Ez egy archivált weboldal! bővebben

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 21:37


Jim86 írta:
czellaia írta:
Jim86 írta: Üdv a klubtagoknak!
Jövő héten e46 vadászatra indulok, első kiszemeltem a korábban belinkelt 318i lenne.
A fórumot olvasgatva sokszor láttam emlegetve a Ricsi nevezetű budapesti BMW szervizest.
Szerintetek érdemes lenne egy szerelővel is átnézetni az autót a helyszínen, vagy elég lenne elvinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni vele a komputériát?
Vagy esetleg mindkettő javasolt?!


Szia!

Én úgy vettem hogy elvittem a rackautóhoz(Hivatalos BMW),hogy minden tuti legyen.
A ricsihez is viheted,érti a dolgát.November óta ismerem és minden nyűggel öt hívom
és nála is Szervizeltettem.Sajnos csak szerdán lesz mert elutazott,pedig nagy szükségem van rá nekem is mert nem indul az autóm


Szia!
Köszi a válaszod. A rackautónál mennyit kértek el a kivizsgálásért? A linket megnézted, nem ismerős esetleg az autó, vélemény?


2008 ban 11 vagy 12 ezer volt.Nem ismerős az autó.Képről nem tűnik rossznak,de annyira
nem értek hozzá,csak vezettem és szeretemBár most hogy nem indul annyira nem szeretem



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 08. vasárnap, 21:39

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 21:33


czellaia írta:
Jim86 írta: Üdv a klubtagoknak!
Jövő héten e46 vadászatra indulok, első kiszemeltem a korábban belinkelt 318i lenne.
A fórumot olvasgatva sokszor láttam emlegetve a Ricsi nevezetű budapesti BMW szervizest.
Szerintetek érdemes lenne egy szerelővel is átnézetni az autót a helyszínen, vagy elég lenne elvinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni vele a komputériát?
Vagy esetleg mindkettő javasolt?!


Szia!

Én úgy vettem hogy elvittem a rackautóhoz(Hivatalos BMW),hogy minden tuti legyen.
A ricsihez is viheted,érti a dolgát.November óta ismerem és minden nyűggel öt hívom
és nála is Szervizeltettem.Sajnos csak szerdán lesz mert elutazott,pedig nagy szükségem van rá nekem is mert nem indul az autóm


Szia!
Köszi a válaszod. A rackautónál mennyit kértek el a kivizsgálásért? A linket megnézted, nem ismerős esetleg az autó, vélemény?


czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 21:24


Jim86 írta: Üdv a klubtagoknak!
Jövő héten e46 vadászatra indulok, első kiszemeltem a korábban belinkelt 318i lenne.
A fórumot olvasgatva sokszor láttam emlegetve a Ricsi nevezetű budapesti BMW szervizest.
Szerintetek érdemes lenne egy szerelővel is átnézetni az autót a helyszínen, vagy elég lenne elvinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni vele a komputériát?
Vagy esetleg mindkettő javasolt?!


Szia!

Én úgy vettem hogy elvittem a rackautóhoz(Hivatalos BMW),hogy minden tuti legyen.
A ricsihez is viheted,érti a dolgát.November óta ismerem és minden nyűggel öt hívom
és nála is Szervizeltettem.Sajnos csak szerdán lesz mert elutazott,pedig nagy szükségem van rá nekem is mert nem indul az autóm


Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 20:46


Üdv a klubtagoknak!
Jövő héten e46 vadászatra indulok, első kiszemeltem a korábban belinkelt 318i lenne.
A fórumot olvasgatva sokszor láttam emlegetve a Ricsi nevezetű budapesti BMW szervizest.
Szerintetek érdemes lenne egy szerelővel is átnézetni az autót a helyszínen, vagy elég lenne elvinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni vele a komputériát?
Vagy esetleg mindkettő javasolt?!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 19:12


atidesign írta: Csak egy szösszenet az automata váltós kocsikról!


" egy automata váltó 200.000.- km.-t megy el, minden egyes km. amit az fölött megy az ajándék!!! "

ez mennyire igaz....


Persze, ha elhiszik azt az "örökélet olaj" című sületlenséget. BMW szerelő mondta, hogy aki nem cserél olajat, az majd cserél váltót.

Jó business ez a BMW-nek!



csakfan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz csakfan

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 12:56


atidesign írta: Csak egy szösszenet az automata váltós kocsikról!
van fehérváron egy automataváltó szerelő aki régebben a BMW -nek dolgozott németországban, és ők is oktatták ki saját elmondása szerint.
Azt mondta hogy az első ige amit meg kellett tanulnia az így szólt!

" egy automata váltó 200.000.- km.-t megy el, minden egyes km. amit az fölött megy az ajándék!!! "

ez mennyire igaz....


ez az ember igen jól zavarja a malmát.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 12:20


Csak egy szösszenet az automata váltós kocsikról!
van fehérváron egy automataváltó szerelő aki régebben a BMW -nek dolgozott németországban, és ők is oktatták ki saját elmondása szerint.
Azt mondta hogy az első ige amit meg kellett tanulnia az így szólt!

" egy automata váltó 200.000.- km.-t megy el, minden egyes km. amit az fölött megy az ajándék!!! "

ez mennyire igaz....


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 09:08


Hali!
hááát.. kár hogy engem kihagytál vártalak is de nem jöttél..no mindegy a gépem megvan még rengeteg az érdeklődő, de még senki nem mondott komolyat. a helyzet az amit mondasz, én két évvel ezelőtt ugyanezt végigjártam itthon: 14 autót néztem meg, és a végén maradt 2 amit megnéztem még 3x, de miután ezekre is kifizettem ~40ezret az átvizsgálásra, mondtam oké elég volt gyerekek, besokalltam. inkább kimentem Németországba és behoztam magam. mert engem ne vágjon át senki.
nagyon kevés az olyan eladó (főleg nepperek közt) aki tényleg őszinte, én magaánszemély eladókra koncentráltam: a hirdetett autóm leellenőrizható és pontosan meg tudom mondani mikor mit cseréltettem benne és mi várható. Plusz az autót szervizelő szerelővel is lehet egyeztetni aki a jól ismert Rhantos mester, ő is tud segíteni. Ezt kipróbálhatod városban is pályán is, nem kell könyörögninekem, én is csak így tudnék dönteni. Szóval sok sikert és kitartást kívánok, de ha gondolod ugorj el még..időben vagy..üdv szép napot mindenkinek, lalada


Idézet:
Azt sajnálom, hogy ladada kolléga kék gépjére nem maradt időm, az biztosan felüdülés lett volna a sok leharcolt példány és gusztustalan eladó között.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 08. vasárnap, 09:12

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 14:23


Coyote írta: Tegnap nagy 320D vadászatra mentem, bejártam Budapestet. A tapasztalataimat megosztanám veletek, az egyetlen esélyeshez meg várom a hozzászólásokat

Hármat emelnék ki a tegnapiak közül.
Az első. Két cigó faszi árulja, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, de minden igyekezetük ellenére sem találták meg a szervízkönyvet. Azt sem tudták pontosan, honnan jött az autó, a múltat jótékony homály fedi. Az autó elején a motorháztetőn kavicsfelverődések miatt hiányzik egy többcentis foltban a fényezés (alatta meg fekete - ez normális?), a hátsó lökhárítón apró sérülések vannak. A motor csak extra akkuval indul, felmelegedés után enyhe kopogó hangot lehetett hallani, ami követte a fordulatszámot. Az autó órájában 156000 km van, de úgy le van lakva, hogy a 300000 is reálisnak tűnik. A vezetőülés deréktámaszos, de nem működik gombnyomásra - és olyan pozícióban van, mintha egy kosárlabda lenne mögötted.Felejtős! Alvázszámom van, ha valakit érdekel szóljon.

A következőért kár volt kikecmeregni Békásmegyerre. Ismét cigó kereskedő, az autó a Horváth Aszfalt BP. Kft nevén van - a papírok se teljesen korrektek, nem hogy a kocsi. Rommá használt gép, retkes csomagtartóval, kétes múlttal (azt sem tudja megmondani honnan hozták be), orrcsavaró bűzzel. Legalább az utasülések dönthetők Alvázszámom ehhez is van, de részemről alapból felejtős.

A többit meg sem említem, mert hányadék volt mind. Azt sajnálom, hogy ladada kolléga kék gépjére nem maradt időm, az biztosan felüdülés lett volna a sok leharcolt példány és gusztustalan eladó között.

Ellenben megemlíteném a tegnapi nap nagy nyertesét. Az autóban 276000 km van, ennek megfelelően használt, de úgy tűnt vigyáztak rá. A tulajdonosa korrekt(nek tűnik), 2006-ig vezetett szervízkönyv (67000 km), 2006-tól ő a tulajdonos, és számlákkal, részletes leírásokkal dokumentált szervízmúlt van, dátummal, km-rel, árakkal. Az autóban a legtöbb "hibalehetőség" javítva, leginkább cserélve lett. Az M felszereltség miatt rögtön beleszerettem - bár azért a használat meglátszik rajta. Az automata váltótól félek, mint a tűztől, mindig arra gondolok, hogy ha lerobbanik akkor csak a trailer segít. Mivel gyakran járok külföldön, ez elég komoly gond lehet. Szerintetek ennek ellenére megéri ezt választanom? Ti mernétek 2003-as, 276000 km-es automata váltóst venni? (Kipróbáltuk, és a motor, a futómű (M-es), és a váltó is úgy működik, ahogy annak kell, semmi zörgés-csörgés, nagyon egyben van)
Alvázszám: WBAAS71050CJ35136

Mit szóltok?

A korábban említett bordót ma nézem meg, szerintem az lesz a nagy riválisa ennek az ezüstnek


Nekem kb ennyi van benne ,de manuális váltoval, megy mint a doxa óra.

Én elvinném egy márka szervizbe átnézetni a-z ig az egész autót



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 08:10


Tegnap nagy 320D vadászatra mentem, bejártam Budapestet. A tapasztalataimat megosztanám veletek, az egyetlen esélyeshez meg várom a hozzászólásokat

Hármat emelnék ki a tegnapiak közül.
Az első. Két cigó faszi árulja, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, de minden igyekezetük ellenére sem találták meg a szervízkönyvet. Azt sem tudták pontosan, honnan jött az autó, a múltat jótékony homály fedi. Az autó elején a motorháztetőn kavicsfelverődések miatt hiányzik egy többcentis foltban a fényezés (alatta meg fekete - ez normális?), a hátsó lökhárítón apró sérülések vannak. A motor csak extra akkuval indul, felmelegedés után enyhe kopogó hangot lehetett hallani, ami követte a fordulatszámot. Az autó órájában 156000 km van, de úgy le van lakva, hogy a 300000 is reálisnak tűnik. A vezetőülés deréktámaszos, de nem működik gombnyomásra - és olyan pozícióban van, mintha egy kosárlabda lenne mögötted.Felejtős! Alvázszámom van, ha valakit érdekel szóljon.

A következőért kár volt kikecmeregni Békásmegyerre. Ismét cigó kereskedő, az autó a Horváth Aszfalt BP. Kft nevén van - a papírok se teljesen korrektek, nem hogy a kocsi. Rommá használt gép, retkes csomagtartóval, kétes múlttal (azt sem tudja megmondani honnan hozták be), orrcsavaró bűzzel. Legalább az utasülések dönthetők Alvázszámom ehhez is van, de részemről alapból felejtős.

A többit meg sem említem, mert hányadék volt mind. Azt sajnálom, hogy ladada kolléga kék gépjére nem maradt időm, az biztosan felüdülés lett volna a sok leharcolt példány és gusztustalan eladó között.

Ellenben megemlíteném a tegnapi nap nagy nyertesét. Az autóban 276000 km van, ennek megfelelően használt, de úgy tűnt vigyáztak rá. A tulajdonosa korrekt(nek tűnik), 2006-ig vezetett szervízkönyv (67000 km), 2006-tól ő a tulajdonos, és számlákkal, részletes leírásokkal dokumentált szervízmúlt van, dátummal, km-rel, árakkal. Az autóban a legtöbb "hibalehetőség" javítva, leginkább cserélve lett. Az M felszereltség miatt rögtön beleszerettem - bár azért a használat meglátszik rajta. Az automata váltótól félek, mint a tűztől, mindig arra gondolok, hogy ha lerobbanik akkor csak a trailer segít. Mivel gyakran járok külföldön, ez elég komoly gond lehet. Szerintetek ennek ellenére megéri ezt választanom? Ti mernétek 2003-as, 276000 km-es automata váltóst venni? (Kipróbáltuk, és a motor, a futómű (M-es), és a váltó is úgy működik, ahogy annak kell, semmi zörgés-csörgés, nagyon egyben van)
Alvázszám: WBAAS71050CJ35136

Mit szóltok?

A korábban említett bordót ma nézem meg, szerintem az lesz a nagy riválisa ennek az ezüstnek


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. május 05. csütörtök, 19:45


hancurozo írta:
Rudus írta: Sziasztok!
Egy segítséget szeretnék kérni. Holnap mennénk megnézni egy e39-est ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-4027019
szerintetek egy ilyen enyi pénzért megéri?
240.000km van benn kb és nem vezetett a szervizkönyv.
Az autó Miskolcon van esetleg hova vigyem átvizsgáltattni?


Miért van új rendszám rajta? (nem Magyarországi? valós a km?) Pixelhibás a műszerfal. Minden képpen át kell nézetni.


Az az "ÚJ" rendszám 6 éves! A mo-i BMW-k 3/4-e nem mo-on látta meg az első tulaját, inkább az ellenkezője a "normál". A 240e km még kevés is, vagy éppen az a lélektani határ, ami alatt már nem gazdaságos a dízel. De ez még a hihetőség sávjában lehet.
Miskolcon a Snellel szemben van a J-Car, ők voltak a miskolci BMW szalon szervizesei, van felszerelésük és értenek is hozzá. A Soltész Nagy Kálmánon vannak.

Még egy: ki hordja "márkaszervízbe" az autóját 200e km felett?! Aki képtelen volt egy megbízható szerelőt összeszedni az évek alatt.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 05. csütörtök, 19:51

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. május 05. csütörtök, 18:20


Rudus írta: Sziasztok!
Egy segítséget szeretnék kérni. Holnap mennénk megnézni egy e39-est ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-4027019
szerintetek egy ilyen enyi pénzért megéri?
240.000km van benn kb és nem vezetett a szervizkönyv.
Az autó Miskolcon van esetleg hova vigyem átvizsgáltattni?


Miért van új rendszám rajta? (nem Magyarországi? valós a km?) Pixelhibás a műszerfal. Minden képpen át kell nézetni.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2011. május 05. csütörtök, 18:02


Sziasztok!
Egy segítséget szeretnék kérni. Holnap mennénk megnézni egy e39-est ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-4027019
szerintetek egy ilyen enyi pénzért megéri?
240.000km van benn kb és nem vezetett a szervizkönyv.
Az autó Miskolcon van esetleg hova vigyem átvizsgáltattni?

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 22:19


Bero írta:
Jim86 írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Jim86 írta: Mi a baj az árával?


hát ilyen áron 2002-2003-asokat lehet már venni. persze ez, csak ismétlem önmagam, a mostani helyzet miatt van. amúgy reális lenne, főleg ha e36-okat is 1,3-ért is tillnak, 95-ösöket...
az a baj az árskála beszűkült, kicsi az intervallum.



Igaz,lehet kapni 2003-as E46-ot is ennyi pénzért,de szerintem az nagyon gyanús még ilyen helyzetben is! Ennyit csak nem eshet egy bömi ára sem! (Szerintem)


Szerintem sem! A jelenlegi használtautós hirdetéseket böngészve ezt találtam a legjobb vételnek. Persze ez akkor fog kiderülni ha élőben átvizsgálom...


Nézd meg élőben,kérd/írd le az alvázszámot,és szerelőnél meg kell nézetni! Ennyi Hali


Így van, így fogok cselekedni! Köszi!


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 22:04


Jim86 írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Jim86 írta: Mi a baj az árával?


hát ilyen áron 2002-2003-asokat lehet már venni. persze ez, csak ismétlem önmagam, a mostani helyzet miatt van. amúgy reális lenne, főleg ha e36-okat is 1,3-ért is tillnak, 95-ösöket...
az a baj az árskála beszűkült, kicsi az intervallum.



Igaz,lehet kapni 2003-as E46-ot is ennyi pénzért,de szerintem az nagyon gyanús még ilyen helyzetben is! Ennyit csak nem eshet egy bömi ára sem! (Szerintem)


Szerintem sem! A jelenlegi használtautós hirdetéseket böngészve ezt találtam a legjobb vételnek. Persze ez akkor fog kiderülni ha élőben átvizsgálom...


Nézd meg élőben,kérd/írd le az alvázszámot,és szerelőnél meg kell nézetni! Ennyi Hali