Elküldve: 2008. december 10. szerda, 21:34
Egy a lényeg, bármennyit is olvasol itt a fórumon, ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal a vásárláskor olyat, aki ért hozzá. Az sem baj ha éppen olyan kocsija van mint amit venni akarsz

Elküldve: 2008. december 10. szerda, 21:34
Elküldve: 2008. december 10. szerda, 13:41
Elküldve: 2008. december 10. szerda, 11:44
Elküldve: 2008. december 10. szerda, 11:21
Enkozpont74 írta:Robinson írta: Elég komolyan elkanyarodott a téma ahogy láttam. Ha lehet, akkor inkább maradjon az eredeti medrében, és azt a tapasztalatunkat osszuk meg a potenciális márkatárssal, hogy mire kell figyelni, mikor egy BMW-t szeretne venni az ember. Legyen az 1 vagy 11 éves, illetõleg magyar vagy német kereskedésbõl, szalonból, akárhonnan.
A magyar vs német vitának a vége legyen amit kempelen kolléga írt:
"Sõt azt sem zárom ki, hogy ott is csalnak. Hisz' õk is emberek."
Ebben benne van az is, hogy ott valoszinuleg jobbat vehetsz, az is, hogy Õk is csalhatnak. Szerintem maradjon ennyiben![]()
Szerintem nem kanyarodott el a téma, mivel pont ezek azok a kérdések, amelyek döntõek lehetnek egy E46 beszerzésében...
Elküldve: 2008. december 10. szerda, 09:54
Robinson írta: Elég komolyan elkanyarodott a téma ahogy láttam. Ha lehet, akkor inkább maradjon az eredeti medrében, és azt a tapasztalatunkat osszuk meg a potenciális márkatárssal, hogy mire kell figyelni, mikor egy BMW-t szeretne venni az ember. Legyen az 1 vagy 11 éves, illetõleg magyar vagy német kereskedésbõl, szalonból, akárhonnan.
A magyar vs német vitának a vége legyen amit kempelen kolléga írt:
"Sõt azt sem zárom ki, hogy ott is csalnak. Hisz' õk is emberek."
Ebben benne van az is, hogy ott valoszinuleg jobbat vehetsz, az is, hogy Õk is csalhatnak. Szerintem maradjon ennyiben![]()
Elküldve: 2008. december 10. szerda, 06:04
Elküldve: 2008. december 10. szerda, 01:13
Elküldve: 2008. december 09. kedd, 15:09
alfatone írta: Szerintem azért érdemes kimenni Németországba, mert ott több fut, több közül válogathatsz. Itthon nagyon szûk a piac.
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 15:02
kempelen írta:peetie írta: Azt kell megvenni ami jó állapotban van. Vagy különben 1 évig is keresheted a neked megfelelõt, van itt pár kollega akinek ennyi idõbe telt megtalálni az autójátMert:
- nézed az árat, ami ugye limitálja a kínálatot egybõl
- nézheted a kevés km-t
- törpölhetsz hogy benzines vagy dízel
- gondolkozhatsz hogy kombi vagy sedan
- sérülésmentes vagy a kissé sérült is jó...
- ja és ott a színe is...
És így továbbb...Ha ezek közül mind szempont, akkor bizony leszûkül a kínálat.
Ergh, ez jó. De komolyan.
Nekem már a vásárlási szándék elött megvoltak bizonyos feltételek.
- kombi legyen
- a motor mindegy ha jó állapotú elhoztam volna 316i-ben is.
- ülésfûtés kötelezõ
- számomra szép állapotú legyen és szinte kacsintgasson a szemembe ha ránézek.
A többi már adott volt, ezért 320d lett automatával.
Az igaz, németbõl való és az is igaz:
- az ülés nem volt kiülve
- elsõ-hátsó féktárcsák szinte újak, egyáltalán nem kell foglalkozni velük.
- futómû tökéletesen rendben, mintha új lenne az autó, egy zöttyenék, morgás, kopogás sincs.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy az autóval foglalkoztak elötte is. Nem vitázom azon, hogy németbõl jobb-e a behozatal, mindenki döntse el. Ott is vannak visszatekert, leharcolt autók, így nem osztom a német mindenképpen jobb dolgot, de az igaz, hogy arányaiban ott többet foglalkoznak vele és nagyobb számban tartják fent tisztességesen az autót, persze minusz a kivételek.
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 13:31
peetie írta: Azt kell megvenni ami jó állapotban van. Vagy különben 1 évig is keresheted a neked megfelelõt, van itt pár kollega akinek ennyi idõbe telt megtalálni az autójátMert:
- nézed az árat, ami ugye limitálja a kínálatot egybõl
- nézheted a kevés km-t
- törpölhetsz hogy benzines vagy dízel
- gondolkozhatsz hogy kombi vagy sedan
- sérülésmentes vagy a kissé sérült is jó...
- ja és ott a színe is...
És így továbbb...Ha ezek közül mind szempont, akkor bizony leszûkül a kínálat.
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 13:21
ute107 írta: Erre azt tudom írni, hogy a mi kis Günterünk megveszi a gépét elmegy vele 100.000-et, szervíz, majd 150.000 és... visszatekerés...!!! Magyar v. más országbeli, hazahozza/visszi. Ha kereskedõ visszatekeri MÉG, akkor kb. 80.000 km van a kb.3 éves autóban.
HA te hozod be, mint ahogy én is tettem, akkor talán kifogsz egy jót, és nem lesz visszatekercselve benne minden. Igaz én 5 évesen 178.000 km-rel vettem.
A tavaly kiváncsi voltam rá, hogy mennyit mentek valójában vele, és aki, kimérte azt mondta: "Ritka ha az 5-6-8 éves dízeleknek minden érzékelõjlében valós kilométer van"
Igaz inkább kell egy normális autó 180e km-rel, mint egy másik 80e-rel csak annak lóg a turbója meg stb...
Bocs hogy belerondítottam a topicba...
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 11:48
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 11:27
Robinson írta:Enkozpont74 írta: Véleményem szerint a német autóban (ha Te veszed kint), a kilométer hiteles. Ha már egy magyar kereskedõ hozza be, akkor a kilométeróra szinte biztos, h piszkált. (mély tisztelet a kivételeknek)
Ha német autópályákon tesznek egy 4 éves autóba 150ezer km-t, szerintem sokkal jobb, mintha a magyar utakon kerül bele ugyanennyi.
A szervízelés is jobb kint, mint itthon.
Az pedig, hogy milyen idõs autót veszel a Te döntésed és pénztárcád függvénye..
Már írtam, de én nem vennék 5 évnél öregebb autót. Ha pl. az enyém lesz annyi idõs, mindig lesznek olyanok akik bmw-re vágynak, de nincs annyi pénzük, hogy újat/újabbat vegyenek.
Nekem is volt számtalan autóm, de inkább kisebb kategóriás, de fiatal autóim voltak. Pedig annyi pénzért amennyibe bármelyik került simán vehettem volna pl. egy 10 éves mercit, ami azért még most is jól néz ki. De mégis inkább a fiatalabb, de kevésbe mutatós autó mellett döntöttem.
Ezt senki sem fogja helyetted eldönteni.
Az, hogy németben jobbak a szervizek, és kolbászból vannak a kerítések, csak néhány buta magyar misztikus tévképzete, és egyáltalán nem igaz, mint azt már németbe szakadt szerencsétlen klubtársunk is kifejtette volt már (rá lehet keresni). Az, hogy a németek jobban vigyáznak rá lehet, de erre sem innék rá mérget, úgy, mint arra sem, hogy kint nem piszkálják a km órát, mert már ez is kezd bizony a multé lenni. Sajnos.
A fiatal autó fetisizmusod meg a saját "problémád", ha ilyen szinten húzod az öregebb autókat, akkor érveket is fel kéne sorakoztatni. Van nem egy "legendás" BMW, amik már igen közel vannak a 20-hoz, és még mindig szerintem sokan nyálcsorgatva tennénk bele a fenekünket. Nem hinném, hogy az E46 is ilyen lesz 10 év múlva, de a mostani 10 éveseket azért még mindig nehéz überelni más márkával, és még mindig nagyon jól mûködnek, még mindig sokan magukévá tennék õket. Mint ahogy én is. Az enyém 8 éves, és ez az elsõ (használt) autóm, amivel még nem voltam szervizben fél év után, és úgy tûnik nem is kell mennem!
Továbbá, a 2,5 misi egy autóért, ami 8 éves, még mindig igen szép összeg. és ezért max annyit kell nélkülöznie annak, aki nem 1 misivel drágábban vesz E46-ot, hogy kicsit keskenyebbek a vesék, és lefelé görbülnek a fényszórók. Hát istenem...
Végül, hogy németben raknak bele az szerinted jobb, mintha itthon raknának bele ugyan ennyit... Lehet! Sõt, van benne ráció, de azért én megnézném, hogy melyik motor bírja tovább, amit folyton 200 közeli sebességen kínoznak vagy.... inkább cserélem a stabpálcáimat, rosszabb esetben a lengõkarokat
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 09:41
Enkozpont74 írta:Benten írta:Enkozpont74 írta:vsop14 írta:Zolee írta: Enkozpont74 írta:
Ha visszaolvasol, én javasoltam, hogy 2milláért ne is vegyen E46-ot. Legyen az benzines vagy diesel.
Én ezt válaszul írtam Robin68 hozzászólására. Ahol leírja az 1,6-os E46 tulajdonságait...
Mindenki tudja, hogy 2 milláért max egy jó suzuki swiftet kap.
OK! Akkor én voltam figyelmetlen!
Hát ezt megcáfolnám! Nekünk sikerült. Törésmentes, szervizkönyves 318i, abszolút megkímélt autó
Sok sikert hozzá![]()
Hány éves is...?
Kit érdekel, h hány éves? Te sem 0km-esen vetted, right?
Tényleg jól olvasom???
Hát engem érdekel!