Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 19:37


Coyote írta:

Nagyon köszönöm a segítséget, főleg a listát amit küldtél! Annyit megjegyeznék, hogy ez a fórum és közösség egyre inkább megerősít abban, hogy BMW-t válasszak. A mazdások és toyotások példát vehetnének rólatok
Délután megnéztem a gépet, a gyári felszereltség stimmel, az autó Észak-Olaszországból származik. Az élek párhuzamosak és egyformák, az autó vagy valóban sérülésmentes, vagy nagyon jó munkát végeztek rajta. A kereskedő válltig állítja, hogy a km óra nincs tekergetve, leellenőrízhető a BMW-nél, és elvihetjük bármelyik szervízbe átnézésre. 6 hónap garanciát kapnék a motorra, váltóra, rejtett hibák esetére. Ez mind szép, ami viszont nem tetszett:
- több, mint 1 éve van náluk az autó, rommá szívta a nap. Vajon miért nem tudják eladni?
- az első lámpabúrák mattok (bár a kereskedő felajánlotta, hogy polírozzák ha kérem)
- a kézifék előtt a kardánbox meg van kopva, a kézifék mellett a tárolórekeszekről lekopott/lenyúzták a műanyagborítást. Ez valóban 120e km-re utalna?
- az első szélvédő előtti gumit repedezettre szívta a nap.
- szervízkönyv természetesen nincs, hátsó antenna hiányzik.

Eléggé "nepperautó" szaga van, kicsit kiábrándultam. De sebaj, a határidő június, addig kell találnom megfelelő jelöltet.

Az amúgy alap, hogy a sedanokban a hátsó ülés nem dönthető? Emiatt nem szeretnék Touringot választani, de hasznos lenne a több hely.

@hil, si3rrabravo: igen, jobb lenne 150 LE mint 116, a jelenlegi autómhoz képest nem lenne akkora visszalépés. Ha viszont tényleg károsítja a motort, akkor hagyom a francba - de akkor a chiptuninggal együtt a 318D-t is elfelejtem.



nincs szervízkönyv, de azt mondja, hogy beviheted bármelyik szervízbe. a kopottság lehet attól is, hogy hanyag tulaja volt, vagy gyerekes tulaja volt. vagy valóban nem oké a km. és valahogy csináltak egy kamu adatbázist rá. egy biztos, azért 1 év alatt nem eladni az fura... én jobban vennék egy 18d-t mint 20d-t, mégha szinte ugyanaz a motor is. mondjuk én (ha szeretném a dízelt), akkor a színe miatt nem venném meg. nem tudom, de nekem nem illik ehhez az autóhoz. én pl azt sem értem, miért nem kerítettek már hozzá egy kamu szervízkönyvet? sok embernek fontos, mégha kamu is. antenna? nem si tudtam, hogy a szélvédőn kívül van antenna.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 19:29


hil írta:
Coyote írta:


Logikus a következtetés, egyet kell értsek. Ugyanakkor az autó felszereltsége nekem nagyon fontos szempont. Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne. Ezek beszerzésében illetve beszereltetésében tudtok esetleg segíteni?
- a felnit kibírom, bízok benne hogy előbb-utóbb találok valami szépet.

Részemről biztos vagyok benne, hogy lesz elég lóvé a fenntartásra és szépítgetésre, de olyan autót szeretnék, ami azért "egyben van". Az extrák meg azért kellenének, mert a mostani autóm (2003-as Celica) elég jól el van látva, és "nehommá" egy BMW puritánabb legyen


MINEK!? Az egyenes út a motor tönkre tételéhez



Akkor minden 20d tulaj butítsa vissza az autóját? Mert tönkre megy?


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 19:22


kempelen írta:
Coyote írta: Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne.


Nem akarlak én rábeszélni a kékre!

Nézdd meg minkettőt és csukd be a szemed hogy ne lásd a felszereltséget és úgy dönts.

Amúgy a felni a legkevesebb és a tempomatot sem te installálnád fel elsőként utólag.


Nagyon köszönöm a segítséget, főleg a listát amit küldtél! Annyit megjegyeznék, hogy ez a fórum és közösség egyre inkább megerősít abban, hogy BMW-t válasszak. A mazdások és toyotások példát vehetnének rólatok
Délután megnéztem a gépet, a gyári felszereltség stimmel, az autó Észak-Olaszországból származik. Az élek párhuzamosak és egyformák, az autó vagy valóban sérülésmentes, vagy nagyon jó munkát végeztek rajta. A kereskedő válltig állítja, hogy a km óra nincs tekergetve, leellenőrízhető a BMW-nél, és elvihetjük bármelyik szervízbe átnézésre. 6 hónap garanciát kapnék a motorra, váltóra, rejtett hibák esetére. Ez mind szép, ami viszont nem tetszett:
- több, mint 1 éve van náluk az autó, rommá szívta a nap. Vajon miért nem tudják eladni?
- az első lámpabúrák mattok (bár a kereskedő felajánlotta, hogy polírozzák ha kérem)
- a kézifék előtt a kardánbox meg van kopva, a kézifék mellett a tárolórekeszekről lekopott/lenyúzták a műanyagborítást. Ez valóban 120e km-re utalna?
- az első szélvédő előtti gumit repedezettre szívta a nap.
- szervízkönyv természetesen nincs, hátsó antenna hiányzik.

Eléggé "nepperautó" szaga van, kicsit kiábrándultam. De sebaj, a határidő június, addig kell találnom megfelelő jelöltet.

Az amúgy alap, hogy a sedanokban a hátsó ülés nem dönthető? Emiatt nem szeretnék Touringot választani, de hasznos lenne a több hely.

@hil, si3rrabravo: igen, jobb lenne 150 LE mint 116, a jelenlegi autómhoz képest nem lenne akkora visszalépés. Ha viszont tényleg károsítja a motort, akkor hagyom a francba - de akkor a chiptuninggal együtt a 318D-t is elfelejtem.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. április 20. szerda, 19:26

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 19:15


hil írta:
Coyote írta:


Logikus a következtetés, egyet kell értsek. Ugyanakkor az autó felszereltsége nekem nagyon fontos szempont. Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne. Ezek beszerzésében illetve beszereltetésében tudtok esetleg segíteni?
- a felnit kibírom, bízok benne hogy előbb-utóbb találok valami szépet.

Részemről biztos vagyok benne, hogy lesz elég lóvé a fenntartásra és szépítgetésre, de olyan autót szeretnék, ami azért "egyben van". Az extrák meg azért kellenének, mert a mostani autóm (2003-as Celica) elég jól el van látva, és "nehommá" egy BMW puritánabb legyen


MINEK!? Az egyenes út a motor tönkre tételéhez



ehhez te nem értesz, hüle benyás... há van aki 20 éve jár 20d-vel chippel, nem eszi az olajat, nem füstöl, ráadásul keveset fogyaszt 3 litert/100km 200-as tempóval.
mi esztet nem érthessük...



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 18:51


Coyote írta:


Logikus a következtetés, egyet kell értsek. Ugyanakkor az autó felszereltsége nekem nagyon fontos szempont. Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne. Ezek beszerzésében illetve beszereltetésében tudtok esetleg segíteni?
- a felnit kibírom, bízok benne hogy előbb-utóbb találok valami szépet.

Részemről biztos vagyok benne, hogy lesz elég lóvé a fenntartásra és szépítgetésre, de olyan autót szeretnék, ami azért "egyben van". Az extrák meg azért kellenének, mert a mostani autóm (2003-as Celica) elég jól el van látva, és "nehommá" egy BMW puritánabb legyen


MINEK!? Az egyenes út a motor tönkre tételéhez



si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 17:09


Coyote írta:
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.


és szerinted úgy már elég lenne?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 20. szerda, 17:10

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 15:44


Coyote írta: Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne.


Nem akarlak én rábeszélni a kékre!

Nézdd meg minkettőt és csukd be a szemed hogy ne lásd a felszereltséget és úgy dönts.

Amúgy a felni a legkevesebb és a tempomatot sem te installálnád fel elsőként utólag.










Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. április 20. szerda, 15:47


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 13:25


jons írta: Kicsit én is belevau ha nem baj

Állapotot kell nézni szerintem, nem felszereltséget vagy motort. A felszereltségen könnyen lehet segíteni, a motor meg kb mindegy, mert mindegyik jól megy, olyan forgalmi helyzetet meg nem tudok elképzelni, amihez kell több mint egy 20d.
Nekem csak 2 ablakemelőm, meg cd-s fejegységem van ami extra lehet, aztán kész. Viszont a kasztni és az általános műszaki állapot igen jónak tűnik így fél év távlatából. (az óracsoport cserétől eltekintve persze)

A dízel egyébként is nagy lutri, főleg automataváltó kombinációval. Kényelmes dolgok ezek csak a fenntartásra lehet nem jut a végén.
kempelennel értek egyet nagyon. A navi buta közelébe sem érhet egy IGO8-nak pl, felnit olyat veszel amit akarsz, tempomat könnyen megoldható, a BC is. stb.

Szóval állapotot vegyél, ne felszereltséget.

Robin
A hitelt azért vette fel a tulaj, mert nem volt pénze. Fenntartásra sem biztos, hogy jutott ha kikövetkezteted.


Logikus a következtetés, egyet kell értsek. Ugyanakkor az autó felszereltsége nekem nagyon fontos szempont. Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne. Ezek beszerzésében illetve beszereltetésében tudtok esetleg segíteni?
- a felnit kibírom, bízok benne hogy előbb-utóbb találok valami szépet.

Részemről biztos vagyok benne, hogy lesz elég lóvé a fenntartásra és szépítgetésre, de olyan autót szeretnék, ami azért "egyben van". Az extrák meg azért kellenének, mert a mostani autóm (2003-as Celica) elég jól el van látva, és "nehommá" egy BMW puritánabb legyen

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 12:56


Kicsit én is belevau ha nem baj

Állapotot kell nézni szerintem, nem felszereltséget vagy motort. A felszereltségen könnyen lehet segíteni, a motor meg kb mindegy, mert mindegyik jól megy, olyan forgalmi helyzetet meg nem tudok elképzelni, amihez kell több mint egy 20d.
Nekem csak 2 ablakemelőm, meg cd-s fejegységem van ami extra lehet, aztán kész. Viszont a kasztni és az általános műszaki állapot igen jónak tűnik így fél év távlatából. (az óracsoport cserétől eltekintve persze)

A dízel egyébként is nagy lutri, főleg automataváltó kombinációval. Kényelmes dolgok ezek csak a fenntartásra lehet nem jut a végén.
kempelennel értek egyet nagyon. A navi buta közelébe sem érhet egy IGO8-nak pl, felnit olyat veszel amit akarsz, tempomat könnyen megoldható, a BC is. stb.

Szóval állapotot vegyél, ne felszereltséget.

Robin
A hitelt azért vette fel a tulaj, mert nem volt pénze. Fenntartásra sem biztos, hogy jutott ha kikövetkezteted.

Robin68 írta:
kempelen írta:
Lehet hogy van benne nagy navi, meg felni és tempomat, de ettől még nem biztos hogy kisebb szívás mint az első kék.

Tegyük fel a kéket most hozták kintről, itthon még senki nem hitelezte be.
A másik már egy ideje itthon van, de szabadulnának tőle, mert csak hitelátválallással.

Szerinted a két autó közül, látatlanban melyik esélyesebb hogy kapott is valami gondoskodást?

Én nem szólok bele, de inkább nézd meg mindkettőt és ne a tempomat, a felni és a nagy navi legyen az eldöntendő tényező.


Ebben van igazság... . Én is úgy kerestem, hogy azért legyen benne navi, meg ez-az, meg nagyobb motor. De nincs navim és nem volt egy-két ez-az sem és a motor is ovis méretű lett . Van, hogy kompromisszumot kell kötni ha jót akarunk.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 20. szerda, 12:57

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 08:36


Robin68 írta:
kempelen írta:
Lehet hogy van benne nagy navi, meg felni és tempomat, de ettől még nem biztos hogy kisebb szívás mint az első kék.

Tegyük fel a kéket most hozták kintről, itthon még senki nem hitelezte be.
A másik már egy ideje itthon van, de szabadulnának tőle, mert csak hitelátválallással.

Szerinted a két autó közül, látatlanban melyik esélyesebb hogy kapott is valami gondoskodást?

Én nem szólok bele, de inkább nézd meg mindkettőt és ne a tempomat, a felni és a nagy navi legyen az eldöntendő tényező.


Ebben van igazság... . Én is úgy kerestem, hogy azért legyen benne navi, meg ez-az, meg nagyobb motor. De nincs navim és nem volt egy-két ez-az sem és a motor is ovis méretű lett . Van, hogy kompromisszumot kell kötni ha jót akarunk.


Szerintem attól hogy hiteles egy autó, még nem biztos hogy nem is tudtak vele foglalkozni " ez mindig személy függö "



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. április 19. kedd, 22:56


kempelen írta:
Lehet hogy van benne nagy navi, meg felni és tempomat, de ettől még nem biztos hogy kisebb szívás mint az első kék.

Tegyük fel a kéket most hozták kintről, itthon még senki nem hitelezte be.
A másik már egy ideje itthon van, de szabadulnának tőle, mert csak hitelátválallással.

Szerinted a két autó közül, látatlanban melyik esélyesebb hogy kapott is valami gondoskodást?

Én nem szólok bele, de inkább nézd meg mindkettőt és ne a tempomat, a felni és a nagy navi legyen az eldöntendő tényező.


Ebben van igazság... . Én is úgy kerestem, hogy azért legyen benne navi, meg ez-az, meg nagyobb motor. De nincs navim és nem volt egy-két ez-az sem és a motor is ovis méretű lett . Van, hogy kompromisszumot kell kötni ha jót akarunk.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 19. kedd, 22:03


Coyote írta: Köszi! De jó, hogy vagytok, így holnap nem megyek el megnézni

Ez inkább esélyes, ha a hitelátvállalást meg lehet oldani pl. 2 hónapra csökkentett futamidővel: http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4296612

Ebben úgy nézem van minden (még gusztustalan fabetét is, amit tutira lefóliáztatnék Itt persze a km a gyanús, no meg a szervízkönyv hiánya...



Lehet hogy van benne nagy navi, meg felni és tempomat, de ettől még nem biztos hogy kisebb szívás mint az első kék.

Tegyük fel a kéket most hozták kintről, itthon még senki nem hitelezte be.
A másik már egy ideje itthon van, de szabadulnának tőle, mert csak hitelátválallással.

Szerinted a két autó közül, látatlanban melyik esélyesebb hogy kapott is valami gondoskodást?

Én nem szólok bele, de inkább nézd meg mindkettőt és ne a tempomat, a felni és a nagy navi legyen az eldöntendő tényező.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. április 19. kedd, 20:53


Köszi! De jó, hogy vagytok, így holnap nem megyek el megnézni

Ez inkább esélyes, ha a hitelátvállalást meg lehet oldani pl. 2 hónapra csökkentett futamidővel: http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4296612

Ebben úgy nézem van minden (még gusztustalan fabetét is, amit tutira lefóliáztatnék Itt persze a km a gyanús, no meg a szervízkönyv hiánya...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 19. kedd, 20:53

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 19. kedd, 20:44


Coyote írta:
kempelen írta: Annyit még hozzátennék:

A hírdetés leírása elég pongyola.

Azért sokminden nem igaz abból amit a hírdetés állít, például:

- automatikusan sötétedő belső tükör
- esőszenzor
- fedélzeti komputer
- hátsó oldal légzsák
- hűthető kesztyűtartó
- kikapcsolható légzsák
- könnyűfém felni
- középső kartámasz
- plüss kárpit
- tempomat

A fent felsoroltak tuti nincsenek most benne.
De ezekből jópár utólag megoldható

Huh, köszi mindkettőtöknek! Arra rájöttem, hogy 318D-ről beszélünk, de ez a lista már kiábrándító volt.
Persze a 121000 km-t meg kell becsülni, és az automata váltót is díjazom.
Utólag lehet beépíteni multikormányt? A tempomathoz azért több cucc kell, nem?
A fedélzeti komputer hiánya is gáz, így egyértelműen fapadosabb az autó, mint a mostani gépem A felnikről nem is beszélve.


Ha cserélsz MFL-es kormányt, akkor nem nehéz a tempomat. Illetve a fedélzeti komputerhez ki kell cserélni a kart és pár szál vezeték ha nincs bent. Szóval ez a kettő az egyik legkönnyebben megoldható talán...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. április 19. kedd, 20:42


kempelen írta: Annyit még hozzátennék:

A hírdetés leírása elég pongyola.

Azért sokminden nem igaz abból amit a hírdetés állít, például:

- automatikusan sötétedő belső tükör
- esőszenzor
- fedélzeti komputer
- hátsó oldal légzsák
- hűthető kesztyűtartó
- kikapcsolható légzsák
- könnyűfém felni
- középső kartámasz
- plüss kárpit
- tempomat

A fent felsoroltak tuti nincsenek most benne.
De ezekből jópár utólag megoldható

Huh, köszi mindkettőtöknek! Arra rájöttem, hogy 318D-ről beszélünk, de ez a lista már kiábrándító volt.
Persze a 121000 km-t meg kell becsülni, és az automata váltót is díjazom.
Utólag lehet beépíteni multikormányt? A tempomathoz azért több cucc kell, nem?
A fedélzeti komputer hiánya is gáz, így egyértelműen fapadosabb az autó, mint a mostani gépem A felnikről nem is beszélve.