YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:20


kempelen írta: Nem is tudom....

Mindenki vigye vissza az autóját, mert már a gyárban elbaszták 9:57-nél...

(teljesen logikus, hogy nem lesz egyforma az autó fényezése minden egyes cm2-en)

Beszéljünk a CAN-BUS-ról is..


persze a függőleges részeken, pl ajtól, az alsó részen vastagabb, mint a felső részeken.
pl érdekes módon, nekem a mocitető, és a tető, a csomtérajtónak a "vízszintes" részén végig 120-140 között van. viszont a csomagtérajtó főggő részén ahol a rendszámtábla is, ott 170 környéke.

vagy a hüvelygombáról?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 14:06


Nem is tudom....

Mindenki vigye vissza az autóját, mert már a gyárban elbaszták 9:57-nél...

(teljesen logikus, hogy nem lesz egyforma az autó fényezése minden egyes cm2-en)

Beszéljünk a CAN-BUS-ról is..


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 29. péntek, 14:07

mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 12:37


YELLOW írta: festékréteg vastagság:

valaki írta, hogy 120-180 között van. erre írtam, hogy nekem pont így van, ahol gyári a fényezés. egy külföldi oldalon is azt találtam, hogy átlagértéken megadva 150.
nekem egy volt kereskedő, jelenleg munkatársam adta oda a eszközét (csatolt kép), amit kalibrálni kell, a kalibráló lapokkal), szóval nem 10ezres kategória, amit csak használni kell, és mér össze vissza. meg lehet nézni az árát, gondolom hil neked sem ilyen van, sőt kollégám elmondása szerint a kereskedők nagy része sem áldoz 30ezertől többet egy mérőért.
garantáltam ahol gyári a fényezésem lakkréteg minden, nekem is 120-180 között van, ahol fújva volt ott több. oszlopokon is mértem több helyen ott sem más, ajtók belső részén stb.
hil ha legközelebb találkoznánk mindenképp legyen nálad a műszer aztán megmérheted az enyém, de gyanítom, kisebb értéket fogsz mérni, mint én. úgy gondolom, (sőt nem csak én), az olcsó mérők nagyon nem pontosok, inkább félrevezetik az embert.
láttátok szintén írta valaki, hogy egy gyári új autót és mérték és ott is 150 körüli értékek jöttek ki.




Sziasztok!

Az autószerelőm szerint is 100-120 mikor között van az eredeti, javítás nélküli gyári fényezés (bmw márkaszervízben is dolgozott, én adok a szavára). Állapotfelmérésen az egyik bmw márkaszervízben azt mondták, hogy 180 mikronig simán tekinthető gyárinak. Ugyanennek a szerviznek a szervíz igazgatója pedig az alábbiakat írta nekem emailben (akiket szívesen minősítek majd, ha időben oda jutok, hogy írjak egy szervíz-értékelést, csak még nem sikerült....):
"A festék rétegvastagságára vonatkozóan a BMW előírása ( és ez megegyezik a magyarországi előírásokkal is ) hogy 300 mikronig bezárólag egy új autó esetében gyárinak tekintendő a fényezés. Ez annyit jelent hogy az autógyárak fenntartják maguknak azt a jogot - és ezt a magyar törvények is elfogadják - hogy a megszokott 100-200 mikronos rétegre, ha szükséges valamiért, akkor húzhassanak egy réteg festéket, lakkot. Tehát a 187 mikronos vastagság bőven ezen belül van, ami persze jelentheti hogy történt javítás azon az elemen, de ez bőven az elfogadható mértékű túrésen belül van." - nesze semmi fogd meg jól.

Tehát nekem ezekből az jött le, hogy 120 mikronig javítás nélküli a fényezés, afelett meg a gyár illetve a kereskedés is fenntartja magának a jogot arra, hogy ha netán szállítás közben sérül az autó, akkor megjavítsák, és ugyanúgy gyári fényezésű autóként eladják....

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 21:44


kempelen írta:
hil írta: Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7442101


igaz este, holnap napközben is megnézem. Mi a véleményetek róla? Körbemértem 90-100 mikron a festék mindenhol kivéve a motorháztetőt, ott 180 mikron. (mértem a sajátommal, meg a kereskedőével is, egyformát mértek)
A últkor én írtam, kisebb vita is lett belőle, de utánajártam, ha nekem hazudtak, akkor most én is: a gyári fényezés a Bimmeren függetlenül, hogy fl, vagy előtti, 70-100 mikron közötti. Az eredetvizsgán 180 mikronig mondják gyári fényezésnek, de az már fújva volt. Igazából 250 fölött van már gond, mert ott sok a gitt.
hil

ui:
esetleg még ez, bár színe nem túl bejövős nekem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7384878


Sajnos középső könyöklő egyikben sincs



Szia Hil,

Az autó szerintem rendben van, így a képek alapján. Talán az "egyszerűsége" adja az állapotát, mert a hírdetésben állítottakkal ellentétben elmarad a "kiemeltkedően magas felszereltség"-től...

-> http://s18.postimg.org/9zugejunt/pd37476.png

De lehet jobb is ez így, sőt van akinek így imponál. Nekem bejön.

A téli gumit kérd majd számon, mert azzal jött le a gyártósorról...

Hogy 180 a rétegvastagság a motorháztetőn? Hol is kapja a legtöbbet? Ha csak ott találtál ilyen vastag réteget, lehetett javítva a lakk vagy a festék kőfelverődés miatt. Azért láteznek gondos gazdák és engem is zavarna a sok sörétnyom.






Szia Hil

Gondolom neked is feltűnt, hogy ez egy 2002es autó
12 éves
mérjed csak

a barátnőmnek vettem egy jégvert 116i t, a motorháztetőt cseréltük rajt (újra) lefényeztük, 110 mikron lett


további jó méregetést


Attila

u.i.: a bevallott 180 mikron nem gitt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 20:10


festékréteg vastagság:

valaki írta, hogy 120-180 között van. erre írtam, hogy nekem pont így van, ahol gyári a fényezés. egy külföldi oldalon is azt találtam, hogy átlagértéken megadva 150.
nekem egy volt kereskedő, jelenleg munkatársam adta oda a eszközét (csatolt kép), amit kalibrálni kell, a kalibráló lapokkal), szóval nem 10ezres kategória, amit csak használni kell, és mér össze vissza. meg lehet nézni az árát, gondolom hil neked sem ilyen van, sőt kollégám elmondása szerint a kereskedők nagy része sem áldoz 30ezertől többet egy mérőért.
garantáltam ahol gyári a fényezésem lakkréteg minden, nekem is 120-180 között van, ahol fújva volt ott több. oszlopokon is mértem több helyen ott sem más, ajtók belső részén stb.
hil ha legközelebb találkoznánk mindenképp legyen nálad a műszer aztán megmérheted az enyém, de gyanítom, kisebb értéket fogsz mérni, mint én. úgy gondolom, (sőt nem csak én), az olcsó mérők nagyon nem pontosok, inkább félrevezetik az embert.
láttátok szintén írta valaki, hogy egy gyári új autót és mérték és ott is 150 körüli értékek jöttek ki.




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 17:35


hil írta: Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7442101


igaz este, holnap napközben is megnézem. Mi a véleményetek róla? Körbemértem 90-100 mikron a festék mindenhol kivéve a motorháztetőt, ott 180 mikron. (mértem a sajátommal, meg a kereskedőével is, egyformát mértek)
A últkor én írtam, kisebb vita is lett belőle, de utánajártam, ha nekem hazudtak, akkor most én is: a gyári fényezés a Bimmeren függetlenül, hogy fl, vagy előtti, 70-100 mikron közötti. Az eredetvizsgán 180 mikronig mondják gyári fényezésnek, de az már fújva volt. Igazából 250 fölött van már gond, mert ott sok a gitt.
hil

ui:
esetleg még ez, bár színe nem túl bejövős nekem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7384878


Sajnos középső könyöklő egyikben sincs



Szia Hil,

Az autó szerintem rendben van, így a képek alapján. Talán az "egyszerűsége" adja az állapotát, mert a hírdetésben állítottakkal ellentétben elmarad a "kiemeltkedően magas felszereltség"-től...

-> http://s18.postimg.org/9zugejunt/pd37476.png

De lehet jobb is ez így, sőt van akinek így imponál. Nekem bejön.

A téli gumit kérd majd számon, mert azzal jött le a gyártósorról...

Hogy 180 a rétegvastagság a motorháztetőn? Hol is kapja a legtöbbet? Ha csak ott találtál ilyen vastag réteget, lehetett javítva a lakk vagy a festék kőfelverődés miatt. Azért láteznek gondos gazdák és engem is zavarna a sok sörétnyom.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 28. csütörtök, 17:38

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 17:24


hil írta: Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7442101


igaz este, holnap napközben is megnézem. Mi a véleményetek róla? Körbemértem 90-100 mikron a festék mindenhol kivéve a motorháztetőt, ott 180 mikron. (mértem a sajátommal, meg a kereskedőével is, egyformát mértek)
A últkor én írtam, kisebb vita is lett belőle, de utánajártam, ha nekem hazudtak, akkor most én is: a gyári fényezés a Bimmeren függetlenül, hogy fl, vagy előtti, 70-100 mikron közötti. Az eredetvizsgán 180 mikronig mondják gyári fényezésnek, de az már fújva volt. Igazából 250 fölött van már gond, mert ott sok a gitt.
hil

ui:
esetleg még ez, bár színe nem túl bejövős nekem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7384878


Sajnos középső könyöklő egyikben sincs



Jól mondták neked az értéket, 70-110 között van minden autó gyári rétegvastagsága, nem csak BMW-nél, 2000-től biztosan!
Ha egyenletes a 180 akkor az kicsit vastagon utólag fényezett, ha szép akkor még nem gáz. A baj akkor van ha nagyobbak a kiugrások, pl 500 vagy a felett, mert ott valószinüleg gitt is van!
Van kis országunkban is több olyan mester aki tud 100 körüli értéken fújni ami annyit jelent, hogy semmi sem biztos már, viszont a 200 feletti réteg még ha egyenletes is már nevezhetjük gyenge minőségűnek sztem.





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 16:58


Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7442101


igaz este, holnap napközben is megnézem. Mi a véleményetek róla? Körbemértem 90-100 mikron a festék mindenhol kivéve a motorháztetőt, ott 180 mikron. (mértem a sajátommal, meg a kereskedőével is, egyformát mértek)
A últkor én írtam, kisebb vita is lett belőle, de utánajártam, ha nekem hazudtak, akkor most én is: a gyári fényezés a Bimmeren függetlenül, hogy fl, vagy előtti, 70-100 mikron közötti. Az eredetvizsgán 180 mikronig mondják gyári fényezésnek, de az már fújva volt. Igazából 250 fölött van már gond, mert ott sok a gitt.
hil

ui:
esetleg még ez, bár színe nem túl bejövős nekem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7384878


Sajnos középső könyöklő egyikben sincs



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 28. csütörtök, 17:01

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 11:20


[quote="devility"]
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.



Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele.


Gyárit vagy után gyártottat ?



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 11:20


[quote="devility"][quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.



Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele.
[/quote



újat vagy gyárit?


devility
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz devility

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 11:15


[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.



Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele.


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 10:56


[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.


Nekem is 18ci van (143) semmi bajom nincs vele, jól megy relatív keveset fogyaszt. 163000km van benne (valós)!
A vezérlés részét érdemes rendbe tenni vásárláskor aztán ámen!

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 10:36


[quote="Medvedisznoman"]
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 23:55


[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 19:09


Szemy írta:
zoliika írta: Üdv Szemy!
Nagyon sajnálom,hogy félreérthetően fogalmaztam vagy az is lehet ,hogy Te értelmezted félre az "élményemet"amit láttam.
1.)Nem gondoltam volna ,hogy M.o-on is létezik ekkora futásteljesítményű autó és itt a évi 96e km-re gondolok.
2.)A németek vásárlási szokásait ismerem,sajnos velük kell dolgoznom
3)A tökéletes makulátlan állapotot arra értettem,hogy 248e km és nyoma sincs kívűl-belűl kopásnak,ezenkívül mentem és vezettem is.........azt nem vitatom melyik alkatrész,hogy és mennyire kopott,nyílván nem új autó bla-bla
Hozzászólásom lényege az lett volna elsősorban az évi futás és az,hogy 248ekm egy bajoron mennyire észrevehetetlen.A többi okfejtésedbe Én nem mennék bele.A téli gumi témánál szerinted az a fasza amit a kollégád csinál ,hogy 12 éves téli gumival közlekedik,ezt arra írtad mikor leírtam 12e km-nél lecseréltem a téli gumijaimat.Bizony ,hogy le, mikor minden másnap faszig ért a hó a bajoroknál és hóláncoztam is és minden rohadt nap a latyakban közlekedtem meg a 10-15 centis friss hóban.Azért arra kíváncsi lenék,hogy a 12 éves téli gumival ezt ,hogy oldottátok volna meg.Mindegy ez még nyomta a "bögyömet" Én nem tudományos alapon használom az autómat, a mindennapokban és sajnos elég sokat.



Tschüß!


Szia Zoli!

Valo igaz, en ertelmeztem egy kicsit felre az irasod, ezert elnezest is kerek rögtön. Remelem nincs harag!

A 12 eves teligumival csak arra szerettem volna ravilagitani, hogy a nemetek nem olyan nagyvonaluak, mint azt az ember gondolja. Ha muszaj, akkor nyilvan 1-2 evente veszi az uj teli gumit, de ha nem muszaj, akkor bizony szarik ra es hasznalja, amig csak lehet. De itt sem allt szandekomban ketsegbe vonni a Te allitasodat, csupan a masik oldalt is szerettem volna megmutatni.

Ha több heten keresztül vezetnel egy 20-30 ezer km-t futott E90-es BMW-t, megszoknad es megismerned, akkor utana Te magad is rögtön eszrevenned, hogy a 250 ezer km megtetele nem tünik el nyomtalanul (müszaki tartalomra ertem, nem az esztetikara).

Remelem mar nincs semmi, ami nyomja a "bögyödet"!
Szemy


Nincs semmi gond Nem vagyok ma a "top"-on, kicsit indiszponált vagyokés lehet Én is túlreagáltam.