YELLOW írta:
miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?
Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.
2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.
Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.
kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.
Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.
Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.
Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.
Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat