Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Imi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:38


Szia!

Max. 1 hónapja láttam. Szerintem ha nem engedi az állapotfelmérést akkor hagyd a fenébe. Nekem is mellébeszélt..

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:19


Köszi Imi, ezek szerint neked is felkeltette az érdeklődésedet korábban az autó.
Jó ideje fent van a hirdetések közt. Állapotfelmérés kérésére mellébeszélés a válasz, az elég rossz ómen!
Mindenféle képen viszek magammal majd valami szakit, aki felállítja a helyes diagnózist! Nem mondtam le teljesen az autóról, amit alant is állítottak többen hogy ha egy autó sérülésmentes azzal általában eldicsekednek és közkincsé teszik.
Megkérdezhetem hogy mikor láttad élőben?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:05


Imi írta: Sziasztok!

Jim86:

Én láttam azt az autót élőben(Érden egy autósbolt udvarán állt) Amit tudtam azt megnéztem rajta. Szerintem az autó kapott egy komplett festést, bár nem igazán láttam rajta hogy nagyon össze lett volna törve. Lámpák mind cserélve vannak rajta, ha jól emlékszem hátul valami led-es. Kis kattogást hallottam a motor felől, ami szerintem az alapjárati motorból jött, a srác azt mondta hogy valami műanyag pillangó szelep csinálja... hát nem tudom, annyira nem értek hozzá sajnos. Egyébként a srác nem valami korrekt eladó Én 300km-re lakom tőle, felmentem megnéztem, amikor komolyabbra fordult a szó(vásárlás, de előtte állapotfelmérés stb.) akkor azt mondta nekem a srác hogy inkább kellene neki még pár nap gondolkodási idő hogy eladja-e vagy sem.. mert igazság szerint még kellene neki pár napig az autó. Megfordult a fejemben az is hogy lehetséges nem is a srác autója volt, bár nem tudom Szerintem mielőtt megveszed vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, és persze egy állapotfelmérést is csinálj.


300Km potyára. Azok a korrekt eladók.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Imi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:00


Sziasztok!

Jim86:

Én láttam azt az autót élőben(Érden egy autósbolt udvarán állt) Amit tudtam azt megnéztem rajta. Szerintem az autó kapott egy komplett festést, bár nem igazán láttam rajta hogy nagyon össze lett volna törve. Lámpák mind cserélve vannak rajta, ha jól emlékszem hátul valami led-es. Kis kattogást hallottam a motor felől, ami szerintem az alapjárati motorból jött, a srác azt mondta hogy valami műanyag pillangó szelep csinálja... hát nem tudom, annyira nem értek hozzá sajnos. Egyébként a srác nem valami korrekt eladó Én 300km-re lakom tőle, felmentem megnéztem, amikor komolyabbra fordult a szó(vásárlás, de előtte állapotfelmérés stb.) akkor azt mondta nekem a srác hogy inkább kellene neki még pár nap gondolkodási idő hogy eladja-e vagy sem.. mert igazság szerint még kellene neki pár napig az autó. Megfordult a fejemben az is hogy lehetséges nem is a srác autója volt, bár nem tudom Szerintem mielőtt megveszed vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, és persze egy állapotfelmérést is csinálj.

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 18:41


Okés akkor esélytelen h legyen e36ban bi-VANOS köszi!!!egyébként én is úgy tudtam h később jött csak de nem voltam benne biztos h mikor.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4256130

Esetleg vélemény erről? szerencsére a srác közel lakik hozzám úgyhogy meglesem.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 18:20


m_attila írta: Urak!!


Nagyon nagy a tévedés
Dupla vanos 98.4 hó tól van vagyis E46-tól. E36 ba NEM VOLT DUPPLA VANOS!

95.6-tól jöttek ki az újjabb generációs motorok de még mindig csak 1 vanossal (20i 23i 28i)itt már 25i nem volt
95.6 ig voltak 20i , 25i (ebből kb 91-92 ig vanos nélkül )

woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta:
KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele


Köszi nézegettem listát a motorkódokkal meg minden csak nem vagyok vele tisztában pontosan MÉG de folyamatosan gyarapítom a tudásom lényeg h m52 kódos már dupla vanos 96tól...OK





akkor sorry wood és köszi Atti, a felvilágosítást!


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 17:46


Urak!!


Nagyon nagy a tévedés
Dupla vanos 98.4 hó tól van vagyis E46-tól. E36 ba NEM VOLT DUPPLA VANOS!

95.6-tól jöttek ki az újjabb generációs motorok de még mindig csak 1 vanossal (20i 23i 28i)itt már 25i nem volt
95.6 ig voltak 20i , 25i (ebből kb 91-92 ig vanos nélkül )

woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta:
KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele


Köszi nézegettem listát a motorkódokkal meg minden csak nem vagyok vele tisztában pontosan MÉG de folyamatosan gyarapítom a tudásom lényeg h m52 kódos már dupla vanos 96tól...OK






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 22. hétfő, 17:47


woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 17:31


vsop14 írta:
woodstock írta:
KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele


Köszi nézegettem listát a motorkódokkal meg minden csak nem vagyok vele tisztában pontosan MÉG de folyamatosan gyarapítom a tudásom lényeg h m52 kódos már dupla vanos 96tól...OK

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 15:38


woodstock írta:
KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 14:18


KASZAMester írta:
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérne amúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!

Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé )(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 22. hétfő, 14:20

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 11:03


Üdv mindenkinek!

Csatlakozni szeretnék hozzátok, ehhez pedig egy e46-ot szeretnék cserébe felmutatni a közeljövőben.
Végigolvastam az autóvásárlás topicot, + beleolvastam a fórumba itt is ott is, meglepő a segítőkészségetek!!
Mióta elkezdett nőni a szőr az altesti tájaimon, azóta márkahűséget fogadtam!
Nem is ecsetelném tovább h. mennyire szeretnék egyet! Lassan összejönnek rá a mocskos anyagiak is. Szeretném kikérni a véleményeteket erről a hirdetésről!

A link neve

Árban ennél olcsóbbat szerintem se lenne érdemes venni, később úgy is rákölteném, viszont nagyjából itt lenne vége a ráfordított összegnek.
Ugyan ilyen évjáratú 320i kmennyivel eszi többet?
Előre is köszönöm a véleményeiteket, válaszaitokat!

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 08:57


woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.



woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 23:50


Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok ) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 22:50


m_attila írta: Szerintem M.o-on ilyen autót lehetetlen venni
mármint patika állapotban...
kint van , de drága és a regadó is sok rá


vsop14 írta:
woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötte ja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik

a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.




biztos van itthon is, igaz elvétve és annyiért már majdnem e46ot kapsz. kint meg azért simán találni szép darabokat nem túl drágán (2-3000 euro közt) csak hát ha beragadózod akkor az már megint csillagászati ár

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 22:16


Szerintem M.o-on ilyen autót lehetetlen venni
mármint patika állapotban...
kint van , de drága és a regadó is sok rá


vsop14 írta:
woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötte ja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik

a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.