatja ezt.
a másik, hogy esetleg mésik GM került bele, valami ok miatt és nem olyan program van benne. elsőre kb ennyi.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. augusztus 30. hétfő, 14:34


Sziasztok!
Egy olyan problémám van h a jobb oldali ajtóm nem nyílik ha a kulcs távirányítójával nyitom az autót, illetve bent az ajtó záró/nyitó gombbal sem nyílik. Bezárni be tudom kulcs távirányítóval és ajtónyitó/záró gombbal is. Ezenkívül amikor nyitnám, akkor hallom h kattan a zárszerkezetnél valami, de mégsem nyílik ki. viszont zárni mindenhogyan zár. Már így vettem az autót, szóval nemtudom h ez direkt van így v vmi elromlott. Mindenesetre most kivettem a grund modult. De ha egy kicsit megrázom a nyák-ot, valami zörög a reléknél. Ez normális h a relé zörög? Tudom hogy működik a relé, de alapból nem kellene zörögnie hiába rázom. Olyan mintha az egyik relében a mozgó lemezke levált volna és az zörögne. A problémához hozzá tartozik h a jobb oldalon az ablakemelő sem működik jól. Felhúzni csak úgy tudom ha folyamatosan felfelé húzom a gombot. Hiába húzom 2 kattanásig az ablakemelő gombot, nem húzza fel magától az ablakot, csak amíg húzva tartom. A bal oldal viszont rendesen működik.
Előre is köszönöm a válaszokat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2010. augusztus 12. csütörtök, 23:28


seta írta: Amugy az illető is bmw tulaj.


vajon, hogy lett BMW tulaj?



seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. augusztus 12. csütörtök, 22:12


Megoldódott a probléma, de nem volt egyszerű. Megkérdeztem pár embert és utánaolvasgattam forumokon. Sokan írták h a rendőrség segített nekik. Kijött egy járőr és elővett az autóból egy külön kis készletet erre a célra. Igaz ez külföldi post volt, de gondoltam egy próbát megér. Na hát kedves rendőreinkre ismét kb annyira lehetett számítani mint mindig... Semennyire. Viszont ketten is ajánlottak egy kulcsost Vértesszőlős határában a CBA-nál. Elmentem hozzá, h mit tud mondani. 1 óra mulva már nálam is volt, elővett egy pici készletet külön bmw-khez és 10p alatt kinyitotta. 10ezret kért érte. Nem roncsolt, nem feszegetett, nem drótozgatott. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki ilyesmire szorul. Amugy az illető is bmw tulaj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. augusztus 12. csütörtök, 17:39


jrtom írta: Vannak olyan emberek akik kulcs nélkül is kinyitják, de azok olyan 30 ezret elkérnek az tuti.

Van egy ilyen ismerosom, esti iszogatas kozben meselte, hogy kiment keso este autohoz, mondta mennyi lesz a nyitas (20e koruli osszeget mondott, de mar nem emlekszem, par eve volt), erre az ember duhos lett, h ilyen draga, felkapott egy nagy kodarabot es beverte az elso ablakot. Erre az ismeros mondta, h hat igy jelentosen tobb lesz, valamint kellemetlen lesz ablak nelkul hagyni az autot ejszakara.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. augusztus 12. csütörtök, 17:01


Szia!
Szerintem a legolcsóbb és roncsolásmentes megoldás ha rendelsz egy szervíz kulcsot.
Ez asszem 13 ezer Ft. Vannak olyan emberek akik kulcs nélkül is kinyitják, de azok olyan 30 ezret elkérnek az tuti. Szóval a szervíz kulcs a legjobb és akkor legalább lesz tartalék is. Vagy esetleg mivel Compactod van és annak jónagy ajtaja van, meglehet próbálni kifeszíteni egy kicsit az ajtókeretet és egy hosszú dróttal kipecázni a kulcsot.
Egy X5-ből már szedtem így ki.
üdv.

seta írta: Sziasztok!
Előállt egy ajtónyitási problémám. Konkrétan bezártam a kulcsot az autoba
Egyetlen egy kulcsot kaptam az autohoz. Kinyitottam a csomitartót és bepakoltam. A kulcsot pedig lazán bedobtam a hátsó ülésre h majd előről kiveszem. Azzal a lendülettel bezártam a csomitetőt... És most minden szépen be van zárva...
Van valakinek valami ötlete _roncsolásmentes_ nyitásra?
Előre is köszi!

más.: YELLOW, ha komolyabban érdekel a dolog akkor olvass utána az RFID technológiának. A lényege annyi h van egy bázis chip egy antennával és egy tök különálló kis transponder kapszula. A kapszulában van egy pici antenna, egy pici kondi és egy pici áramkör. A bázis antennája adott frekvencián sugároz, amit vesz a transponder antennája és feltölti a saját pici kondiját, majd ha a feltöltődési ciklus befejeződött, a begyüjtött energiával meghajtja a kis áramkörét, ami az antennája segítségével kisugározza a benne tárolt egyedi azonosítót. Ezt veszi a bázis antennáján keresztül a bázis chip. Így minden transponder chip külön külön beazonosíítható, és saját energiaforrás (aka. elem) sem kell neki.