Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 14:48


YELLOW írta: én tegnap néztem egy fekete 20d-t t.füreden... az volt kiírva, hogy 247ezer km... de abban egy 100-assal legalább több volt...

abban igazad van, hogy az 1.6 gyenge, de én 20d-t se vennék, itt a fórumon látni mi ennek az oka... nagyobb dízelt pl 30d már inkább, de ha tehetném akkor csakis benzines, és 2.2 vagy 2.5-öst


Talán próbáld ki és mondj véleményt.
Én 4 éve hajtom és egy izzító semmi más,Ha ez soknak mondható!
De azt is nézd,hogy itt a legtöbb autóban 4-500 ooo km van!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 14:15


YELLOW írta: én tegnap néztem egy fekete 20d-t t.füreden... az volt kiírva, hogy 247ezer km... de abban egy 100-assal legalább több volt...

abban igazad van, hogy az 1.6 gyenge, de én 20d-t se vennék, itt a fórumon látni mi ennek az oka... nagyobb dízelt pl 30d már inkább, de ha tehetném akkor csakis benzines, és 2.2 vagy 2.5-öst


Abban nem értek egyet veled, hogy a fórumon látni miért, Ezt már többször is lezongoráztuk, hogy a hibalista azért tûnik nagynak, mert csak azt írja az ember a fórumra, ami hiba, azt nem, hogy "most nincs semmi baja a kocsimnak!" Az enyémnek pl. semmi baja és 20d! Szerintem sokan vagyunk így.

Ettõl függetlenül egyet értek, sorhatos 20i rulez! vagy 2.2 vagy 2.5... Nade az nem is 2.5m huf

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 14:01


én tegnap néztem egy fekete 20d-t t.füreden... az volt kiírva, hogy 247ezer km... de abban egy 100-assal legalább több volt...

abban igazad van, hogy az 1.6 gyenge, de én 20d-t se vennék, itt a fórumon látni mi ennek az oka... nagyobb dízelt pl 30d már inkább, de ha tehetném akkor csakis benzines, és 2.2 vagy 2.5-öst

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 13:40


amúgy én 1.6-osat nem vennék.. nagyon gyenge motor ehhez az autóhoz. Mikor én mentem vásárolni, egyetlen egyet próbáltam ki 1-6ost, de gyengébben ment mint az 1.6-os stilo-m! Lehet, hogy annak volt valami baja, de engem nagyon kiábrándított. Ettõl függetlenül ebbe az autóba amúgyse... 2 literes alatt ne vásárolj szerintem semmiképpen! (nem leszólni akarom az 1.6os kollégákat, de azért szerintem Õk is jobban el tudnának viselni benne egy nagyobb mocit. õszintén...(?))
Ezen az áron már van 20d.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 13:30


YELLOW írta: de én nem azt mondtam...

arról próbállak felvilágosítani, hogy a kocsi lehet állt vagy 1 évet vagy többet, mert nem akarták gariba kicserélni a motort, és folyt a pereskedés, és ez alatt az idõ alatt az autó úgy sem tudott mozogni, így minek fizessen rá mindent? tehát levetette a rendszámot, ezalatt nem fizetett súlyadót, kötelezõt, stb... érted?

Ideiglenes kivonasnal marad a rendszam.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:58


http://www.hasznaltauto.hu/2384523_bmw_320_2004

ugyan ott lila metál faberakással vazze! Ezt fokozza valaki ha tudja!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:56


de én nem azt mondtam...

arról próbállak felvilágosítani, hogy a kocsi lehet állt vagy 1 évet vagy többet, mert nem akarták gariba kicserélni a motort, és folyt a pereskedés, és ez alatt az idõ alatt az autó úgy sem tudott mozogni, így minek fizessen rá mindent? tehát levetette a rendszámot, ezalatt nem fizetett súlyadót, kötelezõt, stb... érted?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:49


YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Háát zavaros ez nagyon, tudtommal ha ugyan olyan mocit kap nem kell újra vizsgáztatni, csak típus módosítás esetén.De lehet rosszul tudom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:47


miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:44


YELLOW írta: szerintem nem magyarországi... habár lehet mert külföldön nem volt 1.6-os, fõleg nem írták rá a presztízs miatt... lehet a motorcsere miatt új rendszám került rá


csak azért mert oda van írva,hogy Magyar,motorcsere végett új rendszám? :o

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:41


szerintem nem magyarországi... habár lehet mert külföldön nem volt 1.6-os, fõleg nem írták rá a presztízs miatt... lehet a motorcsere miatt új rendszám került rá

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:35


chiccoka írta: Sikerült bezsákolnom 1 E46 -os faceliftest .sajna csak 1.6 de a folytószelep nélküli motor.

Hány köbcentis ez valójában és hány Le ???????mert nem megyek el ezeken.Motorszámot még nem tudok csak alvázat egyenlõre még Hétfõig nem tudjuk levenni róla a banki terhelést.

http://www.hasznaltauto.hu/2601332_bmw_316i_2002

30.000 km-nél Wallis garanciába motort cserélt hmmm de most 95.000 van a paripában a mociban 30.000 kevesebb.

remélem nem fog cserben hagyni nekem tetszik de ha valaki tud valami infót róla ne tartsa magában .

Vagy ha van ismerõs aki utána tud nézni Wallis-nál annak is örülnék.


Köszi

Attila


Hali!


Ez a kocsi magyarországi?

Csak azért kérdem mert 2002 ben még nem K-s rendszámok voltak.

:o

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:34


pont ez az a motor, amirõl írtam, hogy motorcserés volt belõle sok...

amúgy a motorszámot ha szemben állsz a kocsival, akkor a jobb oldali tornyon van az adattábla, és azon lesz egy számsorozat, ha fojtószelep nélküli, akkor N betûvel fog kezdõdni...

ehhez hasonló sorozatot keress a tábla bal oldalán

pl az enyém: N42B18A

neked ezek a variációk lehetnek: N40B16, N42B16A, vagyx ha régebbi, akkor M43B16

közben megnéztem a használtautós linket és ha valóban 105 lovas, akkor M43-as és az fojtószelepes... viszont ami furcsa hogy faceliftes autó, tehát csakis a motorkód után derülhet fény mindenre... ha az újabb 1.6 van benne, akkor 116 lovas, de csak 155 Nm a nyomaték, mellesleg a forgalmit nézd meg miylen teljesítmény van beleírva...

DE MINDENKÉPP A MOTORSZÁM FOG DÖNTENI

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2008. december 28. vasárnap, 12:38

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 12:24


Sikerült bezsákolnom 1 E46 -os faceliftest .sajna csak 1.6 de a folytószelep nélküli motor.

Hány köbcentis ez valójában és hány Le ???????mert nem megyek el ezeken.Motorszámot még nem tudok csak alvázat egyenlõre még Hétfõig nem tudjuk levenni róla a banki terhelést.

http://www.hasznaltauto.hu/2601332_bmw_316i_2002

30.000 km-nél Wallis garanciába motort cserélt hmmm de most 95.000 van a paripában a mociban 30.000 kevesebb.

remélem nem fog cserben hagyni nekem tetszik de ha valaki tud valami infót róla ne tartsa magában .

Vagy ha van ismerõs aki utána tud nézni Wallis-nál annak is örülnék.


Köszi

Attila

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2008. december 26. péntek, 01:38


Enkozpont74 írta:
vsop14 írta:
Enkozpont74 írta: Mivel ezek a dieselek (és nem csak ezek) TILTANAK elég nehéz szétküldeni.
Ahhoz tényleg extra hülyének kell lenni...

De azt hiszem valamit félreétettél, mert én egy szóval sem szidtam a benyás bömösöket...

bölcsebb maradtál volna, ha csöndben maradtál volna. tudtommal hidegen NEM TILT LE 2500nál.... márpedig, ha valaki hidegen nyomja neki, rövid úton szétküldi a motort, nem kell hozzá extra hülyének lenni, még ha egy 20d-rõl is van szó.... könnyeb hazavágni egy dízelt, mint egy benzinest. egy pillanatig sem gondoltam, hogy szidod a benzines motort egyébként.


Hát... elég szép a vita...

Véleményem szerint aki hidegen nyomja, legyen az diesel vagy benzines az extra hülye kategóriába tartozik.

Tehát aki nem extra hülye, az elég nehezen hajt szét egy 320d-ét!
Most ugye nem fogod azt írni, hogy üzemi hõfokon is széthajthajtható ha valaki nyomja neki mint süket a csengõt...


Szerintem az emberek nagyobb részének fogalma sincs arról, hogy mi az az üzemi hõmérséklet és hogyan kell ahhoz mérten kezelni az autót, hogy mi a különbség a téli szélvédõmosó és a fagyálló között és még mondhatnék pár dolgot (természetesen ezek az emberek nem itt vannak a fórumon) de ismerek olyat is, aki tudja, hogy hidegen nem szabad huzatni a dízelt (a benzinest se, de a dízelt pláne) ennek ellenére nyomja.... Mert pl nem az övé, vagy mert céges vagy mert õ úgy gondolja, hogy megtartja 3-4 évig majd veszi a következõt, stb. Pl. nõtõl még sosem hallottam, hogy "sosem megy a fordulat 2000 fölé, ha hideg a motor" ehhez képest a használtautó hirdetésben meg külön be lehet jelölni, hogy hölgy tulajtól.... Szerintem nem kell extra hülyének lenni ehhez.... Számodra/számunkra az ilyen -ahogy Te írtad- extra hülye. Az õ szemszögébõl meg csak annyi, hogy nem ért az autókhoz..... Mint ahogy a kocsi állapota is nézõpont kérdése...
Láttam már olyan "roncsot", amirõl a tulaj ódákat zengett, számomra azzal az autóval más bmw tulajok elõtt megjelenni szégyen lett volna, de neki az volt az Istenkirály autó.... Igaz maga a klíma berendezés hiányzott, meg még jó pár kiló takarólemez, csavar, stb a motortérbõl... a tulaj azt mondta, hogy õ nem ért hozzá... Szerintem nagyon sok a hozzá nem értõ/ extra hülye ember...