- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320i
- Évjárat: 1998
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:38
Szia!
Max. 1 hónapja láttam. Szerintem ha nem engedi az állapotfelmérést akkor hagyd a fenébe. Nekem is mellébeszélt..
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:38
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:19
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:05
Imi írta: Sziasztok!
Jim86:
Én láttam azt az autót élőben(Érden egy autósbolt udvarán állt) Amit tudtam azt megnéztem rajta. Szerintem az autó kapott egy komplett festést, bár nem igazán láttam rajta hogy nagyon össze lett volna törve. Lámpák mind cserélve vannak rajta, ha jól emlékszem hátul valami led-es. Kis kattogást hallottam a motor felől, ami szerintem az alapjárati motorból jött, a srác azt mondta hogy valami műanyag pillangó szelep csinálja... hát nem tudom, annyira nem értek hozzá sajnos. Egyébként a srác nem valami korrekt eladóÉn 300km-re lakom tőle, felmentem megnéztem, amikor komolyabbra fordult a szó(vásárlás, de előtte állapotfelmérés stb.) akkor azt mondta nekem a srác hogy inkább kellene neki még pár nap gondolkodási idő hogy eladja-e vagy sem.. mert igazság szerint még kellene neki pár napig az autó. Megfordult a fejemben az is hogy lehetséges nem is a srác autója volt, bár nem tudom
Szerintem mielőtt megveszed vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, és persze egy állapotfelmérést is csinálj.
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:00
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 18:41
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 18:20
m_attila írta: Urak!!
Nagyon nagy a tévedés
Dupla vanos 98.4 hó tól van vagyis E46-tól. E36 ba NEM VOLT DUPPLA VANOS!
95.6-tól jöttek ki az újjabb generációs motorok de még mindig csak 1 vanossal (20i 23i 28i)itt már 25i nem volt
95.6 ig voltak 20i , 25i (ebből kb 91-92 ig vanos nélkül )woodstock írta:vsop14 írta:woodstock írta:KASZAMester írta:woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...
-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.
Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérneamúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek
bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!
Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé)(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem
96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele
Köszi nézegettem listát a motorkódokkal meg minden csak nem vagyok vele tisztában pontosan MÉGde folyamatosan gyarapítom a tudásom lényeg h m52 kódos már dupla vanos 96tól...OK
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 17:46
woodstock írta:vsop14 írta:woodstock írta:KASZAMester írta:woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...
-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.
Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérneamúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek
bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!
Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé)(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem
96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele
Köszi nézegettem listát a motorkódokkal meg minden csak nem vagyok vele tisztában pontosan MÉGde folyamatosan gyarapítom a tudásom lényeg h m52 kódos már dupla vanos 96tól...OK
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 17:31
vsop14 írta:woodstock írta:KASZAMester írta:woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...
-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.
Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérneamúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek
bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!
Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé)(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem
96tól vannak a dupla vanosos motorok, ezek már az m52-es motorkódot viselik. onnan ismered fel, hogy elől van az olajbetöltő és nem hátul.
6,5 litert kell tölteni bele
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 15:38
woodstock írta:KASZAMester írta:woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...
-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.
Akitől vette egy fanatikus bmw-s mindenképp meg akart tőle válni minél hamarabb mert németben talált egy 6ost magának...igen régit amit be akar hozatni minél előbb mert beleszeretett és mert veterán meg mert mérneamúgy ahogy ismerem meg lett a vizsgálva rendesen...nem hülyegyerek
bár azért kikérdezem majd ha találkozunk!
Amúgy még érdekelne mennyire eszik az olajat az e36osok?egyáltalán cserénél mennyit kell tölteni mert ilyen adatot sajna nem találtam(lehet nem kerestem eléggé)(320,323) tehát két csere között kell-e utántölteni és ha igen mennyi az ami még elfogadható vagy ami fölött már lehet h bajok vannak? meg ami még érdekel ha jól tom akkor bi-VANOSt 97 második felétől gyártottak...van esély ilyet kifogni e36ban vagy képtelenség? szóljatok ha hülyeséget kérdeztem
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 14:18
KASZAMester írta:woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...
-én azért felemelném az a teljesen pikk-pakk 328-at,1.6-ért.
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 11:03
Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 08:57
woodstock írta: Köszi a válaszokat!
Ezek szerint tulajdonképp az átlagos dolgokra kell figyelni amire egy ilyen idős autónál amúgy is illik... hát van pár kiszemelt amik jónak tűnnek én külföldről nem nagyon akarok autót macerás ismerős meg nincs. Inkább megpróbálom itthonról megoldani ha nem megy akkor max várok amíg lesz jó mert szerencsére munkahely közel van(simán elbringázok) amúgy ismerősöm most vett egy e46 328at....1.6 milláért és teljesen pikkpakk le is voltam döbbenve de nekem az már sok lenne és mivel fiatal vok ezért a biztosítás is drága de azért irigyelem h ilyen állapotút vett ennyiért...
Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 23:50
Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 22:50
m_attila írta: Szerintem M.o-on ilyen autót lehetetlen venni
mármint patika állapotban...
kint van , de drága és a regadó is sok rávsop14 írta:woodstock írta:vsop14 írta:woodstock írta: Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!
Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!
van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.
Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötteja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik
a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.
Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 22:16
vsop14 írta:woodstock írta:vsop14 írta:woodstock írta: Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!
Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!
van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.
Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötteja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik
a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.