ami még érdekes az UNIX-os programom 1.6-ba az M43B16 (ami 105 lovas 8 szelep) és az N45B16A (ami 115 lovas 16 szelep) motort hozza fel
de találtam egy ilyet a lényeg látszik, bár én 155 Nm-re emlékszem:
N40B16
115hp @ 6000rpm, 150Nm @ 4100rpm, Συμπίεση 10,25:1
Ν45Β16
115hp @ 6000rpm, 150Nm @ 4300rpm, Συμπίεση 10,2:1
TotalCar-ról:
3 (E46) 316i 1.8-as motor (N46B1

A német piacra készült 316i
Modell
316i 1.8-as motor (N46B1
Szöveges ítélet
A 316i csak addig jelentett 1596cm3 henger?rtartalmat amíg a Wallis hozta be az autókat (ezekben az autókban az N40B16 motor volt Valvetronic szelepvezéslés nélkül.) A BMW Magyarország Kft. megalakulása (2004.05.03) után a 316i modellek 1796cm3 henger?rtartalm? 175Nm maximális nyomatékú Valvetronic szelepvezérlés? motorral kerültek be az országba. (Tehát ugyanazzal a motorral ami a német piacon is 316i autókban van.)
Ezzel a motorral az autó lényegesen jobban gyorsul, és a fogyasztása is jobb a Valvetronic-nak köszönhet?en.
Ez az autó már meglepetést tud okozni az 1.6-os Suzukisoknak, akik le akarják nyomni a 316-ost...
A facelift el?tt a német piacon a 316-os ban 1.9-es(77kW) motor volt, de az új motor lényegesen er?sebb és kevesebbet fogyaszt a kisebb henger?rtartalom ellenére.
a két motor közötti különbség, ami látszik az a BMW feliratos szelepfedél burkolat:
1.8

1.6

Zolee írta:
YELLOW írta:
Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...
Szia YELLOW,
Háát h õszinte legyek sejtettem, de nem tudtam! Tudsz vlmi megbízható infókkal szolgáló táblázatot, url-t? És akkor mennyi a 175?
Köszi