Ez egy archivált weboldal! bővebben

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 16:36


YELLOW írta: hát hil kolléga... 2000 elõtt? akkor az E36 és az E46 elsõ szériájának futómûve mér szakadt ki? E36 típushoba, hogy az egész futõmûtartó kiszakadhat... ez volt E46-nál is bár ott a hátsó torony szakadt be...

szerencsére a faceliftnél ezeket javították, erõsítettek mindent... az lehet hogy motorikusan nem lesznek oylan tartósak, de ez nagyban függ a vezetõtõl, és a tulajoktól


kár, hogy nem a facelifttel javították ki, hanem már 1 évre rá megoldották a problémát és a javított verziót gyártották. Itt arról van szó, hogy 20 éve még más élettartamra tervezték, vagy inkább más élettartamra sikerült tervezni az autót. Az egyik ÉLETTARTAM a másik KONSTRUKCIÓS HIBA. Attól még, hogy mondjuk az e36 elsõ szériájának a futómûve kiszakadt (bár én nem hallottam, de tegyük fel) attól még annak az autónak az élettartama több lesz, mint egy e90-é.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 16:30


YELLOW írta: olvastam, valaki írta, hogy a dízel hidegen 2500-nál tilt.... vagy mi

én azt vettem észre, hogy nekem amíg hideg a motor, nem gyorsul úgy mint melegen... sõt hiába padlózom, olyan minmtha fele gázzal menne... szerintem jó dolog... nem tudom más benzines, akinek ilyen valvetronicos motorja van, észre vette-e ezt a jelenséget, de szerintem ez a programba van építve... ugye elektromos gáz van, vagyis én csak egy potit taposok, de amíg a computernek nem megy be a jel, hogy oké a motorhõfok, addig fele úgy dolgozik...


Na hát ez az amirõl beszéltem..... Hát összvissz annyiról van szó, hogy hidegen nem megy olyan jól az autó... de padlózzad csak nyugodtan a traktort, jót tesz neki.... Az én kocsimon, amíg nem áll be középre a hõmérséklet mutató, addig 2000fölé nem megy a fordulat. (csak szólok, hogy NEM, az én autóm sem tilt.... a lábam tilt)

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 16:25


BarG írta: Hali!

Lehet, hogy sokakat ki kell ábrándítanom, de egy autó kora igenis számít.
- az elsõ az erkölcsi amortizáció - ez egyeseknek számít, másoknak nem, valljuk csak be õszintén, hogy prémium kategóriás gépekben ülünk - talán nem véletlenül, és ez bizony idõvel leértékelõdik és ez rosszul esik
- néha az újabb modellekben tényleg van némi mûszaki fejlõdés - amibõl nem jó kimaradni
- a legfontosabb, hogy teljesen mindegy, mennyit van használva a gép - a mûanyag és gumi alkatrészei sajnos akkor is öregednek, ha egy centit se mozdult ki a garázsból. Gumi szilenteket nem túl drágán ki lehet cserélni, de ki cserél üléseket, mûszerfalat, ajtóborítást, etc ...??? Mert ezek állás közben is tönkremennek.
üdv


Hát az ülés nem tudom, hogy hogy megy tönkre állás közben, a mûanyagok is inkább csak azok, amik kívül vannak, persze, ha állandóan a tûzõ napon van akkor a mûszerfal is, de ha gondos a tulaj, akkor felrak védõt.....
Azt hiszem, hogy félreértetted a dolgot: Nem arról van szó, hogy nem ér kevesebbet azért, mert öreg, de attól még lehet, hogy többször annyi lesz az autó élettartama, sokkal megbízhatóbb, mert gondos tulaja volt.

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 16:02


Azért csavarjunk rajta.
Használt bömös esetében a "legnagyobb élmény viszonylag olcsón" a késõbbi esetleges meghibásodás "veszélyeivel" számolva egy kézi váltós (328i), 528i. Valahol az összes többit ehhez képest kell nézni. ( Pl.: szinte új 316i, nem rossz, csak nem megy, kicsit öregebb 330d, 530d király, de ha beütnek a dízeles ügyek, mélyen kell zsebbe nyúlni. ) Persze tudom ,hogy ez mindenkinél nagyon szubjektív, aki a harmadik 320d-jét nyúzza gond nélkül, az is marhára meg van elégedve egy életre.
( M3, 540i, M5 szándékosan nem írtam az már más kategória. )

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 14:15


YELLOW írta: hát igen az 1.6-ban valóban kevesebb... km mennyi van benne neked? errõl az 1.6-ról nem hallottam jókat
én mostanában egy E36-os haveromat furikázom neki 320i van 150 lovas... és elkezdi nekem: "húú lehet megfognám..." mondom már megvoltál... eccer már mentünk egymás ellen, és nekem volt 45 lityi benyám, neki meg vagy 8...


Bár már elkezdtem farigcsálni a fenyõt, és tudom h kicsit OFF, de sztem mégsem és válaszolnom is illik, ha kérdeztek.
Szóval: nemrég hagytam el a 100E-t. A teljesítményt leszámítva meg vagyok vele elégedve, nagyon szeretem, AC cserén kívül 0 problem. Én is 18-ast akartam venni, de alkalmi (kihagyhatatlan) vétel volt.

E36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:51


de igenis én azé vettem ezt az autót mert ennek 0.26 és kész

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:42


Az biztos hogy ez is érdekfeszítõ téma és én is nagy figyelemmel olvasgatom de ez az "autóvásárlást" nagyban nem befolyásolja. Az tuti hogy mikor én vettem a vasat, ezek egyáltalán nem voltak mérvadóak. Talán a "Benzin vs Dízel" topikban kellene errõl diskurálni ahol közelebb áll a témához .


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:42


No nem akarok magamra haragítani senkit, de tényleg menjetek fát diszíteni.

Szerintem bár sok igazság tartalma van amit itt tárgyaltok, de visszaolvasva figyelmesen a mai termést sok önigazolást keresõ hozzászólást olvastam, de nem részletezem, így senkinek sem kell magára vennie.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:41


Robinson írta: Gyerekek.. tényleg nem tudtok egy témánál megmaradni? Már megint erõsen off lett ez a topic, ráadásul a karácsonyfát ki fogja feldíszíteni ha nem apu?!

Jó lenne, ha maradna egy igazán a vásárlásról szóló téma, amit a leendõ tulajok elolvashatnak anélkül, hogy "dízel vs benzin", "jürgen vs józsi autókereskedõ" off-ot kéne végignyálazniuk.

Most meg már szélcsatorna b@zze... kéész..

Szia!
Igazad van, bocsi! Ezúton kivánok boldog karácsonyt és ezt a témát befejezettnek tekintem (phû szélcsatorna)
hil

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:38


Gyerekek.. tényleg nem tudtok egy témánál megmaradni? Már megint erõsen off lett ez a topic, ráadásul a karácsonyfát ki fogja feldíszíteni ha nem apu?!

Jó lenne, ha maradna egy igazán a vásárlásról szóló téma, amit a leendõ tulajok elolvashatnak anélkül, hogy "dízel vs benzin", "jürgen vs józsi autókereskedõ" off-ot kéne végignyálazniuk.

Most meg már szélcsatorna b@zze... kéész..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:35


YELLOW írta: jah és a cw érték nem rögtön a szélcsatornából adódik, közben még számolnak egy-pár adattal

Bocs: nem, nem, nem: a Cw érték kimondottan a szélcsatornában mért alaktényezõ! Semmit nem számolnak hozzá. Ideális körülmények között folytatott mérésrõl van szó, ezért is használhatatlan az értéke. A munkámat tán csak ismerem???
hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:34


jah és a cw érték nem rögtön a szélcsatornából adódik, közben még számolnak egy-pár adattal

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:32


én se vitázni akarok, az oké hogy a csatornában nem mozog az autó, de higgyétek el, hogy vanak olyan számok, konstansok, amivel számolnak, és korrekcióznak... mert az autó légellenállását moszgó autónál kell figyleni, itt a levegõt mozgatják, körülötte... gondolj bele ott van a lexus 430 vagy melyik 0.26 a cw-je pedig dög nehéz, elmondták azárt van az alja full beburkolva... de mindegy

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:29


Más a motor hûtése a két típusnak, ennyire egyszerû...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:27


YELLOW írta: szerintem meg igenis köze van hozzá...


Hidd el kérlek, hogy nincs, ha azonos a karosszéria. Ha esetleg felteszel egy tuning lököst vagy a sima helyett M-est, akkor változhat.... de nem nyitok vitát ebbõl éppen most karácsony estén.