anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 20. vasárnap, 12:18


K_Gergo írta:
Robinson írta: Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.

szakértőnek egyáltalán nem mondanám magam, mert csak modellautó-versenyzésből van tapasztalatom, de a legnagyobb gond a sok aszimmetrikus értékkel van, az kis mértékben is érezhető bizonytalanságot okoz. az első kerékdőlésed meg baromi sok, gondolom az ültetés miatt. nem kopnak féloldalasan a gumik?


az igaz, nálam csak -0,26 0,35 mondjuk enyém nincs ültetve.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 20. vasárnap, 12:09


Robinson írta: Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.

szakértőnek egyáltalán nem mondanám magam, mert csak modellautó-versenyzésből van tapasztalatom, de a legnagyobb gond a sok aszimmetrikus értékkel van, az kis mértékben is érezhető bizonytalanságot okoz. az első kerékdőlésed meg baromi sok, gondolom az ültetés miatt. nem kopnak féloldalasan a gumik?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 23:14


hil írta:

Bizony- bizony itt több érték is kívül van a tűrésen, sok pedig épp a határon.
Az NT-nél nem kellett dumálnom semmit, de máshol mindig pofáztam amikor állították, hogy jó lenne azt a közép értékre állítani. Csak a kormány középpel volt gondom, azt képtelenek voltak máshol beállítani, mert nehézséget okozott nekik a kormányt pont középre tekerni, ezt pedig nem láthattam.
Ezzel a mérési eredménnyel el sem jöttem volna, hanem mondtam volna az embernek, hogy talán kezdjük újra.





Itt vannak olyan értékek, amik kényszerből születtek. Az első kerekeknél érdekes volt, hogy míg a jobb oldalit be tudta húzni 43 percre, a bal oldali 1°18' nél elakadt, és ezért lett visszaállítva a jobb oldali is. A többi az meg..



szerk.: amúgy a specifikációk oszlop szerint nem tűnik szarnak.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 19. szombat, 23:21

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 23:13


hil írta:
Robinson írta:
anubisz írta: A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Már bánom, belátom, hülye voltam, hogy nem mondtam, hogy na majd máshol... Azt mondták, Ő szokott állítani, namost én meg nem akartam előre ítélni. A riportot kinyomtatva odaaadták, de én aztán nézhetem, nem értek hozzá, csak nagyjából értem mi van rajta.



Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.


Bizony- bizony itt több érték is kívül van a tűrésen, sok pedig épp a határon.
Az NT-nél nem kellett dumálnom semmit, de máshol mindig pofáztam amikor állították, hogy jó lenne azt a közép értékre állítani. Csak a kormány középpel volt gondom, azt képtelenek voltak máshol beállítani, mert nehézséget okozott nekik a kormányt pont középre tekerni, ezt pedig nem láthattam.
Ezzel a mérési eredménnyel el sem jöttem volna, hanem mondtam volna az embernek, hogy talán kezdjük újra.





Itt vannak rossz értékek? hogy engedték akkor ki,nem látta a szervizes? nem is néztem,elég elmosódottak a betűk,vagy lehet már vaksi vagyok.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 23:11


Igen,az enyém talán 1 fokkal jobban értelmezhető,most nálad a papír szerint jól beállították, aztán mégsem jó. Már csak az a kérdés,egy másik műhelyben mit mérnének értékekben. Aztán lehetne totózni melyik mért rossz értéket.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 23:10


Robinson írta:
anubisz írta: A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Már bánom, belátom, hülye voltam, hogy nem mondtam, hogy na majd máshol... Azt mondták, Ő szokott állítani, namost én meg nem akartam előre ítélni. A riportot kinyomtatva odaaadták, de én aztán nézhetem, nem értek hozzá, csak nagyjából értem mi van rajta.



Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.


Bizony- bizony itt több érték is kívül van a tűrésen, sok pedig épp a határon.
Az NT-nél nem kellett dumálnom semmit, de máshol mindig pofáztam amikor állították, hogy jó lenne azt a közép értékre állítani. Csak a kormány középpel volt gondom, azt képtelenek voltak máshol beállítani, mert nehézséget okozott nekik a kormányt pont középre tekerni, ezt pedig nem láthattam.
Ezzel a mérési eredménnyel el sem jöttem volna, hanem mondtam volna az embernek, hogy talán kezdjük újra.

Aztán ki tudja, mikor volt kalibrálva a műszerük....







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. november 19. szombat, 23:13

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 23:04


anubisz írta: A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Már bánom, belátom, hülye voltam, hogy nem mondtam, hogy na majd máshol... Azt mondták, Ő szokott állítani, namost én meg nem akartam előre ítélni. A riportot kinyomtatva odaaadták, de én aztán nézhetem, nem értek hozzá, csak nagyjából értem mi van rajta.



Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 23:03


anubisz írta:

Tudom,nem is lenne értelme az egésznek 2 mérés nélkül. Csak illik összehasonlítási.
Azért furcsa,Robinson nem nézte meg,hogy jók az értékek?


Lehet, hogy nem is nyomtatták ki neki a mérési eredményt.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:59


hil írta:
anubisz írta:

Ne engem nyugtass,nem az enyémet állította egy gumis.Lehet már a gépbe rossz referencia értékeket táplált,annyi esze csak volt hogy meghúzta rendesen a csavarokat. Ha ennyire érezhetően úszik a kocsija,valamit nagyon elbasztak.Kis hibát nem is venni észre. Néha még a nagyobbat is csak a gumikon,hosszútávon.


A megnyugtatást félre értetted: nem csak a BMW szervizekben mérnek előtte és utána.....



Tudom,nem is lenne értelme az egésznek 2 mérés nélkül. Csak illik összehasonlítási.
Azért furcsa,Robinson nem nézte meg,hogy jók az értékek?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:55


anubisz írta:

Ne engem nyugtass,nem az enyémet állította egy gumis.Lehet már a gépbe rossz referencia értékeket táplált,annyi esze csak volt hogy meghúzta rendesen a csavarokat. Ha ennyire érezhetően úszik a kocsija,valamit nagyon elbasztak.Kis hibát nem is venni észre. Néha még a nagyobbat is csak a gumikon,hosszútávon.


A megnyugtatást félre értetted: nem csak a BMW szervizekben mérnek előtte és utána.....



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:44


hil írta:
anubisz írta:

A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Szia!
Megnyugtatlak, nemcsak a BMW szervizben, hanem minden tisztességes helyen így csinálják.



Ne engem nyugtass,nem az enyémet állította egy gumis.Lehet már a gépbe rossz referencia értékeket táplált,annyi esze csak volt hogy meghúzta rendesen a csavarokat. Ha ennyire érezhetően úszik a kocsija,valamit nagyon elbasztak.Kis hibát nem is venni észre. Néha még a nagyobbat is csak a gumikon,hosszútávon.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:39


anubisz írta:

A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Szia!
Megnyugtatlak, nemcsak a BMW szervizben, hanem minden tisztességes helyen így csinálják.
Nekem is volt gondom a futómű állítással, volt, hogy 3x is visszamentem a kormányközép miatt, de negyedszerre már nem volt pofám. Az itt agyonfikázott NT-nél viszont kétszer állították és mindig elsőre jó lett.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 19. szombat, 22:43

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:22


Mert ugye én ilyet kapok,itt látszik,ha rosszul állítják be.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:16


Robinson írta:
laci318d írta: Hali!

Egy segítség kellene.
Állítható futómű van a kocsim alatt.Elől 225/45R17, hátul 245/40R17 gumival gyári M3 felnin.Budapesten, vagy környékén keresnék olyan futóművest aki be tudná állítani rendesen.


Hello,

Bár nem ma írtad, de azért megírom, hogy eddig az AKH (Abroncs Kereskedőház, gumi.hu, akh.hu) nem megérős. Egyre többször tapasztalom, hogy márkaszervizek, nagy céghálózatok megbízhatatlanok, korántsem hozzák azt a minőséget, mint a "Pityu a Moha utcában".
Egyre jobban látom, hogy Pityu a Moha utcában azért állít futóművet, mert érdekli, szereti, utána olvasott, tanult és a legjobb akar lenni, míg a nagy cégeknél csak a profit a lényeg.

Na mindegy, szóval ma reggel voltam a fent említett cég újpesti telephelyén, ahol meg voltak döbbenve, hogy miért foglal időpontot a központ mikor tudják, hogy a futóműves ember csak hétköznap van. Mindenesetre az egyik GUMIS srácot kiragadták a brigádból, állíts futóművet felkiáltással. Maga a srác nagyon kedves volt és segítőkész, de sajnos nem futóműállításra szakosodott valaki, így most kúszik a kocsi jobbra-balra, hétfőn megyek vissza gariztatni.


Ilyen Hoffman géppel dolgoznak, ami nekem nem szimpi... Nektek mi a véleményetek? A kereszt két végén lévő fekete cucc az érzékelő, ami a kerekekre aggatott "műhold napelem" formájú cuccok jeleit veszik, amiknek egyébként egymással semmi kapcsolatuk nincs. Így aztán el sem tudom képzelni, hogy milyen számítások alapján tud pontos értéket mutatni a kerekek állására vonatkozóan....


A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 19. szombat, 22:06


laci318d írta: Hali!

Egy segítség kellene.
Állítható futómű van a kocsim alatt.Elől 225/45R17, hátul 245/40R17 gumival gyári M3 felnin.Budapesten, vagy környékén keresnék olyan futóművest aki be tudná állítani rendesen.


Hello,

Bár nem ma írtad, de azért megírom, hogy eddig az AKH (Abroncs Kereskedőház, gumi.hu, akh.hu) nem megérős. Egyre többször tapasztalom, hogy márkaszervizek, nagy céghálózatok megbízhatatlanok, korántsem hozzák azt a minőséget, mint a "Pityu a Moha utcában".
Egyre jobban látom, hogy Pityu a Moha utcában azért állít futóművet, mert érdekli, szereti, utána olvasott, tanult és a legjobb akar lenni, míg a nagy cégeknél csak a profit a lényeg.

Na mindegy, szóval ma reggel voltam a fent említett cég újpesti telephelyén, ahol meg voltak döbbenve, hogy miért foglal időpontot a központ mikor tudják, hogy a futóműves ember csak hétköznap van. Mindenesetre az egyik GUMIS srácot kiragadták a brigádból, állíts futóművet felkiáltással. Maga a srác nagyon kedves volt és segítőkész, de sajnos nem futóműállításra szakosodott valaki, így most kúszik a kocsi jobbra-balra, hétfőn megyek vissza gariztatni.


Ilyen Hoffman géppel dolgoznak, ami nekem nem szimpi... Nektek mi a véleményetek? A kereszt két végén lévő fekete cucc az érzékelő, ami a kerekekre aggatott "műhold napelem" formájú cuccok jeleit veszik, amiknek egyébként egymással semmi kapcsolatuk nincs. Így aztán el sem tudom képzelni, hogy milyen számítások alapján tud pontos értéket mutatni a kerekek állására vonatkozóan....