Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:52


Qucsy írta:
én elhiszem neked hogy te vagy az okos tojás ebben a történetben de én ezt augusztus 13.án este 22:45kor eljátszottam...hidd el amikor felmérték az autómban kellettkezett kárt akkor is ott voltam , amikor megrendelték a dolgokat akkor is, sőt mikor szerelték befelé akkor is..sőt mikor kész lett akkor elvittem az autót átnézetni és minden tökéletesen működik..és biztosan tudom hogy az övemet nem cserélték ki...hidd el nekem..



nem okostojás vagy sem a lényeg.
azért mert neked nem cserélték, az nem jelenti azt, hogy esetleg nem kellett volna. vagy épp nem volt akkora a csattanó, hogy cserélni kelljen. csak mert nyílik a légzsák, még lehet nem akkora az ütközés.
nekem is mondanak sok mindent, aztán itt a fórumon derül ki, hogy hülyeség. de ez nem baj, ebből lehet tanulni. ha megbízol a szerelődben az a te dolgod,de nem biztos, hogy az igazat mondja.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:47


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam



..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



hát figyelj ha olyan volt az ütközés, hogy a patron durrant, vagy amibe nem volt patron, de nagyobb erejű ütközés, ott igenis cserélni kell az övet és a hozzá tartozó ketyerókat. mert lehet egy köv. alkalommal megjárod... azért nem szokták cserélni, mert nincs értelme, annyira összezúzódik az autó, ha meg leesik a lökös, attól még nemnyúlik meg az öv.



én elhiszem neked hogy te vagy az okos tojás ebben a történetben de én ezt augusztus 13.án este 22:45kor eljátszottam...hidd el amikor felmérték az autómban kellettkezett kárt akkor is ott voltam , amikor megrendelték a dolgokat akkor is, sőt mikor szerelték befelé akkor is..sőt mikor kész lett akkor elvittem az autót átnézetni és minden tökéletesen működik..és biztosan tudom hogy az övemet nem cserélték ki...hidd el nekem..



"A gondos gyártás és a jól megválasztott alapanyagok ellenére is az öveket
minden baleset után ki kell cserélni,
ugyanis az övszalag és az összetevık
tulajdonságai és szilárdsága megváltozhatnak. Az övszalagokat egy bizonyos nyúlási
mutatóval gyártják, mely egy kontrollált energiaátalakítást jelent egy fékezett
testelıreesés formájában és ezáltal biztosítja az utasokat egy ütközés folyamán.
Ez a nyúlási mutató azonban egy esetleges baleset után már nem áll rendelkezésre
többé az anyagban.

Ugyanígy az öv alkatrészei is sérülhetnek illetve elveszíthetik szilárdságukat.
Az öv cseréje még a következı esetekben is ajánlott: az övszalag kibolyhosodása,
vagy idıjárás okozta kifakulása, illetve olyan folyadékokkal való szennyezettség
esetén, mint olaj, benzin, kémiai tisztítóanyagok, fékfolyadék stb."



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 20. szombat, 13:48

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:43


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam



..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



hát figyelj ha olyan volt az ütközés, hogy a patron durrant, vagy amibe nem volt patron, de nagyobb erejű ütközés, ott igenis cserélni kell az övet és a hozzá tartozó ketyerókat. mert lehet egy köv. alkalommal megjárod... azért nem szokták cserélni, mert nincs értelme, annyira összezúzódik az autó, ha meg leesik a lökös, attól még nemnyúlik meg az öv.



én elhiszem neked hogy te vagy az okos tojás ebben a történetben de én ezt augusztus 13.án este 22:45kor eljátszottam...hidd el amikor felmérték az autómban kellettkezett kárt akkor is ott voltam , amikor megrendelték a dolgokat akkor is, sőt mikor szerelték befelé akkor is..sőt mikor kész lett akkor elvittem az autót átnézetni és minden tökéletesen működik..és biztosan tudom hogy az övemet nem cserélték ki...hidd el nekem..



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:42


Qucsy írta:
..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



Köszi, mostmár tudom...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:39


Qucsy írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam



..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



hát figyelj ha olyan volt az ütközés, hogy a patron durrant, vagy amibe nem volt patron, de nagyobb erejű ütközés, ott igenis cserélni kell az övet és a hozzá tartozó ketyerókat. mert lehet egy köv. alkalommal megjárod... azért nem szokták cserélni, mert nincs értelme, annyira összezúzódik az autó, ha meg leesik a lökös, attól még nemnyúlik meg az öv.



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:36


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam



..hát azt tudnod kell hogy az övet nem cserélik.. hanem az övfeszítő biz-baszt..



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:33


bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


igen ezt én is így tudom, nem mintha ennek olyan nagy ereje lenne, hogy nyugtáztam




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:29


atidesign írta:
bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


Kollega ezt rosszul tudod szerintem, sőt! nagyon rosszul...


Oks, legyen igazad.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:22


bmw320d4 írta:
atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


Kollega ezt rosszul tudod szerintem, sőt! nagyon rosszul...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:19


atidesign írta:
A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis

Az övfeszítő azért van, hogy ne csússzon ki az utas az öv alól, illetve azért, mert az öv nyúlik, és ezt korrigálja. (Ezért kell cserélni baleset után az övet)


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:16


YELLOW írta: de most akkor valaki mogyorózza már el, hogy most melyik az övfeszítő, meg mér van lent a csatt, vagy mi van? lementem megnéztem az enyém. nekem leengedett ülésnel a csatt, a díszléc alatt picivel van, gondolom ha feljebb veszem az ülést, akkor feljebb kerül. nah de ha működött az övfeszítő, akkor az hol van, hogy a csatt lejebb került az esetünkben (hírdetett autó)?


A biztonsági öv csattban van egy pirotechnikai övfeszítő, ami ütközés következtében eldurran és megrántja a biztonsági övet hogy beakadjon és ne engedje az utast előrehajolni.
Na most ha az eldurranik csak cserével orvosolható, vagy egy ellenállással átverhető a comp. hogy ne jelezzen vissza a műszerfelon.
De ilyenkor az öv csati 3-4 cm-vel lejjebb van és a gumi harmonika rajta össze van húzódva.
Ha érdekes csinálok egy két képet a szituról....
Nekem van belőle kettőis


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:10


de most akkor valaki mogyorózza már el, hogy most melyik az övfeszítő, meg mér van lent a csatt, vagy mi van? lementem megnéztem az enyém. nekem leengedett ülésnel a csatt, a díszléc alatt picivel van, gondolom ha feljebb veszem az ülést, akkor feljebb kerül. nah de ha működött az övfeszítő, akkor az hol van, hogy a csatt lejebb került az esetünkben (hírdetett autó)?

szerk.: jah látom már!!! a kardán melletti becsatlakozás... nah én is így tudtam, hogy ott a feszítő. szerencsére nekem jól kiáll





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 20. szombat, 13:14

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 13:04


balesz írta: maradjunk inkább abban, h jó fogyasztású, mint haladós.
inkább azt mondanám h átlagos dinamikájú!

YELLOW írta:
Imi írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, szinte már végig olvastam az összes fórumot, de lenne pár kérdésem
Autóvásárlás előtt állok és E46 318i vagy 320i-t szeretnék venni. Elég sok autót megnéztem már, de sajnos nem volt megfelelő egyik sem.. Most találtam megint egyet, amiről szeretném kikérni a véleményeteket, esetleg valaki nézte már-e vagy tud-e róla valamit. :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-4204893

Érdekelne az is, hogy egyáltalán ez az évjárat és típus jó-e? Ha tudnátok ajánlani esetleg valami másik 320i vagy 318i-t azt is szívesen megnézném.

Előre is köszönöm!


nem akarok hazabeszélni (de úgyis fogok:mrgreen, de ha jófogyasztású, de haladós autó kell, akkor nem egy rossz választás. így elsőre látszanak rajta kis bibik, de mindenképp próbáld ki az igényeidnek megfelelő-e ez a motor.
nekem ami furcsa az a kormány. én úgy tudom faceliftes E46-ba már nem rakták ezt a típusú kormányt. de lehet rosszul tudom. az első lökös vonószem takaron venni észre hibát. lehet csak a takaró pótolva lett, viszont a hátsó lökösön is van hiba, ami nem feltétlen baj, csak...
az, hpgy pesti kerskedő és garantálja a valós km-t, azt már elvből nem hiszem el, de ez is olyan, hogy csodák és kivételek vannak. maga a fényezés nem tűnik rossznak a képek alapján.





A km. az tényleg vicces ))
Viszont a kormány meg a vezetőoldali övfeszítő nekem is gyanús...
A biztonsági öv csatlakozó a teljesen felemelt ülésnél sem lehet ennyire mélyen.
Meg hogy pesti kereskedő, az a hab a tortán.
Én bevizsgáltatnám vásárlás előtt egy független szakértővel mielőtt belevágnék az tuti


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 12:49


hancurozo írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Az nem lehet hogy az ülésmagasság miatt látszik mélyebbnek. Ugyanazon a képen, melyen látszik a balos övcsati, az is látszik hogy a vezetőülés meg van ülve, míg az anyósoldali magasabb...

vagy mittomén



szerintem arra gondol, ahol az öv a felső ponton átfordul, hogy az van lentebb, ugye vele együtt a csatt is. akkor ezekszerint ebben felül van az övfeszítő?



Nem arra gondolok, mivel azzal az őv magasságát állítod be a magasságodhoz. (ne vágja a nyakad) Ott nincs feszítő. Csak a csatnál van, de megnéztem az én autómat, és ha felemelem az ülést is jobban kilóg, mint a képen.


dee a csattnál hol van? azt értemn, hogy ott a magaságot állítod, de a műanyag alatt van egy fém "buktató" amin átfordul az öv. engem is érdekel azért kérdezem. mert az övfeszítőt/patront én két helyre tudom elképzelni. B oszlop lent, ahol a cséve van, van bent a kardán mellett amibe csatolod az övet. csak bmw320d4 írta, hogy látszik lejebb van az övfeszítő. aztán néztem mit látni a képen... de most már nem tudom ki kivel van



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 20. szombat, 07:47


YELLOW írta:
kempelen írta: Az nem lehet hogy az ülésmagasság miatt látszik mélyebbnek. Ugyanazon a képen, melyen látszik a balos övcsati, az is látszik hogy a vezetőülés meg van ülve, míg az anyósoldali magasabb...

vagy mittomén



szerintem arra gondol, ahol az öv a felső ponton átfordul, hogy az van lentebb, ugye vele együtt a csatt is. akkor ezekszerint ebben felül van az övfeszítő?



Nem arra gondolok, mivel azzal az őv magasságát állítod be a magasságodhoz. (ne vágja a nyakad) Ott nincs feszítő. Csak a csatnál van, de megnéztem az én autómat, és ha felemelem az ülést is jobban kilóg, mint a képen.