státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 12:02


Na megtalaltam a valaszt. Az N46 központi befecskendezös, mig az N43 meg direkt.
Nem csereszabatos semmi.
Szoval marad a 128 PS es a lassu poroszkalas

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 21:04


Sziasztok.

Nem allitom, hogy vegigolvastam a topikot, de par oldalt visszaneztem.
Nagyjabol tisztaban vagyok a motorokkal - alapjaiban - de nem vagyok profi.
Tudom, hogy ahol nincs, onnan nem lehet tobbet kihozni.
Tudom, hogy a szivomotorokat altalaban csak nagy raforditassal lehet tuningolni, de megis feltennem a kerdest es semmi csatat nem szeretnek ezzel kirobbantani. Veszek egy e90 318i-t a hetvegen es mivel ez a regi - 2006 - meg a 129 Le-s motor van benne.(Azert veszem ezt, mert ismerostol veszem, megbizok az autoban, tudom, hogy rendesen karbantartottak)
Tisztaban vagyok vele,hogy 2008 utaninak mas motorja van N43, mig az enyemben N46. Az E 46ban is volt ez a motor ott az is 143 volt.
Nem tudom mi a kulonbseg es a kerdes erre vonatkozik. Lehet ebbol kihozni azt a teljesitmenyt, ami az N43-nak van? Nem a 10Nm, inkabb a 14 PS csabit es a kevesebb fogyasztas. Persze nem sok, de 129 le nel azert megis csak tobb, mint 10%. Fogyasztasban is jobb szoval megfontolando.
Esetleg ha valakinek van Nemet tuning cegrol tapasztalata lehetoleg Munchen kornyeken, szivesen vennem.

Koszi

tusi_



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 23. hétfő, 21:25

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:40


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.


úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.


A "ki vegyék" és az idézett válaszban szereplő "vissza írható" kissé árulkodó. Olyan mintha ugyanabba az iskolába jártak volna és mindketten lógtak amikor a tanárnéni mondta a szabályokat az igekötőkről meg az egybeírásról vagy mikről.



Szerintem el kell vinni, meg kell csináltatni. Én ma kitakarítottam a kocsit, bőrápolóval át kentem az üléseket és mintha jobban menne, pörgősebb lett. Pedig csak egy takarítás volt, a vezérléshez nem is lett még nyúlva. Mi lesz ha az új nyári felnik is felkerülnek .



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:15


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.


úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.


A "ki vegyék" és az idézett válaszban szereplő "vissza írható" kissé árulkodó. Olyan mintha ugyanabba az iskolába jártak volna és mindketten lógtak amikor a tanárnéni mondta a szabályokat az igekötőkről meg az egybeírásról vagy mikről.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 22. vasárnap, 22:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:11


BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 22. vasárnap, 22:14

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:00


BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2009

státusz BMWCODE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 21:51


bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 13:14


BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2009

státusz BMWCODE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 08:34


Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning

higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. november 14. péntek, 14:30


Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy régebbi BMW-ket milyen számítógépes softverrel szokták programozni? Tudtok írni pár programot, akár ingyenest akár fizetőset, amiket szoktak használni a tunerek az egyedi program írásához?
Köszi!
Üdv

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 20:20


YELLOW írta:
solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?


csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.

Ez ugy indult ,hogy érdekelne milyen chip van az automban,mert papiros AC.
Felnit nem is akarok van rajta egy 400k-s oz-schitzer..
Ekkor felvetődőt a kérdés,hogy chipelhető-e.Bár ha megnézed a képeim nem nagyon kell már tuningolni,csak csinositgatni.Magam részéről boldog vagyok ,hogy ilyennel járok,és megtehetem,hogy pénzt áldozzak rá.
Mindezek mellett,igazad lehet , de lehet ,hogy meg kellene próbálni egy chipeltet..



ezaz, hogy papíros AC-s. nem tudom ebbe beletartozik-e a chip-ük is, de ha nem, akkor már csak AC chip lenne a jó. ne hallgass rám tégy úgy, ahogy akarsz, csak egy vélemény voltam.

Na igen azt akarom kideriteni,benne van-e..van chip is németben 350euro.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 20:16


solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?


csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.

Ez ugy indult ,hogy érdekelne milyen chip van az automban,mert papiros AC.
Felnit nem is akarok van rajta egy 400k-s oz-schitzer..
Ekkor felvetődőt a kérdés,hogy chipelhető-e.Bár ha megnézed a képeim nem nagyon kell már tuningolni,csak csinositgatni.Magam részéről boldog vagyok ,hogy ilyennel járok,és megtehetem,hogy pénzt áldozzak rá.
Mindezek mellett,igazad lehet , de lehet ,hogy meg kellene próbálni egy chipeltet..



ezaz, hogy papíros AC-s. nem tudom ebbe beletartozik-e a chip-ük is, de ha nem, akkor már csak AC chip lenne a jó. ne hallgass rám tégy úgy, ahogy akarsz, csak egy vélemény voltam.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 20:10


YELLOW írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?


csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.

Ez ugy indult ,hogy érdekelne milyen chip van az automban,mert papiros AC.
Felnit nem is akarok van rajta egy 400k-s oz-schitzer..
Ekkor felvetődőt a kérdés,hogy chipelhető-e.Bár ha megnézed a képeim nem nagyon kell már tuningolni,csak csinositgatni.Magam részéről boldog vagyok ,hogy ilyennel járok,és megtehetem,hogy pénzt áldozzak rá.
Mindezek mellett,igazad lehet , de lehet ,hogy meg kellene próbálni egy chipeltet..



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 19:51


solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?


csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 19:17


Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?