Ez egy archivált weboldal! bővebben

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 22:11


woodstock írta:
vsop14 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötte ja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik

a futómű kiszakadás az e46okon van. e36on nincs ilyesmi.
elektronikai problémák: hát az óracsoport szokott elromlani néha, meg esetleg abs vezérlő, ilyesmi.... egyik se nagy kunszt, ezeket is olcsón be lehet szerezni, tele van velük a net, meg a bontósok...
sárvédőívek, küszöbök szoktak rohadni azért. a küszöböt mindenképp csakkold le, h az alsó emelési pontoknál milyen állapotban van. ajtók alja szokott rohadni illetve a csomagtartó fedél. de ez mind tartástól függ.
nagyon nincsenek jellemző típushibái, valószínűleg nem lesz tökéletes, de inkább arra figyelj, h jól karbantartott darab legyen sztem. már ha nem akarsz pénznyelőt.

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 21:57


vsop14 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


Köszi szépen amúgy a szelepfedél nem nagy kunszt ilyen kis dolgokat szoktam cserélni/javítani kocsimon futóműről tudnál írni valamit? mert itt olvasgattam ilyen rémisztő dolgokat h hátsó futóműnél valami kiszakad igazából nem is tudom miről volt szó... meg esetleg elektromos kütyük mennyire megbízhatóak mert nekem öreg japóm van annál bizony előferdülnek érdekes dolgok a műszerfalon meg mögötte ja és mennyire rohad a kasztni ezeknél a gépeknél? nem olvastam h rohadna de gondolom a tört kocsiknál ez hatványozódik mint úgy általában minden márkánál.és esetleg kuplung...pl van egy hírdetés ahol az van írva kuplungszerk. cserlélve...hát az azért gondolom elárulja hogyan volt használva a kocsi pedig azon kívül pikk-pakknak tűnik

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 21:20


woodstock írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

van, hogy bekrepál a vanos, de azért nem túl gyakori probléma az. a kattogásból felismered. mindegyik hathengeres kb ugyanannyit eszik, de azért a dugó jobban megdobja a 2.5ös fogyasztását, mint mondjuk a 20i-ét... manuális váltó szintén nem igazán szokott meghibásodni, ezért is árulják kb ócskavas áron a váltókat. 20ért már kapsz egy váltót hozzá. igazából nagyon nincsenek sztem nagyobb típushibái... hát arra figyelj, h ne egy leharcolt szart vegyél, mert az pénztemető lesz.
de pl ami szokott lenni, hogy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj, ez viszonylag gyakori, ettől meg nem kell megijedni, mert kb 10ezer a tömítés hozzá. otthon ki tudod cserélni, vagy szerelő kicseréli kb 5ért.


woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 20:37


Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok mindenképp E36ot szeretnék venni (szerintem ez a legszebb bömbi!!)
Igazából én 320i 323i-re gondoltam 96-97es évjárat, de sehol nem találtam átfogó választ a kérdéseimre.
Érdekelnének tapasztalatok és információk! Mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni vásárlásnál!!

Pl: hogy tudhatom meg milyen állapotú a VANOS, futómű tipikus hibái, fék, váltó.
Megéri-e a 323i valahol olvastam h ez a legjobb kompromisszum mert a ccm miatt van benne erőtartalék bőven de mivel folytva van a 25höz képest,jó a fogyasztás(ez mennyire igaz??)
/VANOS-ról láttam videókat ahogy kattogott és javításnál ahogy szimeringet(vagy valami gyűrűket) cserélnek utána elcsendesedik stb ez mennyire gyakori eset mondjuk ezek amcsi videók voltak/
Előre is köszi a válaszokat...fontos lenne mert már vannak kiszemeltek kicsit értőbben akarok a tulajok elé állni!!!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 20:15


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
én biztosan tudom hogy az enyémet csen cserélték,mert az 1álltalán nem sérült de az övfeszítő bizbaszt igen..de ha ez tényleg így van akkor linkeld már be azt az oldalt és rögtön megyek vissza a szerelőhöz és jól pofán csapom..



tudod ez olyan, hogy nem kötelező, de ajánlott! én pl azért vettem új gumit, mert az egyik javítva volt defekt után. és én nem akartam így használni. sokan nevetnek, de én így érzem magam biztonságban. az öv is ilyen, ha tudod, hogy volt vele gáz helyzet, de éppen nem látszik rajta, akkor rajtad múlik mit teszel.

más eset, de ott van SK eladta az 5-öst, mert nem akart kockáztatni. hiába szerette.

olyan, hogy sokan szeretnek öv nélkül vezetni, de mégsem muszáj kockáztatni.



ebben igazad van..sajnos az övet nem kultiválom,,de néha jó az..sajnos nem is olyan régen az 1ik ismerősömet is az öv mentette meg..bár úgy tudom és ha nem jól tudom akkor javítsatok ki,de 160 fölött talán már nem ér semmit az öv..jól tudom??



Cégen belül történt, hogy 1 sóderos kamiont full megrakva megállította a rend éber őre.
Az igazoltatás közben egy vmi sport merga (ennyit tudtak mondani róla) fékezés nélkül csuma gázzal belerohant a kamzer hátuljába. Az 50tonnás szerelvényt parkoló üzemmódban 5méterrel tolta előre a becsapódó autó. Na most olyan ereje volt az ütközésnek, hogy a sofőr a légzsák kinyílása közben (öv nélkül) kirepült a szélvédőn és szörnyethalt.
A gépről eltűnt az egész motortér de az ajtó úgy nyílt, mintha csak a parkolóban hagyták volna és a nagy bevásárlás után nyitnák. Ha az ipse be lett volna kötve, túléli kisebb karcokkal. De nem volt...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 15:14


atidesign írta:
Na kíváncsi lennék én arra a szervizre aki cseréli a biztonsági öveket is karambolos sérülés után, és főként arra a biztosítási kárszakértőre aki az öveket felveszi cserére...


Az öv mióta öv a használatával együtt nyúlik. Ebből nincs visszaút.

Persze egy baleset után is át tudod magadon húzni, de egy nyúlt öv már semmit sem ér, hiszen a baleset folyamán a nyúlása is abban segít hogy elnyelje az energia egy részét...

Éppen ezért mondjuk a cseréje erősen ajánlott annak akinek számít a tesi épsége a továbbiakban.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 20. szombat, 15:18

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 15:12


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
én biztosan tudom hogy az enyémet csen cserélték,mert az 1álltalán nem sérült de az övfeszítő bizbaszt igen..de ha ez tényleg így van akkor linkeld már be azt az oldalt és rögtön megyek vissza a szerelőhöz és jól pofán csapom..



tudod ez olyan, hogy nem kötelező, de ajánlott! én pl azért vettem új gumit, mert az egyik javítva volt defekt után. és én nem akartam így használni. sokan nevetnek, de én így érzem magam biztonságban. az öv is ilyen, ha tudod, hogy volt vele gáz helyzet, de éppen nem látszik rajta, akkor rajtad múlik mit teszel.

más eset, de ott van SK eladta az 5-öst, mert nem akart kockáztatni. hiába szerette.

olyan, hogy sokan szeretnek öv nélkül vezetni, de mégsem muszáj kockáztatni.



ebben igazad van..sajnos az övet nem kultiválom,,de néha jó az..sajnos nem is olyan régen az 1ik ismerősömet is az öv mentette meg..bár úgy tudom és ha nem jól tudom akkor javítsatok ki,de 160 fölött talán már nem ér semmit az öv..jól tudom??



Az emberi test nagyjából az 50km/h-s ütközésig bírja a belső szervek végzetes sérülése nélkül. Ez azt jelenti hogyha 50km/h-van nekicsapnak egy szilárd másik testhez, mondjuk egy betonfalhoz, akkor azt tuti nem éled túl.

Nah most mielött valaki mindezt kiforgatná, ez azt jelenti hogy fognak és nekilöknek mindenféle ütközési energia elnyelő bizbasz nélkül.
Ha autóban ülsz, akármilyen régiben már esélyed van arra, hogy túléld az aktív és passzív biztonsági berendezések segítségével.

Hogy mit akarok ezzel? Az esélyeid valóban romlanak a sebesség növekedésével, de éppen emiatt van szükség mindenféle létező vacakra ami megvédhet vagy a legkisebb esélyt is adhatja arra hogy túléld...
Ezért az hogy 160-nál nem ér semmit az öv, ez így ebben a formában nem állja meg a helyét.
Ráadásul ami fontos manapság, csak könnyen elfeledkezünk róla, hogy az öv, az övfeszítő és a légzsák már egy rendszert alkot évek óta és egyik sincs meg jól a másik nélkül.
Még mindig hajlamosak vagyunk az övet külön kezelni, pedig már régóta nem így működik a dolog.


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 14:31


bmw320d4 írta:
atidesign írta:
Na kíváncsi lennék én arra a szervizre aki cseréli a biztonsági öveket is karambolos sérülés után, és főként arra a biztosítási kárszakértőre aki az öveket felveszi cserére...


A biztosító nem fizeti, de attól még tény, hogy cserélni kell.
(Överő-határolót sem fizetnek pl VW-nél, de attól még cserélik)



Így van!
Ezért csak a piro-övfeszítőt cserélik, és az öv határolót ill. az övet 100 esetből 99.9 esetben nem.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 14:07


atidesign írta:
Na kíváncsi lennék én arra a szervizre aki cseréli a biztonsági öveket is karambolos sérülés után, és főként arra a biztosítási kárszakértőre aki az öveket felveszi cserére...


A biztosító nem fizeti, de attól még tény, hogy cserélni kell.
(Överő-határolót sem fizetnek pl VW-nél, de attól még cserélik)



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 14:07


YELLOW írta:
Qucsy írta:
én biztosan tudom hogy az enyémet csen cserélték,mert az 1álltalán nem sérült de az övfeszítő bizbaszt igen..de ha ez tényleg így van akkor linkeld már be azt az oldalt és rögtön megyek vissza a szerelőhöz és jól pofán csapom..



tudod ez olyan, hogy nem kötelező, de ajánlott! én pl azért vettem új gumit, mert az egyik javítva volt defekt után. és én nem akartam így használni. sokan nevetnek, de én így érzem magam biztonságban. az öv is ilyen, ha tudod, hogy volt vele gáz helyzet, de éppen nem látszik rajta, akkor rajtad múlik mit teszel.

más eset, de ott van SK eladta az 5-öst, mert nem akart kockáztatni. hiába szerette.

olyan, hogy sokan szeretnek öv nélkül vezetni, de mégsem muszáj kockáztatni.



ebben igazad van..sajnos az övet nem kultiválom,,de néha jó az..sajnos nem is olyan régen az 1ik ismerősömet is az öv mentette meg..bár úgy tudom és ha nem jól tudom akkor javítsatok ki,de 160 fölött talán már nem ér semmit az öv..jól tudom??



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 14:05


atidesign írta: Na kíváncsi lennék én arra a szervizre aki cseréli a biztonsági öveket is karambolos sérülés után, és főként arra a biztosítási kárszakértőre aki az öveket felveszi cserére...


Szerintem inkább az a szomorú, hogy kihagyják. Na persze nem arra gondolok, hogy egy koccanás után cserélni kell, de.... Amit leírt bmw320d4 elég egyértelmű szvsz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 14:04


Qucsy írta:
én biztosan tudom hogy az enyémet csen cserélték,mert az 1álltalán nem sérült de az övfeszítő bizbaszt igen..de ha ez tényleg így van akkor linkeld már be azt az oldalt és rögtön megyek vissza a szerelőhöz és jól pofán csapom..



tudod ez olyan, hogy nem kötelező, de ajánlott! én pl azért vettem új gumit, mert az egyik javítva volt defekt után. és én nem akartam így használni. sokan nevetnek, de én így érzem magam biztonságban. az öv is ilyen, ha tudod, hogy volt vele gáz helyzet, de éppen nem látszik rajta, akkor rajtad múlik mit teszel.

más eset, de ott van SK eladta az 5-öst, mert nem akart kockáztatni. hiába szerette.

olyan, hogy sokan szeretnek öv nélkül vezetni, de mégsem muszáj kockáztatni.



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:58


YELLOW írta:
Qucsy írta:
én elhiszem neked hogy te vagy az okos tojás ebben a történetben de én ezt augusztus 13.án este 22:45kor eljátszottam...hidd el amikor felmérték az autómban kellettkezett kárt akkor is ott voltam , amikor megrendelték a dolgokat akkor is, sőt mikor szerelték befelé akkor is..sőt mikor kész lett akkor elvittem az autót átnézetni és minden tökéletesen működik..és biztosan tudom hogy az övemet nem cserélték ki...hidd el nekem..



nem okostojás vagy sem a lényeg.
azért mert neked nem cserélték, az nem jelenti azt, hogy esetleg nem kellett volna. vagy épp nem volt akkora a csattanó, hogy cserélni kelljen. csak mert nyílik a légzsák, még lehet nem akkora az ütközés.
nekem is mondanak sok mindent, aztán itt a fórumon derül ki, hogy hülyeség. de ez nem baj, ebből lehet tanulni. ha megbízol a szerelődben az a te dolgod,de nem biztos, hogy az igazat mondja.


.. az én esetem szimplán fáradtság, betegség és figyelmetlenség miatt történt..szimplán 38 km/h sebbeséggel..sajnos fék nékül rohantam bele az előttem lévőbe..sőt még a nagyon okos feleségemmel is veszekedtem..



atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:55


bmw320d4 írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam



..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



hát figyelj ha olyan volt az ütközés, hogy a patron durrant, vagy amibe nem volt patron, de nagyobb erejű ütközés, ott igenis cserélni kell az övet és a hozzá tartozó ketyerókat. mert lehet egy köv. alkalommal megjárod... azért nem szokták cserélni, mert nincs értelme, annyira összezúzódik az autó, ha meg leesik a lökös, attól még nemnyúlik meg az öv.



én elhiszem neked hogy te vagy az okos tojás ebben a történetben de én ezt augusztus 13.án este 22:45kor eljátszottam...hidd el amikor felmérték az autómban kellettkezett kárt akkor is ott voltam , amikor megrendelték a dolgokat akkor is, sőt mikor szerelték befelé akkor is..sőt mikor kész lett akkor elvittem az autót átnézetni és minden tökéletesen működik..és biztosan tudom hogy az övemet nem cserélték ki...hidd el nekem..



"A gondos gyártás és a jól megválasztott alapanyagok ellenére is az öveket
minden baleset után ki kell cserélni,
ugyanis az övszalag és az összetevık
tulajdonságai és szilárdsága megváltozhatnak. Az övszalagokat egy bizonyos nyúlási
mutatóval gyártják, mely egy kontrollált energiaátalakítást jelent egy fékezett
testelıreesés formájában és ezáltal biztosítja az utasokat egy ütközés folyamán.
Ez a nyúlási mutató azonban egy esetleges baleset után már nem áll rendelkezésre
többé az anyagban.

Ugyanígy az öv alkatrészei is sérülhetnek illetve elveszíthetik szilárdságukat.
Az öv cseréje még a következı esetekben is ajánlott: az övszalag kibolyhosodása,
vagy idıjárás okozta kifakulása, illetve olyan folyadékokkal való szennyezettség
esetén, mint olaj, benzin, kémiai tisztítóanyagok, fékfolyadék stb."



Na kíváncsi lennék én arra a szervizre aki cseréli a biztonsági öveket is karambolos sérülés után, és főként arra a biztosítási kárszakértőre aki az öveket felveszi cserére...

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:55


bmw320d4 írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam



..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



hát figyelj ha olyan volt az ütközés, hogy a patron durrant, vagy amibe nem volt patron, de nagyobb erejű ütközés, ott igenis cserélni kell az övet és a hozzá tartozó ketyerókat. mert lehet egy köv. alkalommal megjárod... azért nem szokták cserélni, mert nincs értelme, annyira összezúzódik az autó, ha meg leesik a lökös, attól még nemnyúlik meg az öv.



én elhiszem neked hogy te vagy az okos tojás ebben a történetben de én ezt augusztus 13.án este 22:45kor eljátszottam...hidd el amikor felmérték az autómban kellettkezett kárt akkor is ott voltam , amikor megrendelték a dolgokat akkor is, sőt mikor szerelték befelé akkor is..sőt mikor kész lett akkor elvittem az autót átnézetni és minden tökéletesen működik..és biztosan tudom hogy az övemet nem cserélték ki...hidd el nekem..



"A gondos gyártás és a jól megválasztott alapanyagok ellenére is az öveket
minden baleset után ki kell cserélni,
ugyanis az övszalag és az összetevık
tulajdonságai és szilárdsága megváltozhatnak. Az övszalagokat egy bizonyos nyúlási
mutatóval gyártják, mely egy kontrollált energiaátalakítást jelent egy fékezett
testelıreesés formájában és ezáltal biztosítja az utasokat egy ütközés folyamán.
Ez a nyúlási mutató azonban egy esetleges baleset után már nem áll rendelkezésre
többé az anyagban.

Ugyanígy az öv alkatrészei is sérülhetnek illetve elveszíthetik szilárdságukat.
Az öv cseréje még a következı esetekben is ajánlott: az övszalag kibolyhosodása,
vagy idıjárás okozta kifakulása, illetve olyan folyadékokkal való szennyezettség
esetén, mint olaj, benzin, kémiai tisztítóanyagok, fékfolyadék stb."



én biztosan tudom hogy az enyémet csen cserélték,mert az 1álltalán nem sérült de az övfeszítő bizbaszt igen..de ha ez tényleg így van akkor linkeld már be azt az oldalt és rögtön megyek vissza a szerelőhöz és jól pofán csapom..