Ez egy archivált weboldal! bővebben

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. január 03. szombat, 11:33


YELLOW írta: Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...

Szia YELLOW,
Háát h õszinte legyek sejtettem, de nem tudtam! Tudsz vlmi megbízható infókkal szolgáló táblázatot, url-t? És akkor mennyi a 175?
Köszi

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 03. szombat, 09:47


szerintem inkább a chip, mint egy direktszûrõ.
De most komolyan, valaki már igazán megchippelhetné a 316-ját, engem nagyon érdekelne az eredmény és az a 10-15 lóerõ, amit írnak az szerintem jelentõs növekmény egy 316ihez.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2009. január 03. szombat, 06:39


Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...


Zolee írta:
Oldboy írta: ....nehogy megchippeljetek már egy szívó benzinest!....

Annó nekem is ezt mondták. Kitalálta ezt a BMW igény és pénztárca függvényébe, 316i - 330i - M3, lehet választani.

Hát nem tudom. Egy 170 LE feletti benzinesnél én is hülyeségnek tartom a tuningot. De pl. az 1.6-ból ki tudnak hozni 85kW-116LE-175Nm értékekbõl 91-124-190 értékeket. Nem egy óriási változás, de ennél a teljesítménynél minden + számít. Ennyi tartalék pedig - akármennyire is kitalálta azt a BMW - minden blokkan és autóban van. Szerintem.


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 21:34


Oldboy írta: Most mit mondjak, teljesen igazad van. Csak egy kicsit másképp nézzük a dolgot.
( Én úgy oldottam meg, hogy a 316-ot elcseréltem egy 540i-re, nincs mit "sóvárogni" a LE-õk iránt. Ettõl függetlenül imádom az 1.8-as compactot is, már meg van rá a 225-ös gumi, március elején "sederintünk" mint állat. De én annó azt mondtam magamnak - fél év után, miután egy suziból beültem a 316-ba, õszintén nagy élmény volt - miután vezettem 320i-320d-750i-540i-t, nem küzdök néhány LE-ért, azt kell meg venni ami már megfelel. Azért szoktam mindig mondani az elsõ BMW tulajoknak, akik ugyancsak 316-al akarják kezdeni, gondolják meg alaposan. Ha tényleg elég a 105-115 LE nincs mirõl beszélni, a BMW nem csak a teljesítményrõl szól, nem vitatom. De nekem a BMW= LE az elsõ, utánna a többi. A compactba szinte "semmi sincs", de a moci 1.8, nem véletlen, alapból 175 Nm. Fentiektõl függetlenül érthetõ ha valaki próbál javítgatni a gépen nincs mit "véleményezni" rajta. Én csak leírtam a személyes szubjektív álláspontomat. Ha egy talin egyszer összefutunk komolyan érdekel a mûszaki eredmény, hátha lehet a 175-bõl 200-at csinálni. Sok sikert hozá. )
Oldboy!

Nem is tudok igazából mit hozzátenni, teljes mértékben igazad van!
Sokat gondolkodom a váltáson is, de iszonyú nehéz korrekt E46-ot kifogni (csak benyás jöhetne szóba). Viszont ezt is nagyon szeretem, nagyon egyben van. Ha mégis belevágok (chip) úgyis beszámolok a tapasztalatokról itt, v. vlmelyik talin!

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 20:26


Most mit mondjak, teljesen igazad van. Csak egy kicsit másképp nézzük a dolgot.
( Én úgy oldottam meg, hogy a 316-ot elcseréltem egy 540i-re, nincs mit "sóvárogni" a LE-õk iránt. Ettõl függetlenül imádom az 1.8-as compactot is, már meg van rá a 225-ös gumi, március elején "sederintünk" mint állat. De én annó azt mondtam magamnak - fél év után, miután egy suziból beültem a 316-ba, õszintén nagy élmény volt - miután vezettem 320i-320d-750i-540i-t, nem küzdök néhány LE-ért, azt kell meg venni ami már megfelel. Azért szoktam mindig mondani az elsõ BMW tulajoknak, akik ugyancsak 316-al akarják kezdeni, gondolják meg alaposan. Ha tényleg elég a 105-115 LE nincs mirõl beszélni, a BMW nem csak a teljesítményrõl szól, nem vitatom. De nekem a BMW= LE az elsõ, utánna a többi. A compactba szinte "semmi sincs", de a moci 1.8, nem véletlen, alapból 175 Nm. Fentiektõl függetlenül érthetõ ha valaki próbál javítgatni a gépen nincs mit "véleményezni" rajta. Én csak leírtam a személyes szubjektív álláspontomat. Ha egy talin egyszer összefutunk komolyan érdekel a mûszaki eredmény, hátha lehet a 175-bõl 200-at csinálni. Sok sikert hozá. )
Oldboy!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 18:39


Oldboy írta: ....nehogy megchippeljetek már egy szívó benzinest!....

Annó nekem is ezt mondták. Kitalálta ezt a BMW igény és pénztárca függvényébe, 316i - 330i - M3, lehet választani.

Hát nem tudom. Egy 170 LE feletti benzinesnél én is hülyeségnek tartom a tuningot. De pl. az 1.6-ból ki tudnak hozni 85kW-116LE-175Nm értékekbõl 91-124-190 értékeket. Nem egy óriási változás, de ennél a teljesítménynél minden + számít. Ennyi tartalék pedig - akármennyire is kitalálta azt a BMW - minden blokkan és autóban van. Szerintem.

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 13:44


....nehogy megchippeljetek már egy szívó benzinest!....

Annó nekem is ezt mondták. Kitalálta ezt a BMW igény és pénztárca függvényébe, 316i - 330i - M3, lehet választani.


státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2009. január 01. csütörtök, 20:20


Tényleg nem hinném, hogy olyan nagy lenne a különbség a direkt szûrõtõl.
De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nehogy megchippeljetek már egy szívó benzinest! Ha ilyen sok fölös pénzetek van, akkor inkább menjünk el a hétvégén valahova bulizni. Még az is értelmesebb módja a pénzköltésnek.

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 31. szerda, 17:33


Burns írta:
chiccoka írta:
Burns írta:
chiccoka írta:
ITTHON VAN IMÁDOM NEM 1 RAKÉTA DE MAJD ÖSSZESZOKUNK

AMI FURA KIZÁRVA A KÜLVILÁG NAGYON CSÖNDES SUZI UTÁN ÉS HALK MINDEN.


Gratulálok én is! (kerestelek telefonon)


Igen??Mikor

20 593-0840?


Én egy 70-es számot hívtam, ami az OFF fórumon volt.



az nem megy a hetvenes már nem játszik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 31. szerda, 10:14


hát az a helyzet, hogy nem akarok direktet, láttam már csúnya dolgokat próbára én is raktam fel, de fele ennyi hangja nem volt... melelsleg a direkttel foglalkozni kell, tisztítani, könnyen hazavágja a légtömegmérõt, fõleg ha rosszul olajzod... ezzel a módszerrel hogy levvettem a mûanyag bevezetõt sokkal jobb hatást értem el hang ügyileg és minimálisan rugalmasságba, mint a direkttel, és a szûrés hatékonysága megmaradt... jobb a száraz direkt szûrõ, de az 12ezer FT...

próbáltam úgy megcsinálni, hogy azt a kis gumi harmónikát kiszedem, ami a nagy mûanyag és a szûrõház között van, de az istenért se engedte el a felsõ oldalon, ennek fejébe viszont elszakadt, igaz nem látszik ha fel van téve... aztán én hülye fogtam és a 3 bemenõ "alagútra" lyukakat fúrtam, amivel azt értem el, hogy semmit, de a szép gyári burkolatot alúlról összefúrtam (ezért akartam bontóst szerezni, de nem találtam) így adtam a kakának egy pofont... bár kifúrva lett egy érdekes hangja, kicsit visít, tehát magasabb hangba váltott amikor szív... de az nem jó nekem

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. december 31. szerda, 03:50


Yellow!
Csináld meg ilyenre:
http://sacred.uw.hu/tiba/Kep023.jpg

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2008. december 31. szerda, 00:26


YELLOW írta: az a helyzet hogy alacsony fordulatról nem fog gyorsan gyorsítani az 1.6 még úgy se, de nem remeg meg a motor, mert dolgozik a nyomaték... nem tudom jobban leírni, akkor értsd úgy, hogy magasabb fokozatból gyorsítani lassú tempóról... pl 4-ben 30-ról...

amúgy ezt a dolgot akkor vettem észre mikor tavaly légszûrõt cseréltem és mentem egy próbakört a borítás nélkül... aztán idén a hûtõvíz csere után mentem megint egy kört és akkor újra hallottam azt a csodát... ésa kkor tudatusult bennem a dolog... többen megjegyezték, hogy sokkal szebb a hangja, és kérdezték mit csináltam vele... van videóm is róla majd felteszem, csak elõbb le kell konvertálni, meg majd ha otthon leszek

Zolee írta:
YELLOW írta: alacsony fordulatról való lassabb gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó...


Köszi az ötletet - kipróbálom!
De gondolom úgy értetted, h 'alacsony fordulatról való GYORSABB gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó... '


Minden OK, az 1.6 is ! Csak furcsa volt a lassabb gyorsulás, mint elõny
Mindenesetre mégegyszer is kössz az ötletet, kipróbálom és jelzem a tapasztalatokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 31. szerda, 00:09


az a helyzet hogy alacsony fordulatról nem fog gyorsan gyorsítani az 1.6 még úgy se, de nem remeg meg a motor, mert dolgozik a nyomaték... nem tudom jobban leírni, akkor értsd úgy, hogy magasabb fokozatból gyorsítani lassú tempóról... pl 4-ben 30-ról...

amúgy ezt a dolgot akkor vettem észre mikor tavaly légszûrõt cseréltem és mentem egy próbakört a borítás nélkül... aztán idén a hûtõvíz csere után mentem megint egy kört és akkor újra hallottam azt a csodát... ésa kkor tudatusult bennem a dolog... többen megjegyezték, hogy sokkal szebb a hangja, és kérdezték mit csináltam vele... van videóm is róla majd felteszem, csak elõbb le kell konvertálni, meg majd ha otthon leszek

Zolee írta:
YELLOW írta: alacsony fordulatról való lassabb gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó...


Köszi az ötletet - kipróbálom!
De gondolom úgy értetted, h 'alacsony fordulatról való GYORSABB gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó... '


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 23:53


YELLOW írta: alacsony fordulatról való lassabb gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó...


Köszi az ötletet - kipróbálom!
De gondolom úgy értetted, h 'alacsony fordulatról való GYORSABB gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó... '

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 23:47


4 hengeres típustársaknak javaslom, hogy középen a BMW emblémás levegõbevezetõ mûanyagot számûzzék a motortérbõl... ez vezeti be a levegõt a szûrõházba... nekem gyári papírszûrõ van bent... hogy mit értem el a dologgal? hát ezt: 3000-tõl szép mély szívóhang illetve alacsony fordulatról való lassabb gyorsítás, amikor nyomatékból megy az autó... rugalmasabb az autó... és télen egyáltalán nem vészes, hogy a motortérbõl kapja a levegõt... jah és mintha kevesebbet is fogyasztana, pedig sokkal jobban használom a 3000-4500 közötti fordulatot... ugye a hang miatt... jah tolatva a legzsírabb a hang egy próbát megér