státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 14:48


Hori írta:
ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.



Én klímaszerelõ vagyok de ezzel nem értek egyet. A régi motoroknál sem ment tönkre ettöl a klíma. a mágneskuplung simán kibirja hogy 3-4ezres fordulaton rávágod a klímát. max a motor érzi meg hogy kapott plussz 160ccm-it meg minusz 4-5kw-ott

LOGIKA!!!!
Hát ezzel akkor a választ is megadtad.Igen nem a klíma megy tönkre hanem ez a vulkanizált tárcsa.Miért is van az a gumi benne?Hát hogy kíméljük a többi hajtást.És még ott a szíj meg a többi alkatrész!Ami ugyan úgy megkapja a pofont.Én csak arra írtam ha sima vasból esztergálunk tárcsát akkor valószínûbb,hogy mondjuk a klíma megy tönkre.Gondoljunk bele ha egy benzines kordéról van szó.5-6ezres fordulaton.Ha Logikusan gondolkodunk a gyár sem passzióból rakta bele.
És még mindig állom,hogy jobb a manuális klíma ebbõl kifolyólag.
Mert ott lehet vigyázni.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 14:40


Vagy gyere a talira. Ott úgyis megnézik. Már nekem is arra marad a futómûben a kopogás

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 14:36


mondjuk az új szíjjakkal+ékszíjtárcsával indításnál nyikkan 1 pillanatra, hogy mi a szarért, azt nem tudom.
asszem bejelentkezem rhantos mesterhez...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 14:34


Hori írta:
markooo írta: még nekünk se kellett cserélni semelyikben sem, pedig az egyikben közel 250 ezer van

üdv...


Mondjuk ez 1 jó kérdés hogy mikor kell cserélni nekem a gumi nem látszik repedezettnek a tárcsán. feleslegesen nem akarom kicserélni viszont túl sokat mászkálok ahhoz külföldön hogy 1szer csak elszájon valahol messze és aranyárba megcsináltassam. Az elözö automon 192ezerig birta de elötte azon voltak repedések


én most cseréltem ékszíjtárcsát, ezzel 1ütt m_attila javasolta, hogy ha már 1x cseréltetem akkor a szíjjakat is érdemes. így is volt, a használt szíjakat eltettem, mert teljesen rendben voltak. a szíjjak cseréje + 10ezer ft(durván), ez már nem tétel... (szerintem)

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 08:29


markooo írta: még nekünk se kellett cserélni semelyikben sem, pedig az egyikben közel 250 ezer van

üdv...


Mondjuk ez 1 jó kérdés hogy mikor kell cserélni nekem a gumi nem látszik repedezettnek a tárcsán. feleslegesen nem akarom kicserélni viszont túl sokat mászkálok ahhoz külföldön hogy 1szer csak elszájon valahol messze és aranyárba megcsináltassam. Az elözö automon 192ezerig birta de elötte azon voltak repedések

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 08:24


ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.



Én klímaszerelõ vagyok de ezzel nem értek egyet. A régi motoroknál sem ment tönkre ettöl a klíma. a mágneskuplung simán kibirja hogy 3-4ezres fordulaton rávágod a klímát. max a motor érzi meg hogy kapott plussz 160ccm-it meg minusz 4-5kw-ott

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 22:35


még nekünk se kellett cserélni semelyikben sem, pedig az egyikben közel 250 ezer van

üdv...


státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 21:25


Errõl a kuplung, vissza alapjárat, klima be, kuplung fel...

Van aki ezt mondja, (szerintem kevesebben), hogy van benne valami...

Van aki meg azt, hogy ez hülyeség, nem befolyásol semmit...

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 21:24


ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Ebben lehet valami mert se én se az elõzõ gazdája nem használt klímát....csak nagyon ritkán. És így 140e fele sem akar tönkremenni (kopp kopp kopp)

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 21:12


Enkozpont74 írta:
ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Hát,én már hallottam ezt a változatot is, meg a cáfolatokat is...



Bõvebben?

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 20:33


ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Hát,én már hallottam ezt a változatot is, meg a cáfolatokat is...

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 19:12


Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 18:55


Ezen már én is gondolkodtam..de én ugyanúgy gumis vátozatban, de az elsõ nagyon sokba lenne....
Bár nekem még nem kellett cserélni....

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2008. szeptember 24. szerda, 07:48


Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani

státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. szeptember 23. kedd, 18:19


Bontott olyan 40 rugó körül mozog.... Nekem 50 ezrenként megeszik eggyet a 730d ( mármint újjat ) Úgy tudom ugyanaz kell rá....
-Festeréknél a rákosi úton vagy a késmárkon a bmw bontóba biztos talál 1 et... XVI . ker