- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. január 30. péntek, 17:46
Sziasztok!
Megköszönném,ha megírnátok kire esküsztök,oda megyek akkor!Köszi!
Elküldve: 2015. január 30. péntek, 17:46
Elküldve: 2015. január 30. péntek, 09:34
Rorybreaker írta:ember84 írta: Sziasztok Csávókáim!
Mit szóltok,ki zala megyében a legjobb futóműállító,akihez bátran lehet vinni e46-ot?Széria futómű Eibach ültetéssel,Sachs gátlókkal!Ki legyen a mester?
Nagykanizsán tudok profi embert erre
Elküldve: 2015. január 30. péntek, 09:24
ember84 írta: Sziasztok Csávókáim!
Mit szóltok,ki zala megyében a legjobb futóműállító,akihez bátran lehet vinni e46-ot?Széria futómű Eibach ültetéssel,Sachs gátlókkal!Ki legyen a mester?
Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 23:54
Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 18:19
MattM325 írta:Methos írta:Robin68 írta:Rick25 írta: Sziasztok!
Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.
Üdv!
Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.
Sima autoklub pár ezerért megcsinálja....
Ha az se baj ha értenek is hozzá: OTT Szerviz
Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 16:06
Methos írta:Robin68 írta:Rick25 írta: Sziasztok!
Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.
Üdv!
Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.
Sima autoklub pár ezerért megcsinálja....
Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 14:26
Robin68 írta:Rick25 írta: Sziasztok!
Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.
Üdv!
Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.
Elküldve: 2015. január 28. szerda, 23:49
Rick25 írta: Sziasztok!
Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.
Üdv!
Elküldve: 2015. január 28. szerda, 23:05
Elküldve: 2014. november 29. szombat, 19:21
karogino írta: Sziasztok. Kellene egy kis segítség. Az lenne a sztori, hogy ma levettük a nyári kerekeket 225/40 R18 és a gumi belső fele elvan kopva mind a 4en. Felraktuk most a téli kerekeket 195/65 R15. Elakarom vinni az autót futómű beállításra. Kérdésem az, hogy mindegy hogy a 15-ös téli kerekekkel viszem beállíttatni ??? Vagy majd vigyem el tavasszal amikor visszakerülnek rá a 18as kerekek? Vagy a kettő nem befolyásol semmit?
Elküldve: 2014. november 29. szombat, 15:16
Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:11
ZoleeSRB írta:anubisz írta: Ma voltam az A1 be futóművet állíttatni, neki se kezdtek, ugyanis, már szemre megmondták, hogy nem tökéletes a kerék dőlésszöge, ki akarta oldani a csavart amivel azon állít,ami átmegy egy szilenten, ami úgy be volt rohadva, hogy meg se indult, az egyik oldalon, a másikon csak az anya fordult, de a csavar csontra be volt rohadva.
Mondta, ha törik a csavar,akkor onnan már nem megyek tovább, inkább cseréljük le a csavart, meg a szilentet mert már az is trágya, mert úgy kell majd kibaltázni a csavart.
Csak azért írtam egy másik szervizben állítólag beállították a futóművemet.
Szerintem csak szóban. Jól láttam én hogy nem jól áll a kerék.
Egy hónap alatt nem rohad így be a csavar. Főleg ha berágódás gátlóval kenik le a csavart utána.
Ennyit a mindenféle helyen elkövetett futómű állításokról. Többet nem viszem máshova ilyen dolgok miatt, inkább fizetek kicsit többet, de inkább Márkaszervizben fogok állíttatni.
Komolyan mondom, ma már minden szervizben ott kell állni a meló közben, mert vagy meg se csinálják a munkát, vagy nem úgy ahogy azt kellene.
Amúgy mondták a BMW Márkaszervizben, indítottak egy programot, az öreg autósok megtartására. Minden munkadalból 30% minden gyári alkatrészből 10-15 % engednek, ha ott szervizel továbbra is az ember.
Külön rá is kérdeztem, a számlán is szerepel a kedvezményes tétel , nem csak úgy mondják, elengedtük az eredetihez képest, és kész.
Ja a fékpofa visszajelző zsinórom is szét van szakítva, és igen nem én téptem szét valameik mesterember ,most láttuk, hogy felemeltük.
Sok sikert
Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:08
anubisz írta: Ma voltam az A1 be futóművet állíttatni, neki se kezdtek, ugyanis, már szemre megmondták, hogy nem tökéletes a kerék dőlésszöge, ki akarta oldani a csavart amivel azon állít,ami átmegy egy szilenten, ami úgy be volt rohadva, hogy meg se indult, az egyik oldalon, a másikon csak az anya fordult, de a csavar csontra be volt rohadva.
Mondta, ha törik a csavar,akkor onnan már nem megyek tovább, inkább cseréljük le a csavart, meg a szilentet mert már az is trágya, mert úgy kell majd kibaltázni a csavart.
Csak azért írtam egy másik szervizben állítólag beállították a futóművemet.
Szerintem csak szóban. Jól láttam én hogy nem jól áll a kerék.
Egy hónap alatt nem rohad így be a csavar. Főleg ha berágódás gátlóval kenik le a csavart utána.
Ennyit a mindenféle helyen elkövetett futómű állításokról. Többet nem viszem máshova ilyen dolgok miatt, inkább fizetek kicsit többet, de inkább Márkaszervizben fogok állíttatni.
Komolyan mondom, ma már minden szervizben ott kell állni a meló közben, mert vagy meg se csinálják a munkát, vagy nem úgy ahogy azt kellene.
Amúgy mondták a BMW Márkaszervizben, indítottak egy programot, az öreg autósok megtartására. Minden munkadalból 30% minden gyári alkatrészből 10-15 % engednek, ha ott szervizel továbbra is az ember.
Külön rá is kérdeztem, a számlán is szerepel a kedvezményes tétel , nem csak úgy mondják, elengedtük az eredetihez képest, és kész.
Ja a fékpofa visszajelző zsinórom is szét van szakítva, és igen nem én téptem szét valameik mesterember ,most láttuk, hogy felemeltük.
Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:06
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 13:18
Graz0508 írta: Sziasztok ! Segítség kellene! van 1 e46 om 1998 2.0 diesel.
már tömérdeknyi szerelö megnézte de még most sem tud senki semmit mondani ! annyi lenne a baj hogy dobálja a hátulját de csak ilyen szar utakon. a sima úton semmi baj nincs a kocsival.. de ha ilyen döcögösebb uton hajtok életveszélyessé válik a kocsi.
Lengéscsillapitókat már kicseréltem elöször aszt mondták hogy az a a hiba de még sem... miért dobálhatja a hátuját szó szerint el pattan az utrol. valami ötlet.?