Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 18:17


Oldboy írta: Hirtelen ránézésre nem tûnik rossznak. Nekem ilyen volt más színben, egy év után elcseréltem az 1.6 miatt. Az lenne a jó ha kitudnál próbálni egy 1.6-ost ill. 20d, 20i-23i-t. Ha ezután is elég a LE, vedd meg ha amúgy nincs baja. Ellenkezõ esetben "gyûjtsél" még egy kis lóvét. BMW vásárlásnál az elsõ szabály a TÜRELEM.



ITTHON VAN IMÁDOM NEM 1 RAKÉTA DE MAJD ÖSSZESZOKUNK

AMI FURA KIZÁRVA A KÜLVILÁG NAGYON CSÖNDES SUZI UTÁN ÉS HALK MINDEN.

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 17:01


Szerintem nem feltétlenül kell tartani ettõl a rendszámtól.A haverom múltkori autóvásárlásánál pl. kikötötte,hogy uniós rendszámmal szeretné elvinni az autót és ennek megfelelõen intézték a rendszámcserét.Így aztán onnantól kezdve nála sem lehetett következtetni magából a rendszámból semmire.Elõtte még a régi,magyr zászlós rendszám volt rajta.

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 13:46


Hirtelen ránézésre nem tûnik rossznak. Nekem ilyen volt más színben, egy év után elcseréltem az 1.6 miatt. Az lenne a jó ha kitudnál próbálni egy 1.6-ost ill. 20d, 20i-23i-t. Ha ezután is elég a LE, vedd meg ha amúgy nincs baja. Ellenkezõ esetben "gyûjtsél" még egy kis lóvét. BMW vásárlásnál az elsõ szabály a TÜRELEM.

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 17:56


Viktor_E46 írta: Hát én részemrõl azért nem biztatnálak arra, hogy vedd meg.
Elõször is persze, hogy vannak hibák minden kocsival, de én már 3 év alatt belehajtottam több mint 80 ezer km-t a 20d-be, imádom, semmi komoly baja nem volt lekopogom. A hibalista azért hosszú, mert mint az találkozókon is jól érzõdik majdnem mindenkinek 20d-je van. Így a nagy számok törvénye alapján persze, hogy több hibájáról tudunk. Persze, hogy beleülnék én is egy nagy köbcentis benzinesbe, de nem egy 1.6 döbbenetbe. Egyik haveromnak volt egy, hamar megszabadult tõle, mert nem ment, viszont zabált. Egyszóval ha már mindenképp kompromisszum - mert én sem tehetném meg, hogy 30i-vel rohangáljak - , akkor legyen okos, tehát diesel.
Másrészrõl azért kicsit sántít ez a rendszám sztori, én felhívnám a Vallist, hogy hogyan is van ezzel, szerintem semmit nem veszítesz vele. KNY az legjobb esetben is 2006 vége - 2007 eleje. Ha 90 ezer van benne, akkor az azt jelenti, hogy ha állna ez a motorcserés-állásos sztori, akkor mióta rajta van a K-s rendszám (kb 2 év) évi 30 ezer km-t ment. Ennyi az átlagos használata, na akkor ez azt jelenti, hogy 2003 nyarán állt meg, tehát 3, azaz HÁROM!!!!! évet állt az autó. Na ha ez így áll, akkor én el is kerülném nagy ívbõl, 3 év állás rosszabb, mintha 300 ezer km lenne benne.
De azért üdvözöllek a BMW tulajok körében, egy BMW-t csak imádni lehet! Lehetséges, hogy én tévedek ezzel az autóval kapcsolatban is.




reméljük a legjobbat.Az tény a faszinak van pénze és melette 1 céges autó 1 saab 2.3t 1 fialt puntó azért sem kell neki ez mert nem megy vele igazán.ez látszott is a kocsin tényleg egyben van minden

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 17:56


chiccoka írta: Sikerült bezsákolnom 1 E46 -os faceliftest .sajna csak 1.6 de a folytószelep nélküli motor.

Hány köbcentis ez valójában és hány Le ???????mert nem megyek el ezeken.Motorszámot még nem tudok csak alvázat egyenlõre még Hétfõig nem tudjuk levenni róla a banki terhelést.

http://www.hasznaltauto.hu/2601332_bmw_316i_2002

30.000 km-nél Wallis garanciába motort cserélt hmmm de most 95.000 van a paripában a mociban 30.000 kevesebb.

remélem nem fog cserben hagyni nekem tetszik de ha valaki tud valami infót róla ne tartsa magában .

Vagy ha van ismerõs aki utána tud nézni Wallis-nál annak is örülnék.


Köszi

Attila



Szia!

Ha az autót le szeretnéd informálni keress meg pü-ben.

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 17:41


Hát én részemrõl azért nem biztatnálak arra, hogy vedd meg.
Elõször is persze, hogy vannak hibák minden kocsival, de én már 3 év alatt belehajtottam több mint 80 ezer km-t a 20d-be, imádom, semmi komoly baja nem volt lekopogom. A hibalista azért hosszú, mert mint az találkozókon is jól érzõdik majdnem mindenkinek 20d-je van. Így a nagy számok törvénye alapján persze, hogy több hibájáról tudunk. Persze, hogy beleülnék én is egy nagy köbcentis benzinesbe, de nem egy 1.6 döbbenetbe. Egyik haveromnak volt egy, hamar megszabadult tõle, mert nem ment, viszont zabált. Egyszóval ha már mindenképp kompromisszum - mert én sem tehetném meg, hogy 30i-vel rohangáljak - , akkor legyen okos, tehát diesel.
Másrészrõl azért kicsit sántít ez a rendszám sztori, én felhívnám a Vallist, hogy hogyan is van ezzel, szerintem semmit nem veszítesz vele. KNY az legjobb esetben is 2006 vége - 2007 eleje. Ha 90 ezer van benne, akkor az azt jelenti, hogy ha állna ez a motorcserés-állásos sztori, akkor mióta rajta van a K-s rendszám (kb 2 év) évi 30 ezer km-t ment. Ennyi az átlagos használata, na akkor ez azt jelenti, hogy 2003 nyarán állt meg, tehát 3, azaz HÁROM!!!!! évet állt az autó. Na ha ez így áll, akkor én el is kerülném nagy ívbõl, 3 év állás rosszabb, mintha 300 ezer km lenne benne.
De azért üdvözöllek a BMW tulajok körében, egy BMW-t csak imádni lehet! Lehetséges, hogy én tévedek ezzel az autóval kapcsolatban is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 16:14


chiccoka írta: Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.
Be lehet szerelni utólag valami modullal?

Be. Kell hozza egy multikormany, egy kabel es fel kell programozni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:59


jah értem... sorry akkor a nyaggatásért

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:55


YELLOW írta: de most akkor a tiéd face liftes? mert a link, a hasznaltautós, azon az szerepel, meg írtam visszább rögtön az elsõ hsz-edre a motorkódot nézd már meg...

chiccoka írta:
YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat




Nincs nálam a gép még.Holnap megyünk kifizetni a banknak amíg van rajta tartozás nem lehet átírni.Foglalózva van

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:50


de most akkor a tiéd face liftes? mert a link, a hasznaltautós, azon az szerepel, meg írtam visszább rögtön az elsõ hsz-edre a motorkódot nézd már meg...

chiccoka írta:
YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat


státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:49


Burns írta:
chiccoka írta:

Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat



Nahát, Te is BMW tulaj lettél...


Még nem de talán a 2 nap elég a bürokráciára.

Visszatérve a 6 hengerre igen az a hang az etalon.Gyönyörû mondhatnám harmonizál a kaszni szépségével.találtam is 1 szép darabot Sofiában 13.000 leva(6500e)a gond az,hogy nem tudom ott regisztrálni itthon meg nem érdemes meg sem mertem nézni mennyi a reg adó rá de a nepper haverom csak annyit kérdezett szerinted én miért nem hozok?????

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:33


chiccoka írta:

Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat



Nahát, Te is BMW tulaj lettél...

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:21


YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 15:08


YELLOW írta: én tegnap néztem egy fekete 20d-t t.füreden... az volt kiírva, hogy 247ezer km... de abban egy 100-assal legalább több volt...

abban igazad van, hogy az 1.6 gyenge, de én 20d-t se vennék, itt a fórumon látni mi ennek az oka... nagyobb dízelt pl 30d már inkább, de ha tehetném akkor csakis benzines, és 2.2 vagy 2.5-öst


Olyat keress, amibe annyi km van , mint a tiédbe! Rögtön rájössz a különbségre, amikor hátba vág az üléstámla...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 14:50


Robinson írta: Ettõl függetlenül egyet értek, sorhatos 20i rulez! vagy 2.2 vagy 2.5... Nade az nem is 2.5m huf

A 2.0 kicsi, ha 4-5 ember ul benne + csomagok. A 2.2es mar jobb, 328 megjobb, en azert orulnek egy 30i-nek, de ami kesik, nem mulik...