AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 17:49


Tano írta:
AteszE46 írta: ...Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Ez nem éppen így van. A 136-osnak is lehet írni a progiját, különben szerinted a gyári szoftverfrissítést hogy működik a diagcsatin keresztül? A tuningos átíráshoz valóban ki kell venni a chipet, de nem azért mert cserélni kell írhatóra.


Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 16:07


AteszE46 írta: ...Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Ez nem éppen így van. A 136-osnak is lehet írni a progiját, különben szerinted a gyári szoftverfrissítést hogy működik a diagcsatin keresztül? A tuningos átíráshoz valóban ki kell venni a chipet, de nem azért mert cserélni kell írhatóra.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 12:40


AteszE46 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



Miki nincs a csipp mellett. de érdemes vele beszélned, legalább többet nem jut eszedbe ilyen ötlet.
tudod az a baj, hogy valószínű e-bay-en a csóka vett egy rakat csipet, vagy fog venni, ha biztosra mondanád hogy kell, oszt kicseréli és kész. ennyi. de ez nem garancia semmire. egy normális, amit konkrétan az adott autóra írnak, a te igényeidnek megfelelően, az nem ennyiből áll. ott az embernek az elektronikában és az autószerelésben nagyon benne kell lennie. ha ezek megvannak, akkor fog érni valamit a chip. a többi csak mese, meg placebo. olyna mint valaki sport dobot tetet fel és rögtön +20 lóerőt odaképzel, amit persze a hanghatás alátámaszt neki, vagyis erősíti azt az érzetet, akár a dircsiszürcsi.
a csippek, amúgy sem jók sokat futott autóknál. sokan beleteszik a szinte új autókba, de azért, mert több lesz, de tudják, 3-4 év múlva eladják és nem érdekli őket mi lesz vele.


Van benne valami lehet beszélek Mikivel. Valahol olvastam, hoghy a gyári szoftot lehet "optimalizálni" s elviekben jobb is tőle a gépezet talán Sz.Dávidnak nemtudom majd megkeresem megint aztán rákérdezek, de akkor a chip mint lehetőség elvetve.
Nagyobb turbó ,cooler

Vagy vékony 175ös gumi,hogy ne fogja le a 225ös és máris megvan chippelve


egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Lehet, hogy a VW-ekhez ert, de a leveleböl, - ami alapjän minösitettük - nem az jött le, hogy BMW guru lenne, es nem tünt felkeszült mesternek.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 12:32


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



Miki nincs a csipp mellett. de érdemes vele beszélned, legalább többet nem jut eszedbe ilyen ötlet.
tudod az a baj, hogy valószínű e-bay-en a csóka vett egy rakat csipet, vagy fog venni, ha biztosra mondanád hogy kell, oszt kicseréli és kész. ennyi. de ez nem garancia semmire. egy normális, amit konkrétan az adott autóra írnak, a te igényeidnek megfelelően, az nem ennyiből áll. ott az embernek az elektronikában és az autószerelésben nagyon benne kell lennie. ha ezek megvannak, akkor fog érni valamit a chip. a többi csak mese, meg placebo. olyna mint valaki sport dobot tetet fel és rögtön +20 lóerőt odaképzel, amit persze a hanghatás alátámaszt neki, vagyis erősíti azt az érzetet, akár a dircsiszürcsi.
a csippek, amúgy sem jók sokat futott autóknál. sokan beleteszik a szinte új autókba, de azért, mert több lesz, de tudják, 3-4 év múlva eladják és nem érdekli őket mi lesz vele.


Van benne valami lehet beszélek Mikivel. Valahol olvastam, hoghy a gyári szoftot lehet "optimalizálni" s elviekben jobb is tőle a gépezet talán Sz.Dávidnak nemtudom majd megkeresem megint aztán rákérdezek, de akkor a chip mint lehetőség elvetve.
Nagyobb turbó ,cooler

Vagy vékony 175ös gumi,hogy ne fogja le a 225ös és máris megvan chippelve


egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 10:30


Letettem róla inkább hagyom a csába. De köszönöm hogy sikerült lebeszélni a hülyeségről!

Helyette inkább veszek valami mást a kocsira, pl uj szíjtárcsát

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 10:17


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



Miki nincs a csipp mellett. de érdemes vele beszélned, legalább többet nem jut eszedbe ilyen ötlet.
tudod az a baj, hogy valószínű e-bay-en a csóka vett egy rakat csipet, vagy fog venni, ha biztosra mondanád hogy kell, oszt kicseréli és kész. ennyi. de ez nem garancia semmire. egy normális, amit konkrétan az adott autóra írnak, a te igényeidnek megfelelően, az nem ennyiből áll. ott az embernek az elektronikában és az autószerelésben nagyon benne kell lennie. ha ezek megvannak, akkor fog érni valamit a chip. a többi csak mese, meg placebo. olyna mint valaki sport dobot tetet fel és rögtön +20 lóerőt odaképzel, amit persze a hanghatás alátámaszt neki, vagyis erősíti azt az érzetet, akár a dircsiszürcsi.
a csippek, amúgy sem jók sokat futott autóknál. sokan beleteszik a szinte új autókba, de azért, mert több lesz, de tudják, 3-4 év múlva eladják és nem érdekli őket mi lesz vele.


Van benne valami lehet beszélek Mikivel. Valahol olvastam, hoghy a gyári szoftot lehet "optimalizálni" s elviekben jobb is tőle a gépezet talán Sz.Dávidnak nemtudom majd megkeresem megint aztán rákérdezek, de akkor a chip mint lehetőség elvetve.
Nagyobb turbó ,cooler

Vagy vékony 175ös gumi,hogy ne fogja le a 225ös és máris megvan chippelve


egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 10:12


YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



Miki nincs a csipp mellett. de érdemes vele beszélned, legalább többet nem jut eszedbe ilyen ötlet.
tudod az a baj, hogy valószínű e-bay-en a csóka vett egy rakat csipet, vagy fog venni, ha biztosra mondanád hogy kell, oszt kicseréli és kész. ennyi. de ez nem garancia semmire. egy normális, amit konkrétan az adott autóra írnak, a te igényeidnek megfelelően, az nem ennyiből áll. ott az embernek az elektronikában és az autószerelésben nagyon benne kell lennie. ha ezek megvannak, akkor fog érni valamit a chip. a többi csak mese, meg placebo. olyna mint valaki sport dobot tetet fel és rögtön +20 lóerőt odaképzel, amit persze a hanghatás alátámaszt neki, vagyis erősíti azt az érzetet, akár a dircsiszürcsi.
a csippek, amúgy sem jók sokat futott autóknál. sokan beleteszik a szinte új autókba, de azért, mert több lesz, de tudják, 3-4 év múlva eladják és nem érdekli őket mi lesz vele.


Van benne valami lehet beszélek Mikivel. Valahol olvastam, hoghy a gyári szoftot lehet "optimalizálni" s elviekben jobb is tőle a gépezet talán Sz.Dávidnak nemtudom majd megkeresem megint aztán rákérdezek, de akkor a chip mint lehetőség elvetve.
Nagyobb turbó ,cooler

Vagy vékony 175ös gumi,hogy ne fogja le a 225ös és máris megvan chippelve


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 10:08


toki24 írta:
duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



Miki nincs a csipp mellett. de érdemes vele beszélned, legalább többet nem jut eszedbe ilyen ötlet.
tudod az a baj, hogy valószínű e-bay-en a csóka vett egy rakat csipet, vagy fog venni, ha biztosra mondanád hogy kell, oszt kicseréli és kész. ennyi. de ez nem garancia semmire. egy normális, amit konkrétan az adott autóra írnak, a te igényeidnek megfelelően, az nem ennyiből áll. ott az embernek az elektronikában és az autószerelésben nagyon benne kell lennie. ha ezek megvannak, akkor fog érni valamit a chip. a többi csak mese, meg placebo. olyna mint valaki sport dobot tetet fel és rögtön +20 lóerőt odaképzel, amit persze a hanghatás alátámaszt neki, vagyis erősíti azt az érzetet, akár a dircsiszürcsi.
a csippek, amúgy sem jók sokat futott autóknál. sokan beleteszik a szinte új autókba, de azért, mert több lesz, de tudják, 3-4 év múlva eladják és nem érdekli őket mi lesz vele.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 10:01


duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 09:56


YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 28. hétfő, 09:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 09:46


toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 09:43


duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 07:30


toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 00:20


Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 17:44


gyorilaszlo írta:
YELLOW írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Regen jartam mar erre,mivel sajnos kulfoldon dolgoztam es igy nem allt modomban hasznalni a 320d-met! De vegre visszaterek,es szeretnek 1-2 dolgot megcsinaltatni rajta!

Olvasgatok a temaban mar par napja,es lattam hogy az ATC-nel eleg professzionalis modon uzik a program irast... Az enyemben eleg sok kilometer van,de szerencsere *lekopog* komoly problemaja meg nem volt az autonak motorikusan!

Es itt jon a kerdes,szerintetek tegyek egy probat az ATC-nel? Vagy valaki tud e olyan BMW szervizt ahol a gyari szoftvert optimalizaljak a leheto legjobban? (Robinson kollega adaptlapjan olvastam)

Ez a gyari dolog nagyon erdekelne,meg is az lenne a tuti! Elore is koszi a valaszokat!


én úgy tudom, ő vissza is csináltatta gyárira


Igen,en is ugy olvastam! Csak hogy a teljesen gyari-gyarit rakatta vissza,vagy a gyari lett optimalizalva amennyire lehetseges? Ez a kerdes! Irtam neki privatban,de meg nem valaszolt... De varok turelmesen!

Ui.: Idezve "2010. -Chiptuning bedobva a kesztyűtartóba, frissített optimalizált gyári szoftver feltöltve"


Egyszer én is kíváncsiskodtam Bmw szervínél hogy lehet e gyári "chip tuningot" csináltatni,de elküldtek hogy ők ilyennel nem foglalkoznak.Másodiknak az AC snitzert kerestem,ők meg is csinálták volna 2000 euro + beépítés.Ezek ismeretében én letettem róla,inkább veszek egy erősebbet ha netán szükségem lesz rá,de igazából még ezt sem használom ki!